/spanien/barcelona/forum/19202.aspx/spanien/barcelona/forum/19202.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid zidane
2009-02-22 15:08
Barca_4_lajf

Vet dom? Det värkar ju inte så
Real Madrid zidane
2009-02-22 15:07
Tjena
Jag har inte hört någonting i reals eller barcas forum, om att det faktiskt bara var 2 år sedan som real tog in en ledning från barca i ligan och sedan gick och vann hela ligan. Ni har ett bra försprång och har varit helt sjuka stuntals, men vad tror ni om att vi har sett detta förut, faktiskt, och att det kan vända fort.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-22 15:07
zidane

Innan Säsongen 2006/07 så tror jag inte Real Madrid hade knappat in 12 poäng på länge. Men nu Vet Barca spelarna att det har hänt och att det inte kommer upprepas!
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-22 15:06
Hallå, det kanske låter dumt.
Men vem vet förutom Gud och Abidal himself?
el capitano
2009-02-22 15:05
Valdes talar om tavlan igår.

Länktips*
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 15:05
Ämne: Riiio!!

Hahah, st....
3 veckor för stukad fot?? Damn du måste ha stukat till den ordentligt i så fall.
A just de hehe =)
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 15:03
Ämne: Barcaholic

Han ka....
haha vem vet??? JAG vet, tror inte att Abidal är orolig att i så fall dom tillresta Lyonfansen skulle bua ut honom.
Du är rolig grabben =)
Real Madrid Sherko
2009-02-22 15:02
Riiio!!

Hahah, stukade foten :P
Du får gärna komma över och massera den däremot :)

Ledbandet gick faktiskt av :(
Real Madrid zidane
Tjena
Jag har inte hört någonting i reals eller barcas forum, om att det faktiskt bara var 2 år sedan som real tog in en ledning från barca i ligan och sedan gick och vann hela ligan. Ni har ett bra försprång och har varit helt sjuka stuntals, men vad tror ni om att vi har sett detta förut, faktiskt, och att det kan vända fort.

Barcaholic

Han kanske ville slippa båda matcherna, haha? Vem vet?
Barcelona Makaveli
Spelade inte Abidal mot Lyon förra säsongen?
Barcelona BlueRed.
2009-02-22 15:01
Lionel super Messi

Men tycker du inte det låter ganska dumt att en professionell fotbollsspelare låter bli att värma upp ordentlig för att skada sig själv?
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 15:00
Ämne: Lionel super Messi ....
Sherko säg bara till var du har ont så kan jag komma och fixa till det! =)
2009-02-22 15:00
Barca_4_lajjf

Jag säger inte att han fejka en skada. Jag säger att han kan ha slarvat med uppvärmningen och stretchningen med flit. Vem vet?

Wesley#1

Två veckor.
Barcelona Barcaholic
2009-02-22 14:59
Ämne: Ciao-V

Det finns ....
Det är skillnad på EN match och TVÅ MÅNADER.
Real Madrid Sherko
2009-02-22 14:59
Lionel super Messi

Nonsens, tror du verkligen att han vill bli skadad?

Som fotbollspelare är skador det värsta som finns...själv har jag inte spelat fotboll på tre veckor nu och det är riktigt jobbigt, tror inte att någon fotbollspelare i världen vill bli skadad medvetet.
2009-02-22 14:58
Ciao-V

Det finns i spelarnas värld. Det ryktades ju om att Eto'o drog på sig ett gult kort för att slippa göra El Pasillo förra säsongen, det ryktades ju att Guti drog på sig ett gult kort för att han ansåg att om det nu var Lassana Diarra som tog hans plats, så Guti blev sur och drog på sig ett gult kort.
Inget är omöjligt, men jag säger inte att det är sant .. Bara en liten teori jag vaknade upp med.
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 14:57

Han kansk....
ja OCH om han blir utvisslad av dom, killen är ju ett proffs. Hade det varit Champions League final då?? Tro du han hade i så fall gjort samma sak eller??
Njaa svårt o tro det. Lyon har sålt otroligt många spelare med åren och alla blir ju förr eller senare antingen utvisslade eller hyllade.
Barcelona BlueRed.
Lionel super Messi

För mycket drama. Jag tror inte han bryr sig ett dugg om hur Barca publiken tog emot D.l.Peña. I såna fall så skulle D.Alves rymt från Spanien för att slippa matchen mot Sevilla som han har mycket känslor för.
Barcelona Barca_4_lajjf
Lionel super Messi

Den chansen är Minimal. Dom undersöker hans skada och rapporterar det till Pep. Skulle vara förvånansvärt för läkarna om han inte alls hade en skada. och säg mig, varför skulle abidal Inte vela spela mot Lyon? Han vet hur viktig han är för laget.
Barcelona Wesley#1
2009-02-22 14:56
hur länge är Iniesta borta ? :)
Barcelona Ciao-V
2009-02-22 14:56

Han kansk....
Nämen, lägg ner denna konspirationsteori.
Hur kan du tro att en spelare vill skada sig/skulle vilja bli skadad för att slippa spela? Det finns bara inte i spelarnas värld.
Ursäkta men, detta är barnsligt!
2009-02-22 14:54
Ride_The_Big_One(6)

Låter inte klokt, men erkänn att det finns en chans.
Men det är bara vad jag tror KAN ha hänt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-22 14:52
Lionel super Messi

Abidal är inte den känsliga typen, att han skulle riskera bli borta flera veckor för att inte möta sitt gamla lag låter inte klokt.
2009-02-22 14:51
Riiio!!

Han kanske inte vill bli utvisslad av sina gamla fans?
Barcelona Barcaholic
2009-02-22 14:51
Lionel super Messi

Ta inte illa upp med det där var det dummaste jag hört på länge. Han är proffs han är van vid sånt dessutom så var han med mot Lyon förra säsongen. Det var ingen som bua ut honom då.
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 14:50
Haha är det någon match som Abidal säkert ville spela så är det ju den mot Lyon, varför skulle han inte vilja spela den matchen???

Fan har en dålig känsla när jag tänker på Getafe borta som vi skall spela. Gick ju inte lysande hemma mot dom.
2009-02-22 14:49
BlueRed.

Enligt mig är den chansen ganska stor eftersom att Abidal såg lite förvirrad ut, dessutom såg han ju hur Ivan De La Peña blev utbuad varje gång han fick tag på bollen av Barcelona-fansen.

Abidal kanske tänkte att han inte ville råka ut för samma sak, men i Frankrike ?
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-22 14:49
---Alves----------Marques------Puyol-----Sylvinho---?

Nej tror inte och hoppas inte.

Alves och sylvinho på plan samtidigt med den offensiv kvalitet som de har??? neej..

hellre så här.

--Alves---Marques----Puyol/Pique---Cacéres/Puyol-
Barcelona BlueRed.
2009-02-22 14:47
Lionel super Messi

Chansen finns, men det är lättare att hitta en nål i en höstack än att räkna ut hur stor den chansen är.
Annons: