/spanien/barcelona/forum/192.aspx/spanien/barcelona/forum/192.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2016-09-28 21:47
Woosah, woosah. Relax, det är en halvlek kvar. Experimentet med en såpass centrerad anfallslinje gick inte hem i första, kan förstå att han ville få två strikers mot deras trebackslinje men just nu blir det för grötigt i mitten speciellt för Neymar mot tre defensiva mittfältare. Ser gärna att en utav Rafinha eller Arda kommer in och vi går över till en mer klassisk uppställning. Sen överdrivs det *en* aning, Suárez har två solklara chanser som slarvas bort och Busis bolltap leder till deras enda målchans. Små marginaler. Nu ska jag göra det där som kallas heja på sitt lag, ett främmande fenomen för vissa. Visca el Barça!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Skurhink
Det är ju som manga skriver här åxå väldigt oroväckande att så många spelare underpresterar, det har sett så otroligt låst och krampigt ut, Lucho har mycket att fundera på! Hoppas på ett snabbt mål nu i andra och lite luft under vingarna!
Barcelona papillon
El Pistolero #9

Jaja du gillar inte LE, vi har förstått.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Gabriel
ArdaTuran Visa gärna mer respekt till moderatorerna som lägger ner frivillig tid på att göra det här forumet bättre. Och undvik skällsord så slipper du få dina inlägg raderade. Svårare än så är det inte. Till andra halvleken eftersträvas mycket mer rörlighet och även ett hårdare press spel. Det är mer viktigt än enskilda prestationer från diverse spelare som Alcacer, Busquets eller Neymar.
Barcelona Jarod The Pretender
2016-09-28 21:46
Jag tror på kryss. Tror att snacket under halvtidsvilan kommer motivera spelarna att höja sig. Eventuellt kommer det något byte som också kan förändra matchbilden, en Rafinha eller Arda (han gjorde senast 1+1).
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-28 21:45
"When Busquets does so poor then you know things aren't working tactically. No solutions in midfield" Men visst klaga på Busquets. Den spelaren som visat sig mest på plan.
Barcelona Shanghai
2016-09-28 21:44
Mod Ber återigen om ursäkt för mitt sammanbrott. Jag är en sådan individ som blir besviken, sur och arg när vi ligger under. Det ligger i min natur. Ska skärpa till mig! Visca!
2016-09-28 21:44
[QUOTE=Andreas-]Spelar så här mot City blir det slakt. [/QUOTE] Kan bli en mardröm det där.
2016-09-28 21:43
[QUOTE=Smogen]Dessutom. Paco ä, spelaren som borde vilja visa mest inställning har varit så osynlig att det är pinsamt. [/QUOTE] Han kan ju gärna få något att arbeta med från mittfältet eller vad tycker du? Han är en striker,avslutare, inte Messi.
Barcelona ArdaTuran
2016-09-28 21:43
Spärr för uppkäftighet.

/mod
Barcelona Andreas-
2016-09-28 21:42
Spelar så här mot City blir det slakt.
Redaktionen
2016-09-28 21:42
För att klargöra: Detta forum är INTE en plats att ta ut sin frustration på. Nästa person som skriver ett ovårdat, ilsket inlägg utan substans åker direkt på en spärr.

/mod
Barcelona Smogen
2016-09-28 21:41
Dessutom. Paco ä, spelaren som borde vilja visa mest inställning har varit så osynlig att det är pinsamt.
Barcelona Tiki-Taka
Suarez har haft 2 lägen som han sumpade. Vi skulle haft ledningen nu
Barcelona Shanghai
Vi måste höja oss rejält i andra halvlek. Lucho måste motivera de, för med den inställningen kommer vi inte göra mål. Neymar borde ta initiativ nu och bevisa varför han är den andra bästa spela spelaren efter Messi. 3-4-3 borde vi spela med i andra halvlek så vi kan ösa på från början, dock kan det vara skadligt med tyskarnas snabba kontringar.
Barcelona Iniesta70
2016-09-28 21:40
Nu har Lucho chansen att visa att han är en matchcoach.
Skulle vilja såga ...men vi alla kollar på matchen ,så varför gnälla.
Iniesta? Min egen husgud..va händer?
Spretigt mittfält ..bolltapp..en Neymar som vill men...

Upp och ut med Neymar på kanten,låt Iniesta föra bollen till sista tredjedelen.
Håll ihop laget för ...tusan!
Kom igen nu för i hel.....!
Ska man behöva ta och fylla på whisky glaset både en och två och....tre gånger innan man somnar ikväll! Lucho du är skyldig mig en harmonisk natt med tanke på poängtappen på hemmaplan.
Håll kritiken värdig grabbar, man får bita ihop så är det ibland.
Nu krossar vi dom i andra,ska bara fylla glaset bara i fall ......
Barcelona Smogen
2016-09-28 21:40
Usel taktik, dåligt förberedda, hemsk inställning. Antingen så har vi 11a spelare som plötsligt blivit dövstumma eller så har Lucho återigen gjort ett dåligt jobb.
Barcelona Jarod The Pretender
2016-09-28 21:39
Vi kommer nog igång snart....laget behöver tid för att bli mer samspelta nu när Messi är borta och vi har nya spelare på planen (tänker främst på Alcacer). Vem är det som ska ta löpningarna? När? Vem ska slå den avgörande passningen? Suarez hade ett bra läge, men tyvärr så räddade målvakten skottet. I det andra läget borde Suarez ha skjutit själv istället. Vi skapar åtminstone några chanser.
Barcelona Andresito
2016-09-28 21:38
Tre punkter 1. Lucho - oförutsägbarhet i all ära, men idag funkar inte 3-4-1-2 med Neymar i en fri roll bakom Paco och Suárez. Back to basic, in med Rafinha istället för Paco och gå tillbaka till 4-3-3. Vilket tar mig till nästa punkt 2. Neymar - Är det 2013 eller 2016? Felbeslut efter felbeslut som till slut leder till desperat eftersökning av frisparkar. Han har fått en fri roll ikväll som endast har bestått av dribblingar. Spela enklare, ge fan i att försöka dribbla förbi tre spelare. Flytta bollen snabbare, oavsett om det är Alba, Paco eller Suárez som ska ha passningen. 3. - xSN - Söker endast varandra. Suárez har fattat det ju längre matchen har gått, men det har blivit en besatthet att endast MSN ska göra målen och slå rekorden. Fotboll består av 11 spelare på plan.
Barcelona FCB_Messi
Va fan sysslar laget med helt seriöst . Det är den värsta halvleken jag har sett i mitt liv. Ut med Paco in med arda. Neymar håll dig på din jävla kant och spela enklare och inte som en pajas. Busquets öppna ögonen och vakna. Mascherano höj tempot i allt du gör för helvete . Pique ta lite ansvar och skäll ut spelarna , du kommer ändå aldrig bli en puyol. Iniesta, vart är du ? Spelar du ? Roberto, rakitic, suarez, Alba försöker iallafall .
Barcelona Reymar
Vad är det här för position egentligen? För centrerat och ingen rörelse i laget. Ut med Neymar på kanten och in med Rafinha.
Barcelona grande jw
2016-09-28 21:37
Neymar med blonderat hår och världens pajasinställning är verkligen ingenting jag vill se i barca. Har han PMS? Vad är hans problem? Ser irriterad och gnällig ut och liknar mer en överkänslig 14 årig flicka än en fotbollsspelare. Dags att växa upp nu.
Barcelona Katalano
Skulle vara intressant att ge Iniesta en kreativ roll på en ytteranfallsposition där han får helt fria tyglar i Barca och se vad som händer. Säga åt honom att "Nu är du Messi, din roll är att skapa anfall och det är sekundärt att behålla bollen inom laget"- och se vad som händer. Ibland visar han så otrolig briljans.
Barcelona Messmargodly
Grabbar vi har spelat helt okey mot ett riktigt bra topplag i Tyskland. Man får inte glömma att Borussia är ett av ligans starkaste hemma lag. Dom har gjort ett mål på den enda chans dom skapat. Vi har tycker jag skapat mer än nog för att leda denna match. Jag litar på Lucho och grabbarna att vi vänder detta i andra. Inte läge att få panik ännu för guds skull. Det är inte ett skitlag vi möter
Barcelona Bosketts
2016-09-28 21:36
Det finns ingen vilja i spelet. Det känns som om samtliga spelare bara ser detta som en halvtrist match i Tyskland som ska spelas av innan viktigare matcher står på agendan.

Barcelona ArdaTuran
2016-09-28 21:35
Vårda ditt språk. Varning!

/mod
Barcelona Vampíro
[QUOTE=DM1982]Han kunde passa bakåt. [/QUOTE] Det var det han försökte göra men det tog hundra år för honom att få ordning på fötterna. Men självklart är det tränarens fel, han ska ju förstås säga åt 28 årige Sergio innan matchen att spela snabbare när han är under press.
Barcelona Mike79
Suarez, Mascherano och Roberto ger allt som vanligt. Neymar är bara pinsam, ni som tror att han kommer växa upp och ta över efter Messi får ta och tänka om. Har alltid fått Justin Bieber vibbar av honom. Hoppas på Arda och Denis till andra nu.. Vamos!!
Barcelona Davids3
Lugn nu, vi spelar inte emot något gäng lallare. De har ej förlorat en officiell match på hemmaplan sedan januari månad, förväntade ni er en walkover idag?
Vi kommer tillbaka andra halvlek och de ska få komma ihåg hur det känns att förlora ikväll! Visca
Barcelona Skurhink
Ser gärna både Gomes och Rafinha in istället för Sergio och Iniesta! Inte ofta man har rätten att klaga på Don Andres men idag är han så långt ifrån en Capita man kan vara!
Annons: