/spanien/barcelona/forum/19192.aspx/spanien/barcelona/forum/19192.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MilanBaros
2009-02-21 22:03
Guardiolas felbyten kostade Barca matchen, varför sätter man in Puyol på vänstra kanten när man har Sylvinho? Puyol e ingen kantspelare o de har han bevisat i de 10 matcher han spelat på kanten!!!!!!

Varför sätter man in Nordens näst bästa forward (Efter Zlatan) o låter Busquet ta hans roll i toppen? herregud!

Pep ville torska, o han torskade. nya tag nu mot Lyon!
Barcelona VizzlA
2009-02-21 22:03
vi började matchen jävla bra..men espanyol hade sin sviniga taktik att förstöra spelet så vi inte kunde spela vårt spel..sedan flippa dommarn ut på keita bara för att han inte klarar pressen...fan vad jag hatar den jäveln..keita förs på bollen..tuff satsning?..gult?..njae..rött?..no way..
Barcelona DM1982
2009-02-21 22:02
Ämne: Var gjorde domaren a....
Angående tilläggstiden är jag helt oförstående. Bara bytena skulle ge tre minuter, nu när Espanyol maskade hela tiden borde det vara minst fem minuter. Barca var gnälliga idag, de gick rakt in i Espanyols fälla och de borde ha varit mer professionella.
Barcelona Tompa
Domaren var genomkass men jag tänker inte skylla förlusten på honom. Barca gjorde faktiskt en riktigt svag insats idag, bara och konstatera. Och hur mycket man än hyllat Pep innan så gjorde inte Pep någon vidare insats från bänken idag.

Men bara att ta nya tag. Men jag vill inte se så defensivt uppställt mittfält igen!
Barcelona Abbe_
Ämne: Tycker inte ett dugg....
Nej precis, för på bilderna ser det inte ut som han får felträff. Jag är som ett frågetecken, vem såg han där borta?
Christián
tror ni guardiola tröttnade på att vinna och tar ut Eto'o o sätter in Gudjohnsen när man behöver en anfallare?

För någon annan förklaring finns det inte.

Domaren håller inte ens korpen nivå.

Alla var skit idag för utom Yaya och inte bara för målet han krigade och försökte åtminstonde

Men sanning är att valdes och guardiola gav bort 3 poäng
Barcelona kallesiete

Just det, Westergren.
Måste tillägga att jag hellre förlorar en match innan CL än åker ut I CL åttondel efter åttondel. :)
Barcelona Rey Etoo
Liga titeln får bli en prioritet nu eftersom vi inte klarar att hantera tre tävlingar samtidigt.
Barcelona Qanii
Vill verkligen inte kritisera Guardiola men jag vill verkligen veta vad han tänkte när han tog ut lejonet och satte in guddy!!! Okej visst ta ut lejonet men sätt in bojan eller hleb! visst guddy är bättre än lejonet i luften det är det ändå positiva jag kan se med bytet men de finns fanns bättre spelare på plan som va är bättre än guddy på huvudet!Fattar bara inte vad Guardiola höll på med!! Aja det bara att ta lärdom utav matchen..
Barcelona Barcaholic
Hetfield

Valdes förtjännar all skit han kan få för dagens match. Sen hoppas jag verkligen att nästa match bänkas åtminstode Pique, helt Marquez också. Helt värdelösa är dom som mittbackspar, Puyol & Caceres förtjännar en chans.

Och vet någon hur länge abidal är borta?
Straffpunkten
Fyfan va kass, Pique är Detsamma gäller för Busquet. SKIT
Barcelona Napao
2009-02-21 22:01
Ja tur att CL startar så inte bara Barca spelar så jäckla många matcher,om Barcelona inte tappat sitt spel skulle det röda korter spelat sån stor roll men våran höger sida är helt borta och dom dödar matchen med sin teater.
Barcelona Rambla
Okkapokka:

Jag är övertygad om att vi fixar detta. Som sagt, Madrids flyt kommer inte att hålla i sig. Det är bara en tidsfråga.
Delarocha RIP Puerta
Tycker inte ett dugg synd om Valdés. Han klantade till det och får fan stå sitt kast. Fattar seriöst inte vad han tänkte göra.
Barcelona Rey Etoo
Tacka domaren för denna matchen med 11 spelare hade vi vunnit.!
Barcelona Abbe_
Ämne: Härligt att förlora ....
Har du följt din klubb? Om du har det så har du nog erfarenhet av det själv, pajas!
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
Westergren

Stick härifrån& kom aldrig tillbaks.
Barcelona Hetfield
Westergren

Ja men ni kommer att åka ut ;) ÄNNU en gång....
Barcelona Gonzalez_Barca
Westergren

Härligt att vara efter med 7 poäng?

Ska bli otroligt intressant att se hur Madrid hanterar 180 minuter i veckan nu.
Barcelona Allendinho
så jävla tungt för mig asså... har aldrig vart så besviken på barcelona... asså... dom behöövde inte hela tiden gå och klaga på domaren för dåligt beslut, lite arg på domaren är jag också, han började med några gula sen kända han sig stor, och gav keita rött :(
Barcelona kallesiete
2009-02-21 22:00

SJUUUUU poäng!
Barcelona Rambla
Japp, det är härligt. Ännu härligare blir det ner ni krackelerar och tappar. Det är bara en tidsfråga. Njut så länge.
Barcelona Okkapokka.
Nu hände precis det som inte fick hända, Nu kommer Barca i frågasättas på alla fronter medans Real kommer hyllas som vi gjorde tidigare. Detta kan bara vara början på något riktigt dåligt om inte Pep fixar detta nu.
Real Madrid Westergren
Det måste vara något fel på merparten av er. Spärrad! /Red
Barcelona The Reporter
Yaya är utan tvekan vår viktigaste spelare .
Barcelona Hetfield
Jag tycker OTROLIGT synd om Valdes just nu, kan inte ens tänka mig hur mycket skit han kommer att få nu....
Barcelona DM1982
2009-02-21 21:59
Ett derby är ett derby, så är det. Jag orkar inte hålla på och gnälla på domaren men hela teamet var dåliga idag men det är inte det vi förlorar på. Utvisningen var hårt dömt men å andra sidan var det klantigt av Keita att gå in så där.

Antagligen var det dålig inställning från spelarnas sida, det var nog en grym underskattning. Espanyol spelade bra och de kan nog ta poäng mot Real när de möts.
Barcelona Andreas-3
Domarskandal!!!!!!!!!!

Vi får räkna med att fler domare kommer vara såhär, dem vill bara inte att Barcelona ska vinna ligan.

Dem kommer göra allt för att smutslaget från madrid ska vinna ligan.

Dagens domare var ett skämt...
Barcelona Abbe_
Ämne: Gud är störst! & Can....
Men hur många rätt hade Eto'o under matchen? Han ville avgöra på egen hand och klantade till det de flesta gånger av hans bollkontakter. Gudjohnsen kanske inte var rätt man, men sånt är inte lätt att veta förrens domaren blåser av matchen.
el capitano
Tagga ner!
Vi kan inte vinna alla matcher, det är inte FIFA09 på xbox!!!!
Vi har 7P före Real och spelar bra fotboll. Jag vill inte låta som Real fansen men domaren avgjorde matchen ikväll. Keita borde fått GUL inte RÖTT men det kommer överklagas och dem tar bort den.
Nu ser vi framemot CL mot Lyon.
Annons: