/spanien/barcelona/forum/19190.aspx/spanien/barcelona/forum/19190.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-23 19:33
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Hehe, gör så :D
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-23 19:32
Lionel Super Messi ;)

Haha, aha, Barcanist De va ju du :)

Oki, Laddar upp nu så ska du få se vart vi satt :)
2009-02-23 19:31

Jag hette Barcanist på detta forum förut, remember me?
Du och jag pratade ju innan och det var du som fick mig att beställa biljetterna till matchen. Du gav mig en del tips på hur jag ska få tag på billigast osv..
Jag beställde dem när det var 1 och en halv vecka kvar till matchen.. Bättre platser än dessa är nog svårt o få (när det är mindre än 2 veckor kvar till matchen) xD
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-02-23 19:29
Hoppas de har tankar på att uppdatera bildarkivet här på SF. Tror det finns några som har härliga bilder att dela med sig.
2009-02-23 19:28
Postar snart min film från Hymnen innan Valencia matchen, ska bara ladda upp, Så ska du få se på grymma platser :D
2009-02-23 19:27
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

så sant så :D
2009-02-23 19:26

?
2009-02-23 19:26
Det man får är mer än de flesta Cules i världen så man är lyckligt lottad vad man än får.
2009-02-23 19:25
Ämne: Canaletes

Haha.
....
Bra platser :S ??
2009-02-23 19:24
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Hahah, fan, Ronnie och grabbarna hade jag velat se. Helst år 2006 för det var ett magiskt år för alla culés världen över.
Men, men man får nöja sig med det man får :)

Hahaha, no problems :D!
2009-02-23 19:14
IO

Men herregud, det är väl klart att man inte är bäst för att man gör fler mål. Att jämföra med målvakter är inte rättvist. En målvakt ska bara rädda bollar, inte göra assist och spela bra på andra sätt än att rädda bollar. hålla bollen från nätet.

en utespelare kan göra hundra mål men ändå vara kass på allt annat (läs: Pipo Inzaghi)
2009-02-23 19:13
Lionel super Messi

Fasen, du får mig att tänka tillbaka på en resa jag gjorde till Barcelona. Sevilla i ett fullsatt Camp Nou, satt precis vid mittlinjen på absolut första raden längst ner. Såg inte så bra som längre upp men såg Ronnie och grabbarna väääääääldigt nära...
Tack för minnena! =)
IO
2009-02-23 19:11
Ämne: Rätt intressant stat....
Raul gjorde mer mål förra säsongen än Messi, men inte betyder det att han är bättre?
2009-02-23 19:09
Neuthon

Vad är meningen med att veta massa om fotboll när man inte kan läsa? Så vitt jag ser så har ingen sagt att han är bättre än C... Eller behöver jag glasögon??
Barcelona tarrak
2009-02-23 19:08
Ämne: Tydligen inte särski....Om du läser igen så inser du säkert att !--TEMP_B--!ingen!--TEMP_/B--! har sagt att Valdés är bättre än Casillas. Däremot har flera påpekat det hur mycket orättvis kritik den gode Victor får utstå, speciellt då han säsong efter säsong släpper in färre mål än Iker. Det var väl inte så svårt att förstå?
2009-02-23 19:07
Canaletes

satt förövrigt så nära att spottade jag en gång och gick fram till stället där mitt spott landade, och spottade igen så träffade jag hörn-flaggan :)
(OBS: JAG TESTADE INTE DET, DET ÄR BARA EN BESKRIVNING AV HUR NÄRA JAG SATT xD)

Så jag såg Xavi från nära håll ett flertal gånger när han skulle ta hörnor :)
2009-02-23 19:07
Dubbelpost ^^
2009-02-23 19:06
Canaletes

Platserna var bättre i verkligheten, det kan jag lova dig.
Mobilen ser inte lika långt som ögat :)
Ja, minne för livet var det självklart :D

Neuthon

Ingen har påstått att Casillas är sämre än Valdés, men du kan väl erkänna att Valdés denna säsong vart bättre än Casillas (än sålänge).
Canaletes
2009-02-23 18:57
Lionel super Messi

Tack, såg videon innan då jag letade på forumet. Härliga platser du satt på, måste vart minne för livet :D
Real Madrid Neuthon
2009-02-23 18:55
Tydligen inte särskilt smart ser jag nu! .
Förövrigt undrar jag var ni har legat nergrävda de senaste åren om ni tycker Valdes är bättre än Casillas. Valdes för ovanligt mycket skit, men hallå? Visa att ni kan någonting om fotboll. Jag har inte svårt att erkänna att Xavi är en bättre spelfördelare än Guti och Sneijder m.fl. :P
2009-02-23 18:54
Canaletes

Haha.
Här är klippet(n) du ville ha från igår, dem som jag spelade in när jag var i Camp Nou.
(DEM 2 FÖRSTA I LÄNKTIPS!)
Canaletes
2009-02-23 18:53
Neuthon kan inte vara lika smart som den riktiga Newton. haha
2009-02-23 18:46
Neuthon

Är du smart eller?
Han menade dem ni har nu plus dem som e kvar.
Real Madrid Neuthon
2009-02-23 18:39
Svar till Gonzalez_Barca:
Inte är det väl 23 matcher kvar i ligan? =/ jag är osäker men snarare 14-15...? Och det borde väl ni veta att det inte är omöjligt att vina 15 raka matcher ;) säger däremot inte att vi kommer göra det!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-23 18:23
Visst, Valdés gjorde en tabbe men kom ihåg hur han gång på gång har räddat oss och varit jävligt bra detta året.

Sen så vet jag inte varför Madridistas kommer hit och smutskastar Valdés? Casillas har tabbat sig ännu mer denna säsong. Säger inte att Valdés är bättre än Casillas för det är han inte men varför tar ni upp Valdés tabbar när Casillas leder där?

Valdés Zamora 2008-2009.

Jag undrar vart alla Madridistas har varit när vi gick som tåget (undantag obbe). Samma sak gäller Real redaktionen som gör helt meningslösa krönikor,artiklar m.m. Som ''Pool och Barca se upp för el madridismo''. Man kan undra vart ni har varit.

Nåväl, efter allt detta så vill jag skölja ner det med:

Although I respect every opinion, the criticism of someone who has never been a goalkeeper is worth nothing to me.
2009-02-23 18:20
Criff

Det är människans förmåga att förstora och komma ihåg det dåliga mer än det som är bra och underbart. Speciellt när det handlar om en människas fel i motståndarlaget.
Barcelona Criff
2009-02-23 18:17
Rätt intressant statistik ändå, Valdes har bättre snitt än Casillas, som måste anses vara ligans bästa målvakt.
Valdes anses vara kass enligt många, vad är det då som gör att Valdes snittar mindre än Casillas nästan varje år?
Är vårt försvar bättre än Madrids år efter år?
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-23 18:15
Gonzalez_Barca

Håller med dig. Dom tror att dom kommer vinna varje match framöver.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-23 18:12
Neuthon

Jo, det hör man ju mest från er Madrid fans. "Vi ligger bara 4 poäng efter för vi vinner el clasico." Men hur vet ni att ni kommer vinna alla andra matcher?
Kan ni verkligen vinna 23 raka matcher? För att vara ärlig så tvivlar jag på det.
Barcelona Klint
2009-02-23 18:09
Ämne: Bästa målvakter : Re....
Haha! Dutruel den gamle räven. Honom hade jag nästan glömt bort.
Annons: