/spanien/barcelona/forum/19189.aspx/spanien/barcelona/forum/19189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
5/4/2009 21:42
Madridista_4ever

Jadu vi alla såg hur bra Lassana var defensivt senast mot oss. Verkligen!
Barcelona Gud är störst!
5/4/2009 21:42
Madridista_4ever

Jag förstår inte riktigt varför du skriver om några medgångsfans som har bytt från Real till Barca? Försöker du hitta nån ursäkt för Reals lag eller nåt sånt?

Kan inte en moderator varna han eller nåt? Om han fortsätter så banna honom, för han bidrar inte till något utom tjafs.
Barcelona joninho__90
5/4/2009 21:41
Ämne: joninho__90

jaså?....
senna håller bara ett år till i landslaget, därefter kommer Busquets
Messi12SD
5/4/2009 21:39
Ämne: joninho__90

jaså?....Madridista
Du skämmer ut dig själv, gå tillbaka till ditt forum.
Barcelona Qanii
Ämne: vill föresten gratul....Visste inte att det fans männsikor som ville ha medgångs suportër! Ni kan jätte gärna få dessa medgångs suporter, är det så illa så att ni skriker efter medgångs suporter nu också? Det illa det...

-Heja på oss snälla heja på oss! De får oss att känna bättre efter 6-2 förlusten! vi behöver recruit members nicee de
hahahah det måste va de komiska hag någonsin hört! Real suporer ni är bara för mkt
Madridista_4ever
Pep.G

säger detsamma, ett hån mot Lass. även om yaya har bättre krossbollar så vet vi alla att LASS defensiv e bättre.
Madridista_4ever
5/4/2009 21:37
joninho__90

jaså? så han ska peta senna eller xabi alonso? =)
Barcelona Pep.G
5/4/2009 21:37
Criff

Håller med till 100 %. Jag vill så hemskt gärna att Perez blir president där. För att vara helt ärlig så var det just Calderon som förbätrade deras lag, men nej Real vill ba ha "stjärnor". Låt de förstöra deras lag.

Madridista_4ever

Att du verkligen har mage att jämföra Lass med Yaya. Fy fan säger jag bara !
Barcelona joninho__90
5/4/2009 21:36
jaja men samma sak kommer hända Busquets snart ska du se
Madridista_4ever
5/4/2009 21:35
joninho__90

jo, men Lass har ju varit med i den franska startelvan sedan innan EM -08, så inte heller något nytt direkt. Han har i princip varit given sedan han gjorde sin debut.
Madridista_4ever
5/4/2009 21:33
vill föresten gratulera er till alla de nya fans ni fick efter el clasico, ser fler och fler som byter för varje dag nu. samma personer som bytte till real då vi vann ligan, och samma personer som bytte från real till barca då ni vann ligan 2004-2005!

när gudfadern tar över presidentskapet nästa säsong i madrid så lär dessa medgångare komma tillbaka.
Barcelona joninho__90
5/4/2009 21:32
Ämne: Ämne: Lass är....
och sen får du tänka på att Busquets flyttats upp från B-laget och ändå tar en plats i Spaniens landslag. Lass har varit A-lagsspelare en mycket längre tid
Madridista_4ever
5/4/2009 21:30
Ämne: Lass är bättre än Bu....
Ja busquets har fått vara med på bänken i spanien och visst är det kul för honom, men sedan får du inte glömma att LASS är totalgiven i Les Bleus startelva..
Barcelona joninho__90
5/4/2009 21:27
Ämne: här kan ni se Hela m....
men någon skrev att man kunde ladda ner den från 20.00?
Barcelona Dizzy
5/4/2009 21:24
Fan vad bra Dani Alves är. Fan vad det skulle svida se Alves i ett annat lag. Han passar perfekt hos Barca.

Sjukt bra är han!
Barcelona Messias_10!!
5/4/2009 21:23
här kan ni se Hela matchen mella real o barca. senaste el clasico!!!!
NJUT AV DET!!!

Försök att använda länktips i fortsättningen / Red
Barcelona Gud är störst!
5/4/2009 21:18
Är fortfarande arg över att domaren stog i vägen för Messi när han skulle springa förbi sin motståndare då fick real bollen och fick sen däruppe en billig frispark när Iniesta bara tog bollen från Ramos och de gjorde mål på den frisparken. Var irriterad där!
Barcelona Criff
5/4/2009 21:15
Pep.G, Det är nog inte menat att alla dem ska gå dit.
Det lär nog säljas friskt också och med dem pengarna finansiera bråkdelar i stjärnvärvningarna.

Jag är för alla dessa stjärnvärvningarna. Låt Florentino förstöra deras ekonomi totalt, för att sen ersätta honom med en lite mer lugn president så kanske det kan bli ett bra lag igen. För just nu håller dem verkligen inte.

Sen rätt kul alla dessa Real fans som snackar om att våra lag inte är jämna o bla bla...

Var inte Real obesegrade i 19 matcher eller nåt? Vad jag minns så lät det verkligen inte så innan. Utan då var Reals lagmaskin så mycket bättre än Barcelonas och hade bättre spelare på varenda position.

Det vänder fort!!
Barcelona Öagunner
5/4/2009 21:14
Barca! (MQUC3)//

haha Gunnar,måste byta namn i Spanien snart.
yaya har provtränat och var nära att skriva på för Arsenal för ett par år sen har jag läst nånstans.
Det var i vintras många ville ha honom men nu har ju Song (tro det eller ej) gått från medelmåtta till "gigant" de senaste veckorna.
Och Denilson är fortfarande ung.
Barcelona joninho__90
5/4/2009 21:14
Nån som vet hur man laddar ner matchen från fotbollskanalen?
Barcelona Gud är störst!
5/4/2009 21:12
HAHA Robbens filmning var patetisk!
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/4/2009 21:10
Pep.G

Ska dom inte ha några försvare:)? Puertans drömelva ..

San IKER
Ramos Pepe Terry Clichy

Ronaldo Cesc Ribery

Villa Zlatan Torres
Barcelona Pep.G
5/4/2009 21:07
"Florentino Pérez sägs presentera sitt bidrag om en vecka och då väntas spelare som Zlatan, Ribery, Ronaldo, Cesc, Villa, Silva, Alonso och Kaká sammanlänkas med en flytt till de mesta mästarna i Spanien."

HAHAHAHAHAHAHAHA, förlåt men var ska Real Madrid få all pengar ifrån ? Eller nej, dem har ju hand om ekonomin i Madrid :/

En mer korrupt klubb får man leta efter :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/4/2009 21:06
Öagunnar - Finns fler på erat forum som vill ha toure men det är inga inlägg jag orkar leta reda på nu, matchen börjar nu.
Barcelona pokke
5/4/2009 21:06
Messih

Jag tror du kan ladda ner den från fotbollskanalen eller så kan du gå in på mininova.org och söka.
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/4/2009 21:05
Men seriöst, jag blir ganska less på att folk inte kan lära sig googla/scrolla. Det är ju varken svårt eller jobbigt. Ett evigt daltande.
Sen var jag inte vidare otrevlig heller utan jag bad han bara att scrolla..
Barcelona Okkapokka
5/4/2009 21:03
Barça! (MQUC3)

Äh, kom igen. Det är inte nödvändigt av dig att skriva sånna där kommentarer heller.
Barcelona Öagunner
5/4/2009 21:02
barca!(MQUC3)//

Förstår inte riktit
gt humorn i att vi "suktar" efter lill Toure.
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/4/2009 20:57
Men lär dig scrolla. Snälla..

Senaste var postad klockan 8..
Barcelona Messih!
5/4/2009 20:51
kan någon skicka pm till mig om vart jag kan ladda hem matchen ( el clasico) :)
Annons: