/spanien/barcelona/forum/19177.aspx/spanien/barcelona/forum/19177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Simáo
2009-02-23 09:48
Fan va trött man blir på Valdes! när ska han lära sej att man inte bör passa motståndare..det är ju inte första gången det här händer.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-23 02:59
Ämne: Jag har en grym vide....
Var du också på Valencia matchen :D ?

Fett grym match ;) I was there.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-23 02:37
Canaletes

Inga problem :)
Javisst, det ska jag. Det blir nog imorgon för att nu ska jag gå till sängs, godnatt.
Canaletes
2009-02-23 02:34
Lionel super Messi

Tack!! (h) Det bara skicka när videon e klar! :D
2009-02-23 02:31
Så, videon är upplagd och bearbetas av Youtubes team just nu :)
2009-02-23 02:22
Canaletes

Okej, postar länken här på forumet när den är uppladdad :)
Canaletes
2009-02-23 02:15
Lionel super Messi

Ladda upp den på youtube!! :D
2009-02-23 02:02
Canaletes

Haha, det var skönt o höra =)
2009-02-23 01:58
Jag har en grym video från Barcelona-Valencia där jag pausade och playade varje gång det blev liv på arenan, har även med när Messi byts ut och alla ställer sig upp och applåderar plus efter Henrys Hat-trick.

Vart kan jag skicka den till redaktionen? Om jag nu kan?
Canaletes
2009-02-23 01:58
han säger typ: Estoy de puta madre con mis compañeros

asså att han mår jväligt bra med alla.
2009-02-23 01:54
Puta säger han iallafall ^^
Vet inte om det är madre eller mare han säger efter (?)
Barcelona SaM__-
2009-02-23 01:53
Ämne: SaM__-

Vilken stä....
Ja, det var en fantastisk atmosfär i lördags och det är väl det bästa jag får ta med mig från matchen. Är fortfarande riktigt förbannad över Espanyols uppträdande från match minut 1.

Jajemensan, har även bilder och videoklipp jag kan bidra med. Men får skicka in det till redaktionen eller något. Btw uppdateras bildakrivet något ens?
2009-02-23 01:48
Är det jag som hör rätt btw? Säger han Puta madre? hahahaha
2009-02-23 01:46
Kan tänka mig att det var ett bra tryck av burop och visslingar :)
2009-02-23 01:45
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

okej, tack.
2009-02-23 01:40
Ämne: Någon som kan berätt....
Han lackar ur lite på Journalisterna, dom frågade om hans tidigare uttalanden tror ja. Sen säger han att han trivs bra i laget och att han tänker hjälp pep hela vägen, nåt sånt.
2009-02-23 01:24
Någon som kan berätta för mig vad Eto'o säger i detta uttalande? (LÄNKTIPS)
Canaletes
2009-02-23 01:23
SaM__-

Vilken stäming de måste vart! har du bilder från matchen som du kan visa? :)
Barcelona SaM__-
2009-02-23 01:04
Hemma från Barcelona.

Fy satan vad blytungt det känns med en förlust mot ett så osportsligt lag som Espanyol. Hade inte tillgång till repris från Camp Nou på Keitas utvisning men rent spontat på plats kändes det som att det var korrekt men efter att ha sett repris bilderna blir jag bara irreterad i och med att det absolut inte var rött direkt.

Hatet mot domarn var enormt på läktarn med all förståelse. Även irretationen mot Espanyols maskning reagaerade vi på läktarn på och jag tror det gav en negativ smittsam effekt på barca spelarna. Det måste pep jobba på att inte falla in i "frustrationen".

Men nog om matchen och jag ser redan fram emot Lyon på Tisdag. Avslutningsvis så hoppas jag verkligen att Espanyol hamnar i segundan då de med sitt dryga och osportsliga uppträdande inte hör hemma i första divisionen.

A SEGUNDA OOEE !!
Barcelona Napao
2009-02-23 01:02
Ämne: Damn, minns den här ....
Jag har läst han ska vara på väg till Gremio i Brasilien.
Real Madrid R-LeGenAr
2009-02-23 00:56
jag säger så hära.

Liverpool och alla andra engelska lag, är så defensiva, och spelar så mycket taktiskt.

specielt liverpool, de är bra på det, täcka ytor och allting. det är därför de går långt.

jag sammanfattar det såhära.

om man spelar 2 matcher mellan chelsea,man unt,liverpool och de möter antligen real eller barca, så är det 60 - 40 % att de engelska lagen går vidare, för de spelar taktiskt!

men om vi spelar 5 matcher mot de, omöjligt de vinner alla. kommer säkert bli 1 förlut,1 oavgjor, och resten vinster för barca och real.

real och barca är så dominanta när spelet stämmer, säg mig något lag som kan utklassa allting och allt?

liverpool har säkert chans att gå vidare för den taktiska biten är de mycket bra på!

men jag hoppas ju så klart real vinner!

2009-02-23 00:48
Riktigt hemskt, detta hände i matchen som kom efter Barcas match mot Espanyol, Atletico-Sevilla
Barcelona Frodo
2009-02-23 00:47
Båda lagen kör ett kontringsspel men Real har fler som kan avgöra, så jag säger liten fördel Real.
2009-02-23 00:41
Jag tror fan Madrid krossar Liverpool, speciellt om Gerrard inte är med, vad tror ni?
Barcelona Gud är störst!
2009-02-22 23:53
Canaletes

HAHAHA! Aa, visste att det var stor risk att det var fel. :D
Canaletes
2009-02-22 23:48
Gud är störst!

hahahah!! :P nej, använde du dig av google språkvertyg eller?
Barcelona Saman.
2009-02-22 23:47
Hur fan kan inte en sådan domare slängas ut? Borde införas nolltolerans mot dessa clowner till domare i Spanien.

Jag tittade på Liverpool - Man City och det var inte världens mest underhållande match men fy fan vad svartsjuk man vart på deras domarteam (för att inte nämna filmningen av matchen också).
Canaletes
2009-02-22 23:43
BlueRed.

Han fick inte dömma på 1 månad. Om han fick böter kommer jag inte ihåg
Barcelona Rambla
2009-02-22 23:42
Ämne: Rambla

han fick v....
Tydligen.

Som Messi var inne på i intervjun, det är inte första gången en domare kommer till Camp Nou och gynnar de laget som inte vill spela fotboll. Barça är för överlägsna på Camp Nou mot de flesta lagen, att domarna ofta tillåter grisigt spel och spelförstörelse.
Barcelona BlueRed.
2009-02-22 23:40
Rambla

han fick väl böter också har jag för mig? Är det så ont om domare i Spanien att han får döma igen?
Annons: