/spanien/barcelona/forum/19176.aspx/spanien/barcelona/forum/19176.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-02-21 22:19
Jaja, första förlusten sen i augusti 2008.
Det blir ingen mer förluster för Barca.
Espanyol hade tur idag med utvisningen. Men sånt är fotboll.Det är bara att acceptera det!

7 poäng, är fortfarande tre matcher. Det släpper inte Barca. Tror snarare att gapet kommer att öka när Madrid också börjar med två matcher i veckan.
Barcelona Klint
Vet inte om någon har skrivit det tidigare. Men enligt Sport så kommer Abidal missa två månader. Inte speciellt bra med tanke på att vi inte har någon som egentligen kan ersätta honom.

Edit: Och precis när jag skrev detta kom du Christián med de dystra nyheterna.
Christián
Enligt sport så e Abidal borta 2 MÅNADER.
tror ni guariola gör en "geni" drag och låter Puyol spela vänsterback?
Barcelona Pep.G
Rambla

Jag hoppas det. Förra året när vi prioterade CL före än ligan gjorde så att vi hamna lägre och lägre i ligan. Hoppas Real gör samma sak då :P
Delarocha RIP Puerta
Ni kan ju knappast påstå att detta är det första misstaget Valdés har gjort i Barcelona?... Alltför ofta har hans misstag visat sig direkt avgörande för titeljakter. Mot Betis stod han och sov, visserligen försvaret också. Mot Liverpool i CL för 2 år sedan etc.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-21 22:18
Culéé//
Var inte blind, valdes brukar göra så här vartenda säsong så fort det blåser till lite så gör ahn misstag. Jag orkar inte tro på att han blivit bättre för han gör mig besviken vartenda gång.
Barcelona Jugador
Ämne: Svackor kommer för a....
Kul att du kommer in och bidrar med dina smarta synpunkter. Lämna forumet nu.
Real Madrid Shi
kallesiete

Försök bidra med något till diskussionen, ditt inlägg gjorde föga det.

För att besvara din fråga: Jag hade gärna sett Messis fotbollskunskaper i den vita tröjan, men inte Messi, då han är väldigt förknippad med Barca samt att jag aldrig kan förlåta honom för hans handsmål mot Espanyol och den efterföljande komentaren "Det spelar ingen roll, vi tjänade ändå inget på det"
Barcelona haeger
Herregud hur folk beter sig, ni skulle inte vilja sälja en enda spelare om vi vände matchen till vinst.
Tror ni ärligt talat att vår form skulle hålla i sig säsongen ut och att vi inte skulle förlora någon mer match? Alla lag får formsvackor, vi kommer igen. Va så säkra på det.
Straffpunkten
Vi kan glömma CL så länge vi har en mittback som Pique. Och en målvakt som bjuder på mål.
Canaletes
2009-02-21 22:17
Kul nu att att man ser personer som inte skrivit här på 1 år. Det första dem gör. kritisera!!...
Barcelona Barcaholic
Bluered

Jag är 1000% säker på att han tog ut Eto'o bara för vad han sa senast. Och tycker det är det sämsta tillfället och försöka bevisa för Eto'o att andra kan spela där. Såg ni hans min, tycker synd tycker inte han blivit tillräckligt uppskattad av Guardiola :/.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Bittert att vi förlorade men någon gång måste vi tappa. Märktes att spelarna var slitna och inte gav 100. Inte konstigt då vi har spelat 2 matcher per vecka och Real 1. Man kan bara säga bra jobbat till Real att de nu har börjat komma igång.

Det var nog den sämsta domaren jag någonsin sett i hela mitt liv som delade ut kort hela tiden och vi får bara 3(!) ja 3 tilläggsminuter när det minst ska vara 5-6 minuter då Espanyol-spelarna gjorde en Jesus Navas o rullade runt på gräset. Det värsta var ju också att han blåste när det hade gått 2 minuter. Nog om domaren, det var inte hans fel till att vi förlorade idag. Vi hade bra tempo i första halvlek o synd att Henry missade det där läget. När Busquets fick gula kortet tappade vi långsamt. Touré ska bara hyllas då han gjorde en jävligt bra match kämpade oerhört mycket och spelar en viktig roll i laget. Sen vet jag inte varför vi låter Ivan De La Pena stå där bak i lugn o ro utan någon helst markering på honom.

Valdes gör en skitmatch. Bytena var väldigt skumma och utvisningen på Keita var helt sjuk. Hoppas inte Abidal är borta länge.
Barcelona Okkapokka.
el capitano

Läste jag rätt när du skrev att Real hade tur idag? 6-1 talar nog sitt tydliga språk.

Sen överdriver det flesta när som säger att vi är i en formsvacka. Se sen mot Lyon då vi entrar de stora scenerna igen och då kliver Messi jämt fram. Spelet kommer bara förbättras från och med idag, men jag ser inte att Reals försämras heller.
Barcelona Culéé
2009-02-21 22:16
Canaletes

Jag förstår mig inte heller på människor som kritiserar spelare för en match, det finns många matcher kvar att spela.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-21 22:16
Ingen ska säljas! Fan asså vi ska hålla ihop som ett riktigt lag i vått och torrt. Guardiola får motivera spelarna på något sätt och se till att vi inte tappar allt nu.

Nu har vi motvind vår svacka är inne det är dags att visa hur stora vi är! Ett riktigt lag samlar ihop sig och fortsätter vinna. Det är för mycket avslappning. Men! vi får absolut inte glömma att vi förlora på grund av utvisning.
Barcelona Rambla
2009-02-21 22:15
Bernie

Det är just det du gör, tjafsar om småsaker. ;)
Canaletes
fan va typiskt att ni ska säga nu: Åhh va dåligt Vadles, Pique, Busquets e!!!!!!!!

Vad är ni för fans!??!?!?
Barcelona kev
Eto, behövde att lugna ner sej och för att undvika ett rött kort så tror jag Pep valde att byta ut honom.
Barcelona BlueRed.
Shi

Är det så det ligger till? Är det ett erkännande på att du missade El Clasico, om vi ska ta något exempel.
Straffpunkten
Benzema mot Pique :)
Barcelona Rambla
Pep G:

För att i år med Pep vi rodret så krigar laget som aldrig förr. I kväll var det anti-fotboll från Espanyol och en usel domare som segrade + ett dåligt Barça ska tilläggas. Tro inte att Pep bara kommer att ge upp efter det här. Jag är övertygad om att en bättring sker. Kanske redan på tisdag mot Lyon.
Barcelona Culéé
2009-02-21 22:14
Rey Etoo

Så du menar att så fort man gör en tabbe så är man dålig igen?
Barcelona BlueRed.
Själv så fattar jag inte varför Pep valde att ta ut Eto'o? Han om någon behövdes under dem 3-4 kontringarna vi hade.
Barcelona Mojito
Culéé

Nej, jag har inte klagat på domaren.
Jag svarade bara på ett annat inlägg som påstod att Real hade domarna emot sig.
Tagga ner lite.
Har även skrivit kängre ner att ang korten får vi skylla oss själva.
Barcelona kallesiete

Shi

Aha, så du skulle inte vilja ha Messi i Madrid.
2bad.
Barcelona Bernie
2009-02-21 22:13
Rambla

Jo, det var ju det du gjorde. Men skitsamma, orkar inte tjaffsa för småsaker.

I denna match så hade vi mycket svårt med Espanyol, då de försvarade och anföll mycket bra mot oss. Olycklig med tidiga utvisningen på Keita, annars så hade det blivit mer match i andra halvlek. Espanyol spelar smart och man får gratulera de till en trepoängare.
Delarocha RIP Puerta
Hetfield; ne att skaffa en målvakt som INTE gör horribla misstag vore fel tycker jag. Valdés verkar vara en skön kille, han är säkert otroligt sympatisk och har säkert jättemånga goda sidor utanför plan. Tyvärr avgörs det på plan och där är han alltför ofta för dålig.
Barcelona Barca_4_lajjf
Grabbar! Vi är i en Formsvacka alla får svackor minst en gång på säsongen. Vi är Fortfarande 1a. 7 Poäng före! Dom kan festa och glädja sig hur mkt som helst! vi är fortfarande 1a! Jag tror Pep har tröttnat på att tappa poäng och nästa träning skulle nog ingen här vela vara på!. Men vi tar igen! Atletico har vi tagit 3 ggr denna säsong och dom är nog ganska arga över det, så dom kommer nog ge oss en svår match. Men den ska vi vinna tillslut! Glöm inte grabbar Vi är 1a inte Real Madrid utan Vi!!!!
Straffpunkten
Vi säger bara vad vi tycker, ni som inte gillar de kan ju alltid logga ut.

Spelare som Pique ska inte spela i BARCA. Busquet har varit kass i dem flesta matcher han spelat. valdes är valdes.
Annons: