/spanien/barcelona/forum/19158.aspx/spanien/barcelona/forum/19158.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2009-02-25 17:35
Hur kan man hylla en organisation som Ultras Sur är för mig totalt obegripligt. Finns överhuvudtaget ingen logik i detta.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-25 17:35
Haha, Robben är bara en sämre kopia av Messi, Vi tycker han är dålig..

Busquets är ju iallafall med i landslaget, AHAHAHA, Vart är era mittfältare i landslaget ? Tänker på ....

Ojdå--
Real Madrid El-Siete7
2009-02-25 17:33
Ni kanske missförstått vad vi på Puerta menar med Busquets Who?
Vi tycker att han är dålig.. Men ni skämmer bara ut er när ni skriver Robben Who?
För ett tag sen snackade hela Spanien om att Real&Barca var beroende av Messi&Robben och de avgjorde allt för sina lag.. Avgör man match efter match så är man klasser bättre än Busquets!

Spärra mig inte nu jag säger bara sanningen, den svider ibland men ni får skylla er själva.
Barcelona tarrak
2009-02-25 17:33
Rambla

Just därför har Osasuna alltid legat nära mitt hjärta, även om hemmapubliken går för långt när de kastar saker på Madrids spelare. Precis som att idioterna i Ultras Sur (som tydligen skall hyllas runt om i Sverige ikväll om Madrid-redaktionen får sin väja igenom om) alltid skämmer ut sig med sina fascistiska och våldsförhärligande sånger.

Edit: Jag vill minnas att samarbetet mellan Barcelonas och Osasunas fans har gått så långt att man har en uttalad pakt, med löfte om att alltid uppträda väl mot varandra. vet du om det stämmer?
La Masia iz da best
2009-02-25 17:29
Luiz nazario de lima)det är snarare ni som bajsar på er när ni möter Lyon.Dom 4senaste möterna mot lyon har real inte en enda seger.
Barcelona Ciao-V
2009-02-25 17:28
Ämne: hhaha, ni sitter och....Jag slår vad om att Real vinner ikväll. I returmatchen däremot kan Liverpool säkert vinna.

Edit: eller så blir det 0-0 match.
La Masia iz da best
2009-02-25 17:27
Real är det perfekta sömnpillret.!!!
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:26
realmadridlover:

Varför så förvånad? Går det ett inlägg inne på Puertan innan någon gör narr av Barcelona.
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:25
tarrak:

Osasunas ultras hatar Real Madrid mer än någonting annat så det är kanske inte så konstigt. Däremot är Osasunas ultras (Indar Gorri) oftast väldigt vänligt inställda till Barcelona. De har tex tidigare stöttat Eto'o när han blivit utsatt för rasistiska påhopp.
Real Madrid realmadridlover_
2009-02-25 17:24
hhaha, ni sitter och gör narr av oss. Men men, idag blir det riktigt kul. Det kommer vara otroligt svårt, men laget är ju ändå Real Madrid så klart :).
La Masia iz da best
2009-02-25 17:21
hehe vad menar ni med ROBBEN WHO? hehe låter fan roligt :)
2009-02-25 17:20
Okkapokka, Är ju svårt att veta men brukar själv scrolla tillbaka när jag sist var inne för att läsa allt :)
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:19
Barcelona tarrak
2009-02-25 17:18
Ämne: De glömde en ramsa s....
En sann Bernabeu-klassiker! Någon som har texten till Ultras Surs senaste mästerverk om gasugnarna, som de körde mot Osasuna, så att madridfansen har ännu fler stilfulla ramsor att sjunga ikväll?
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:17
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Jag ber om ursäkt då ;)
La Masia iz da best
ROBBEN WHO? ahahaha
Liverpool mot seger (hoppas jag)

Robben who?
Barcelona Abbe_
2009-02-25 17:16
Ämne: Abbe_

Det är inte....
Så matcherna försvinner bara för det inte är höst längre?
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 17:16
1-2 till Pool ikväll!
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-25 17:15
Ikväll vinner Liverpool =) Vi tar oss vidare nästa Omgång.

ROBBEN WHO?
La Masia iz da best
2009-02-25 17:15
Mes que un club)jag har inte varit bannad :)här.Jag har tidigare gåt in och läst puertan när jag inte var medlem här och realfansen har skrivit massa skit om barca.
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:13
Goda nyheter för Luis Enrique och Atlètic. Gai har läkt sin meniskskada och väntas vara tillbaka i full träning inom kort. Han lär behövas nu i slutskedet av ligan, speciellt när Victor Vasquez är borta resten av säsongen.
Canaletes
2009-02-25 17:12
Rambla
hahaha asg!! :'D

Barca o Mort!
Exakt, Jeffren borde väl också få nån chans?

2009-02-25 17:12
Okkapokka, typ postat 5 gånger idag redan..
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:11
Om det intresserar någon så har Messi faktiskt umgåtts med sin flickvän. Kanske distraherar han lite?

*Länktips
Barcelona Sürer
2009-02-25 17:11
Barca o Mort!

har väldigt svårt och se att pedrito skall starta i världens mest offensiva lag, helt ärligt han skulle inte tillföra mycket, såg at de ar någon som skrev här igår att henry hade det tufft pga utav att puyol inte offensiv en enda gång, håller med till 110%

hur måga bollar fick henry och jobba på igår? sen pedrito har ingen erfarenhet av stora mather som til exempel busquets igår tycker han såg väldigt spänd ut när han fick chansen i en sån viktig match

en annan grej, låt marquez sköta uppspelen för guds skull, pique slår bort alldeles för många bollar, lider med sylvino som inte får spela trots att han är den enda tillgängliga vänsterbacken, tycker han varit väldigt bra denna säsong
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 17:08
Grabbar hur mycket tror ni att Real Madrid förlorar idag? :)

Själv tror jag på en 1-2 förlust för dem.

Raúl gör deras mål medans Torres (x2) för Liverpool :)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-25 17:07
Ämne: Abbe_

hahaha. btw....Du skriver b VALFRI-TEXT /b men ta bort mellanslagen.

Ingen kommer gå till de sk supportträffarna Real-redaktionen har fixat då majoriteten av Puertan är småbarn.
Barcelona Barca o Mort!
2009-02-25 17:02
Canaletes

!--TEMP_B--! SÅ HÄR! !--TEMP_/B--!

Bra resultat igår tycker jag med tanke på att vi lär vinna på hemmaplan.

Förresten är det bara jag som tycker att Pedrito eller någon annan ska få chansen istället för Henry?
Jag vet att han gjorde målet igår, men han får ju ingenting gjort på sin kant!

Om det är någon gång man ska få chansen så är det ju när ordinarie är skadade/spelar dåligt? ;)

Canaletes

!--TEMP_B--! DIN TEXT /B fast jag la till ett mellanrum som du ska ta bort på /B :)

Äsch det funkade innan jag ändrade inlägget xDD
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:02
De glömde en ramsa som Ultra sur ofta sjunger:

siempre fascistas, siempre madridistas
Annons: