/spanien/barcelona/forum/1915.aspx/spanien/barcelona/forum/1915.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Z_Z
2015-09-20 21:34
Bästa spelaren på plan hittills för Barca får även göra målet. Härligt för honom.
Barcelona Liunil Masse
2015-09-20 21:34
VACKERT BARTRA!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Katalano
2015-09-20 21:31
@Blaugrana91:

Jag förstår frustrationen, men vi leder ligan inför denna omgång. Säsongen har just börjat och vi har ett otroligt tufft schema just nu. Om laget hejjas på istället för att buas ut så ökar chanserna att laget spelar bättre också. Det finns ingen anledning att bua ut laget eftersom det inte ger någon som helst positiv effekt. Ge kärlek i med och motgång och laget spelar bättre med publikens stöd. Vore skillnad om vi låg i mitten av tabellen..
Barcelona [Carles Puyol 5]
Messi vill inte spela med varken Munir eller Sandro och helt ärligt så kan jag förstå Messi. Sandro o Munir är inte fullt utvecklade ännu och dem borde skickas till B-laget.
Barcelona Amo.38
Rambla Det är helt klart något med självförtroendet på grabben. Tyckte faktiskt han var magnifik när Lucho precis hade anlänt, men på senare tid resonerar jag som så att om killen inte pallar av pressen på denna nivå så har han inget i Barca att göra.
Barcelona L.A.M Nr 10
Dåligt tempo och tyvärr är skillnaden på våra bästa och sämsta spelare för stor. Munir och Sandro kan inte skapa chanser själva och då får Messi sköta det själv. Jag gillar när Neymar kommer in i mitten, tycker att Sandros och Munirs uppgifter gott kan reduceras till att enbart bredda spelet, så får de andra sköta resten. Självklart måste vi ha in Suarez och Iniesta om spelet fortsätter hacka såhär.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-20 21:28
IN med Suarez fort som fan ut med Munir asp
Barcelona Amo.38
2015-09-20 21:28
Fattar inte varför Neymar hela tiden stannar upp i en mot en situationer och oftast passar sidled. Han borde utmana mycket mycket mer.
Barcelona Rambla~
2015-09-20 21:27
Amo.38

Jag påstår inte att Munir är the shit eller så, men lite mer tålamod kanske man kan ha med honom? Han kanske känner pressen, spelar ängsligt och då är det svårt att ta sig ur den spiralen.
Barcelona Blaugrana91
2015-09-20 21:27
[QUOTE=Katalano]Blaugrana91 Alla lag har bra och dåliga matcher, även Barcelona. Om det enda du kräver är vackert spel och underhållning varje match så finns Harlem Globetrotters i Basket. Fotboll är inget för dig. Vissa är ju otroligt bortskämda. Stöd ditt lag för guds skulle.. Alla gör dåliga matcher som sagt, Barca mer sällan än andra lag. Hatar såna som ska bua ut sitt lag så fort situation ges, vilket faktiskt är de flesta som vistas här inne under matcherna iofs. barn! [/QUOTE] Ja kräver inte någon propaganda fotboll och någon 5-0 vinst, men jag kräver bättre spel än det här. Framförallt avsluten är fullständigt katastrofala. Som någon annan skrev, Barcelona som öste in mål förra säsongen och vann trippeln har inte lyckats göra ett enda mål i första halvlek under någon officiell match hittils den här säsongen. Det är bedrövligt! Därför tycker jag att laget med all rätt ska buas ut, det är världsspelare och trots sämre form ska vi kunna kräva bättre spel än så här.....
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-09-20 21:25
Haft nästan minst 1 eller 2 nyckelspelare skadade,avstängda eller vilade varje match denna säsong.

Aja hellre att vi jobbar oss igenom denna mediokra fas med vinster för att sedan i vinter/vår explodera likt förra säsongen.
Barcelona Amo.38
2015-09-20 21:24
Rambla Jag håller med dig till viss del. Men jag tycker ändå man kan hacka på honom för om han inte tar chansen när han väl får den så vad är poängen med att ha honom? Speciellt när vi producerar andra bra ungdomsspelare som bara väntar på en chans i A-Laget! Killen har inte spelar bra sedan försäsongen förra året!
Barcelona rANDOMhERO
2015-09-20 21:24
@Blaugrana91:

Baken är delad
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-20 21:23
@Neymar N11:

Han fick hoppa över B-laget.

Han får ju chanser som alla andra gäller att leverera när man får det.
Pedro levererade när han fick sina chanser. Det är så man förtjänar en plats i A-laget. Men sen FIFA drabbade Barca så kan spelare som Munir hänga runt i A-laget hur många år som helst..
Barcelona Vampíro
2015-09-20 21:22
Spelet har inte varit så dåligt. Det blir vändning i andra halvlek.
Barcelona Rambla~
2015-09-20 21:22
Munir har inte varit sämre än någon annan, tex Neymar eller Messi, så jag förstår inte varför ni just måste hacka på honom?

Behöver Messi ens spela denna match? Levante hemma bör ju vi slå utan honom. Se bara mot Atletico hur bra de andra kan spela utan Messi. Sådana här matcher tar Messi som ett träningspass känns det som. Alldeles för stor felprocent, försöker göra för svåra saker och alldeles för mycket fancy stuff. Spela enkelt och rakt, sätt några baljor och sen kan man lira uppvisning.
Barcelona koeman92
2015-09-20 21:21
@rANDOMhERO:

Med högre tempo, motivation och bättre skärpa hade vi inte haft en sk "motgång" under denna halvlek. Jag menar, kom igen.. Det är för fan LEVANTE vi spelar mot! Matchen borde vid det här laget vara död med 3-0. Nu får spelarna verkligen ta och skärpa sig och se till att visa lite mer vilja. Om vi inte ens kan sätta våra lägen i en match som denna så vägar jag inte ens tänka mig hur det kommer att se ut när det vankas slutspel och slutfas under säsongen.

Och Munir.. Denna snorvalp ska så långt bort från denna klubb som det bara går. Förstår fortfarande inte hur Lucho någonsin fick för sig att dra upp honom till A-laget. Killen är ju tamejfan helt värdelös. Nästan så att man saknar Bojan Krkic!
Barcelona Junta Dimision
2015-09-20 21:20
@Blaugrana91:

Vi är inte Real Madrid supportrar, vi stöttar laget i motgång och vi ska fan inte börja bua bara för att vi inte har gjort mål.
Barcelona Neymar N11
2015-09-20 21:19
Munir är kanske den nya bojan kirkic, han var grym i b-laget men håller inte på A-lags nivå än. Han behöver 1-2 säsong till med b-laget.
Barcelona Katalano
Blaugrana91

Alla lag har bra och dåliga matcher, även Barcelona. Om det enda du kräver är vackert spel och underhållning varje match så finns Harlem Globetrotters i Basket. Fotboll är inget för dig. Vissa är ju otroligt bortskämda. Stöd ditt lag för guds skulle.. Alla gör dåliga matcher som sagt, Barca mer sällan än andra lag. Hatar såna som ska bua ut sitt lag så fort situation ges, vilket faktiskt är de flesta som vistas här inne under matcherna iofs. barn!
Barcelona Smogen
Byt ut Munir mot Iniesta och flytta upp Messi, så kanske både mittfält och anfall får lite högre tempo. Det är ju inte mycket till som behövs för att Levanteförsvaret ska börja tappa.

Jag tror det låga tempot kan ha att göra med att det är en kombination av ovanposition på Messi, och en ovan anfallsuppsättning. Det gör att man kollar en extra gång var medspelarna är och då sänks tempot.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-20 21:18
Tycker att laget spelade friskt första halvan i första halvleken men alla missar påverkar de sen beslutsfattandet..

Jag får lust att stänga av inte p.g.a att Barca spelar dåligt utan alla jävla missar.

Alla dessa missar, alla dessa missar.
Brukar spela fotboll två gånger i veckan med kompisar. När jag har såna dagar att folk i mitt lag missar som fan och vi förlorar matcher p.g.a brukar första berömma de för deras försök. Om de fortsätter missar bruka jag gå bananas på dem.

Messi såg jävlig besviken på sig själv när domaren blåste av.
Övriga spelarna var inte glada heller.

Hoppas det vänder andra halvleken..
Barcelona MessiyoyO 10
Fattar inte varför han inte startar med Suarez och byter in Munir efter att matchen är avgjord. Det är löjligt att Munir, av alla talanger, ska få fortsatt förtroende. Han hade säkert platsat i något mitten/bottenlag men inte i Barcas A-lag. Det ser ju fan alla. Sandro är ändå intressant. Tycker att han ska få speltid under säsongen och se vad det leder till.
Barcelona Nemesis 10
Vi har än inte lyckats göra mål i första halvleken hittills i La liga vilket är under all kritik. Spelarna verkar vara långt ifrån bra form.
Barcelona DM1982
2015-09-20 21:17
Sandro kan jag förstå att han får spela men Munir är något av en gåta. Killen lyckas i princip inte med något, enkel passningar eller avslut. Alla lag som har spelat CL har spelat svagt, en del direkt dåligt. Då gäller det för fan att sätta sina lägen när de kommer. Ett byte direkt på Munir är ett måste.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-20 21:16
Munir vill jag aldrig mer se på fotbollsplanen seriöst han har inget och göra i Barca.

Riktigt dåligt match dåliga avslut slarv felpass os.v
Barcelona Z_Z
2015-09-20 21:15
Sjukt usel halvlek. Hoppas att LE säger några väl valda ord i paus och gör tidiga byten för det här håller inte.

Barcelona [Carles Puyol 5]
Hoppas fansen lämnar så laget vet att dem måste prestera. Håller fan på att somna
Barcelona Amo.38
Man ser att Messi inte är i form än..
Barcelona Tiki-Taka
Ut med Sandro, Munir och Adriano. In med Suarez, Iniesta och Alba!
Annons: