/spanien/barcelona/forum/19147.aspx/spanien/barcelona/forum/19147.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-25 17:12
Okkapokka, typ postat 5 gånger idag redan..
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:11
Om det intresserar någon så har Messi faktiskt umgåtts med sin flickvän. Kanske distraherar han lite?

*Länktips
Barcelona Sürer
2009-02-25 17:11
Barca o Mort!

har väldigt svårt och se att pedrito skall starta i världens mest offensiva lag, helt ärligt han skulle inte tillföra mycket, såg at de ar någon som skrev här igår att henry hade det tufft pga utav att puyol inte offensiv en enda gång, håller med till 110%

hur måga bollar fick henry och jobba på igår? sen pedrito har ingen erfarenhet av stora mather som til exempel busquets igår tycker han såg väldigt spänd ut när han fick chansen i en sån viktig match

en annan grej, låt marquez sköta uppspelen för guds skull, pique slår bort alldeles för många bollar, lider med sylvino som inte får spela trots att han är den enda tillgängliga vänsterbacken, tycker han varit väldigt bra denna säsong
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 17:08
Grabbar hur mycket tror ni att Real Madrid förlorar idag? :)

Själv tror jag på en 1-2 förlust för dem.

Raúl gör deras mål medans Torres (x2) för Liverpool :)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-25 17:07
Ämne: Abbe_

hahaha. btw....Du skriver b VALFRI-TEXT /b men ta bort mellanslagen.

Ingen kommer gå till de sk supportträffarna Real-redaktionen har fixat då majoriteten av Puertan är småbarn.
Barcelona Barca o Mort!
2009-02-25 17:02
Canaletes

!--TEMP_B--! SÅ HÄR! !--TEMP_/B--!

Bra resultat igår tycker jag med tanke på att vi lär vinna på hemmaplan.

Förresten är det bara jag som tycker att Pedrito eller någon annan ska få chansen istället för Henry?
Jag vet att han gjorde målet igår, men han får ju ingenting gjort på sin kant!

Om det är någon gång man ska få chansen så är det ju när ordinarie är skadade/spelar dåligt? ;)

Canaletes

!--TEMP_B--! DIN TEXT /B fast jag la till ett mellanrum som du ska ta bort på /B :)

Äsch det funkade innan jag ändrade inlägget xDD
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:02
De glömde en ramsa som Ultra sur ofta sjunger:

siempre fascistas, siempre madridistas
Barcelona tarrak
2009-02-25 17:01
Ämne: "Si si si
así ....
Nu är det inte bara Madridistas som brukar sjunga den ramsan. Den kan du höra på samtliga spanska arenor efter att domarna har gjort sitt jobb för huvudstadslaget. Om du googlar "asi gana el madrid" så kommer klippet i länktips som första träff.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 16:59
The Reporter

Förstår fortfarande inte varför Henry aldrig får ta en frispark i Barcelona. För visst var han ordinarie frisparks skytt i Arsenal?

Xavi kan få till dom ibland men det är sällan det händer, desamma gäller Alvés och Marquez också.
Canaletes
2009-02-25 16:51
Abbe_

hahaha. btw. Hur skriver man med fet stil?
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-25 16:51
La mazia....bla bla.

Varför får jag en känsla av att du varit här tidigare, blivit bannad och gjort ett nytt acc?

Din kalkonlista.

1. Alla i puertan

(Du har varit medlem i 24 timmar drygt och du "hatar/ogillar redan alla i puertan, jag säger inte att du har fel men lol..
Real Madrid Raúl har lika många CL-titlar som Man Utd!
2009-02-25 16:50
Abbe_

Det är inte höst längre om du nu tror det. Eller är det så att du inte följt Real på senare tid?
Barcelona Abbe_
2009-02-25 16:47
"Si si si
así gana el Madrid
Si si si
así gana el Madrid
Si si si
así gana el Madrid
Si si si
así gana el Madrid
(Hörs nästan varenda match. Sjungs när vi har ett överläge. Väldigt klassisk och lätt att sjunga med i, ett måste under kvällen!)"

Den måste höras väldigt sällan med andra ord ;-).
Barcelona The Reporter
2009-02-25 16:37
Enligt mig är Xavis frisparkar dåliga. Alves eller Henry ska ta dom. Marques kan prova att slåt dem några gånger.

Vad säger ni?
La Masia iz da best
2009-02-25 16:31
Hoppas bara att Barca, hittar formen snart. För så här kan vi inte spela, när vi möter bättre motstånd i cl.
Canaletes
2009-02-25 16:28
jacooob

Kommer troligen se den på TV, men jag hoppas att jag vinner på oddset så reser jag såklart ner o kollar på matchen!
Barcelona Napao
2009-02-25 16:24
Ämne: Canaletes

hehe......
ja puta barca är så orginelt sen att man hyllar ultrasur så fattar man inte vad man snackar om men förvånar inte alls.
Barcelona petersays
2009-02-25 16:22
Ang. krönikan.
Jag skulle absolut inte kalla det att "återupprätta sin heder" när man gör en närmast usel första halvlek och samtidigt spelar sin tredje match i rad utan vinst. Ingenstans. Väldigt, väldigt få målchanser hade man dessutom. Vi hade egentligen inga avslut alls. Förutom målen och Etoos stolpe. Heder? Jo jag tackar jag.

Spelet har vart svagare efter juluppehållet - det är nu när spelarna börjar bli trötta, skadorna kommer och det är tätt mellan matcherna som Pep och hans stab sätts på prov på riktigt.
jacooob
2009-02-25 16:18
Är det någon mer som ska på barca-sevilla i april :D ?
Canaletes
2009-02-25 16:14
La Masia iz da best

Aa fan, Bezemas stolpskott och Keita's snesträff på halvolleyt där.. tur
Canaletes
2009-02-25 16:10
el capitano
OM de skulle vara.

La Masia iz da best
Bienvenido!! :D
La Masia iz da best
2009-02-25 16:08
Jag fick nästan en hjärt attack igår.Lyon kunde fan göra 2-0!!
el capitano
2009-02-25 16:05
Canaletes

hehe..det skulle vara skönt om Real torskar =)
Det gör de väl varje år i CL!
Sen att Real Red tillåter/publicerar ramsor som "PUTA" osv, moget! Chrisoffer Svampkorg borde ha koppel på alla i Puertan.
el capitano
2009-02-25 16:04
La Masia iz da best

Välkommen
Canaletes
2009-02-25 16:01
Fina ramsor madridsupporterna ska sjunga ikväll. Speciellt den sista -_-
La Masia iz da best
2009-02-25 16:00
hejksan jag är nu här
Barcelona Messidinho_10
2009-02-25 15:39
Jag tycker Alves borde ta alla frisparkar fram över.
el capitano
2009-02-25 15:29
Salcini

Håller med om att vampiren och även Abidal saknades igår. Vänsterkanten var helt dött med Puyol och Henry, Cáceres måste få chansen att spela som VB och Puyol/Rafa i mitten. Nästan all anfall gick via högerkanten gång på gång och Lyon läste spelet enkelt speciellt i första halvlek men i andra halvlek spelade vi mer diciplinerade och Lyon jagade bara boll.
Vi har haft det tufft med cdr och ligan dvs två macher i veckan, det tar på krafterna i dagens fotboll.
Barcelona Jugador
2009-02-25 15:28
Salcini

Håller med om tempot där. Xavi känns för ensam på mittfältet med Busquets och Touré bakom sig, han var nästan den enda som kunde passa fram till anfallarna. Visserligen är det fel att spela med både Busquets och Touré tillsammans.

Annars när Iniesta är borta finns det som sagt ingen som kompleterar Xavi, det finns ingen riktig playmaker på planen. När vi hade Deco i laget fanns det massor av alternativ, han drog upp mittfältet och lägg därtill Iniesta. Men dock inte så lyckat åt andra hållet.
Barcelona J.Gamper
2009-02-25 15:18
Ämne: Jag tyckte passnings....
eller varför inte låta Marquez ta frisparkarna? =P
Annons: