/spanien/barcelona/forum/19145.aspx/spanien/barcelona/forum/19145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-04-05 00:38
Bra på att försvara? Gå in på något argentinskt forum på internet, välj vilket du vill, så ska du få se vad de anser om Heinze och hur bra han är på att försvara. Han går bort sig eller gör misstag i var och varannan match.
Barcelona Okkapokka
2009-04-05 00:37
obbe

Det är du som blundar för sanningen, ingen annan. Heinze spelar i landslaget för att det inte finns någon annan att välja bland. Av backarna i Argentina så är det bara Milito och Zanetti, möjligtvis Collocini, som håller världklass. Resten är ett gäng medelmåttor.
Real Madrid obbe
2009-04-05 00:36
Dock vad menas med en usel back beror ju på lite vad man är ute efter.

Visst att Heinze inte är så bra offensivt längre, men han har alltid varit bra på att försvara sig, vilket är största huvudsaken när man spelar i backlinjen, så sammantaget är Heinze bra.

Visst är man ute efter en riktigt komplett ytterback ala R.Carlos så i jämförelse med honom så kan Heinze tyckas vara dålig.
Barcelona Rambla
2009-04-05 00:36
obbe:

Heinze är en rätt så medioker back. Så gott som alla argentinska fans är så förbannade och trötta på honom för han har havererat deras försvar. Sen kan du ju fortsätta att komma in här med dina mindre begåvade kommentarer så mycket du vill. Det hjälper dessvärre inte för du blir inte mer begåvad för det.
Real Madrid obbe
2009-04-05 00:33
Pokke//

Precis, antingen det, eller att man blundar för sanningen. Vilket som, där har du alternativen.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:31
obbe

Heinze är jävligt dålig och tror t.o.m Miguel Torres är bättre.

Om det är någon som inte kan fotboll är det nog du som skrev att Dudek är en bättre målvakt än Valdés.
Real Madrid obbe
2009-04-05 00:29
Heh om någon säger att Heinze är en dålig back, har jag som rätt att försvara detta. Ok om några blundar för sanningen.

Men maradona som många ser upp till härinne, verkar inte blunda, han gillar Heinze och hans bra defensiva jobb han gör.

Tyvärr går det inte att diksutera med personer som inte kan fotboll, elelr väljer att svara oärligt eller komma med ett fel påstående.
Barcelona Pep.G
2009-04-05 00:26
pokke

Inte du kanske, men jag har sett många klaga på Sherko.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:24
Pep.G

Nej, ingen reagerar när Sherko kommer hit och för diskussioner. Han har vett i skallen till skillnad från obbe och IO. Sherko bidrar åtminstone med något konstruktivt.

Det finns en anledning till att folk hoppar på obbe. Du kommer väl ihåg hur han jämförde Dudek med Valdés, Robben med Messi, Eto'o med Ruud osv osv.
Barcelona Pep.G
2009-04-05 00:22
pokke

Sry, jag såg inte hans länktips. Trodde verkligen han menade allvar när han skrev "Messi talar om sitt liv".

Det här var ett speciellt fall, men annars så blir det alltid krig här ängående madridistas som kommer in hit. Låt RED spärra dem om så är fallet :)
Real Madrid Sherko
2009-04-05 00:22
LeoMessi10

Seriöst, skojar du eller?
Även efter kaka tippat bollen över heinze så är dem jämsides, det är då evra kommer och praktiskt sagt kör över heinze :P

Man kan spekulera hur mycket som helst över om kaka skulle sprungit förbi eller om heinze skulle fått in en bra glidtackling om det inte vore för evra. Men att du drar den slutsatsen över att det är heinzes fel är patetiskt.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:21
obbe

Du kan gärna leva i din egen värld där Heinze är en stabil back men att övertyga folk som har något där uppe och kan fotboll om att Heinze är en bra back går bara inte.
Barcelona The Reporter
2009-04-05 00:21
Denna videon har inte något med Barca eller Madrid att göra.

Kolla in den haha:D
Barcelona LeoMessi10
2009-04-05 00:19
alltså både heinze och gago e så jävl*** dåliga kolla bara hur det gick för argentina mot bolivia många mål va pga heinze o gago
Barcelona pokke
2009-04-05 00:18
Pep.G

Haha, tror du verkligen den här obbe och IO vill föra diskussioner? Om du är så lättblåst och går på det go for it. För det första så borde du kolla in IO's video han länkade till YouTube, endast för att provocera och att obbe kommer in hit och försöker övertala oss att Heinze är en ''bra'' back och skryter om hans kvalitéer gör inte saken bättre.
Barcelona Pep.G
2009-04-05 00:18
obbe

Tyck vad du vill. Jag personligen kommer alltid tycka att han besitter en otrolig träfot och att han är jävligt seg. Jag är också brytningssäker, inte håller jag RM klass för det.

Higuain spelar inte i Argentina för att han är inte gillad av Maradona. Så dålig som Heinze är så måste Maradona dö för honom.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:16
''de vet ni alla härinne. annat tolkar jag som avundsjuka. ''

Nej, jag vet inte att Heinze är en bra back. Visst, du kan gärna tolka det som avundsjuka att jag vill ha Heinze till förmån för Abidal.
Barcelona LeoMessi10
2009-04-05 00:15
Ämne: LeoMessi10

Ser du....
va skyller du nu på evra? de va heinze som släppte förbi honom först;) han hade inte hunnit ikapp honom även om evra inte hade rövat honom
Barcelona LeoMessi10
2009-04-05 00:14
ja men alltså kolla va han skickar för länktips inte konstigt på att han hoppa på han. Men kolla in länktipset en av dem snyggaste räddningarna från cassilias;) dena är speciellt till er madristas och akta er för madrismo
Barcelona pokke
2009-04-05 00:14
Heinze är ändå allt annat än bra back.
Real Madrid obbe
2009-04-05 00:13
Pep.G//

Maradona verkar inte gilla Higuain helt enkelt. För platsar gör han i den argentinska landslaget, åtminstone i truppen.

//
Men ni kan ju inte seriöst säg att Heinze är dålig, och man kan inte jämföra någon som Heinze med Oleguer direkt, mer än att båda spelar med hjärta.

Heinze har fortfarande många kvaliteter kvar, visst har han blivit segare, men han är fortfarande en bra försvarare, aggressiv, brytsäker, bra spänst, stark i luften, de vet ni alla härinne. annat tolkar jag som avundsjuka.
Real Madrid Sherko
2009-04-05 00:13
LeoMessi10

Ser du ingen skillnad på evra och heinze?
Barcelona Pep.G
2009-04-05 00:12
pokke

Varför ska han vara en snorunge nu ? Han lämnade ämnet. Låt han vara.

Seriöst nu grabbar, varje gång en madridista kommer in i det här forumet så måste "alla" hoppa på honom/henne. Vi kan diskutera fotboll utan att hetsa upp varandra fan.
Barcelona LeoMessi10
2009-04-05 00:10
Ämne: Förjävligt, kanske. ....
kolla in länktipset;) behöver inte säga mer ;)
Barcelona pokke
2009-04-05 00:09
IO

Riktigt pinsam snorunge du är. Hur känns det att vara bakom världens bästa lag Barcelona i ligan, åkt ut mot ett div 3 lag i cupen, totalt utspelade av Liverpool? Måste kännas hårt va?
Barcelona Pep.G
2009-04-05 00:08
obbe

Han har hjärta, det hade Oleguer också. Betyder det att dem är bra backar ? Nej.

Heinze är bra för att han platsar i det argentinska landslaget. Är Higuain dålig, då han inte gör det ?
IO
2009-04-05 00:07
Nu låter vi det vara.

Kolla länktips, Messi pratar ut om sitt liv i Barcelona. Sevärd trots att jag är Madridista.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:07
Det måste vara det sjukaste jag någonsin har hört.

''Heinze är en bra back''.
Real Madrid obbe
2009-04-05 00:06
Förjävligt, kanske. Dock tycker jag vi spelar väldigt kontrollerad fotboll, trots att många är borta. Men det är bra att vinna trots att man spelar förjävligt, mycket bättre än att spela bra och förlora.

Barca-fan//

Man är inte given i ett argentinskt landslag bara för ingenting, ja jag kan informera dig om att Heinze är en bra back.
Barcelona pokke
2009-04-05 00:05
Grabbar, det är bäst att ni inte snackar med den där obbe. För några dagar sen påstod han att Jerzy Dudek var bättre mållis än Valdés och nu påstår han att Gabriel Heinze är en bra back? En mer enögd Madridista är omöjligt att hitta.
Annons: