/spanien/barcelona/forum/19144.aspx/spanien/barcelona/forum/19144.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-02-25 23:30
Ang den brittiska dominaten som också ska gälla den här säsongen i CL.

Saken är inte klar än som vi vet (inte än för Barca).

Jag ger en chans till Roma och Juve i returen.
0-1 i baggaget är inte bra, men inte heller den värsta. En förlängning kanske och då allt kan hända.
United ser klara, men 1-1 och Inter är vidare. Bara att de sätter in ett mål i Manchester och allt kan hända.

vi får väl se hur det slutar.
Pool har en enorm stor chans att gå vidare om de inta klantar det.
Real Madrid Sherko
2009-02-25 23:29
Rambla

Haha fifan vad sjukt, tänkte man inte riktigt på.
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 23:28
el capitano

hahahaha jag såg faktiskt hans inlägg, asg!
snubben måste ju vara .. 4 år gammal? Kolla på hans presentation "3 ord räcker real madrid knäcker" snälla det där bevisar att han är max 5 år gammal, hahahaha
Barcelona samuel-etoo
2009-02-25 23:28
Rambla*

vi behöver inte skydda V.V han finns inte på riktigt han må va historiens sämsta målvakt på den här nivån gud skapat de inget å skydda bara hoppas på bättre
Barcelona Messi4321
2009-02-25 23:27
Det var nån som skrev "pool tog ner real till marken" jag skulle hellre säga pool tog ner real till kloakerna,håller nån med för jag tycker de hör där.
Barcelona Messi4321
Det var nån som skrev "pool tog ner real till marken" jag skulle hellre säga pool tog ner real till kloakerna,håller nån med för jag tycker de hör där.
Barcelona Rambla
Nu till något annat. Kolla på det här klippet på Juninhos frisparksmål igår. Kolla in reprisen, se till att pausa just när bollen är framme just ovanför Valdés. Hur högt är inte bollen ovanför Valdés? Det ser ju ut och vara flera meter upp i luften? Hur fan ska han kunna hoppa upp och ta den?
Barcelona SaM__-
Rambla:

Börjar faktiskt nästan bli osäker i och med att Sherko verkar vara så pass omtyckt. Men visst kan vara möjligt. Självklart ska han få skriva här och jag kan ha tolkat det fel, men visst för Sherko många gånger vettiga diskussioner liksom Shii och även obbe har sina ljusa stunder. Men jag tolkar ofta syftet med inlägget som någonting lurt. Jag kanske är för misstänksam av mig bara:)

Skit i det, du är självklart välkommen in hit Sherko vilket även gäller Shii och Obbe. men menade bara att det kan vara skönt att slippa de "vita" ibland med lite gladare färger här inne.
Barcelona samuel-etoo
2009-02-25 23:25
Okkapokka*

hahah klarar inte av när dom får så mkt luft bara
Barcelona Messidinho_10
"I Stockholm, Malmö och Göteborg ska vi blåsa bort taken. Med hjälp av dessa klassiska Real Madrid ramsor ska vi få barägarna och minnas dagens datum en lång tid framöver"

Hahahaha undrar om det blev nårra ramsor där för marängerna, jag tror liverpool fansen ägde dem.
Barcelona tarrak
Hur tråkigt det än är, så är det bara att inse att det stora pengaflödet gör att de engelska lagen fortsätter att dominera. Det känns som att det är upp till Barcelona om ett helengelskt avgörande ska förhindras. Tyvärr tror jag inte att det kommer gå vägen, då den cyniska försvarsfotbollen brukar segra. Men vi vore inte Barca om vi slutade försöka. Visca!
Barcelona Bernie
Titta på spelschemat och säg mig hur viktig är inte nästa ligamatch egentligen? En vinst där och vi får lite 'andrum'. Det är först fram till Getafe borta som man får gå för att hitta den tuffa matchen som vi kan ha problem att klara av, de andra lagen före det mötet får ursäkta. Efter Getafe börjar 'mardrömsperioden' där de fyra stora kommer stå för motståndet. Jag har svårt och se att vi ska tappa ytterligare tre matcher och att Real Madrid vinner alla sina resterande i ligan, det finns bara inte på kartan.
el capitano
Kan ni göra mig en tjänst?
Jag vill inte posta inlägg från Puertan men ni måste läsa Madrid The Heavy Champine :) inlägg xD
Man dör av garv..hahahaha
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-25 23:24
Lite Ramsor efter Supporterträffarna!

Tot el camp,
és un clam,
sóm la gent blaugrana,
tan se val d’on venim,
si del sud o del nord,
ara estem d’acord, estem d’acord,
una bandera ens agermana.
blau grana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom:
Barça!, Barça !, Baaaarça !!!!

Jugadors,
seguidors,
tots units fem força,
són molts anys plens d’afanys,
són molts gols que hem cridat,
i s’ha demostrat, s’ha demostrat,
que mai ningú ens podrà tòrcer.
Blau grana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,
el sap tothom,
Barça!, Barça!, Baaaarça!!!!

Madrid, Cabron, Saluda el Campeon!
Barcelona älskabarcelona
Det var så j''la skönt å se Madrid förlora idag! Dom fick för mkt luft i sig efter segrana i ligan å trodde verkligen att dom var bäst i världen nu . Idag fick man svaret, äntligen fick man bra motstånd efter ett tag . Och Madrid hade inte en chans . värdelösa , såg även att dom skämta om pique å busquets på Puerta , "våra nya oleguer" , Grattis till er madrid, era spelare gjorde det mycket bättre idag!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
SaM__-

Det är nog obbe du menar. Sherko bidrar med bra saker till skillnad från andra Madridistas.
Barcelona Okkapokka.
samuel-etoo

Härligt första inlägg. 0% hets i det där inlägget, du lyckades!
Barcelona SaM__-
Sherko:

Skrev inte att du hade provocerande inlägg på det viset. Utan att jag tolkar ofta, inte alltid, syftet med ditt skrivande som provocerande. Min personliga åsikt.
Real Madrid Sherko
Rambla

Haha kan tänka mig det.

SaM__-

Hehe okej, jag vill bara föra diskussioner och inte provocera, men visst är det skoj med lite "heta" diskussioner då och då :)
Barcelona Messidinho_10
2009-02-25 23:23
Barca vs Liverpool i en final skulle inte sitta helt fel.
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 23:23
Hoppas det är slut på alla krönikor med rubrikerna "El madridismo är tillbaka, akta er" - "Snart är det din tur" osv..

Haha, det roliga är att marängerna tror att dem kan vinna på anfield, herregud!
Barcelona Rambla
2009-02-25 23:22
SaM:

Du har inte förväxlat honom med obbe?
Barcelona SaM__-
2009-02-25 23:22
Okkapokka:

Nja lätt provocerad är jag väl inte. Personligen bryr jag mig inte så mycket om någon madridstas kommer in och skriver något provocerande då det är ett internet forum vi pratar om. Menade bara att vi kanske slipper marränger som hänger här inne. Menade inte endast Sherko då.
Real Madrid Sherko
2009-02-25 23:21
SaM__-

Haha va?

Du får gärna leta upp något inlägg från mig som varit provocerande alltså, för jag minns inget iallfall...
Barcelona samuel-etoo
ja vill inte hetsa alla madristas.

men ja mår så j*vla bra när pissråtter som madrid åker påt, vart var higuain a.k.a riktigt fågel, j*vla ploj lag är va madrid är
Barcelona Rambla
Sherko:

Så länge man skämtar och driver om respektive klubb men respekterar fansen så borde det aldrig bli några problem. Något som tyvärr både culés och madridistas har väldigt svårt med.
Barcelona Napao
Älskar heinze han är bäääst men vad tråkigt båda spelade.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-25 23:20
Barcanist (f.d Lionel super Messi)

Hahahahahaha!!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Nu sitter jag här ivrigt och väntar på att Madridismon ska komma och kidnappa mig. Det är bara en tidsfråga innan madridismon kommer.
sM
Jag vill gärna se Barca - Bayern i final ??? Ingen dålig match ??
Annons: