/spanien/barcelona/forum/19134.aspx/spanien/barcelona/forum/19134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 23:19
SaM__-

Då verkar du bli lätt provocerad då. Om någon madrista är jobbig och måste nämnas så är det väl Valdebebas och Obbe som är lokala cirkusobjekt här inne.

Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
MADRID, CABRON, SALUDA AL "FINA FORM" HAHAHAHA!

Nej fy fan vad skönt det var att sitta på krogen med grabbarna och se Benayoun nicka in den där fina frisparken. Casillas chanslös!

Undra vad dem på puertan säger nu om "Real Madrid fina form som skulle vinna CL och Ligan" hahahaha.
Fan vad skönt, hoppas att Real Madrid spelarnas självförtroende sänks någon enormt nu när dem tappat 3 poäng mot Pool på Bernabeu.
Dessutom var det många inne på puertan som innan matchen var hundranittio procent säkra på en seger, konstigt va? :D

Den enda realistiska var väl Sherko, han är den enda som bör respekteras från puertan eftersom att han alltid kommer med vettiga diskussioner!
Real Madrid Sherko
Rambla

Skönt att höra.

Förstår er då i princip vart enda madridfan trodde vi tillomed skulle vinna med 2-3 baljor, inklusive mig faktiskt.

SaM__-

Ärligt talat är det första gången jag ser dig i detta forum.
Hmm, jag pratar i princip aldrig om real här inne?
Kanske om någon enskild spelare men inte om laget bara sådär?
el capitano
Smogen

Dum fråga!! =)
Ingen tar Messis plats men Bojan påminner mig om Messi ibland.
Barcelona ExtraVaganza
En skön kväll ikväll.
Barcelona SaM__-
2009-02-25 23:18
Sherko:

Har inte skrivit att du har haft en diskussion med mig. Men personligen tycker jag att du många gånger kommer hit och förtydligar saker om exempelvis Real Madrids "storhet" eller segrar. Men det är min tolkning, många tycker säkert du har vettiga diskussioner.
MessssiiTheOne!

Real fick komma ner på jorden och jag slog vad med massa kompisar att Liverpool skulle vinna med 1-0 , jag kände de på mig :)
Barcelona Rambla
tarrak:

Annars kanske det vita skeppet totalkolapser i ligan under våren och ramlar ner på en Uefa-plats? Hm, det är väl att hoppas på för stora under antar jag.
Barcelona J.Gamper
2009-02-25 23:17
Lite bittert att Britterna dominerar CL igen, hoppas att Bayern munchen och Barca iaf kan slå ut ett par brittiska lag.
Barcelona SaM__-
2009-02-25 23:17
Okkapokka:

Nja tycker Sherko ofta indirekt skriver provocerande inlägg där syftet och innehållet på inläggen är irrelevanta. Däremot Shii kanske jag kan ta tillbaka då han i stora drag för vettiga inlägg. Men bäst vore om de alla höll sig till puertan :)
Barcelona Smogen
2009-02-25 23:16
el capitano

dan då Messi lägger skorna på hyllan eller? :)
Barcelona Rambla
Sherko:

Du uppträder så gott som alltid med respekt här inne. Personligen så har jag aldrig haft några som helst problem med dig. Du får ursäkta vår skadeglädje i kväll, du förstår nog. ;)
Barcelona tarrak
Ämne: Benayoun är dagens h....
Något sent svar, men det räcker om två ut av Milan, Bayern, Sevilla och Arsenal kvalificerar sig till CL, för att Madrid ska hamna i andra seedningsgruppen. Förutsatt att allt går enligt planerna på Anfield då.
sM
2009-02-25 23:15
Känns som att Porto kommer slå ut Atletico...Pana slår ut Villarreal och Pool slår ut Real :S Då är bara vi kvar mot "The big 4" AGAIN!!! (förra året)
Real Madrid Sherko
SaM__-

Har jag någonsin haft en diskussion med dig?
Jag minns inte det iallfall.
Barcelona el Flaco
Benzema är en talangfull spelare, men jag hade blivit extremt besviken om det ryktet stämmer. Jag vill helst gärna se Bojan få permanent med speltid i framtiden. Som Eto'o sa, "Bojan kommer att pensionera mig".
Barcelona J.Gamper
Ämne: Är det inte någon an....
För mig är det deras signum. Arrogans och kaxighet
Barcelona Smogen
för Barcelonas del tror jag faktiskt det varit bättre om Real vunnit idag, men ändå njuter jag av att se Real förlora. konstigt det där... :)
el capitano
2009-02-25 23:14
Bojan tillhör Barca, han går ingenstans. Jag byter inte Bojan mot 10 Benzema.
Kalla mig dum men det är min teori, Bojan kommer att bli världens bästa en vacker dag det kan jag garantera.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 23:14
SaM__-

Sherko är enligt mig den madrista som är lättast att ha en mogen diskussion med. Så han är gärna välkommen hit i alla fall.
La Liga Bengan
2009-02-25 23:13
Blir kanske bara Barca som ensamma får stå upp mot den engelska dominansen i år?
sM
2009-02-25 23:12
Nu återstår bara att lillebror slår Madrid och Barca vinner och tro mig dem kommer känna sån stor press och då far vi iväg IGEN :D:D
sM
2009-02-25 23:11
Är det inte någon annan här som tycker det var rätt överdrivet och spännt av Real att börja lägga upp krönikor och massor med saker bara för dem vann några matcher...Pool satte dem ner på marken igen...:D:D
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 23:11
Nu tar självförtroendet en sväng igen och jag tror att Barcelona kommer komma tillbaks nu, medans Reals kommer gå ner.

Kommer bli tufft mot Atletíco borta men det är inte en omöjlig uppgift. Båda har haft CL i veckan och spelarna kan känna sig anningen trötta. Men Barca har en klart mycket bredare trupp än Atletí så nog är det fördel Barca inför detta möte.

Sen finns det möjligheter för att Real ska tappa mot Espanyol också.

"Akta er för Madridismon"
Barcelona Hetfield
2009-02-25 23:10
Benzema är så äckligt överskattad att det är skrattretande...det är nästan löjligt att så fort det kommer fram en talang så ska alla bjuda 40 mille för honom.

Satsa på Bojan och ta hit Aguero eller så.
Barcelona Smogen
2009-02-25 23:10
Hmm...det där med Benzema mot Bojan har jag svårt att tro på. Kan inte tro att Barcelona släpper en la masia produkt som Bojan.
Möjligen kanske att man gör det, men lägger in en klausul att köpa tillbaka honom.
Däremot tror jag att Benzema hade varit grym i Barcelona...om han bara lärde sig att passa bollen då och då...
Barcelona SaM__-
2009-02-25 23:09
Skönt att slippa vita marränger här inne nu ett tag. Tänker på Sherko, Shii och Obbe framförallt.

Om vi går tillbaka till Lyon nu så tror jag faktiskt inte det är så klart med avancemang för Barca. Visst, grymt utgångsläge men vi vet vad som händer när det är upplagt för frispark.

Lite off topic, men är det bara jag som ser Bayern som en liten mardröms motståndare om vi nu lyckas ta oss vidare? Barca som för matcherna mot samtliga lag i Europa oavsett hemma eller borta mot ett lag som har fantastiska kontringsspelare i framförallt Ribery och box spelare som Toni och Klose.
Barcelona Rambla
2009-02-25 23:09
Aldrig ska vi ska byta bort Bojan. Hela han andas barcelonisme och brinner verkligen för klubben. En utlåning kan jag acceptera men inte en försäljning. Jag vill se honom utvecklas till den storspelare jag är övertygad om att han har kapacitet att bli. Det gäller bara att ha tålamod med honom.
El Niño #1
2009-02-25 23:08
Ämne: Ämne: Ämne....
Brankt

Tack haha e helt borta.
Är förbannad glad.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-25 23:08
Gud är störst/

Det är precis det som är unik med fotbollen. I handboll eller basket är det heja-heja klacken varenda minut. Det blir för mycket grädde och man tappar smaken.
Och i fotboll kan det vara en enda gång, men så jäkla underbart.

Hur många gånger har det inte hänt att man gnäller och grimsar typ 85 min. Ingenting händer och allt är tråkigt och plötsligt kommer det en blixt och pang.
Och man blir helt hysteriskt och känslan är som att nå himlen nästan.

Det är värt att vänta på det.
Annons: