/spanien/barcelona/forum/19129.aspx/spanien/barcelona/forum/19129.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2009-02-26 09:19
Så här skriver bl.a. Erik Niva idag i aftonbladet...

"Madrid-spelarna gnällde på varandra, samtidigt som kravallpolisen slogs med Ultras Sur-falangen nere på kortsidan."

Dessa fantasitksa underbara svenskafans hyllade Ultra Sur.
Real Madrid Shi
2009-02-26 07:58
Jag hoppas humöret är på topp här inne efter vår förlust här inne igår, någon måste ha fått ut nått glädjerikt ifrån gårdagens tråkiga match.

Ni ska inte behöva hejja på Real Madrid för spansk fotbollsskull, för vem bryr sig egentligen om spansk fotboll, vi bor i Sverige inte Spanien.

Vi kan konstatera följande:

Torres är värdelös mot Real Madrid.

Åttondelsspöket lever kvar.

Real är för söliga.

Liverpool är äckligt bra defensivt.

Vi är i samma situation som ni var i när ni mötte Liverpool, förlust hemmaplan, så ni vet nog hur det känns, men inget är omöjligt och om något lag skall fixa det så är det Real Madrid, vi är ju redan uträknade.
Canaletes
2009-02-26 02:15
glömde länk
Canaletes
2009-02-26 02:15
hmm...

undrar vart OBBE o Co sitter nånstans.
Bilder från madrids fantastiska kväll!
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-26 02:07
ihefsu:

Speciellt om man skall gå i skolan och vakna 06.30 idag fastän man är uppe nu vid 02.00 på natten.
Barcelona Sürer
2009-02-26 01:24
R9 Ronaldo

du kan släppa disskussionen nu catalonia is not spain det leder ingen vart

såg att du skrev på puertan att du tycker robben är överskattad och att han inte kom förbi någon gång idag och att han stannar upp erat spel gång på gång och att ni spelar bättre utan honom, håller med dig han kom ingen vart

sen roligt när de flesta madristas klagar på abidal men herregud heinze, bättre och värva erik edman
Barcelona ihefsu
2009-02-26 01:22
Ämne: Ett töntigt uttaland....Nej, ett töntigt uttalande behöver inte komma från en tönt. Det är en tolkning du gör, som någon annan måhända inte gör.

Sedan förstår jag inte varför folk går igång så stenhårt på att någon människa LÅNGT borta framför en annan dator kallar någon annan människa för tönt? Detta dessutom närmre halv två på natten, vilket i princip borde göra oss alla till töntar :)
Barcelona tarrak
2009-02-26 01:21
Ämne: Barcanist (f.d Lione....Ok, nu är det verkligen dags att få ett slut på det hela och gå vidare. Det var ett skämt, ta en promenad, torka tårarna, gå och lägg dig. Släpp det bara! Själv väljer jag det senare alternativet.

Övriga kommentarer om min fruktansvärda oförskämdhet, kan ni ta via PM. Det räcker nu.
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-26 01:19
Ett töntigt uttalande kommer väl från en tönt, har jag inte rätt?

Och du sa att Catalunya is not Spain är ett töntigt uttalande vilket berättar för oss att du tyckte tarrak var en tönt.
Real Madrid R9 Ronaldo
2009-02-26 01:16
Barcanist (f.d Lionel super Messi)

Jag anklagade inte någon för att vara tönt, jag bara skrev att jag tycker att det är töntigt att skriva Catalunya is not Spain.

Sedan hoppade en cule på mig och skrev tönt till mig, först.
Barcelona ihefsu
2009-02-26 01:15
Ämne: Läste precis på spor....
Usch, nej. Det hoppas jag inte. Jag vill se Bojan i Barcelona under resten av hans karriär, om allt vill sig väl.
Barcelona tarrak
2009-02-26 01:15
Ämne: Hahaha....

....s....
Det är väl din bilden såna som du försöker måla upp? Annnars har du misslyckats å det grövsta.
2009-02-26 01:13
R9 Ronaldo är respekterad på puertan och jag ser gärna att han är inblandad i en FOTBOLLS-diskussion här inne, men på ett normalt sätt.
Barcelona ihefsu
Ämne: Vad säger ni om Pana....
Jag tycker ju att vi borde spöa Lyon på Camp Nou, först och främst. Sedan skulle jag nog vilja ha Porto. Mindre restid till bortamötet och så är laget lika starkt - och instabilt, kan man väl tycka, se bara på Arsenal-matcherna - som ett övre mittenlag i La Liga.
Barcelona Barcelonito
R9 Ronaldo

Du uppfattar saker o ting fel hela tiden va? Han menar att han har yttrandefrihet och kan säga vad han vill.

Måste man förklara allt för dom?
Barcelona Dr. Pep
2009-02-26 01:12
Läste precis på sportal att EMD har gått ut med nyheter att Barcelona och Lyon troligen kommer komma överrens om en deal där Bojan kommer lämna till Lyon och Benzema till oss.

Ligger det någon sanning i det?!
2009-02-26 01:12
Heywood Jablome

Klart han kan diskutera med normala personer. Men då får han fan ta och göra det på ett normalt sätt och inte kalla andra personer för "idiot" "tönt" eller tjaffsa emot när vi Culés infört en diskussion. Klart han kan säga vad han tycker, men det behöver inte gå till på det otrevliga sättet, right?
Real Madrid R9 Ronaldo
2009-02-26 01:11
Hahaha....

....självklart är alla madridistas som uttalar sig om "Catalunya is not Spain" fascister, Franco-anhängare, diktatorer och allt möjligt.
Barcelona SaM__-
2009-02-26 01:11
Ämne: Vad säger ni om Pana....
Först tar vi oss an Lyon tycker jag :)
Barcelona Barcelonito
2009-02-26 01:10
Vad säger ni om Panathinaikos eller Porto nästa omgång? :D
Barcelona ihefsu
2009-02-26 01:10
Ämne: Ja det börjar väl bl....
Ja, usch, ja. Jag hoppas verkligen att du skäms och berättar för din mor vad du gjort, så hon kan bestraffa dig!

Sov gott!
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-26 01:09

Varför tror du att han har kommit hit? Han vill diskutera med normala människor.

Real Madrid-redaktionen använder sig utav diktator-fasoner. Stänger ute andra människor och propagerar om hur bra allt är.
Barcelona tarrak
2009-02-26 01:09
Ja det börjar väl bli dags att lägga sig och jag kommer inte att kunna sova med dåligt samvete som härjar mitt inre. Så till alla ärkespanjorer som R9 Ronaldo och andra, vill jag verkligen be om ursäkt för att jag skämtsamt yttrade de fruktansvärda orden "Catalunya is not Spain". Jag vet att omställningen från de gamla Franco-dagarna är tuffa och att ni inte helt har ställt om till nymodigheter som yttrandefrihet och demokrati, så jag ska försöka ta det lugnt med mina skämt i fortsättningen.;) Puss och god natt från en 10-årig Svensson som blev barca-supporter igår!
Real Madrid R9 Ronaldo
2009-02-26 01:08

Jag stör mig på alla idioter, inte bara Barcafans. Och jag hoppade inte på någon person som skriver här just nu, jag skrev bara att jag stör mig på de idioter som skriver sånt.

Bäst jag slutar nu, innan jag åker på en spärr (som vanligt för ingenting i detta forum).
2009-02-26 01:05
R9 Ronaldo

Då borde du nog gå in på ert forum och störa dig på idioterna som finns där. Säger inte att alla är det, men det finns en del.

Kom inte hit och berätta att du stör dig på idioter. Självklart finns det idioter här på forumet med, men ser inte att någon idiot är inloggad på detta forum just nu, så du kan dra.
Barcelona Riiio!!
2009-02-26 01:04
Ämne: Rambla

Ja, det an....
kan vara en anledning varför du ej skriver i Puertan haha =).. Stick tillbaka dit!
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-26 01:03
R9 Ronaldo

Tack! Nu förstår du hur vi känner oss när Madrid-fans skriver på Les Rambles. Pjuh...
Barcelona Rambla
2009-02-26 01:03
Ämne: Rambla

Ja, det an....
Du är inte ensam om att störa dig på....eheheh

Poff....
Barcelona Rambla
2009-02-26 01:02
Nu måste jag sova. Jag avslutar med ett...

Visca el Barça i Visca Catalunya!
Real Madrid R9 Ronaldo
2009-02-26 01:02
Rambla

Ja, det angår mig. Stör mig på idioter.
Annons: