/spanien/barcelona/forum/19116.aspx/spanien/barcelona/forum/19116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2009-04-22 18:46
Okkapokka

Det är just det jag menar, men helt seriöst jag blir faktist lite förvånad om ens Pepe missar El Classico. När var det senast Real Madrid överklagade ett gult och dem blev nekade ? Det spanska fotbollsförbundet och Real Madrid är för bra vänner..
Barcelona VizzlA
2009-04-22 18:44
denna bild skapade all dram kring b*g guti snacket..man måste ju hålla med att det ser ut som en man!

heinze har inte spelat på ett tag?..nyckeln till framgång?..älskar han alltså.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:44
F7 Zizou~31™

Hmm, ska Heinze vara mittback och vänsterback? Blir lätt för Messi då :D
Barcelona Saman.
2009-04-22 18:43
Pep.G

Jag tror inte Pepe kommer få ett internationellt straff, så då kan han ju göra vad han vill. Men spelar ingen roll vi får se vad som händer dock tror jag inte att det blir mer än 10 matchers avstängning.

F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]

Tacker då vet ungefär vad som lär dyka upp om en tid.
Barcelona Okkapokka
Pep.G

Samma sak här, en kille i mitt lag vart avstängd ett halvår för att han sparkade en kille i arslet. Och vi är 15 åringar liksom.
Barcelona Lionel_
Ämne: haha vi har inte kal....
Fråga bara, hur springer man in med domarna före? Källa?
Barcelona Pep.G
2009-04-22 18:41
Saman.

Jag menar från fotbollen. Min kompis blev typ avstängd en halv säsong för att han slog en kille under en match.

Det där var junior fotboll, tänk dig nu det är senior fotboll. Alla spelarna som spelar La Liga, Serie A, PL etc etc är förebilder för andra. Vad tror du ett barn vars idol är Pepe gör efter att ha sett Pepe göra så under en match ?
Barcelona VizzlA
vi ger oss aldrig, R*al Mad*id

haha..man ser jämt i erat forum där ni snackar skit om, iniesta (för hans ljusa hy), messi för sina sprutor och att han spelar handboll, etoo såg jag senast idag om. pluss att vissa kallat han för apa etc för ett tag sen..men era vita moderatorer agerade inte..skam.
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
Saman.

Man vet ju aldrig vad Juande har för sig men mot er skulle jag tippa på antingen Heinze/Metz bredvid Canna. Annars skulle jag tro på Heinze som vänsterback, Canna&Metz mittbackar och Marcelo som vänster ytter för att försöka neutralisera Messi.
Real Madrid CS
Metzelder borde byta klubb, han är för bra för att vara bänkad i Real Madrid.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:39
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Jag har sett hormon-sprutan Messi, apan Eto'o, alien huvudet Henry, krullhuvudet inne på Puertan för att nämna några.

Så nog finns det öknamn på Puertan, jo.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-22 18:38
Vi ger oss.....

Ja, det är ju så jävla tufft att slåss, Respekt (Y)
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-22 18:37
Ämne: F7 Zizou~31™ [Mesta ....
jag tror metz kommer spela mittback.. han var jur riktigt bra förra el clasico iaf:D
Barcelona Saman.
Pep.G

Grejen är att du inte kan straffa en spelare hur hårt som helst. Skulle det vara så att han hade fått straffet som du säger så hade han nog blivit utlånad till en annan klubb för att få speltid under tiden han inte får spela i spanska ligan.
Barcelona VizzlA
autobahn arjen

kopiera en kommentar om att han inte får vara fotbolspelare..om det skulle va så. inte vet jag varför vissa (absolut inte 70proc.) kallar guti för b*g..

undra var denna ramsa kommer ifrån:

guti,guti,maricon, maricon,maricon!?

Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:36
Resten av säsongen och böter är nog i mina ögon.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
haha vi har inte kallat era spelare för någonting iaf, vad jag vet. borde kanske säga "smutsiga handen messi" "högernäven puyol" "mera brunkräm iniesta" "fegis etoo" :). man märker verkligen att ni bara sitter vid datan 24/7 och har aldrig sett någon slagits i hela erat liv. dem som springer in med domarna före och bryter benen på motståndarna är mera dumma i huvudet en det hära tycker jag iaf!
Barcelona Saman.

Jo, det är bara vänta. Beslutet borde komma innan veckoslutet i alla fall.

Hur kommer er backlinje att se ut nu när Pepe är borta? Blir det Canavaro och Heinze i mitten med Marcelo ute på vänsterbacksplatsen?
Barcelona Pep.G
2009-04-22 18:35
Saman.

Japp, men fyfan 8 matcher är ett för lågt straff. Vad sägs om resten av den här säsongen och halva nästa säsong ? Och nej, jag överdriver inte.
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
2009-04-22 18:32
Saman.

Samma här. Ja, det är bara 6 matcher kvar av denna upplaga av ligaspelet, så bevisligen bodde han då missa 2 matcher av nästa säsong.

Men straffet är som sagt INTE officiel.
Barcelona tarrak
Autobahn Arjen

Som sagt, innan du börjar klaga på andra så kanske du borde lära dig att bete dig på ett vettigt sätt själv. Då hade man rent av kunnat ta dig på allvar, vilket inte är fallet nu. Nu måste jag dra så jag lämnar fältet fritt för dig att köra ditt vanliga dravel om den dopade fuskdvärgen. Ha en trevlig kväll!
Barcelona Antonio Puerta
Ämne: Det har hänt förr. ....
100% kan man alrig vara men jag e ganska säker ca 90:D
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:31
RMA C.F

Nej, men jag hörde att en fjäril landade på ett hustak 48 kilometer härifrån vart jag är. Så om nu ni flåsar som måste ni vara väldigt långt borta.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-22 18:30
RMA.C.F

Synd att det är över nu när ni inte har några bra spelare att använda.
Real Madrid Autobahn Arjen
Saman.
Felaktiga påstående? Nu får du förklara dig...
Real Madrid RMA C.F
Hör ni det? Känner ni det?
De vita flåsar er i nacken och det är inte över tills det är över
Barcelona Saman.
2009-04-22 18:29

Oj, jag vet inte om det är ett hårt eller snällt straff. Men 8 matcher då innebär det att han missar två matcher i början av nästa säsong också eller?
Real Madrid CS
2009-04-22 18:28
Det har hänt förr.
Världen går inte under för vare sig Casquero eller Pepe.
Efter ett väldigt hårt straff är han tillbaka igen.
Pepe var dum och får stå sitt kast och kommer säkerligen göra det.

Är ni 100% säkra på att ni vinner mot Sevilla?
Barcelona Saman.
Kan vi inte bara spärra Autobahn Arjen killen kommer med helt felaktiga påståenden och jag förstår fortfarande inte vad han gör här inne.

Autobahn Arjen

Läs inne på Puertan ingen som tvingar dig att läsa vad vi skriver här inne. Om du inte gillar det hoppa över till nästa inlägg.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
Ämne: tarrak // Klart man ....
väldigt onödigt att kalla guti för det, inget fel med att vara homo. Sjävlupptagen filmare med en felpassprocent i en klass för sig. Det är det jag kallar honom! Hans sexuella läggning är helt rikigt helt upp till honom.
Annons: