/spanien/barcelona/forum/19099.aspx/spanien/barcelona/forum/19099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
La Masia iz da best
2009-03-01 21:11
HENRY DÅLIG MATCH MARQUEZZ DÅLIG MATCH PUOYL KAN INTE ENS SKUTA EN BOLL DET ÄR FAN KRIS VI/ BARCA AR DÅLIG METALATION!
Barcelona Barca_4_lajjf
Gud Är störst!

Förstår din ilska, men det är faktist Pep som är felet. Han känner ingen press. Han tänker (Äsch.. 7 po'ng är inte mkt.) skulle inte förvåna mig om han sa Äschh.. 4 poäng är inte mkt. När/Om Real Madrid kommer före oss så tänker han nog: Äschh... det är bara... lr vänta, fan dom är ju före!. Ni fattar.
Delarocha RIP Puerta
Hetfield; vilken härlig inställning. Den delar jag inte med dig för fem öre.
Barcelona Barca_4_lajjf
Gud Är störst!

Förstår din ilska, men det är faktist Pep som är felet. Han känner ingen press. Han tänker (Äsch.. 7 po'ng är inte mkt.) skulle inte förvåna mig om han sa Äschh.. 4 poäng är inte mkt. När/Om Real Madrid kommer före oss så tänker han nog: Äschh... det är bara... lr vänta, fan dom är ju före!. Ni fattar.
Real Madrid Angelzzz™
FCB_armin

Jag är inte här för att provocera, jag sa bara att valdes är dåligt o så är det några fjortisar som hoppar på en för ingenting.
Barcelona BAAARCA!
Vad är detta BARCA Visar asså jag kan knappt tänka, från 12 poän till 4 kan inte fatta. ÄRRR SÅÅÅÅÅ SUR SÅ NI KAN INTE FÖRSTÅ ASSÅ!
Barcelona Smogen
ja, Eto'o gjorde verkligen ingen glad ikväll, förstår inte varför inte en pigg och hungrig Bojan får komma in de sista 10 minutrarna och springa lite. Hade varit mycket bättre...
Barcelona Squez
Det tråkiga är ju att Atletico lär nog vika ner sig nästa match ..all fotboll de presterade idag kommer va som bortblåst nästa vecka. Men man kan alltid hoppas :)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
Jag älskar Barça av hela mitt HJÄRTA men vad är detta som händer?
Varför lär vi oss alrig av våra misstag?

Jag är med med mitt lag i med/mot gång.
Det är nu laget behöver oss som mest

VIsca El barça Y Visca El Catalunya:D
Barcelona [Yodaa]
2009-03-01 21:10
Ämne: [Yodaa]

Du skämme....
Stick tillbaka till Real forumet, snart är de CL igen :)
Barcelona Tompa
Jag vill inte prata om kris, svårt att göra när vi fortfarande leder med 4 poäng. Men att tappa 8 poäng på 3 matcher är helt enkelt underkänt och det känns inte bra inför fortsättningen. I nästa omgång krävs seger så vi kommer ur den här svackan.

Sämst idag Etóo + hela försvaret.

Bäst Henry och Yaya
Barcelona FCB_armin
Angelzzz™

Dra härifrån bara, du förstör stämningen ännu mer. Fokusera istället på att försöka vinna som oss, förnedra inte, det har inte direkt gått så bra för Juve inte sant?
Barcelona petersays
2009-03-01 21:09
Atlético var det bättre laget idag. Ett korrekt mål bortdömt och många bra avslut.

Etóo har inte åstadkommit särskilt mycket alls senaste matcherna.

Guddy många bra löpningar men det märks lite på självförtroendet att han inte matchats så hårt senaste tiden.

Alves var väldigt långt utanför matchen och fick inte alls det utrymmet han ville ha.

Inte så mycket att säga, förutom att Aguero absolut inte ska ha straff när han, som man ser tycligt på reklamen, snubblar på sin egen vad. Men frågan är om Sylvinho inte skulle haft straff i sin situation?

Nåja. Vi leder ligan. Det kan aldrig vara fel. Men fyra matcher utan vinst är något vi måste ändra omedelbart om det ska bli titlar.
Barcelona Afr3M
Yodaa

du är så jävla pinsamm hur kan du säga att dssa två spelare ska bort speciellt etoo han har gjort över 20 mål visst det ar inte varit etoos elr valdes bästa två veckor inte hela barcas bästa heller men det är sånt som händer..
etoo har fixat många poäng valdes också om tex räddningen mot real när drenthe kom fri!
Berra_777 - Higuaín y Sergio Ramos
Vad står det i matchen och vilken minut är det? Har nämligen inte tv4sport...

Tacksam för svar.
Barcelona Bernie
Varje gång det kommer en förlust så ska det skrivas om att sälja spelare, bänka spelare, sparka tränaren osv. Dessutom ska många kasta paj på varandra här inne emellan, vilket jag inte förstår mig på. Varför går ni in i forumet överhuvudtaget när ni mår dåligt, ta en stund och gör något annat, lugna ner er och kom tillbaka när ni är mer sansade att skriva mognare kommentarer. Förstår inte varför man ska lägga sig och dö för att man förlorar mot ett väldigt bra Atlètico Madrid ikväll, vilket lag som helst hade gjort det som de spelade. Jag är lugn och tror på mitt lag, det borde ni också göra.
Barcelona Hetfield
Fan heller, barca står för skönlir och underhållning, jag hamnar hellre 2:a med skön lir, än att vinna 1-0 matcher genom att grisa ner matcherna som marängerna
Real Madrid Angelzzz™
Gonzalez_Barca

Ni vann ligan tack vare Ronaldinho, du är alldeles för ung för att veta det grabben gå nu och fråga din pappa så vet han det säkert.
Barcelona Koeman!!
Hur fan kan man säga att Xavi var osynlig? Ingen som såg hans passningar som kunde blivit mål på?
Barcelona Woods
Har ni inte tänkt på att det här gapet mycket väl kan vara det minsta lagen emellan under resterande del av säsongen? Vad är det som säger att vi INTE tar tre poäng nästa helg och vad är det som säger att Atletico INTE kan ta poäng av Real? Real kommer torska snart, och vi kommer snart vinna. Dock är det upp till Pep att styra upp det här och hitta rätt igen, annars ser det tungt ut.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-03-01 21:08
Angelzzz™

Om du hade det hade du aldrig sagt att vi inte vinner ligan med Valdes när vi redan gjort det.
Barcelona Islam_Bosna
Gud är störst!

Håller med dig, man borde slå spelarna, speciellt Etoo och Victor Valdéz, man får inte tappa 12 poäng så här. Fruktansvärt
Real Madrid Angelzzz™
kallesiete

Ha ha ha "Wow va cool du är" :D
FooTBaLL
HELA VÄRLDEN SÄGER ATT BARCELONA ÄR BEROENDE AV MESSI OCH DEM FÖRLORAR NÄR HAN INTE SPELAR. MAN JAG HÅLLER FAN INTE MED DÄRFÖR ATT VI SAKNAR INIESTA FÖRTILLFÄLLET. HAN SAKNAS SÅ MYCKET SÅ DET ÄR INTE SANT.. SHIIIIT :@ COME BACK INIESTA !!
Barcelona Messinales
Iker Casillas #1
om dom är värda segern då är ni fan inte värda än ända match..
Kixer
2009-03-01 21:07
Barca har en lite lättare spelschema (lättare motståndare) framför sig nu.
Barcelona E_R
Ämne: E_R

Han va inte b....
vinner hellre me 1-0 och spelar skit än spela bra och förlora
Barcelona tarrak
Panik! Lägg ner klubben! Sälj alla! Vi kommer åka ur serien!

Sådär, då har man testat rollen som den genomsnittlige Les Rambles-besökaren och det var inget vidare. Om vi ska försöka se lite mer nyktert på det så var det en blytung förlust, men långtifrån oväntat på förhand. Försvarsspelet har oerhörda problem och där väger ansvaret tungt på Pep att styra upp det till fortsättningen.

Två nyckelspelare som verkligen svek idag var Xavi och Eto'o. Den förstnämnde var totalt osynlig och den andre gjorde allting fel.

Dagens glädjeämne var Gudjohnsen vars ljupledsspel har saknats oerhört mycket och kommer han kunna fortsätta på samma nivå blir det betydelsefullt.

Även om ledningen minskat dramatiskt, är jag intre speciellt nervös. Fyra poäng är en helt okej ledning ocg Madrid kommer inte att gå segrande ligan igenom. Nästa vecka möter vi Athletic och då är jag säker på att trenden vänds, med tre nya poäng.'

TOTS UNITS FEM FORCA!

Barcelona kallesiete
Angelzzz

Klart som fan du vill titta när Barca spelar.

Komiskt att vi skyddar honom? Jag tycker han har vatt skitdålig som senaste matcherna men du kan bara köra upp ditt "gör er av med valdes så ni kan vinna något" långt upp i ditt håriga...

Stick, clown!
Real Madrid The White Ones
[Yodaa]

Du skämmer ut dig. Valdes har gjort en kanon säsong tills nu och glöm inte att etoo leder skytteligan. Vare sig det är uppgång eller nedgång så ska man alltid vara vid sin lags sida och inte svika de när de behöver dig som mest.

Hala Madrid!
Annons: