/spanien/barcelona/forum/19095.aspx/spanien/barcelona/forum/19095.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Otuga
5/7/2009 16:04
Ämne:
När folk skriver A....
Ja precis...eller i alla fall att allt som är från England är så mycket bättre än det som kommer från tex Södra Europa, I Sverige lider många av denna sjukdom hahaha
Barcelona mes__que_un_club
5/7/2009 16:03
problemet är att om man inte spelat mer än ett par matcher på ett år, kan man komma in lite fel mot världens topp tre bästa spelare dvs världens bästa motståndare
Barcelona Okkapokka
5/7/2009 16:01
From den gode mannen Cruyff:

“If you look over the entire 180 minutes, you will realise that the team who will travel to Rome are the only team who tried to play football and who did enough to be granted this dream opportunity.”

Så sant.
Barcelona ElDuroDeFCB

När folk skriver Anglofiler så menar ni wanabe engelsk eller?
El Capitano
Jag tror att backlinjen kommer att se såhär ut i Rom :)

Puyol--Pique--Yaya--Caceres

C Ronaldo behöver en jobbig vänterback om Caceres. Caceres är snabb, agressiv och bra huvudspelare.
Hoppas att han får chansen.
Atlético Otuga
5/7/2009 15:58
Ämne: Otuga

Seu sonho ....
Sim tems razao...especialmente o Ronaldo que no United sempre joga muito melhor do que na selecao. E depois precisamos de ataquantes...mas isso vai ser resolvido agora com o Liedson ;)

Vill passa på att säga till alla att det är skönt att kunna "gömma" sig här inne, undan alla Anglofiler som gråter över att Chelski blev bestulna...haha
Barcelona J.Gamper
5/7/2009 15:58
Ämne:
J.Gamper//

Nejd....
Vi står för offensivt fotboll, men för att lyckas spela den fotbollen måste vi vinna bollarna snabbt också. Det är därför vi har Yaya toure på mitten och om man kollar Barcas spel den här säsongen så är det i stort sett hela laget försvarar.
Barcelona Rodriiguees
5/7/2009 15:56
haha saman zhirkov är inte FM Material?
Han är en av världens absolut bästa ytterbackar vare sig han spelar i ryska ligan eller ej.
Hade gjort grym nytta på vänsterkanten i Barca, även defensivt. Visst det kanske skulle bli superoffensivt kanske för offensivt men .. det är väl det vi står för? ;);)

visca barca.
Barcelona ElDuroDeFCB
5/7/2009 15:55
älskabarcelona

Du kan alltid skriva Eo Eo Eo esto es un Chorreo 2-6
Barcelona älskabarcelona
5/7/2009 15:54
Har tänkt länge på att tatuera mig . Funderat på Barcas klubbmärke . Nån som har nån bra förslag? tacksam till svar.
Barcelona Zizou_nr1
5/7/2009 15:52

J.Gamper//

Nejdå, det är inte helt otroligt att vissa minns en av världens bästa vänsterbackar, Zhirkov. Du kanske bara såg honom under EM, men jag har följt honom i ryska ligan, och han är FANTASTISK!

Helt klart en spelare som kan gå in rakt i startelvan i vilken stor klub som helst.
Barcelona C.Andrés
5/7/2009 15:51
Final final final FINAAAAL.
Barcelona Zizou_nr1
5/7/2009 15:49

ElDuroDeFCB//

Varför ska det vara barnsligt att håna fans som hånar vårt lag? :)
så vi säger: 123456......123456...

FÖrresten, hörde att ett spelbolag betalar tillbaka pengarna till de som hade tippat på Chelsea-seger, detta p.g.a matchavgörande misstag från domaren!

Men för helvete, då måste jag ringa min spelbolag och kräva över 50 000 kronor i skadestånd efter många vinster jag har missat, just p.g.a domarmisstag! :)

Haha..Patetiskt av spelbolaget som gjorde det, men kul för de som få pengarna tillbax som tröst!
Barcelona Saman.
5/7/2009 15:48
Zhirkov är FM material.
Barcelona Dizzy
5/7/2009 15:47
Visca Barca!!

TOMA TOMA TOMA NOS VAMOA A ROMA!!!! TOMA TOMA TOMA NOS VAMOA A ROMA!!!!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
RIBERY SKULLE VA EN DRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona J.Gamper
Zhirkov..? Otroligt att folk fortfarande minns honom.. Kan passa bra som 3:e alternativ till vänsterback kanske? Men startelvan tror jag knappat på. Hellre Caceres i så .fall
Barcelona kallesiete
5/7/2009 15:46

Villa? Nae fy fan. Efter hans patetiska filmningar i senaste mötet...

Föredrar Eto'o och han är en riktig ikon men skulle han lämna så fixa ibra.
Barcelona Rodriiguees
5/7/2009 15:42
Får henry sin efterlängtade Cl titel tror jag inte att han bryr sig om han får vara lite avbytare nästa säsong då vill jag att Ribery kommer eftersom Henry börjar komma upp i åren!
Jag vill även ha Zhirkov till laget, han har visat att han håller (EM) och hans lungkapacitet är otrolig. Han och ribery på ena kanten, och på andra har vi som bekant firma alves messi!
Om Eto'o lämnar så vill jag ha VILLA ingen annan!

VISCA BARCA NU TAR VI HEM TRIPPELN!
Barcelona ElDuroDeFCB
5/7/2009 15:42
Zizou_nr1

Sluta va så barnslig;-P ahahahah

Fan va klockrent, jag tar tbax allt jag sa tidigare...Se upp för El Madridismo ahahahah 123456..123456
Barcelona Zizou_nr1
5/7/2009 15:38
Pride of Spain//

Eller hur? Vi slår alltså två hatlag med värsta smärtsammaste sättet.

Real blir förnedrad inför egna fans med, eeet, tvåååå, treeee, fyraaaa, feeeem, seeeeeeeeeeeeex mål i baken!

Och Chelsea blir bortdömt, och mål på tilläggstid!!

KAN MAN BLI MER GLAD AV ALLT DET HÄR????
Barcelona ElDuroDeFCB
5/7/2009 15:36
Otuga

Seu sonho pede ser realidade, é so preciso um pucho na orelha dos jogadores da selecao portuguesa ;-) Ai se deus quiser, agente se ve na final da copa...Onde no jogo anterior o Brasil ganha sobre Argentina e Portugal ganha sobre Espanha...Só que na final o Brasil ganha ;-)
Barcelona pat-w
en liten notis bara (om ingen redan skrivit detta)

vi har fortfarande inte slagit chelsea 11 mot 11 ;)

Barcelona Pride of Spain.
Hur fan vågar ens Madridfansen prata om Barca just nu? De blev ju totalförnedrade i lördags, har de redan glömt det? Jävla pajaser.
Barcelona Taherinho
5/7/2009 15:30
Tack Zizou_nr1 !!

Sa ar det sa ar det...Men skit i det! Har nere i Barcelon ar folk sa sa sa himla glada!!! Alltsa igar efter malet gick jag ut for att skrika fran min balkong, du skulle se, alla var ute, ALLA!! Folk skrek fran sina balkonger alla barer hade tomts med folk pa gatorna. Jag har aldrig upplevt en revolution, men igar var det narmaste jag har sett i mitt liv! Alltsa jag var sa glad, mer lycklig, inte som barcelonista utan som en manniska, som ett litet barn. Barcelona igar gjorde mig lycklig som person, det uppskattar jag och jag ar sa tacksam over det!

Vi vann igar for sattet vi har spelat hela sasongen, for modet och att aldrig ge upp. For konsten, jag njuter an..

Visca Barca Visca Catalunya!!

TOMA TOMA TOMA NOS VAMOA A ROMA!!!!
Atlético Otuga
5/7/2009 15:29
ElDuroDeFCB

Jag skulle kunna översätta , men nog bäst att jag låter blir hehe

Bem meu amigo...tambem tenho esperanca de que Portugal vai se aporar...Era um sonho ver Portugal, Brasil, Espanha e Argentina nos semifinais :)
Barcelona Pride of Spain.
5/7/2009 15:28
Fan vad tråkig med dessa avstängningar i finalen, hoppas dom gör någon regel så alla kort upphävs i finalen eller något.
Barcelona ElDuroDeFCB
5/7/2009 15:28
- a L b -

Det beror på att flera människor från alla andra forum kommer in hit och berättar för oss hur ovärdiga vi är finalplatsen. Hahahah har du hört ett bättre skämt eller?

Barcelona Ciao-V
5/7/2009 15:27
Ämne: Rankin & NiboRRobiN ....
Det kan man verkligen fråga sig. Rädsla var dock ordet! Barca gick vidare mest för att Chelsea tränaren inte vågade anfalla på hemmaplan. Han hade nog alldeles för stor respekt för Barcelona.
Bra för oss då.
Barcelona - a L b -
5/7/2009 15:24
1800 + inlägg här på Barca forumet senaste dygnet. Rekord?
Annons: