/spanien/barcelona/forum/19094.aspx/spanien/barcelona/forum/19094.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:52
Canaletes

Ja, de där skorna är ju hur tunna som helst. Det är nästan som att man inte har på sig nåt.
Canaletes
2009-03-21 22:50
Gud är störst!

haha, precis de jag också tänkte på.
och de är dem nyaste Nike-skorna också :P
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:46
Okkapokka

Där såg man kvalitén på nike skor haha. ;)

Fick exakt det jag ville från den här matchen, dvs att Henok skulle göra mål, att Sevilla skulle leda (då helst Kanoute skulle göra mål). :D
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:45
Om vi skulle värva nån centertank så är det ingen annan än Kanoute! Finns ingen bättre.
Barcelona Vampíro
2009-03-21 22:45
Kanouté igen, vilket mål! 2-1 till Sevilla nu.
Barcelona Okkapokka
2009-03-21 22:41
När ska Luis Fabiano lära sig att man inte ska filma? Ärligt talat alltså, skärp dig.
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-21 22:41
men jag skriver iallafall åtminstone något om barcelona. Om ni vill lära känna varann så skriv på msn eller något.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:37
Andrés Iniesta #8

Blir ganska tråkigt när man ser varje inlägg från din sida om köp och försäljning. Är ju samma snack varje gång.
Barcelona issem.
2009-03-21 22:37
Andres Iniesta # 8

Det fanns inget speciellt att skriva om så vi passade på att lära känna varanda, inget fel på det?
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:36
Humphrey Bogart

Nä, ta in en utländsk tränare med nytt tänk, nya ideér och som kan spela offensivt och vågar satsa på de unga, tekniska. Jag tycker inte att dte finns nån svensk tränare med sån filosofi, tyvärr.
2009-03-21 22:35
Roligast och skriva om. Hur orkar ni skriva om hur bra ni är och vilken division ni spelar i. Vad har det med barcelona och göra. Roligare och skriva nått intressant än att skriva om ert liv som inte har nått med barca och göra.

Detta är ett barca forum inte ett forum där man skriver om hur bra man är på fotboll.
2009-03-21 22:32
Barcelonawi//

silva skulle vara ett bra köp med. Men jag föredrar hellre ribery än silva men inget fel på silva. Han har bra skott,snabb,kan göra sin gubbe,har bra teknik och är också en målskytt!! Hungrig är han dessutom.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-03-21 22:32
Gud är störst!

Förstår mig inte på Lagerbäcks filosofi.

Jag läste i Metro på väg till jobbet förra veckan där Lagerbäck bla sa att Rosenberg och Elmander är bättre än Goitom på att löpa. Men mål är ju det som räknas och där är Goitom snäppet vassare än båda.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:31
Andrés Iniesta #8

Får jag fråga varför du alltid skriver om nyförvärv?
2009-03-21 22:29
vill ni köpa villa eller ha kvar etoo??

Tänk er villa hos oss. Han är världens bästa anfallare utan tvekan tycker jag. Han har allt. Snabb,teknisk,avslut,frisparkar,straffar,bra filmare:D.

Han är dessutom hungrig. Han är också inte lika beroende av spelarna i laget. Han kan göra mycket på egen hand och det ser ni i valencia. Dem suger ju just nu men ändå gör han mål. Han gör allt där.

I spanien ser ni vad han kan göra med spelare som xavi,iniesta,fabregas mm. Han vad EM skytteligan. Han är bästa anfallaren i världen tycker jag.

Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:28
Humphrey Bogart

Snälla Lagerbäck borde ha blivit kickad för länge sen. Sveriges mentalitet gör mig galen, så jävla fegt. Vågar aldrig satsa på unga eller nya för den delen. Eller vad tror ni kan det bero på hans namn också? Tänk om han hette Svensson?
2009-03-21 22:24
Ångrar du dig nu Lagerbäck? Goitom har nu gjort mer mål än vad Elmander och Rosenberg har gjort. Goitom borde prioteras före Elmander och Rosenberg i landslaget.
Barcelona Barcalonawi
2009-03-21 22:22
Ribery till sommaren?? dags att glömma det nu.

Barca inte har kontaktat spelaren och tänker inte göra det heller, då Bayen hade sagt klart och tydligt att spelaren inte är till salu.

Hoppas att man fokuserar på Silva nu till sommaren.
2009-03-21 22:20
Frédéric Kanouté är en riktigt bra spelare ja. Tänk dig att ha Kanouté som supersub på bänken i · Barça för att plocka in honom och ändra matchbilden.

Tycker Zlatan påminner lite om Kanouté.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:17
Humphrey Bogart

En av mina favoriter också, riktigt bra spelare. Han täcker bollen så bra, sen har han en fantastisk teknik med fin avslutningsförmåga.
2009-03-21 22:14
Frédéric Kanouté min absoluta favoritspelare gjorde ett riktigt fint mål mot Valladolid.

Vilken härlig atmosfär det alltid är på Sánchez Pizjuán.
Barcelona issem.
2009-03-21 22:01
För er som tror att jag är rätt ung för att spela div 1 så stämmer inte min ålder, jag fyller 18 om 5 månader och dessutom var det en träningsmatch.
Barcelona issem.
2009-03-21 21:40
Gud är störst:

Jag spelade för Motala Juniorer förra året. Jag fick chansen att spela med A-laget som spelar div 1 i höstas och fick problem med mitt högra knä och doktorn sa att det var allvarligt och jag var tvungen att sluta me fotbollen. Jag har precis hoppat in i ett div 5 lag eftersom jag kunde inte leva utan fotbollen.

Pep.G:

position: Började som högermittfältare men efter ett tag gick jag ner som defensiv mittfältare.

Styrka: Snabb teknisk, har en känslig vänsterfot. Kämpar som en oxe, En sämre Lorik Cana kan man säga.

Svagheter: Blir för aggresiv ibland och drar på mig onödiga kort. Sliter ut mig själv för snabbt ibland och tvingas byta rätt tidigt.
jacooob
2009-03-21 21:34
Jag spelar för gif sundsvall p96 haha :D
Barcelona Barca-nist
2009-03-21 21:34
haha killar det ser ut som Blondin bellas blogg här nu :)
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 21:32
Jag spelar för Rynninge IK, har dock inte en given plats i A-laget.

Vår match rapport från min match idag haha, om nån är intresserad. Foad är jag. ;)
Barcelona Squez
2009-03-21 21:32
Jag är en sylvass anfallare, en typisk nr 9, i John Bauers korpenlag här i Gävle. Ibland händer det jag vikarierar som offensiv mittfältare också :D
Barcelona Latinoo
2009-03-21 21:31
Tänk er dom här två i samma lag, Ribery åt vänster och Messi åt höger;)
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:28
Okkapokka

HAHA jag pluggar faktist andra året på gymnasiet, men jag ska jobba där nu på sommaren:P
Barcelona Barca-nist
2009-03-21 21:27
Puma och Adidas är från samma familj trots konkuransen. onödig info:)
United föll idag ! några tankar kring det?
Annons: