/spanien/barcelona/forum/19089.aspx/spanien/barcelona/forum/19089.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barca såklart!
2009-03-02 20:41
Hej jag är ny på Barcelona´s forum, skapade alltså denna igår och man får ju vänta 1 dygn innan man får skriva. Why?

Har varit inne här ett par gånger och ser att det är mycket aktivt här, roligt det. Jag har varit på ÖIS sådana här sida ett tag och där skrivs det inte alls lika mycket.

Barca mot ligavinst!
Barcelona Gud är störst!
2009-03-02 20:35
Måste säga att han den där Freddy espitia skämmer ju ut sig både när han skriver artiklar för madrid och Inter (vet inte vilke tlag han älskar, han beskriver sin kärlek för R.madrid i en artikel sen gör han detsamma i Inter sidan hur ska du ha det?) kolla hans senaste artikel för Inter och kolla hans tidigare för Madrid. Hur får han ens vara kvar. Pajas!

ACRossoneri

Ja den där dokumentären är riktigt intressant och visar Laportas hårt jobb, har sett den redan men kul att andra lags fans tycker om den. "turken"
Villarreal ACRossoneri
2009-03-02 19:58
*Länktips* BBC följer Laportas första år i klubben, intressant hur de jobbar bakom kulisserna, finns upp till 9 delar.
Barcelona foooball master
2009-03-02 19:53
IP-Spärrad /Red
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-03-02 19:50
football master

Vilket dagis kommer du ifrån ?
Barcelona ihefsu
2009-03-02 19:50
Ämne: suckers bajs,haha ha....
Yeah... Lycka till med det där.
Barcelona ihefsu
2009-03-02 19:49
Ämne: HighwayChile

Mena....
Haha, jadenja! Den kommer man ihåg! Fyfan vilket trams man svalde när man var 12 bast och inte hade hört talas om källkritik och tog allt som svart-eller-vit-fakta, typ.
Barcelona Barca o Mort!
2009-03-02 19:11
Haha hade helt glömt bort att första delen hade spelats redan! Men då håller jag med, my bad :$
Barcelona HighwayChile
2009-03-02 19:10
Jag är också inne på Barca o Mort's spår. Att avancera till en CdR-final kommer höja lagmoralen och självförtroendet. Så jag ser helst Xavi & Henry med i matchen. Vi kan inte kasta bort CdR-titeln bara för att det går trögt i ligan.
La Liga Bengan
2009-03-02 19:09
Fan va sjuk matchen var igår, börjar bli obehagligt med Real nu!!
sebbaa
2009-03-02 19:08
Barca o Mort!

Tänk på att en ettmålsförlust eller oavgjort räcker mer än väl för oss att avancera!
Barcelona haeger
2009-03-02 19:08
Barca o Mort!

Bara bra om det blir oavgjort, då går vi ju vidare :)
Barcelona Barca o Mort!
2009-03-02 19:05
Pilma

Men sen finns ju den risken att den matchen blir förlust eller oavgjort. Det skulle inte direkt höja moralen i laget. Några startspelare tycker jag vi ska starta med. Kanske 2-3.
Barcelona HighwayChile
2009-03-02 19:03
Islam_Bosna
Exakt;D Det är han skallige med glasögon som sitter mellan Viola-killen och den skäggige Payman. Borells status hos mig blir inte heller bättre när han kritiserar Puyol som han gör.
Gött med ett Barcafan i form av Payman i dagens EuroTalk.
Barcelona FC-Barcelona
2009-03-02 19:00
Någon som saknade messi igår, för det vara lännge sen man såg honom leka på de viset, håller han i sig det så komer vi lätt att vinna igen!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-02 18:49
Vill inte se start spelare från start mot Mallorca.
För vi är verkligen as trötta.
Ingen Messi Xavi Etoo Henry Puyol Yáya.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-02 18:38
HighwayChile

Menar du han Kristian Borell som skrev i Goal? Haha, inte är väl han kommentator där?

Minns han artiklar om Zinedine Zidane när han var som bäst, dvs i Juventus, så skrev han att Zidane aldrig kommer nå absoluta världstoppen på grund av att han "saktar" ner spelet för ofta och på så sätt bromsar eventuella kontringar.

Deportivo Creus
2009-03-02 18:35
Superkrönika. Cred.
Barcelona Tompa
2009-03-02 18:33
Problemet när det gäller målvaktsfrågan är att det inte är lätt att köpa loss världsmålvakter. Det är emellertid lätt och konstatera att flertalet av de andra storklubbarna har bättre burväktare än Barca - Casillas, Czech, Buffon, Van Der Saar, Doni, Julio Cesar, Reina för att nämna ett urval. Sistnämnde tillhörde f.ö Barca en gång i tiden...
Barcelona Tompa
2009-03-02 18:26
Väldigt vad mycket kritik det har blivit mot Valdes på en gång. När jag sågade hans tavlor för 2-3 år sedan blev men verbalt totalsågad av många här inne, det kändes nästan som att det var kriminellt att kritisera honom. Egentligen har ingenting ändrats vad gäller Valdes senaste månaden. Victor har alltid gjort en del tavlor och utan att vara en dålig målvakt är han inte och har aldrig varit den världsmålvakt vissa här inne tycks ha trott.

Vad gäller insatserna igår tycker jag inte man kan lasta honom för 1-2 målet även om han borde ha reagerat i alla fall. Det sista ska han däremot rädda och Casillas hade räddat den 99 gånger av 100.

F.ö ska inte ett lag som Barca kunna förlora en match där man gör 3 mål...

Barcelona Smacked
2009-03-02 18:25
Vore härligt med en vinst i CdR med en trupp bestående mestadels av reserver+dom som inte fått mycket speltid.
Barcelona abdulaziz
2009-03-02 18:22
Det är inte så konstigt att vi börjar förlora matcher nu, våra spelare är trötta dem har spelat för många matcher, tycker vi ska skita i cdr och satsa på ligan och cl. Vi kan låta avbrytarna sköta cdr.
Barcelona HighwayChile
2009-03-02 18:20
Jaha:P. Fan, trodde Niva och Fjäll skulle vara tillbaka. Dom gör hela EuroTalk enligt mig. Jag gillar verkligen inte Kviborg och inte heller den dryge Borell. Kommer ihåg hans dryga texter i Goal dessutom.
Tillbaks med den gamla Eurotalk-panelen! Fjäll, Niva, Dahlqvist och Arne Hegerfors dvs ;D
Barcelona Klint
2009-03-02 18:16
Inte speciellt roliga gäster i dagens Euro Talk för övrigt. När samtliga i trion Dahlquist, Niva och Hegerfors är frånvarande hoppar jag gärna det programmet.
Barcelona haeger
2009-03-02 18:14
HighwayChile

Det har kommit ut.
Barcelona Salcini
2009-03-02 18:13
Islam_Bosna

Skulle mycket väl kunna vara hans kompis som är madrista och vill göra sig rolig över internet.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-02 18:12
Salcini:

Vem kan det annars vara? Hans katt eller?
Barcelona kallesiete

Amen SPA ditt förbannade skithus. LEGEND!
Barcelona HighwayChile
Någon som har nån koll på när nästa EuroTalk kommer ut? Brukar väl vara vid den här tiden på måndagar?
Barcelona Salcini
2009-03-02 18:11
Tror inte det är SPA som skriver...om det är han så vill han inte vara kvar här så länge.
Annons: