/spanien/barcelona/forum/19087.aspx/spanien/barcelona/forum/19087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
5/9/2009 23:46
Oavgjort räcker inte.
Barcelona supermac
5/9/2009 23:44
Räcker det med oavgjort imorgon eller måste vi vinna för att ha ligan avklarad?
Barcelona Gud är störst!
Relay*

Aha okej, jag tror jag minns det namnet på en skylt när jag var på väg till Helsingborg. ;)
El Capitano
Hur många tror att efter denna säsong Juande Ramos får foten? :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
5/9/2009 23:42
Ämne: Ämne: Sersari....Marques som deff mitt?
-Nej tack vi har Busq som är bättre på den pos.
Barcelona Relay*
5/9/2009 23:41
Ämne: Relay*

Haha har a....
Alvesta är ju trots allt en Järnvägsknut
Jag vet att det är litet men varje gång du åker mellan Malmö och Stockholm så passerar du Alvesta
Barcelona Napao
5/9/2009 23:40
Ämne: Sersari

Men om ja....
Hur ska dom få plats i laget??
Jag tror att dom får plats i laget för Milito och Marquez kommer från skador och kommer nog inte stressas till spel,
sen när Afrikanska mästerskapet startar så kan han spela med marquez som defensiv mittfältare för Yaya och Keita är borta ett tag och man ska inte glömma att Enrique har inte spelat i spanska ligan plus att jag tror att Puyol kommer man rotera oftare nu när Pique har visat han kan leda laget i viktiga matcher.
Och jag hoppas mittbacken från b laget får spela med a laget temporada som kommer.
Barcelona Sersari
5/9/2009 23:40
Oha789

Tror du missade första halvan av säsongen där Pep roterade bland alla spelarna. Inte en enda gång kunde man gissa på en rätt startelva, så oförutsägbart var det. Det är nu när alla dessa "toppmatcher" kommit på raken som han har varit tvungen att spela med bästa möjliga lag.

Jag håller med om att Cáceres, Hleb och även Gudjohnsen borde fått mer speltid. Även Bojan. Jag hoppas dom får spela imorgon mot Villarreal.
Cáceres och Hleb vill jag se spela mer. Det ska roteras så mycket som möjligt, NÄR det går. Inte under CL-semifinaler och liknande. Håller ändå med dig till stor del i det du säger, men jag tror att till nästa säsong så kommer alla få mer speltid. Pep har gjort ett grymt jobb vad gäller roterandet, vilket han kommer förbättra till nästa säsong för han har själv insett för länge sedan att det är enormt viktigt.

Det har väl inte undgått någon hur viktigt det är att ha en bred och fräsch trupp, speciellt under dom senaste matcherna!
Barcelona Gud är störst!
5/9/2009 23:39
Relay*

Haha har aldrig hört talas om stället. Är det en liten stad eller by?
Barcelona lameG^
Oha789//
Vill se caceres som högerback alltså backup till alves och rotera med han lite då och då. In med en ny vänsterback som är backup till abidal för sylvinho lämnar. Hoppas på en ung talang.

Mittbackarna ska Puyol,Marquez,Pique rotera. Vem som tar den sista står mellan henrique och milito. Själv hoppas jag på milito och att henrique stannar ytterligare 1 säsong.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Vicente ge den lille råttan en käftsmäll:S
Vad fan håller han på med?:D
Barcelona Gud är störst!
5/9/2009 23:38
Ride_The_Big_One(6)

Sant, när man tänker på saker för mycket så blir det oftast fel och inte så man vill att det ska bli.

Haha skrattar fortfarande åt den där säsongen (i slutet av säsongen) när han sköt på allt bara för att få fler mål för pichichi titeln.
Barcelona Relay*
5/9/2009 23:37
Hoppas detta kan passera även om det kan klassas som reklam men jag vill gärna veta hur många Barcelona fans det finns i närheten av Alvesta?
Vore kul med en CL Final kväll på TIMES i centrala Alvesta bara ett iniestaskott från centralstationen.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
5/9/2009 23:37
Ta in Kaninen nu hehe:P
Barcelona joninho__90
5/9/2009 23:35
neej kunde han inte ta ut villa istället :P
5/9/2009 23:34
Ämne: Håll tummarna för at....
Eto har sett väldigt ur form under en längre tid nu, hoppas han inte fokuserar för mycket på skytteligan det är då man tappar skärpan
Barcelona Gud är störst!
5/9/2009 23:32
Håll tummarna för att inte Villa ska göra mål! Har tänkt på det hela matchen.

Samu ska vinna pichichi!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
5/9/2009 23:31
Nu hänger fyran i luften!
5/9/2009 23:31
Vad kan Ramos göra med detta lag igentligen, alla styr inte åt samma håll, några spelare håller inte för klubben, några är inte redo för a-lags fotboll, sen har vi några som håller högklass men det är obalans, betoning på "OBALANS"
Barcelona joninho__90
5/9/2009 23:30
bra att villa inte gjort mål :) eto'o SKA vinna skytteligan denna säsong
El Capitano
Tror Marcelo på allvar att han är Maradona el? Grabben försöker dribbla bort halva Valencia gång på gång utan framgång!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
Nu ser det riktigt trevligt ut, detta vänder marängerna knappast. Det kan istället bli mer.
Barcelona Criff
Vänta gubbar!!

"Lagmaskinen" Real Madrid kommer igång snart ;) hahahaha
Barcelona Oha789
Sersari

Men om jag ska vara ärlig PeP har inte varit bra på att rotera Backarna... Caceres har fått benka rejält, och han får den lila speltiden när en Milito är skaddad hela säsongen.. pluss att Henrique som jag hört är riktigt bra i Tyskaligan... Hur ska Caceres och Henrique få plats i laget... PeP är inte änss bra på att ge Hleb chansen när vi leder med 4-0

Säg inte att Pep Roterar, PEP är mannen som inte bryter stommen i mitt i en match... han spelar med bästa laget så länge det går bra och dom är friska
Barcelona Sersari
5/9/2009 23:28
Oha789

JA, alla behövs!

Kolla bara i vilken sits vi befann oss i mot Chelsea, när Puyol var avstängd och Marquez blev skadad. Även Milito var skadad sedan lång tid tillbaks. Man vet aldrig vad som händer i och med avstägningar och skador!
Cáceres kan lära sig spela som ytterback om det skulle behövas likaså Henrique, alla behöver inte spela som MITT-back, man experimenterar och roterar under säsongen. På så sätt håller alla spelare sig fräscha och känner sig delaktiga.

Det är GULD att ha sådana breda trupper, fråga bara Sir Alex i Man United. Pep kommer rotera bland backarna under säsongen så att man kan utmana i flera turneringar samtidigt.
Barcelona Rambla
Ämne: Rambla //

får vi ....Japp, om vi vinner i morgon och detta resultat står sig skiljer det 10p då 3 matcher återstår. Även om det blir oavgjort här i kväll och vi vinner så är det klart.

Ah, du menar om de delar ut pokalen i morgon? Det vet jag faktiskt inte men det skulle jag tro de gör.
Barcelona Gud är störst!
Japp det får vi sannerligen! ;)
Barcelona pokke
Har Real Madrid ett innermittfält?
Dani Alves.

Herregud vad pinsamt, Vilket mål ;)
Barcelona lameG^
5/9/2009 23:27
Rambla //

får vi lyfta pokalen imorn om vi vinner?
Annons: