/spanien/barcelona/forum/19086.aspx/spanien/barcelona/forum/19086.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Salcini
2009-03-02 18:13
Islam_Bosna

Skulle mycket väl kunna vara hans kompis som är madrista och vill göra sig rolig över internet.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-02 18:12
Salcini:

Vem kan det annars vara? Hans katt eller?
Barcelona kallesiete

Amen SPA ditt förbannade skithus. LEGEND!
Barcelona HighwayChile
Någon som har nån koll på när nästa EuroTalk kommer ut? Brukar väl vara vid den här tiden på måndagar?
Barcelona Salcini
2009-03-02 18:11
Tror inte det är SPA som skriver...om det är han så vill han inte vara kvar här så länge.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-02 18:10
Criff:

Han måste vänja sig vid forumet först, du vet det tar en tid att acklimatisera sig till en ny omgivning.
Barcelona SPA
2009-03-02 18:07
Spärrad
Barcelona Criff
2009-03-02 18:05
SPA, du lär inte bli kvar länge till.
Real Madrid realmadridlover_
2009-03-02 18:01
(f.d Lionel super Messi)//

Tur vinster ? Vet du vad du snackar om ? Vi vann med 1-0 de första matcherna för att försvaret skulle höja sig. Men att du säger att 6-1 mot Betis och 0-2 mot Espanyol är tursiffror, ja jag vet inte vad jag ska säga. 10 raka vinster förklarar en hel del .. Att ni inte tål att vi kommit ur svackan alltså.
Barcelona Smogen
2009-03-02 18:01
HighwayChile

Tycker man ska vila betydligt fler spelare än så:

----------Pinto---------
V.Sanschez--Pique--Caceres--Sylvinho
----------Busquets----------
------Keita-------Guddy------
----Hleb----Bojan----Henry

Sådärja... :)
Barcelona Pep.G
2009-03-02 17:54
Pep Pep min vän, varför bytte du inte in Hleb igår vid ställningen 2-2 eller 3-3. Hleb-Xavi istället för Gudjohnsen-Xavi. Guddys position igår är Hlebs favoritposition. MER SPELTID ÅT HLEB !!
Barcelona FC-Barcelona
2009-03-02 17:52
Varför byte han inte in Bojan eller Hleb igår mot Eto eller Henry?
Barcelona HighwayChile
2009-03-02 17:43
Enligt mig borde Pep vila ett antal nyckelspelare mot Mallorca, för att han en utvilad trupp inför de tuffa matcherna Bilbao och framförallt Lyon. Men nu när Mallorca vet att Barca är i en svacka så kommer det inte bli någon lätt match. Starta såhär med en stark backlinje för att inte slarva bort ledningen. Messi, Etoo vilas i anfallet men Henry är så pass het för tillfället och kan nog stänka in minst ett mål mot Mallorca. Marquez bör också vilas och vill gärna se Pedro vara med i matchen kanske t.o.m. starta. Vad tror ni om detta?
--------Pinto-----
-Alves-Pique--Puyol-Caceres
------Yaya/Busquets----------
---Xavi---------Busquets/Hleb
Pedro/Hleb---Bojan--Henry------

Barcelona Blaugrana93
2009-03-02 17:33
haeger
Tack för svar:D
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-03-02 17:32
Blaugrana93

Tryck på start uppe vid högra hörnet på hemsidan.. Sedan "mina sidor" som kommer att komma upp vid start sidan.
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-03-02 17:30
Enligt mig så krävs det EN enda vinst för att vi ska komma igång.
Jag hoppas att den vinsten kommer mot Mallorca, och då ska det inte vara tur-siffror a la Madrid, utan det ska vara med 2/3-0.
Vinner vi med 2 eller 3 målsskillnad så är "den slumrande jätten" vaken igen.
Barcelona haeger
2009-03-02 17:27
Blaugrana93

Ja det går, du går till din profil.
Barcelona Messi4321
2009-03-02 17:26
varför vill du byta nick? den e vacker
Barcelona Blaugrana93
2009-03-02 17:25
Någon på forumet som vet om det går att ändra ens nick utan att ens "Skapad den..." försvinner eller att ens poäng i tippade matcher försvinner?
Tacksam för svar.
Mattlo
2009-03-02 17:18
issem.//

Finns ett ord för de...medgångsfans.
Barcelona Klint
2009-03-02 17:16
Ämne: Enligt denna tablån ....
Det är väl egentligen inte så konstigt då det är Madridderby samtidigt.
Barcelona The Reporter
2009-03-02 17:12
Enligt denna tablån so kommer matchen mot Bilbao inte att visas på Tv4Sport.
Real Madrid Sherminator
2009-03-02 16:55
Men jag kände på mig att det var nu om formsvackan skulle komma. Det var ingenting jag direkt hoppades på. Plus så blir Iniesta skadad när han hittat sin form, tyckte han var grym i betis matchen. Tycker alla dom bästa börjat tappa formen; Messi, xavi med flera.

Hoppas bara det inte är nåt allvarligt.
Barcelona petersays
2009-03-02 16:47
Det som oroar mig mest är när det inte funkar för Xavi. Jag vet inte om det beror på dippande form, på att övriga lagdelar är för osynliga eller för att han är för hårt bevakad. Eller en blandning av alla tre.

Men Xavis formkurva pekar allt annat än uppåt.

Kommer ni ihåg följande Rijkaard-citat: "Deco is the barometer of our season, when he is in form the quality of the game rises, when he is not so good the team as a whole performs less well".

Kanske är det så det förhåller sig med Xavi också? Han har verkligen inte glänst efter juluppehållet och Barcelona är, enligt mig, så vansinnigt beroende av en kreatör - en playmaker som Xavi eller Deco. Jag säger inte att vi ska ersätta Xavi, absolut inte. Men vem ska kunna kliva in och ta över om Xavi skadas eller om han hamnar helt ur form? Behöver vi någon som kan backa upp honom till nästa säsong?

Thiago är väl kanske för ung? Och jag har inte sett nog av hans spel för att säga att han är en ny Xavi. Får för mig att han är mer en ny Iniesta eller? Och Iniesta är inte playmaker, hans kvaliteter har vi snarare fått se på vänsterkanten den här säsongen. Löpa upp stora ytor och med extrem bollskicklighet.
Finns det någon chans att Fabregas kommer tillbaka? Inte om man frågar mig.

Kan någon annan mittfältare i laget ta en Xavi-roll? Guddy, Yaya, Busquets, Iniesta, Hleb? Absolut inte.

Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-02 16:38
Bra krönika sam sagt.

Men kolla även länken, där kommer ni att få tillbaka energen tillbaka lovar er.
Barcelona issem.
2009-03-02 16:37
Finns det inte något att skriva om eller? När vi var i form så fanns det inlägg varje minut.
Barcelona NoGo™
2009-03-02 16:30
Ämne: Sen vill jag varna f....
Ja jag med, tål fan inte kviborg alltså!, Har inte kollat en ända gång när han varit med.
Barcelona Woods
2009-03-02 16:26
Sen vill jag varna för dagens eurotalk, "är Carles Puyol överskattad?". Längtar efter David Fjäll i programledarstolen..
Barcelona Woods
2009-03-02 16:21
Angående "En slumrande jätte" så vill jag säga att det var en utmärkt energikick som många av oss behöver. Vi vet alla vad det här laget är kapabelt till i normalt slag, jätten vaknar snart.
Barcelona haeger
2009-03-02 16:20
När jag ser spelschemat så blir jag ganska lugn faktiskt, vi har många relativt "enkla" matcher framför oss. Där gäller det bara 3p.
Annons: