/spanien/barcelona/forum/19058.aspx/spanien/barcelona/forum/19058.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona V.Valdes (L) / Pep.G
2009-03-06 21:22
haeger

Jag tänkte faktist skriva det, men jag orkade inte med att det skulle bli ett upplopp. Så vad förväntar du dig för startelva imorogn ?
Barcelona haeger
2009-03-06 21:20
V.Valdes (L) / Pep.G

Det är väl för att alla medgångsfans har dragit eftersom det har gått dåligt de senaste matcherna.
Barcelona V.Valdes (L) / Pep.G
2009-03-06 21:17
Det är Barca-match imorgon. 21 personer är inloggade och ingen har skrivit något på mer än en timme. Det här forumet har börjat tappa. KOM IGEN NU GUYS !

En trolig startelva till imorgon ?
Barcelona C.Andrés
2009-03-06 20:08
Verkar bli stream som gäller tills matchen imorrn.
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-06 19:24
Länktips
2009-03-06 19:23
är det någon som kan hjälpa mig med att designa min fotbolls blogg?
2009-03-06 19:23
är det någon som kan hjälpa mig med att designa min fotbolls blogg?
Barcelona el Flaco
2009-03-06 19:20
Lyons vänsterback Mensah skadade sig i cupmatchen denna veckan och kommer därmed missa returmötet på Camp Nou
Barcelona Rambla
2009-03-06 19:10
Neuthon:

Du tycks inte ha fattat budskapet.

Och för den delen, ingen i Barça har kännt sig säker på ligavinst, inte ens när försprånget var 12p. Det såg om inte annat Pep till. Han visste att det skulle komma svårare tider.
Barcelona H.C Xavier
2009-03-06 19:01
Ciao-V

Tack för ett snabbt svar men jag har redan försökt och det verkar som att man måste vara medlem.

Vi kanske ska ta det här via pm.
Barcelona Ciao-V
2009-03-06 18:43
Ämne: Ciao-V

Har också ....Jag köpte biljetten på Barcelonas hemsida.
Om du inte har köpt biljetten än, gå in på matchen via "calendar & results", och klicka sedan på "Tickets".

När du har köpt biljetten kan du skriva ut den. Kom ihåg att spara den först på datorn i fall du misslyckas att skriva ut biljetten.

Lycka till.
Barcelona el Flaco
2009-03-06 18:39
F7 Zizou/

Men Rijkaard lät Ronaldinho göra vad han ville även när det gick bra. Skillnaden var att Dinho tog sitt ansvar och skötte sig, till skillnad från de sista två säsongerna. Med taktik så syftade jag mer på Rijkaards sätt att skötta omklädningsrummet, inte på hur lagets spelade.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-06 18:34
el Flaco

Han tappade kontrollen när han lät R10 göra lite som han ville, sen när det gäller succen så är Rijkaard inte känd för sina taktiska egenskaper, men han pushade på laget som även hade planetens bästa spelare då...
Barcelona H.C Xavier
2009-03-06 18:30
Ciao-V

Har också bokat resa fast jag åker den 9 maj. Hur har då gått till väga för att köpa match biljett
Barcelona el Flaco
2009-03-06 18:26
F7 Zizou/

Nja, jag håller inte riktigt med dig där. Det stämmer att Rijkaard tappade kontrollen över omklädningsrummet när han bestämde sig för att ge spelarna för mycket frihet, men å andra sidan så snackar vi nu om vuxna män som borde ha tagit ett eget ansvar över sitt beteende på och utanför planen. Spelarna har nu efteråt erkänt i olika intervjuer att det inte var Rijkaars fel att det gick som det gick, utan deras egen eftersom de inte kunde hantera sin frihet under ansvar. Man får inte heller glömma bort att Rijkaards ledarskap och taktik ledde oss till två ligatitlar och en Champions League. Då funkade det hur bra som helst.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-06 18:16
el Flaco

Håller med om att man förlorar som ett lag men Rijkaard ska väl ta lite av skulden med sin lite släpphänta attityd ?
Barcelona el Flaco
2009-03-06 18:00
Tycker det är orättvist att bara peka fingret på Ronaldinho och Deco och säga att vi förlorade ligan pga av de två. För mig var det en kollektivt misslyckande som ledde till de två titellösa säsongerna.
Real Madrid Shi
2009-03-06 17:51
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Jag tror Eto'o och Ronaldinho på egen hand klarade av att spela oss titeln i våra händer, tror inte Caldérons komentarer gjorde så mycket.

Man skall oftast se om sitt eget hus först, problemet brukar allt som oftast ligga där.
Barcelona The Reporter
2009-03-06 17:46
Någon mer än mig som tycker synd om Valencia?
Saknar tiden då man hade Canizares och grabbarna.
Barcelona SaM__-
2009-03-06 17:45
Neuton:

Att inte känna press och anse att ligan är säkrad är två olika saker. Du kan gärna länka en intervju där spelare eller ledare från Barcelona hävdar att ligan är säkrad. Så vitt jag vet så har Pep konstant hävdat att inget är vunnet än och att det är många poäng kvar att spela om.
Real Madrid Neuthon
2009-03-06 17:03
Rambla:
Appropå lustigt är det inte ganska konstigt att alla i Barcelona säger att dem känner absolut ingen press från Madrid och att de fortfarande verkar tro att ligan är säkrad, i intevjuer med spelare/tränare.
Jag menar dem måste ju inse att det fortfarande är typ 39(?) poäng vi spelar om och att skillnaden är 4 poäng.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-06 16:23
Rambla

Det är precis likadant som för 2 år sen då alla från Calderon, Mija, Raul, Casillas till alla de sämsta spelarna och materialaren och alla tidningar i Spanien snackade skit och skapade oro i Barcelona. Då lyckades de med det och att Ronaldinho och Deco sket fullständigt i laget hjälpte inte precis. Men Real Madrid är Real Madrid och där finns det inga gränser till hur lågt man kan sjunka. De sparkade på redan liggande Barcelona och Barca lyckades förlora titeln. Är mycket tveksam till att de kan lyckas med samma sak igen.
Barcelona Rambla
2009-03-06 16:10
Barcelonito:

Det roliga är ju att visa spelare säger att de inte bryr sig om vad som händer i Barcelona eller deras resultat. Detta sa tex Higuain i en interjvu inför derbyt i morgon. Lite lustigt, då alla från president Dickhead till Guti nästan dagligen har synpunkter på läget i Barcelona, hur nervösa barcaspelarna är osv.
Barca såklart!
2009-03-06 16:05
Ämne: Ett litet tips till ....
Väldigt bra idé.

Om inte annat kan det vara kul och veta vilka som är moderatorer, även om man inte får mejl om spärrhävningar.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-06 15:49
Eftersom Llorente är lång och kanske Spaniens bästa huvudspelare så tycker jag att det är bättre att Marquez och Pique är mittbackar imorgon.

Lätt lär det inte bli imorgon men jag tror mycket på dagens Barcelona och hoppas på storseger. Tror att många spelare vill visa att hela världen har fel och sätter spansk press och Madrid och Guti o allt vad dom heter på plats.
Barcelona Klint
2009-03-06 15:41
Ämne: Ett litet tips till ....
Har vidarebefordrat din synpunkt till högre instans =)
Barcelona el Flaco
2009-03-06 15:38
Rambla/

Hehe, jag hade skrivit under ditt förslag. Men så vitt jag vet har cupfinalen aldrig spelats på Camp Nou. Antar att kung Juan Carlos är för blyg för att åka till Katalonien och måtta folkets "hyllningar". :P
Barcelona Ciao-V
2009-03-06 15:38
Ämne: el Flaco:

Jag har....Bilbao skulle nog aldrig gå med på det. Att möta Barca på Camp Nou är snäppet svårare än att möta Barca i en neutral arena.

Kanske vill Bilbao hellre möta Barca i rivalens arena. Kan det ge dem fördel, tror dem?
Barcelona Rambla
2009-03-06 15:34
Ett litet tips till redaktionen. Kan man inte skriva in bland Forumsreglerna vilka som är moderatorer på forumet? Så slipper jag få PM från vilsna maränger som vill ha sin spärr hävd.
Barcelona Rambla
2009-03-06 15:29
el Flaco:

Jag har ett förslag annars. Varför inte spela finalen på Camp Nou, så kan Athletics supportrar få nästan 50,000 biljetter? :)
Annons: