/spanien/barcelona/forum/19056.aspx/spanien/barcelona/forum/19056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2009-03-26 12:27
Alla har ju kommit med jættefina førslag på nya designer på hemsidan. Men jag tycker att den redan ær perfekt som den ær! Vældigt klassisk och enkel, behåll denna design! :)
Barcelona Smogen
2009-03-26 11:51
Det här borde egentligen skrivas inne på puertan, men det går ju inte så.....

Undrar nämligen, var ska Perez få €300 miljoner ifrån?
1. Ska han återigen sälja Real Madrids träningsanläggning till spanska staten?
2. Ska han sälja Santiago Bernabeu till spanska staten?
3. Ska han sälja hela klubben till en rik sheik?
4. Ska han trolla fram pengarna ur en magisk hatt?
5. Har han helt enkelt så mycket pengar gömda under sängen
6. Ska han i fin finanskrisen anda låna alla pengarna?

det är en seriös fråga, så tacksam för svar....
Barcelona A.Gaudi
2009-03-26 11:17
jag vill dock helst undvika massa bilder på spelare. tycker det är snyggt hur det är nu, med en knappt synlig puyol. vi behöver inte skylta runt med våra legendarer, fokus borde ligga på själva klubben.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-03-26 10:19
Ämne: Ny design för vår si....
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Ganska finn design faktiskt.
Men som min vän westinho redan påpekat så skulle jag vilja se lite mera röd-blå.
Annars fint är det.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-03-26 10:06
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Gillar din design skarpt! Kanske lite mer rödblå och gulröd färg dock, så man ser våra riktiga färger.
sebbaa
2009-03-26 06:51
Tänk med alla dessa nya designer följande :

Topbanner skall vara 980px bred och 140px hög.
Sidobannern skall vara 98px bred och 2600px lång.
Dessutom skall sidobannern sluta med en enhetlig färg så den kan följas ut vid behov, altså om sidan råkar bli över 2600pixlar lång, vilket händer relativt ofta.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-26 06:11
Ny design för vår sida på Svenskafans?

Var tvungen att vända på dygnet och gjorde detta. Säg gärna vad som kan göra det bättre eller om det överhuvudtaget är bra. Nu ska jag sova :D

Självklart får det mer plats för legenderna, tog Kubala som exempel.

Més stavades fel men det fixas.

Har ett annat alternativ för vänstersidan. Det ser rätt bra ut även om jag använder den som finns nu, vinröd och mörkblå.

Det kanske ser ganska stor ut men inte om man använder den som Juventus-sidan ser ut. Självklart kan man göra det mindre också.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-26 06:06
Malibou
2009-03-26 03:48
ronaldo blev 2 målsskytt inatt, 1 på straff och andra var riktigt snyggt. han vände bort en gubbe och slog in den med vänstern. Kul att fenomenet fortfarande presterar!
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-26 01:04
Du kan editera.
Barcelona Barcagambler
2009-03-26 00:33
mitt internet fick lite flipp om nån undrar vf ja skicka 4 samma inlägg
Barcelona Barcagambler
2009-03-26 00:31
tänkte dra ihop nåra barcafans o sen kanske få kontakt med krkic, pique o busquets när dem e här i gbg o ta några bilder och autografer me dem, har en kompis som kan ta reda på viket hotell dem ska bo på, intresserade?
Barcelona Barcagambler
2009-03-26 00:30
tänkte dra ihop nåra barcafans o sen kanske få kontakt med krkic, pique o busquets när dem e här i gbg o ta några bilder och autografer me dem, har en kompis som kan ta reda på viket hotell dem ska bo på, intresserade?
2009-03-26 00:25
Ämne: e de nån som kommer ....
Givetvis ?

Det är väl en självklarhet. Västkusten + fotboll ? Inte hel fel..
Barcelona Barcagambler
2009-03-26 00:22
e de nån som kommer gå på spaniens U-21 matcher i juni här i gbg?
2009-03-26 00:11

Att folk tillomed tror att det är Pique, Bojan etc som sitter där och pratar är ju bara löjligt, Visst i vissa fall kanske det stämmer men tror ni han börjar snacka med någon random svensk från Allingsås ??? Herregud..
Och vill ni ändå försöka kontakta Marquez, Bojan, Messi eller whatever som (igentligen är en lastbilschaffis på sibirien som har lite tråkigt) så kan ni väl skicka ett PM till varandra.

Fotnot: PM = Meddelande till höger --

..Detta forum blir bara värre och värre.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-03-26 00:09
PILMA

Tror inte heller det. Samma sak med Myspace, alla Real spelare var tydligen reggade där. Tror knappast dom haft tid att fixa sina hemsidor såsom dom var.
2009-03-25 23:54
För er som inte visste så är en av Valladolids mest fruktade offensive spelare avstängd mot oss nämligen Pedro Leon
Så det är häftigt tycker jag för ett sliten Barça.
2009-03-25 23:51
Allt detta med facebook är inte riktigt antar jag.
Barcelona tribente_magico
2009-03-25 23:45
Saman.//

Kan du länka bojans facebook är du snäll. hittar inte vilken du menar:P
Barcelona Barcadinho.
2009-03-25 23:32
pokke/

Det stämmer på två fall av tre, men inte efter landlagsupphållet som var i oktober.

Spanien spelade då mot Belgien och Argentina nån match i sydamerika, men Barca vann direkt efter mot Bilbao på borta plan med 0-1.

Så det finns hopp alltså att vi upprepar det också mot valladolid.

Sen är det så att Busquets har fått mycket uppmärksamhet här i LR när han blev intagen till landslaget och han har tom fått en speciell artikel för det (Busquets who - om ni kommer ihåg).

Men sanningen är att Busquets satt på bänken hela matchen mot England och det var egentligen Pique som spelade 90 min.

Så vi glömmer inte och ge honom också cred för sin framsteg och kankse någon av er som brukar skriva artiklar kan ge Pique med "en cred artikel", när ni har tid
(bara ett förslag)
Barcelona el Flaco
2009-03-25 23:15
Barça Atlètic vann sin match mot Terrassa med 3-0. Målskyttarna var Pedro, Jeffren (på straff) och les Rambles hackkyckling #1 Víctor Sánchez. Barça Atlètic befinner sig just nu på en femte plats i ligan med 49 poäng, samma antal poäng som fyran Sant Andreu.
Barcelona Okkapokka
2009-03-25 23:05
el Flaco

Så dom har alltså inte avslöjat det till allmänheten än då? ;)

Men jag har för mig att jag hört nåt liknande att som saluterar fansen för deras stöd. Verkar som om jag har fel då.
Barcelona el Flaco
2009-03-25 22:41
Okkapokka/

I denna intervjun (länktips) efter matchen mot Malaga blir Eto'o tillfrågad om vad målgetsen betyder men han säger att det är en hemlighet och att han inte vill avslöja den.
Barcelona pokke
2009-03-25 22:22
Det har hittils varit 3 landslagsuppehåll under säsongens gång. Och varje gång vi har spelat vår match i ligan direkt efter landslagsuppehållet så har vi tappat poäng. Hoppas bara vi inte tappar poäng efter kommande landslagsmatcher.
Barcelona Okkapokka
2009-03-25 22:17
La Masia

Du minns väl matchen mot Bilbao då både Eto'o och Henry missade allt egentligen? Publiken visade ändå sitt stöd och sjöng "Eto'o!" och "Henry!" osv. Därför när dom gjort nu mål dom senaste matcherna så tackar dom fansen med den där målgesten.

Härligt målgest måste jag tilläga alltså.
Barcelona Abbe_
2009-03-25 22:14
Ämne: Lite ledsen pga land....
De hinner ju tillbaka till matchen mot Valladolid. Visst, de som är iväg och spelar i en annan del av kontinenten kanske vilar mot Valladolid.

Sen att de kommer tillbaka slitna, det är likadant för alla lag som har landslagsspelare, du kan inte köpa en storspelare när du vet på förhand att det kommer landslagsuppdrag och sedan gnälla över det. Det blir nog bra det här, risken att de skadar sig i landslaget är ju lika stor som att de skadar sig på match eller träning med Barça också.
Barcelona Allendinho
2009-03-25 22:06
Lite ledsen pga landslags uppdragen... dom kommer komma tillbaka helt slitna, messi kanske inte hinner, kaos... Väldigt stor chans för barca att förlora mot valladolid... alla grymma spelare är borta!
Barcelona pedro=framtid
2009-03-25 22:02
Ämne: Ämne: Vågar m....
vad heter min favorit Cacéres på facebook??
jag tror att jag skulle bli bra kompis med han:P
Barcelona Abbe_
2009-03-25 21:51
Ämne: Abbe

accepterade ....
Sí sí :-).

Pokke

På din linje. Tycker det börjar bli lite tjatigt med folk som ska spela vakter här på forumet, det börjar gå lite för långt, enligt mig.
Annons: