/spanien/barcelona/forum/19040.aspx/spanien/barcelona/forum/19040.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2009-03-07 22:58
tarrak

Läser du mitt inlägg ordentligt så ser du vad jag menar. Jag skrev, behandlar man foten innan den svullnar så kan han spela nästa vecka. MEN av raporterna att dömma så har man INTE behnadlat den innan den svullnade ;);)
Barcelona Barcadinho.
De la red är inte defensiv mittfältare. Han gjorde jobbet framåt, men tacklade aldrig någon. Han har dessutom spelat så lite i Real, så hur kan man dra så stora slutsatser.

Busquets förhoppningsvis kommer att vara duktig på båda delar. Den defensiva är redan bra och boll kontrol är också bra. Det fattas bara att han ska börja med djupa assister, men det kommer kanske.

Låt oss se nästa säsong.

det är lite konstigt att bedöma honom negativt just idag, när han spelade bra.

Bernie/

Jag tror med.
Barcelona Sersari
Ichi

Jag hoppas innerligt på det. Vi har ju revansch att utkräva mot er. Se till att ta er förbi Inter nu och att vi tar oss förbi Juninho och grabbarna, för det lag vi vill möta mest är verkligen Man U, det är ett måste i år;-).
Barcelona tarrak
2009-03-07 22:56
Ämne: tarrak

Landar ma....
Ena stunden garanterar du att Puyol blir borta 4-6 veckor, nästa gång säger du att han kanske kan spela nästa vecka? Vad sägs om att lita på klubbens välutbildade läkare som tydligen hävdar att prognosen ligger på just tre veckor?
Barcelona Pep.G
2009-03-07 22:56
Jag var faktsit förvånad när jag såg att Messi stod vid straffpunkten. Vet någon varför Etoo inte gick fram ?
Barcelona Pep.G
2009-03-07 22:54
Gerrard the captain//

Dme brukar finnas på fotbollskanalen.se
Real Madrid "Robinho y Higuain"
Han var ironisk om du nu vet vad det är?? Baloo är ju fyfan Gago lover..
Real Madrid Sherko
Barcadinho

Hehe, håller delvis med dig, men det är ju det "senaste" som sitter i hjärnan och inte vad som hände för 3-4 år sedan. Men men, barcelona under pep är inte samma barcelona som under rijkard.

Men ligan lever helt klart, vi har ju sett hur det kan vända dem senaste veckorna.
Real Madrid Gerrard the captain//
2009-03-07 22:53
har nån länk till målen?
Spanien Ichi
2009-03-07 22:53
Förhoppningsvis möts vi i finalen i år :).
Barcelona tarrak
2009-03-07 22:51
Sergi är 20 år gammal och har aldrig spelat högre än spanska fjärdedivisionen. Ruben har gjort sju tävlingsmatcher för Madrid. Lite tidigt att börja göra jämförelser? Än så länge är jag otroligt nöjd med Busi, om de vita vill hylla de la Red så tänkler inte jag hindra dem.
Barcelona Rambla
2009-03-07 22:50
Barcadinho:

De där killarna är nog för unga för att minnas Real Madrids kolapser i den sista omgångenn av ligan där de har tappat den. Två gånger mot Teneriffa tex.
Barcelona Pep.G
tarrak

Landar man fel på sin fot så stukar man foten. Och då är man borta minst 4-6 veckor vare sig man är anställd hos Barca eller inte :)

Jag ahr stukat foten ofta när jag har spelat fotboll så jag vet, men så länge man hinner behandla foten innan den svullnar så kan Puyol spela nästa vecka.
Barcelona BAAARCA!
Haha killar ni kanske inte bryr er, men om man ser in på puertan så skyller dom allt på gago och säger om gago hade slutat spela fotboll hade real vunnit 10 cl titlar och 12 poäng före än barca. Gud vad patetiska dom är speciellt MR Ballo.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-07 22:49
Sherko/

Jag försökte hålla mig, men ändå.
vadå tänk tillbaka?

Det har ju hänt FLERA gånger som ni slutade tvåa efter Barca eller ännu längre ner.

Det är inte precis så att Barca viker sig jämnt och alltid bli "rädda" och bli jagad av real för att till slut tappa titlar. Inte alltid så faktiskt.

Men ligan lever än.
Barcelona Rambla
2009-03-07 22:49
tarrak:

Det stämmer, den förra skadan var också en ankelskada. Tyvärr så stressades nog Puyol tillbaka från den alldeles för tidigt i och med Abidals skada.
Barcelona tarrak
2009-03-07 22:48
Ämne: tarrak

Landade f....
Och det kan du avgöra på den grunda informatione? Du kanske borde söka anställning hos Barca? :)

Jag såg inget annat än att han landade fel, men när han slet av sig strumpan så visade han att foten var lindad sedan tidigare. Det var förmodligen en tidigare mindre skada han slog upp.
Barcelona Rambla
2009-03-07 22:46
Enligt mig så har de la Red knappt visat något i Madrids dress. Det var väl därför han också blev utlånad. Busquets är flera år yngre, kommer från spel i Tercera division förra säsongen och tar denna säsong plats i Barcelonas A-trupp. Behöver man ens gå in på vilket som känns större?

Därmed avslutar jag denna diskussion innan det återigen utvecklas till en penis-mätar tävling.
Barcelona Bernie
2009-03-07 22:46
Jag tror att Real Madrid kan få problem att vinna bortamatchen mot Athletic Bilbao. Baskerna kommer att spela en helt annorlunda match från den vi såg ikväll och stämmningen kommer att vara på topp. Hoppas de hjälper oss nästa vecka!
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-03-07 22:44
Sersari

Jag tycker DLR är en bättre spelare än Sergi.. Busi känns lite överskattad. Han är en duktig spelare men visa överdiver han enormt nu för han var med i landslaget.

Hade DLR vart frisk hade nog busi inte ens fått chansen,eller??
Barcelona Joanilson
dubbel post
Barcelona Joanilson
El Tiburon

jag är inte särskilt orolig för varken Etoó eller Henry, det gäller bara att få in ett mål så kommer nog resten också så att säga ;). men det är klart att med så många chanser så kanske man borde gjort något mål.
Barcelona Pep.G
tarrak

Landade fel ? Med foten ? Men då är det mer än 3 veckors skaeperiod.
Real Madrid Sherko
2009-03-07 22:42
Sersari

Såg du de la red under hösten?
Gjorde du inte det är det ganska svårt att avgöra vem som är bäst, men personligen tycker jag att de la red är en hel del bättre än busquets, beror säkerligen på att jag är madridista, men alla har ju sina åsikter :)
Barcelona tarrak
2009-03-07 22:40
Ämne: Helvetes otur med Pu....
Vad jag såg så landade han fel efter en höjdduell. Inget fult av motståndarna.
Barcelona Sersari
2009-03-07 22:38
Härligt med vinst idag. Vi är tillbaka!

Grabbar...Vem tycker ni är bäst mellan Sergi Busquets och Madrids De la Red? Själv tycker jag Sergi. Vad tycker ni??
Barcelona El Tiburon
Joanilson
Du borde inte vara orolig för Etoo, vi är bortskämda från i höstas och man kommer inte närmare än vad han gjorde idag. Han var på gott humör och fortsatte kämpa hela matchen och den s.k. måltorkan tar slut mot Lyon;D
Barcelona Bernie
Ja, precis som jag anade innan beskedet så blir kaptenen borta några veckor. Man kunde ju direkt se skadan i blicken på han när han blev utburen. Tre veckor asså + Puyols läkekött, vilja och hjärta innebär 2 veckor?. :D
Barcelona Andrés Iniesta #8
Om det är 3 veckors vila så är han ju med i kvarten i cl (om vi kommer dit).

Undrar också när milito är tillbaks för han är den enda spelaren i barca som kan ersätta puyol om han är skadad för de är så lika i deras spelstil.

Frågan är bara, Håller marquez,pique?? Båda är sega men dem har bra krossbollar bra positionspel bra på huvudet men vad hände med Botia?? var han med i truppen?
Barcelona Rambla
2009-03-07 22:37
Med Puyol borta saknar vi även ett alternativ till ytterbacksplatserna. Jag vill ju knappast se Sylvinho spela två matcher i rad varje vecka. Kanske får Botia fortsätta på bänken de kommande veckorna?
Annons: