/spanien/barcelona/forum/19028.aspx/spanien/barcelona/forum/19028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherko
2009-03-09 18:52
För mig är zidane utan tvekan den bästa spelaren någonsin, bara se på mannen, så ödmjuk.
Ingen kokainberoende tjockis precis :P
Barcelona Napao
2009-03-09 18:51
Ämne: Napao

Du är en s....
Filur är nog det snällaste en real fan kommer kalla mig, jag tror tex ingen utlrasur skulle vara så snäll =)
Barcelona DM1982
2009-03-09 18:47
Maradona är den bästa spelaren någonsin, alla kategorier.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 18:34
Napao

Du är en skön filur du:)
Barcelona La Pasion
2009-03-09 18:30
Det maradonna gjorde med en pingisboll gjorde klas ingesson med en volvo 240
Barcelona Napao
2009-03-09 18:27
Ämne: chonchocorito

Det....
Maradona behövde inget galactico lag för bli mästere i ligan och europa.
Real Madrid Sherko
2009-03-09 18:19
chonchocorito

Det maradona gör med en boll gör zidane med ett ägg!

Som F7 Zizou~ sa, du tog verkligen upp fel egenskap alltså :P
Barcelona Napao
2009-03-09 18:11
Ämne: Undra hur Messis utv....
Maradona var inte en stor han var liten han med, spelare och klubblagen där han spela hade han inte lika bra runt sig som Messi har så han kommer nog klara sig bra om han inte blir sönder sparkad såklart.
Barcelona Ciao-V
2009-03-09 18:11
Ämne: Undra hur Messis utv....Messi kommer att bli en av dem största i Barca genom tiderna, om han klarar sig skadefri och inte blir skadad under längre perioder.
Han har redan skrivit in sig i klubbens historia när han gjorde det vackra målet mot Osasuna borta och när han gjorde det 5000:e målet.
Vad glad jag blev att det blev just han som gör det målet!

Spelar han i Barca i tio år har han potential att bli en av de största inom klubben, om inte den största av alla legander. Men han måste vinna fler titlar också.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 18:10
chonchocorito

Kul att du tar upp boll behandling, det var ju trotsallt Zidanes signum....
Barcelona Napao
2009-03-09 18:06
Bäst genom tiderna enligt mig är Maradona.
Barcelona chonchocorito
2009-03-09 18:04
Pep G

Det Zidane gjorde med en boll gjorde Diego Armando Maradona med en pingis boll.

Maradona undisputed. Visca
Barcelona La Pasion
2009-03-09 17:56
Undra hur Messis utvecklingskurva kommer att se ut? Fortsätter han att utvecklas kommer ingen någonsin att vara i närheten. Kanske förlorar lite på fysiken. Att han är så liten?
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 17:44
Pep.G

Wow, skönt att se att Zizou uppskattas av Cules också.
Barcelona Pep.G
2009-03-09 17:41
Ronaldinho som bäst är lätt världens bästa fotbollspelare genom tiderna, men tyvär så var han inte formtoppad särkillt länge och därför är han inte det.

För mig är Zizou bäst genom tiderna. När Gauco var som bäst så var han bättre än när Zidane var som bäst. MEN porblemet ligger i att Zidane höll en jämn nivå i många år. Ronnie höll den tyvär i bara 2 år.
Barcelona Ciao-V
2009-03-09 17:40
Sport skriver att FC Barcelona planerar att ge Messi en löneförhöjning inför nästa säsong utan att han har begärt det själv. Bra om det nu stämmer.
Han förtjäner det. Han ska den högsta lönen man kan få som Barca spelare.
Barcelona Bojano
2009-03-09 17:34
MADRID 1902

Om jag inte är helt ute o cyklar, så har jag för mig att Morinho sa att det inte var fel på spelarmaterialet (ronaldinho, deco), utan att små justeringar krävdes. Där höll tydligen inte pep med och se hur resultat blev ;)

Dock kan jag ha jävligt fel, rätta mig om jag har fel
Barcelona FCB_armin
2009-03-09 17:03
Mohamed Ahmed är ett fenomen!
Barcelona La Pasion
2009-03-09 16:51
Fy fan va coolt! Det närmsta jag kommer, över huvud taget, är nog att jag mötte Senna utanför Camp Nou... Eller att Mats Rubarth va på södrabar en kväll nar jag va där! Ha ha. Inte så pjåkigt det inte! Glenn Hysén var där en annan gång. Ja du hör...
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-09 16:36
Förstår det.

Ja, nog har man haft tur och äran att se honom live. Har till och med haft äran att prata med honom ostärt i ca 10 minuter, dagarna efter Brasiliens match mot Ecuador i Stockholm. Träffade honom på väg ut från Camp Nou på kvällen, som tur är var det bara jag och Micha, en kompis, som såg honom och vi fick runt 10 minuter med honom, kändes som att vi pratade med honom i typ 5 dygn.
Han var oerhört trevlig och väldigt blyg också! haha!
Barcelona La Pasion
2009-03-09 16:28
Ja! Man följer ju milan lite och håller tummarna för Ronnie. Synd att det blev som det blev. Ja, han har gjort en överlycklig ett par gånger. Jag var på Camp nou när Ronnie gjorde ett syckelsparks mål. Och mot Bremen, frisparken under muren. Fy fan! Det var gött.
Som sagt. Jag sa fet för att snacket gick så då. Och med fet menade jag bara lat och seg.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-09 16:18
Lat, uttråkad mm kanske men inte fet. Om han är fet, vem är då inte fet.. Skönt att du inte menade fet och därmed bidrar med människans sjuka ideal om att vara pinnsmal.

Jag önskar han kunde bli så br asom hos Barca igen, även om det är i Milan för att han är värd det så mycket som han satte leenden på mina läppar och mååååånga andras likaså..
Barcelona La Pasion
2009-03-09 16:11
Ja, alla utom Bojan iaf.
Barcelona haeger
2009-03-09 16:03
Cape

Alla Barca spelare löper väl risk för att bli utvisad? ;)
Barcelona Cape
2009-03-09 15:57
Jag tror att utökningen av liga-ledningen från 4 till 6 poäng ger hela laget andrum nu inför åttondelen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; att vinna Champions League i år betyder väldigt lite jämfört med en ligatitel. Men jag får ju inte ont någonstans om vi vinner båda två ;).

Är Marquez den enda i farozonen för att bli utvisad?
Barcelona La Pasion
2009-03-09 15:48
Hm, det stämmer nog. Men han, Ronnie, saknade någat mer det sista året. Och av att avläsa Barcas utveckling denna säsong så är det som natt och dag utan Ronaldihno. Men det kan ju bero på Pep och andra saker. Gillar dock dagens barca mer.
Jag har förövrigt en vän som är madridista. Han har en sån där dörrmatta med reals emblem på. Finns inget skönare än att torka av skiten från skorna i det märket!
Barcelona Salcini
2009-03-09 15:40
alimransetkic23:

Mycket ligger till grund för väldigt duktiga ungdomsledare som ALLTID använder boll på träningarna. Inga löprundor ute i skogen där inte utan löper man så löper man med boll, har man fysträning så utförs även den med boll. Det är anledningen till spelarnas skicklighet med boll. Sedan får det ju effekten att dom inte är lika välbyggda, men muskler är en färskvara och kan tränas upp under ett år, teknik måste man börja träna redan från 6 års ålder.

Puyi_5 (D.E.P. Puerta):
Fet var han inte, lat måhända. Det största felet var som jag såg det att killen hade fått för mycket muskler, han är numera större och tyngre än under sina glansdagar. Inte riktigt samma klipp i steget längre tyvärr.
Barcelona tarrak
2009-03-09 15:36
MADRID 1902

Skönt! Jag var lite rädd att vi skulle få stå ut med dina substanslösa inlägg hela kvällen.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-09 15:33
Tarrak
Du har rätt du har övertygat mig Pep är helt otrolig som tränare finns inga ord för den mannen!;)
Barcelona La Pasion
2009-03-09 15:28
Ja, lite. Men det var ett sjukt tämpo tapp så fort deco eller ronaldinho hade boll deras sista år. Det är lite mer ös nu. Drog bara till med den gamla skrönan som låg på tapeten då! Han var aldrig fet, bara lat kanske?
Annons: