/spanien/barcelona/forum/19024.aspx/spanien/barcelona/forum/19024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Pasion
2009-03-09 16:28
Ja! Man följer ju milan lite och håller tummarna för Ronnie. Synd att det blev som det blev. Ja, han har gjort en överlycklig ett par gånger. Jag var på Camp nou när Ronnie gjorde ett syckelsparks mål. Och mot Bremen, frisparken under muren. Fy fan! Det var gött.
Som sagt. Jag sa fet för att snacket gick så då. Och med fet menade jag bara lat och seg.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-09 16:18
Lat, uttråkad mm kanske men inte fet. Om han är fet, vem är då inte fet.. Skönt att du inte menade fet och därmed bidrar med människans sjuka ideal om att vara pinnsmal.

Jag önskar han kunde bli så br asom hos Barca igen, även om det är i Milan för att han är värd det så mycket som han satte leenden på mina läppar och mååååånga andras likaså..
Barcelona La Pasion
2009-03-09 16:11
Ja, alla utom Bojan iaf.
Barcelona haeger
2009-03-09 16:03
Cape

Alla Barca spelare löper väl risk för att bli utvisad? ;)
Barcelona Cape
2009-03-09 15:57
Jag tror att utökningen av liga-ledningen från 4 till 6 poäng ger hela laget andrum nu inför åttondelen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; att vinna Champions League i år betyder väldigt lite jämfört med en ligatitel. Men jag får ju inte ont någonstans om vi vinner båda två ;).

Är Marquez den enda i farozonen för att bli utvisad?
Barcelona La Pasion
2009-03-09 15:48
Hm, det stämmer nog. Men han, Ronnie, saknade någat mer det sista året. Och av att avläsa Barcas utveckling denna säsong så är det som natt och dag utan Ronaldihno. Men det kan ju bero på Pep och andra saker. Gillar dock dagens barca mer.
Jag har förövrigt en vän som är madridista. Han har en sån där dörrmatta med reals emblem på. Finns inget skönare än att torka av skiten från skorna i det märket!
Barcelona Salcini
2009-03-09 15:40
alimransetkic23:

Mycket ligger till grund för väldigt duktiga ungdomsledare som ALLTID använder boll på träningarna. Inga löprundor ute i skogen där inte utan löper man så löper man med boll, har man fysträning så utförs även den med boll. Det är anledningen till spelarnas skicklighet med boll. Sedan får det ju effekten att dom inte är lika välbyggda, men muskler är en färskvara och kan tränas upp under ett år, teknik måste man börja träna redan från 6 års ålder.

Puyi_5 (D.E.P. Puerta):
Fet var han inte, lat måhända. Det största felet var som jag såg det att killen hade fått för mycket muskler, han är numera större och tyngre än under sina glansdagar. Inte riktigt samma klipp i steget längre tyvärr.
Barcelona tarrak
2009-03-09 15:36
MADRID 1902

Skönt! Jag var lite rädd att vi skulle få stå ut med dina substanslösa inlägg hela kvällen.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-09 15:33
Tarrak
Du har rätt du har övertygat mig Pep är helt otrolig som tränare finns inga ord för den mannen!;)
Barcelona La Pasion
2009-03-09 15:28
Ja, lite. Men det var ett sjukt tämpo tapp så fort deco eller ronaldinho hade boll deras sista år. Det är lite mer ös nu. Drog bara till med den gamla skrönan som låg på tapeten då! Han var aldrig fet, bara lat kanske?
2009-03-09 15:24
En fet Ronaldinho?

Seriöst, driver du eller?
Barcelona La Pasion
2009-03-09 15:22
Jag förstår inte heller riktigt. Kanske är ledsen för att Real sög i helgen och att Liverpool kommer slå ut dom i veckan. 1-1 borta mot Lyon är inte lika dåligt som förlust mot Liverpool hemma.
Vilka spelare snackar vi om? Vilka lämnade Barcelona som var viktiga? Tvärt om var det väl. En fet Ronaldinho och en divig Deco som drog. Sen har allt gått som på räls.
Vi får se hur säsongen går. Men Barca har gjort mest mål och släppt in minst. Vunnit flest matcher och förlorat minst. Än så länge är det ingen tvekan om vilket lag som är bäst. Mot Bilbao fanns det åtta egna produkter på planen. Det är det som är mäktigast.
Barcelona Okkapokka.
2009-03-09 15:16
Roligt att logga in på forumet och se hur en madridista försöke övertala oss att Pep inte har något inflytande på Barcas nuvarande spel. Wow vilken lång mening..

Vad är poängen liksom?
Barcelona tarrak
2009-03-09 15:14
MADRID 1902

Så du anser att värva en 26-årig Drogba som var storstjärna i Marseille det året de gick till UEFA-cupfinal för ca 350 miljoner och en 23-årig Essien som spelade i franska mästarna Lyon för samma summa är exempel på bra talangutveckling? Det kan mycket väl vara vara det dummaste jag läst!

Peps främsta drag den här säsongen och en tydlig indikation på hans fingertoppskänsla är nog Busquets. Förra säsongen utmärkte han sig inte speciellt i fjärdedivisionen, den här säsongen har han blivit uttagen i landslaget. Det var nog länge sedan man såg ett så oväntat genombrott.

Och för 1000 gången: hag har inte sagt att Barca vunnit någonting än. Och vet du varför? För att det inte är möjligt! Men om vi går igenom vad man åstadkommit SÅ HÄR LÅNGT, så kan ingen säga annat än Barcelona har gjort en väldigt bra säsong. Ja, möjligtvis du då, men med tanke på hur snett du hamnat, så talar det snarare för min syn på saken.
Barcelona Napao
2009-03-09 15:02
Ämne: Tarrak
Jag var på l....
Drogba Visade hur bra han var i euefa kuppen med OM.
Barcelona alimransetkic23
2009-03-09 14:59
Hej!
Är det någon som kan säga varför barcas talanger är så bra och vad dem tränar på för att bli så bra som dem är?
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-09 14:56
Squez:

Jag hoppas verkligen för samhällets skull att den mannen har en fru/fruar.
Barcelona Napao
2009-03-09 14:56
Barca tränade idag utan skadade Puyol men Backen från B laget Botía tränar fortfarande med A laget.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-09 14:54
Tarrak
Jag var på lunch med Pep han sa han är sämsta tränarn just nu i Europa.;)
Ni spelade minst lika fin fotboll när Reijkard var tränare.
Som sagt ni hade problem i truppen för det var viktiga spelare som inte ville vara kvar,när dom drog så undrlättar det för vilken tränare som helst ta över.
Du säger Mou imponerar inte på dig som Pep då undrar jag vem är det Pep har värvat eller tagit upp från andra laget som du är så imponerad på?
Vem visste vem Drogba eller Essien var innan Mou hittade dom?
Grattis att ni är i final i Copa och ligan har ju dragit ihop sig mer och mer när vi fick våra spelare tillbaka och vart av med en clown som tränare.
Det är bara 6 poäng och vi har en hemma macth kvar mot er inget och hurra för än.
CL är också bra av er men ni har inte fått guldet för ni spelade 1 1 mot Lyon borta än.
(Tränarens viktigaste jobb är dock det som sker mellan matcherna, inte under dem. Om du hela tiden tvingas ändra runt i matcherna med taktiska dispositioner och byten, har du förmodligen gjort ett dåligt jobb när du tog ut startelvan.)
Så kan du väl inte säga vadå macthbilden ändras ju så självklart måste tränaren byta också under mactherna.
Som sagt ni har gjort en nyfödd kycklingägg till en fullvuxen struts.;)

2009-03-09 14:51
Säga vad man vill om Mou men lite bättre bild av honom har jag nu. Frågan är hur sann den är men ändå..

Länktips..
Barcelona Squez
2009-03-09 14:32
Kolla länktips: En Bilbao-supporter blir alldeles till sig efter avancemanget till finalen :)
Barcelona ihefsu
2009-03-09 14:21
Ämne: Va????....
Jag tror han försökte skriva lite som FPS_Doug, men jag är inte säker.
2009-03-09 14:17
Va????
Barcelona L!VOZ
2009-03-09 13:55
Ämne: Tror inte jag sett n....
Les Rambles pwn pu(er)ta noobs!

Malibou
2009-03-09 13:35
MADRID 1902

"Tror ni på allvar någon annan klubb vill ha Pep förutom Barca? "

jag kan tänka mig att roma är lite sugna på honom om spalletti skulle få kicken och om Pep var ledig :)

2009-03-09 13:34
Tror inte jag sett någon bli så fullständigt "ägd" i en diskussion här på Les Rambles.

Tyst minut för MADRID 1902

=P
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-09 12:23
Ämne: Ämne: Såg att....
Hahahah..

Ja menar ju såklart 10k för flyg, hotell och formula 1.
Formula 1 är rätt dyrt, speciellt om man vill ha hyfsade platser :)
Inte 10k för flyg bara. haha
Barcelona haeger
2009-03-09 12:18
MADRID 1902

Att du inte tror att Pep har haft något inflytande i laget visar bara din inkompetens inom det här området.
Pep har stor del i att Barca ligger där de ligger just nu.
Barcelona Ciao-V
2009-03-09 12:16
Jag anser inte att Pep gjorde ett misslyckat byte när ha tog ut Eto'o. Barca hade redan en spelare utvisad. Eto'o hade ett gult kort.
Busse är lång och starkt och kan skapa möjlighet till ett straff i straffområdet eftersom han har "lätt att falla" på grund av sin spelstil och långa ben.
Jag tror att det var så han tänkte. Men det är dock som tarrak säger. Det är ingen som vet hur Pep och hans assisterande resonerar vid byten. Det är bara dem som vet det.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-03-09 12:12
MADRID 1902

Ne, jag anser att vår guld förra året var Capellos förtjänst.
Då Schuster kom när tåget hade tagit fart.
-.-
Om jag mins rätt så var Deco borta mer eller mindre stor del av förra säsongen.
Barcas problem låg inte i spelarna utan i ledingen, det viktigaste organ i Barca kollapsade totalt.
Att Roanldinho Deco var inte i god form hade inget med Barcas fall förra säsong, kan ha påverkat de en del, men inte allt.

Det krävs stora cojones för att sälja spelare som Ronaldinho & Deco, vem vill inte ha en spelare som Deco i sin mittfält?

Real gjorde samma sak med Ronaldo, det krävs en hjärna för att komma nånstans i fotboll.
Nå väl, det blir lite mycket Barca..

Tror att Pep G är rätt man för Barca, dock måste han få den mentala biten in i spelaren huvudet, Barca kan inte vinna allt och att alla inte hejar på Barca! ibalan kan spelarna tro det. Därför kan det komma enorma protester när vinden vänder mot de.
Annons: