/spanien/barcelona/forum/19007.aspx/spanien/barcelona/forum/19007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2009-03-11 18:55
el Flaco

"Tänkt istället om det står 3-2 och Juninho får ett frisparksläge i den 92:e minuten..."

Så långt vågar man inte ens tänka ;-).
Barcelona J.Gamper
2009-03-11 18:54
Eller varför inte att det står 2-1 till Lyon tills 80:e minuten. Då Juninho får en frisparks läge och Barca kontrar in 2-2. Sedan slår in 3-2 i tilläggstid =) Den där känslan skulle vara grym!
Barcelona el Flaco
2009-03-11 18:49
Pep.G/

Du tänker på fel sätt. Tänkt istället om det står 3-2 och Juninho får ett frisparksläge i den 92:e minuten och istället för att göra mål så skjuter han över. Jag kan garantera dig att du hade känt en enorm lättnad och sen en enorm glädje när domaren blåser av matchen. Tänk i positiva banor. ;)
Barcelona Pep.G
2009-03-11 18:44
el Flaco

Jag håller med J.Gamper där faktist. Tänk dig, det står 3-2 hela matchen fram till den sista tilläggsminuten sen petar Benzema in någon boll. Jag kan garantera dig att jag inte hade gått till skolan dagen efter om det hade hänt:P
Barcelona L-Messi10
2009-03-11 18:37
Lyon gästar camp nou! Det kommer bli en härlig match för alla cules! själv tror jag att det kommer bli svårt men vi tar det här Lyon har ingen press på sig ingen förväntar sig att Lyon vinner det är just därför dem kan ställa till det för oss! Ja tippar 2-0 messi, inesta men va tror ni hur tror ni det kommer gå ikväll?

ÄLSKAA BARCA !!
Barcelona el Flaco
2009-03-11 18:36
Pep.G/

3-2 har alltid varit mitt favoritresultat. Dessutom, utan Puyol och med tanke på att Juninhos känsliga högerfot så tror jag inte vi kommer hålla nollan.

J.Gamper/

Kom igen, det måste finnas lite spänning, eller? :P
Barcelona JALLA
2009-03-11 18:34
tror att folk inte tänker som guardiola gör om startelvan. Han vet att lyon kmr att pressa och därför tror jag han väljer busqi. för att busqi e bra defensivt eller vad tycker ni? kmr det att hända?
Barcelona J.Gamper
2009-03-11 18:30
3-2 blir för nervöst :P. Hellre 4-2 =)
Barcelona Pep.G
2009-03-11 18:30
el Flaco

Njaa, vi spelat på hemmaplan. Gärna så få mål som möjligt.
Barcelona el Flaco
2009-03-11 18:28
Jag vill se många mål ikväll. 3-2 till Barça.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-11 18:25
Rambla/haeger och de andra:

Jag tar tillbaka mina fina ord om domaren Mallenco i matchen Juve-Chelsea.

Jag bläddrade hela tiden igår från kanal till kanal och jag antagligen missade de idiotiska domares beslut.

Annars:

Jag är nervös för idag.
Jag tror att vi kommer att ha svårt och hålla nollan och det betyder att vi måste vinna, om Lyon gör minst ett mål
(efter förlängning om 1-1).

Jag tar inte vinsten mot Bilbao som ett alldeles för positivt tecken (lite förstås, men inte för mycket).
Bilbao kom till Camp Not totalt urladdade efter deras vinst i cupen med 3-0 mot Sevilla.
Jag var inte förvånad att vi kontrollerade matchen då och vann lätt.

Idag lär det bli lite annorlunda och vi ska absolut vara effektivare än sista matchen.

Vi får hoppas att spelformen mot Bilbao får en direkt fortsättning idag.

Jag tror inte att Lyon kommer att ha bråttom att sätta ett mål och det blir nog inte en panik offensiv från deras sida (som 1.a halvleken i Lyon).

De bör ta det lugnt i början och försöka "stjäla” ett mål i andra halvleken.
Då kommer det att bli mycket mer stressande för oss.

Men tankar hit och dit och om o om.

Spelar vi på vår vanliga nivå, så går vi vidare i kväll.
Barcelona Pep.G
2009-03-11 18:24
Hur kan ni vara så stressade när Iniesta ska spela ?

Han kommer att vara den stora skillnaden om man jämför med senast :)
Barcelona Rey Etoo
2009-03-11 18:22
Underskattning ska vi inte frukta eftersom guardiola har tagit hela laget till en lunch för att svetsa i samman laget och förklara hur viktigt ett avencemang är.
Barcelona Pride of Spain
2009-03-11 18:21
Barca love: Du letar efter matchen, där står det Barcelona - Lyon, sen e det bara o klicka på länken o vänta på att sidan ska laddas, inget svårt
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-11 18:09
Nä, nu loggar jag ut och tittar på tv istället. Man blir bara mer nervös när man ser Barcafärger överallt. Ha det bra. Förhoppningsvis är jag onykter och glad när jag skriver nästa gång efter matchen.

Tro på Barca allihopa, det sprider av sig.
Barcelona Barca love
2009-03-11 18:06
Pride of Spain : men ja vet inte hur jag gör sen när ja väl kommer till sidan.. sorry e kass på sånt . nu måste ja säga att ja kan e så himla nervös så det e sjukt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-11 18:05
Man vill inte få en frispark mot sig i 90:e minuten mot sig med 1-0 ledning precis, eller 0-0 för den delen.
Barcelona little_master9
2009-03-11 18:05
Jag vet att man måste ta en match i taget. Men en intressant tanke är att om vi går vidare idag och Inter åker ut så är det Barca mot Englands top 4 lag igen. Jag kan tänka mig att hela Europa och världen håller på oss. Det var bara en tanke som dök upp. Det verkar som även Real Madrid håller på oss nu. Vi får självklart inte glömma Villarreal,Atletico och Bayern. Men jag tror inte de håller hela vägen, speciellt inte mot brittisk motsånd. Men i år är det våran tur faktiskt. Det kommer bli intressant att fölka CL upplagan i år.
Barcelona Abbe_
2009-03-11 18:01
Nu är det eländigt, bara en jobbig väntan fram till matchen, börjar bli riktigt nervös. Mest för Juninhos frisparkar tror jag, som kan sänka vilket lag som helst, hur matchbilden än ser ut.
Barcelona Squez
Någon igår länkade till Viasat (se länktips) där de visade matcherna gratis. Länkarna ligger uppe där nu, får väl hoppas på att det är gratis även ikväll :)
Barcelona Tompa
Jag håller med Messidoona angående P.L mot resten av Europa. Av de kvarvarande lagen är det nog bara Barca och Bayern som har goda segerchanser mot de engelska storlagen. Tror det tar tvärstopp för Inter i kväll.

F.ö grymt imponerande insats av Liverpool igår, marängerna åkte på den värsta stjärnsmällen i Europa spel sedan 5-0 torsken mot Milan för 20 år sedan
George Weah
För er som inte kan se matchen, så finns det streams för kvällen på länktipset.

Trevlig fortsättning
Barcelona Tompa
2009-03-11 17:56
Messidinho_10:
Jag tror inte du behöver oroa dig för underskattning i kväll. Däremot är jag inte helt säker på evancemang. Spelar vi på normal nivå vinner Barca så klart men trots segern mot Bilbao är jag fortfarande lite osäker på formstatusen. En seger med 2-0 eller 3-1 känns ändå fullt realistisk.

FORCA BARCA!
Barcelona Pride of Spain
2009-03-11 17:55
Barca love: Bläddra lite ner på mitt senare inlägg
Barcelona Messidona
2009-03-11 17:55
hallo alla cules...

det som skrämmnde mig igår angående mactherna är oavsett hur mycket man inte gillar real så känns det som att barca är det enda laget som kan rubba engelska lagen... till viss mån även B munchen kan kanske göra det svårt för engelska klubbarna... hoppas de lottas mot varandra sen i kvarten... eller är kan jag ha fel?
Barcelona Barca love
2009-03-11 17:53
snälla kan nån säga vart man kan se matchen på datan... fy faaan vill inte missa denna match . har fan tagit ut en semsterdag för att inte missa denna match... hoppas vi verkligen vinner.. annars tar ja ledigt 2 veckor kommer inte orka jobba då ..
Malibou
2009-03-11 17:49
nåja grabbar, bara 3 timmar kvar. låt spekulationerna börja :)

Barcelona Saman.
2009-03-11 17:44
Sry people my mistake :p
Malibou
2009-03-11 17:34
pride of spain, den är också bra :) om ni gillar NHL så ska ni verkligen kolla från atdhe.net, det är stremat från en HD kanal så bilden är som att kolla på TV:)
Barcelona Messidinho_10
2009-03-11 17:32
Fan nu börjar man bli nervös jag som har varit så säker på den här matchen i flera dagar. Lyon är ingen lätt match hoppas på att våra hjältar inte underskattar dem.

Och en sak till jag vill INTE se Juninho slå en frispark idag!!!
Annons: