/spanien/barcelona/forum/19000.aspx/spanien/barcelona/forum/19000.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-10 22:58
Hetfield

Juninhos frisparkar + Valdés = inte bra.
Barcelona Klint
2009-03-10 22:56
Startelvan imorgon gissar jag på följande: Valdés; Dani Alves, Márquez, Piqué, Sylvinho; Yaya, Xavi, Iniesta; Messi, Eto'o och Henry.

Eventuellt att Pep spelar Iniesta till vänster i anfallet och att då Busquets/Keita tar hans plats på mitten. Vi har trots allt ett bra utgångsläge.
Barcelona J.Gamper
Ämne: 4-0 förlusten räcker....
Shi

Du har rätt. Were sorry. Men du erkänner väl ändå att madridfansen här i svenskafans är lite för kaxiga ibland? Om du förstår vad jag menar
Ärligt talat så bryr jag mig inte om vilken liga som är bäst men det går knappast att säga att PL är bäst. Så länge det går bra för mitt kära Barcelona så bryr jag mig inte vilken liga som är bäst.

Jag vill verkligen INTE möta Liverpool. De kanske inte har lika mäktiga namn som United eller Barcelona men jävlar vad laget jobbar.
Barcelona Barcadinho.
Nu kan vi verkligen kalla det för TRADITION i Madrid.

Det är den femte gången i rad att de är utslagna i åttondelsfinal. Femte gången i rad, precis samma.

Och idag kan vi också annonsera icke officiellt att Juande Ramos komer att tacka för sig till sommaren.
Benitez verkar inte vilja förlänga kontraktet med Pool. Tänk om han hamnar i Madrid. Det blir komiskt.

Snälla, snacka inte om kvarten för Barca.
Vi är inte klara dit än!
Barcelona AintNoOtherFan / Okkapokka
2009-03-10 22:55
Äsch de räcker med att håna Real Madrid. Skulle bli en jäkla massa skit här om nu vi skulle åka på stryk imorgon.

Men är jag den enda som är optimistisk inför mötet imorgon? Juninhos frisparkar i all ära men det räcker inte i längden.

Tror på 2-0, eventuellt 3-0 imorgon.
Barcelona Hetfield
2009-03-10 22:53
Madrid cabron osv

Men visst är det rätt så sorgligt att det är Juninhos frisparkar som är mest skrämmande...

Äh, vi tar det imorgon, gäller att inte släppa in nått mål
Real Madrid Shi
4-0 förlusten räcker som förnedring, att håna oss och strö salt i såren är bara lågt, njut men gör det med klass, bara svaga individer firar andras misär framför ögonen på dem.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
Jävlar vilken match Liverpool gjorde ikväll. Iofs mot ett för dagen rätt dåligt lag. Men 4 - 0 mot Real är imponerande. Men alldeles för mycket att förlora med 4 - 0. Skulle gärna vilja möta Liverpool. Tror Barca skulle ta Liverpool ;D.

Hoppas Barca kör över Lyon,
Visca el barca !
MessssiiTheOne!
2009-03-10 22:51

Jag håller med dig :)

Namn: Krayzie (Arsenal) » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-10 22:46
jag förstår inte en sak...

Mot Real Betis så var ni världens bästa lag och det dök upp 15 krönikor om hur Barcelona och Liverpool ska akta sig för dom vita jättarna. Men sen när ni torskar hemma mot liverpool är ni helt plötsligt värdelösa och halva laget ska säljas. Nu gör en bra match till där ni skriver att Gago och Diarra är världens bästa mittfältspar och omöjligt att låsa upp, och nu åter igen så torskar ni med 4-0 och då ska endast pepe och casillas vara kvar. Va hände med Gago-passningsmästaren? Raul som egentligen petar Torres och Villa i spaniens landslag enligt er? Robben som är nästan lika bra som Messi? för helvete väx upp, istället för att sväva på moln och tro ni är bäst efter en match mot Real Betis. Ni får ändå äta upp varenda krönika ni slänger ut.
Barcelona Suñol
På ett sätt så hade det varit bättre om real hade vunnit då jag tycker att liverpool är en mardrömsmotståndare för oss, och skulle inte bli alls förvånad om vi skulle bli lottade mot dom om vi nu tar Lyon på Camp Nou.
Vissa verkar lite väl optimistiska inför mötet mot Lyon.

Tänk efter lite. Får Juninho frispark så kan han sätta dit den.
Barcelona älskabarcelona
Ämne: Grabbar vilka vill n....
Om du såg rätt match idag så borde du inse att liverpool är ingen lag som man kan leka med . Jag skulle vilja se Barca slå ut Chelsea i kvarten.
Barcelona Rey Etoo
2009-03-10 22:50
Har redan börjat ifrågasätta spanska ligan den har vänt ordentligt de senaste åren.

Men nu ska vi inte vara kaxiga ligan kan vända rejält nu när real bara har den kvar sen så är det inte hundra att vi går vidare, men jag hoppas verkligen de.

God natt =)!
Barcelona Gud är störst!
2009-03-10 22:49
Jag tycker synd om Casillas då jag respekterar honom och gillar hans personlighet. Annars sover jag med ett leende senare, imorgon får vi hoppas på show!
Barcelona J.Gamper
Namn: Daniel Agger #5 » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-10 22:40
Hahaha KOMEDI!

Det värsta är att utan Casillias hade det vart 9,10-0...Fan vilket värdelöst lag, Real Madrid haha. Borde som sagt blivit 9,10-0. Vi skapa även mer och farligare chanser på 5 minuter än Real gjorde under hela matchen på deras hemmaplan.

Hur var det med spöa oss på Anfield? ;) hade ni vart lite ödmjuka innan så hade inte folk garvat åt erat överskattade gäng så mkt som nu. Som sagt, mittenlag i PL kanske. "

Har han rätt?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Vi kanske ska lugna ....
Var inne på samma spår, skulle vi åka ut imorgon fyfan vad vad de flesta härinne har bjudit in rival fans för samma behandling.

Klint

Jag är också nervös inför matchen mot lyon, tror vi gör bäst i att spela med syl.

2009-03-10 22:48
Tycker faktist synd om Casillas.

Både Casillas och Buffon som klart är världens bästa målvakter förtjänar att spela i bättre klubbadresser.
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-10 22:48
Namn: Skoskavf » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-10 22:44
Ytterligare ett bevis på att Premier Leauge är världens bästa liga!

Vilken match! Varför får man inte se det här oftare?

Hatar sådana inlägg, Ja menar. En liga handlar inte om 4 lag bara.
Irriterande.
Barcelona Hetfield
2009-03-10 22:47
Visst skulle det inte vara stort om vi skulle möta Liverpool och slå de :), då kan ingen säga: ah men ni fick möta lyon, och vi fick möta liverpool bla bla bla
Barcelona Messidinho_10
2009-03-10 22:46
Grabbar vilka vill ni ha i kvartsfinal. Jag hade lätt valt Liverpool tror Barca hade lekt med dem.
Barcelona Klint
2009-03-10 22:46
Själv är jag ganska nervös inför morgondagen. Detta pga vänsterbacksplatsen. Sylvinho håller inte på högsta nivå längre som han visade mot Atlético. Cáceres är alldeles för hetsig och drar på sig på tok för många frisparkar. Mot Lyon med en viss Juninho är inte detta direkt optimalt. Med anledning av detta samt att Sylvinho besitter mer rutin tror jag att han får starta. Jag hoppas verkligen att han gör en jättematch.
Barcelona Rambla
2009-03-10 22:45
Vi kanske ska lugna oss med att håna Madrid? Åker vi och Atlético ut i morgon så börjar iaf jag ifrågasätta den spanska ligans klass.
Barcelona Hetfield
2009-03-10 22:44
Visst, man kan inte snacka bort Bayerns prestation, men Sporting är inte precis världens bästa lag...
Barcelona AintNoOtherFan / Okkapokka
2009-03-10 22:44
Messidinho_10

Haha lugna ner dig nu :)
Barcelona Messidinho_10
2009-03-10 22:42
Imorgon spelar världens bästa lag med världens bästa MESSI och krossar Lyon! Fyfan vad man längtar.
MessssiiTheOne!
2009-03-10 22:40
Madrids luft och fansens är ute nu, Världens bästa försvar? Clownerna, släpper in 5-0 på två matcher och inte ett enda gjort mål, herregud haha dom har blivit som Inter, kan bara spela i ligan och ute i Europa så smäller det
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-10 22:40
Nee, Alltså.

Jag var skeptisk när expterna började tippa Bayern som vinnare i CL och tänkte, haha det är väl inte möjligt men dom ser riktigt starka ut !

Härligt Villarreal.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-03-10 22:39
Ämne: har en känsla av att....
Ronaldo lär väl gå dit, som sagt mittfältet lär prioriteras, en bollhållare av klass vid sidan om diarra vankas succe!
Barcelona Messidinho_10
2009-03-10 22:39
Real har skämt ut sig totalt hahaha 4-0!!!
Annons: