/spanien/barcelona/forum/18987.aspx/spanien/barcelona/forum/18987.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-06 19:55
Delarocha

vem bryr sig hur jag stavar i en sån här viktig match din jävla pajas, kalla inte mig pajas din omogna pajas.... såna som dig förstör för oss andra som håller koll på alla stavfel och sånt och gnäller hela tiden på andra, snacka om Barca istället som den här forumet är gjord för
Barcelona pokke
2009-05-06 19:54
Chelsea: Cech, Bosingwa, Cole, Alex, Terry, Essien, Ballack, Lampard, Malouda, Anelka, Drogba.

Barcelona: Valdes, Alves, Abidal, Pique, Toure, Busquets, Keita, Xavi, Iniesta, Eto'o, Messi.
Barcelona Rambla
2009-05-06 19:53
Som vanligt får Chelsea forum besök av madridskum när de själva är utslagna sedan länge. Vilken fjant.
Barcelona Jr. Honken
2009-05-06 19:53
Vill också ha Touré på mitten! Jag känner mig riktigt bekväm med honom där. Enligt mig det säkraste kortet att spela.

Fast å andra sidan så kan man ju spela honom som back, och därav kan han ju ta hand om Drogba. Skulle också fungera fint, så som jag ser det.
Messi12SD
2009-05-06 19:52
Ämne: Messi12SD

Vadå v....
Hhahaha du är helt sjuk
När har jag sagt det?
Jag sa att vi får se hur han presterar. Läs mitt inlägg igen

Kan du bara va tyst nu?
Skaffa ett liv och försök prata om något annat
Barcelona Okkapokka
Delarocha

Tagga ner, inte nödvändigt att kalla han pajas.
Barcelona Bernie
Haha, nu var man nära på att betala via viasatondemand.se. Men får istället veta att Comhem visar matchen, så jävla guld! :)
Barcelona Messidinho_10
2009-05-06 19:50
Messi12SD

Vadå vill du att Busques skall misslyckas eller?
Barcelona Vampíro
Yaya Touré som mittback, Sergio B från start i en sån här viktig match? Startelvan gör mig knappast mer säker inför kvällens match, Yaya måste bara spela på mitten, spela med Cáceres i backlinjen killen köptes ju ändå inte för att sitta på bänken. Hade även gärna sett Gudjohnsen från start, mycket hänger på Xavi har inte han en bra dag så kommer det bli mycket mycket tufft.
Canaletes
amen vafaaan!!!

Nu när gamla Henry var tillbaks!!! :(
Delarocha
Xavi_totalkontroll. Han heter Yaya inte Jaya din pajas.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-05-06 19:49
Jag tror att han valde att spela Toure som mittback för att han kan möta Drogba bättre då dem har liknande kroppsbyggnad. Jag tror även att han vill ha Pique och Toure som mittback eftersom dem är långa och Chelsea kommer att mat inlägg. Toure är inte slö som vissa tror, han är ganska snabb.

Samtidigt har Busquets visat att han kan spela stora matcher och han håller i boll på ett mycket bra sätt, även Keita styrka och löpningar kan vara viktiga idag. Keita fyller ständigt på med löpningar i straffområdet.
Vi får se hur det går, Pep har visat förr att han kan göra smarta drag som inte många tänker på.

Visca!
Barcelona älskabarcelona
Wow nu känns det inte bra här . Henry som har varit avgörande mot dom bättre , är borta :( !! Och toure får ta ansvaret för första gången som mittback mot just Chelsea . AJAJ vi får hoppas på att Messi och Iniesta har deras bästa dag .
Messi12SD

Så du ....
JAAG, JAG TYCKER ATT HAN ÄR BÄTTRE LÄMPAD? får jag stå för min åsikt?
Istället för att hacka på mig så kan du istället prata om annat, vi får se hur busquets presterar.
Barcelona Xavi_totalkontroll
fyfan vad jag tippade rätt,

jag sa innan mantchen att han kommer spela jaya som back

vad snackar ni om, det 'är det bästa han kan göra, säkra där bak där jaya är bästa alternativet, nu behöver jag inte oroa mig för drogba, jaya är så iskall, håller i bollen och hans mottagningar är världsklass,

tippade innan igår att uppställningen kommer se ut så här

alves-pique-toure-abidal
keita-xavi-iniesta
etoo-messi-henry

men fan att henry inte är med, där är ett stort avbräck men jag vill att messi ska spela i mitten, såg ingen kemin och harmonin mellan xavi och messi, de skapade allt tillsammans och skapade tomma ytor samt snurrade upp hela mittfältet i Real, Messi i mitten är nyckeln till seger idag och Toure där bak
;) visca el Barca
Barcelona pokke
2009-05-06 19:48
Det känns inte bra...
Barcelona Jr. Honken
2009-05-06 19:47
Tjena alla förväntansfulla Barca-fans!

Tillbaka från Egypten som ni ser.
Har tyvärr missat första mötet med Chelsea och Madrid-matchen. Har endast sett resultaten.
Mötet med Chelsea är jag inte så besviken över att jag missade, pga resultatet. Visst hade jag ju mer än gärna velat se den, den var säkert spännande osv, men däremot är jag desto mer besviken, plus en smula arg, över att ha missat El Clásico! Är nästan helt säker på att det har varit en massa häftiga disskusioner kring "Ut Clásico i Madrid" här på Les Rambles. Sett till dem vardagliga maräng-kommentarerna efter en Barca-match, måste forumet varit dränkt av inlägg. Men men, nog om det...

...för det är ju som bekant match ikväll! Ohh, vad jag längtar till matchen! Känns som om det var en evighet sedan jag såg en match med Blaugranas!

Tror att det trots allt blir seger ikväll! Det kommer absolut bli hård kamp, och mycket fysiskt spel nu när det står så mycket på spel! Seger kommer verkligen blir svår att ta, men jag tror på en 3-1 seger!

Någon som vet var man kan ladda ner El Clásico?
VILL SE DEN MATCHEN! :P

Tack på förhand! :)

Visca el Barca!!
Barcelona Messidinho_10
2009-05-06 19:45
Messi12SD

Så du menar att Pep o hela Barcas ledning har fel, och du har rätt??
Barcelona Okkapokka
2009-05-06 19:45
Nu är startelvan bekräftad och det var densamma som jag postade för 20 minuter sedan.
Barcelona Ordem e Progresso
2009-05-06 19:44
Nu är det dock officiellt.
Barcelona Viva El Messi
2009-05-06 19:43
Det kan gå om dem spelar som mot Real.Förmodligen kommer chelsea spela högt upp i plan :)
Barcelona petersays
Uj uj uj. Detta känns INTE ok.
Messi12SD

För att....
Haha, fråga alla andra va dem tycker om gudjohnsen eller busquets ska spela, vem som är bäst lämpad för den här matchen. Du fattar verkligen inte..
Messi12SD
Barcelona kallesiete
2009-05-06 19:42

Henry är inte ens på bänken.
Marquez, Puyol och Henry utanför truppen. Tunga avbräck om man säger så. Fan, kom igen! Alla måste spela på toppen av sin förmåga.
Barcelona petersays
2009-05-06 19:42
Installerade veetle på nåra sekunder. Verkar vara grym kvalitet på deras kanaler.
Barcelona Katten_86
2009-05-06 19:41
usch, hur kommer detta gå?
Barcelona Messidinho_10
Messi12SD

För att du hade sabbat allting för Barca om du fick bestämma.
Barcelona Viva El Messi
kollade på Barcas hemsida och där står det att yaya är mittback och ingen henry
Barcelona Viva El Messi
2009-05-06 19:40
och ingen henry med i truppen :(
Annons: