/spanien/barcelona/forum/18958.aspx/spanien/barcelona/forum/18958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Profete
2009-03-12 00:07
NoGo - Berra_1

Matchen eftersänds just nu, henry gjorde alldeles nyss mål.:D

*Länktips
Barcelona kev
2009-03-12 00:06
tjä grabbar... Missade fan matchen.. vill gärna se målen.. någon länk?
Barcelona AintNoOtherFan / Okkapokka
2009-03-12 00:05
Sancho - Solo Milan

Hellre åka ut i CL mot Liverpool än att åka ut ur Uefa cupen mot Bremen.
Barcelona Barcadinho.
Ja, det är nästan samma sak på repris. Tråkigt att ha igen 4 engelska lag och jag hoppades på At.Madrid men icke.

Skit samma egentligen. För mig är det bara Barca som gäller i hjärtat.

Men det är kanske dax att fundera igen på G14. Det är i alla fall nästan samma lag varje säsong, så varför behöver man alla kval och grupper osv.
Låt de bästa spela i en egen liga.

Det är bara ett förslag och det finns förstås måna nackdelar med det.
Men, men.

En annan lösning som kommer nog falla bättre hos Platini är att minska platser i CL från de stora ligor. Paltini har redan pratat om det till media att han vill tillbaka till en mästarcup
( bara mästarna och inte de lag som ligger efter).

Men han kommer att behöva "dricka blod" för att kunna göra en sån förändring. Det är alldeles för mycket makt och pengar (miljarder euro) som är på spel.
Och alla vet hur beslutagare kan bli helt förlammade när de stora buisnessman blandar i sig.

Men ingen kommer att förstöra den underbara spel som barca kunde erbjuda. Vilken otroligt 1:a halvlek. I samma klass som mot Atletico eller Valencia på Camp Nou.

Försvaret kommer att skrämma oss till sista matchen.
Vi får lära oss och leva med det:)
IO
Ämne: Ämne: Det är ....
Men vet du vad som är mest pinsammt? Att pensionär laget aka Milan åker ut redan i 8-delsfinalen, i UEFA CUPEN!

Förlåt att jag stör er barca fans men var tvungen att kontra.
Sancho - Solo Milan
Ämne: Sancho - Solo Milan ....
Men mitt lag är inte med i Cl så vrf ska jag ta med dem i diskussionen? Har inget med våran diskussion att göra, elr har det?
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Apropå Xavi så bidrog han med två assists idag och spelade bra matchen igenom.

Sancho

Det där är en annan femma om Spanska lagen fick mer Engelskt motstånd men nu blev det Italien som fick det och vi såg hur det gick för alla Italienska lag. Pinsamt min vän.
Sancho - Solo Milan
2009-03-12 00:04
Ämne: Ämne: Ämne....
Hellre Uefa cupen än 5-0 mot Liverpool?

Vi lyckades iaf få 3-3 och 2-1 mot dem ;)
Barcelona Pride of Spain
2009-03-12 00:03
Ämne: Ämne: Ämne....
Hahaha, att du ens vågar säga sånt, fy skämms!
2009-03-12 00:03
Sancho - Solo Milan

Innan du kritiserar Real Madrid så borde du ta en titt på ditt lag som SPELADE i UEFA-cupen med avdankade stjärnor i laget.

Sants Estacio

Liverpool är ett Spanskt lag och därmed är det 3 Spanska lag vidare :).
Sancho - Solo Milan
2009-03-12 00:02
Ämne: Sancho - Solo Milan ....
Det är pinsamt att ingen italienskt lag gick vidare men som jag sa, skulle varit kul att se hur det skulle gått för Barca,Villarreal och Atletico(dem blev ju endå utslagna av PORTO) om de mötte Man U,Arsenal och Chelsea.

Bara ett spanskt lag fick engelsk motstånd, och ni såg hur det gick. 5-0 totalt. Italien skämde aldrig ut sig så mkt utan både Juve och Roma hade väldigt mkt otur att de inte tog sig vidare.
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-12 00:02
Jay-z, du kanske missade Xavis djupled till Keita och alla andra hundra stycken han gör...

Xavi är kung, sluta snacka massa strunt.
2009-03-12 00:00
Namn: Gonzalez_Barca » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-11 23:42
Jahap, då skippar jag nog Metro imorn på väg till skolan. Orkar inte med THIS IS ENGLAND rubriker som sedan visar spelare från spanien, (liverpool) frankrike (Arsenal) Portugal (Man utd) och Elfenbenskusten (Chelsea)

Haha, vilken skön humor här i kväll :D Underbart.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-03-12 00:00
Ämne: Ämne: Det är ....
Sancho - Solo Milan //
Du är roligt du, vet du vad som är pinsamt?
behöver jag säga nåt?
-.-

Barca, Grattis.
2009-03-11 23:59
Namn: ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón! » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-11 23:49
Skönt med 3 Spanska lag vidare: Villarreal, Barcelona och Liverpool

Hahahahah så jävla klockrent, Räknas Madrid som Spanien så borde ju liverpool göra de då dom ställde upp med mer spanjorer !:P
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-11 23:59
REAL SVEK LA LIGA.
Barcelona el Flaco
2009-03-11 23:58
Semme/

Jag kan hålla med att de engelska topplagen är fler och starkare än sina spanska och italienska rivaler. Men det är allt. Tycker det är omöjligt att rangordna ligorna mot varandra för att avgöra vilket som är bäst.
Sancho - Solo Milan

Jo det är sant, Real Madrid var riktigt pinsamma. Men ännu pinsammare är att 0 lag tar sig vidare från Italien.
Barcelona Frodo
Jay-z

Är du korkad som kommer in hit och påstår att Cesc är bättre än Xavi för att du anser att Xavi bara passar i sidled?
Sancho - Solo Milan
2009-03-11 23:56
Ämne: Det är klart att Pre....
Nej, det är inte pinsamt. Vet du vad som är pinsamt? Real Madrid i den här säsongens CL.
Barcelona Castefa
Rutin betyder mycket. De "fyra" från England dominerar därför att de varje år är de samma. Det var länge sedan vi såg något annat lag.
Barcelona NoGo™
Kunde tyvärr inte se matchen men såg att vi vann med 5-2 :). Någon som kan berätta lite om hur matchen var?
Barcelona Berra_1
2009-03-11 23:55
Någon som vet om Barcelona-Lyon sänds i eftersändning nu inatt? Jag valde nämligen att kolla på Roma-Arsenal eftersom den matchen kändes mer intressant. (Är även Arsenalsupporter.) Hur var matchen? Många missade lägen, stort övertag i spelet? Såg Messis mål, det var helt okej;)

Tacksam för svar!
Spanien Paella con las gambas
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!//

Tackar ;) (We're not english,we are scouse)
Får hoppas på en final mellan oss två.
Barcelona Jay-z
Grabbar sluta HATA va är de me er fan ni får mig skämmast för att vara cule.

Engelska lag har gått vidare för att de förtjänarde PUNKT SLUT.

BlueRed //

Hehehe dont hate the player hate the game.Fab i mitten och RVP, Edu, och Ade där uppe de skulle va farligt för Barca lita på mig. Alla bollar Fab lägger går framåt inte i siled som Xavis och de sitter på fötterna snubben är passanings geni.

Om jag ska va ärlig så skulle Barca behöva Fab vi har ingen som kan lägga långbollar förutom Marques som är back. Spelare som Alves, Messi, Eto'o behöver såna spelare i mitten.

Så ni vet grabbar jag är Cule/Gonner så börja inte hata nu. Med de sakt ska jag gå och lägga mig.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-03-11 23:54
Semme

PL har de bästa topplagen.
Har de de bästa mitt/bottenlagen också? Tror inte det. En liga består av 20 lag, inte 4/5. Spanska mittenlag är bättre än engelska.
2009-03-11 23:53
Det är klart att Premier League är överlägset bäst men Italien är riktigt riktigt usla.

Endast 3 italienska lag lyckades ta sig till åttondelen och 0 vidare nu. Pinsamt är ordet för Italiensk fotboll.
Barcelona Frodo
Personligen struntar jag fullständigt i allt snack mellan liga vs liga. Jag gillar spansk fotboll mer och vill väl därför att det ska gå bättre för de spanska lagen. Men det enda viktiga för mig är att Barca går vidare, allt annat är sekundärt.

Kunde vi dominera spelmässigt mot Man U förra året, då vi dessutom hade en kass säsong, kan vi göra det nu också. Jag skulle helst vilja ha en lättare lottning då vi krigar på tre fronter men jag fruktar inget lag i turneringen.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
Bona nit a tothom!
Sancho - Solo Milan
2009-03-11 23:51
Ämne: 4 Liverpool, Chelsea....nja, hade varit kul att se Barcelona,Villarreal och Atletico (åkte ju iochförsig endå ut mot PORTO) möta Man U,Arsenal och Chelsea. Skulle även varit kul att se Atletico eller Villarreal i en grupp med Lyon och Bayern (som Fiorentina fick i sin grupp).

Vore intressant att se hur många skulle tagit sig vidare.
Annons: