/spanien/barcelona/forum/18956.aspx/spanien/barcelona/forum/18956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2009-04-22 11:05

Xavi, Toure, Iniesta på mittfältet från start.

Keita kan få komma in i andra halvlek.

Om vi leder i slutet hoppas jag att Bojan / Hleb får lite speltid.

Barcelona J.Gamper
2009-04-22 11:03
Vem ska spela ikväll? Iniesta eller Keita på mittfältet? Tycker Keita bryter mönstret med sin löpvilja, nickstyrka och skott.
Barcelona J.Gamper
2009-04-22 11:02
Ämne: pokke

Ännu en gån....
Pepe gjorde ju det med flit till skillnad från killen i Birmingham. Men tror nog ändå att han högst får 3 matchers avstängning av någon anledning.
Real Madrid La madridista
2009-04-22 11:00
Vilka av era spelare riskerar att missa nästkommande matcher pga. för många gula kort?
Barcelona pokke
2009-04-22 10:58
Shi

Ganska komiskt hur ni Madridistas tar upp gamla incidenter som Maradonas handsmål, slagsmålet mellan Barcelona och Bilbao, Messis handsmål osv.

Det Pepe gjorde var medvetet till skillnad från Martin Taylor.
Real Madrid Shi
2009-04-22 10:51
pokke

Ännu en gång försvarar inte Pepes beteende men jag tycker folk har tagit det till det extrema. Ta tex killen i Birmingham som krossade Eduardos ankel. Han fick 3-4 matcher tror jag(?) i mina ögon är det värre än Pepes sparkar som knappt orsakade ett blåmärke.
Barcelona pokke
2009-04-22 10:41
Shi

Straff eller inte, man sparkar och boxas bara inte. Sen spelar det ingen roll om sparken kom på ryggen eller huvudet. Spark är spark. Jävligt oprofessionellt av Pepe.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-22 10:39
Ligan ska säkras Mot Real eller mot Villareal.
Hoppas att den säkras i Bernabeu.
säkras den mot Villareal är det ännu bättre för du får ju spelarna fira tillsammans med folket nere i Katalonien den kvällen.

Döda El Clasico spänningen så tidigt som möjligt.:D

Inte en chans att man tappar denna försprång.
Barcelona kallesiete
2009-04-22 10:33

Taggad man är inför matchen ikväll. Direkt när madrid var slut ville jag bara att barcas match skulle dra igång.

Ikväll spelar vi ut! Sevilla ska se ut som Bayern.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-22 10:33
Kväll kommer den fina fotbollen spelas i där den brukar spelas.

Till alla fotboll älskare rekommenderar jag att slå på kanal 4Sport kväll kl 22:00.
Lovar att ni inte blir missnöjda och uttråkade.
Blir ni missnöjd så får ni tillbaka slösade tiden garanti finns på köpet:P

3 puntos i fickan till den vackra fotboll.
Barcelona E. Johannesson
2009-04-22 10:30
Ämne: KILLAR!! MESSI MISSA....
Artikeln i den länken du postade säger ju att han förmodligen kommer spela.
"Her var den catalanske lægestab dog hurtigt ude og bekræfte, at Messi med stor sikkerhed er klar til onsdag og både kan deltage ved formiddagens træning, samt aftenens kamp."

För er som inte fattar danska jättebra står det att barcas läkare snabba att bekräfta att messi med stor sannolikhet spelar både tränar och spelar på onsdag
Real Madrid Shi
2009-04-22 10:27
Man måste ha otroligt tjocka Barca och Getafe glasögon för att påstå att Casquero skulle ha straff där.

Jag försvarar inte Pepes agerande, men komigen nu, folk är helt galna som att killen har sparkat av huvudet på Casquero. Man ser mer våldsamma grejer på valfri lågstadieskola.
Barcelona HugoBoss
2009-04-22 09:58
Någon som vet när straffet ska delas ut?
Barcelona Smogen
2009-04-22 09:53
två sparkar mot liggande spelare samt ett knytnävslag i ansiktet på en annan, blir inte Pepe avstängd resten av säsongen är det skandal.

I övrigt gissar jag på att Robben är borta i 9 dagar och kommer tillbaka mot oss....

och usch va nervös jag är inför kvällens match....
Real Madrid Sherko
2009-04-22 09:51
pokke

Tror på 3-5 matcher, men man vet aldrig.

Ingen spelare är perfekt, men det är ingen ursäkt för hans utbrott.

Tror han kommer tillbaka som spelare starkare än någonsin.
Han har aldrig gjort något liknande och jag tror att förbundet tar hänsyn till detta, kanske ser dem det som en engångsförteelse.

När han väl böjer sig ner emot den liggande spelaren tror jag att han vill stämpla honom igen haha, tror det iaf.
Barcelona pokke
2009-04-22 09:48
Sherko

Hoppas han blir avständ 10 matcher precis som Getafes president sa. Jag vill inte ens se Pepe mer denna säsong. Jag hade stor respekt för Pepe innan, han är en underbar spelare men denna säsong så har han filmat oerhört mycket och när någon annan filmar så flippar han och i värsta fall så sparkar han sin motståndare två gånger i ryggen, boxar Albin i ansiktet och skriker ''Hijo de puta'' till linjedomaren.

Jag är nog inte den enda som har tappat respekten för Pepe efter det han gjorde igår.
Real Madrid Sherko
2009-04-22 09:47
HugoBoss

Hoppas det iaf :)

Hehe det är klart du gör det, för han är verkligen en viktig spelare i Real och du vet själv att han är en av världens bästa backar.
Barcelona HugoBoss
2009-04-22 09:43
Sherko.

Kan vara mycket möjligt. Själv hoppas jag han blir avstängd under en längre tid.
Real Madrid Sherko
2009-04-22 09:36
HugoBoss

Haha, avstängning kommer han definitivt att få, men frågan är hur länge.

Själv tror jag att han är tillbaka mot Villareal.
Barcelona HugoBoss
2009-04-22 09:34
Sherko.

Förvånar mig inte om han gör det :)
Real Madrid Sherko
2009-04-22 09:28
Ja det ser riktigt mörkt ut, två av våra absolut viktigaste spelare är borta....men kanske inte allt för länge trots allt :P

Mijatovic kanske kan muta förbundet ^^
Barcelona pokke
2009-04-22 09:22
Aj aj, ser mörkt ut för Madrid. Pepe säkert borta resten av säsongen, Robben och Sneijder skadade. Har man problem mot ett bottenlag som Getafe och tvingas köra kontringsfotboll mot de så vet jag inte hur det kommer gå för Real Madrid mot Barcelona, Sevilla, Valencia o Villarreal.
Barcelona Criff
2009-04-22 09:12
Hur får Juande Ramos nu ihop det här?

"I think Pepe lost his temper but didn't intend to hurt anyone."

Ska bli väldigt intressant att se vad fotbollsförbundet säger....
Barcelona A.Gaudi
2009-04-22 09:00
Robben skadad?

Det är ju inte bekräftat att det handlar om matchen idag. det står ju enbart att han missade träningen igår. detta angående kommentaren om messi alltså.

Annars tror jag inte ni behöver oroa er för ikväll. varenda gång i år vi gått in i en svår match har vi vunnit. jag tror på pep.
Barcelona ihefsu
2009-04-22 09:00
Barcelona förlorar nog idag. Känns så.

En knäpp avslutning på matchen igår bådar illa...
Barcelona BARCA!!
2009-04-22 08:51
KILLAR!! MESSI MISSAR MATCHEN IDAG!!!
Länktips: fcbarcelona.dk
Barcelona Criff
2009-04-22 08:34
Usch, fortfarande massa folk som försöker rättfärdiga det Pepe gjorde genom att jämföra det med andra saker som inte ens kommer i närheten.

Hade någon i Barcelona gjort sådär vet jag fan inte vad jag hade gjort, men knappast försvarat spelaren och försökt se milt på det.

Sen dessa som skriver att Pepe är en riktig Madridista för det han gjorde verkar inte ha många hjärnceller. Är det sånt beetende man vill förknippa sin klubb med så låter det ganska IQ-befriat.

Men tydligen tittar vissa på fotboll på ett vis, och andra på ett annat sätt.

Tack gode gud att det är RIKTIG fotboll ikväll iaf!
Real Madrid Sherko
2009-04-22 08:24
Nu är jag inte spärrad längre :)
Barcelona El Culé
2009-04-22 07:07
Wow, Pepe. Minst ett par matchers avstängning där eller vad säger man? Vilket psyk bryt!

Helt otroligt hur Madrid lyckas, kan inte förstå det. En varm applåd till Marcelo också som betedde sig oerhört moget och manligt efter matchen.
Barcelona El Culé
2009-04-22 07:07
Wow, Pepe. Minst ett par matchers avstängning där eller vad säger man? Vilket psyk bryt!

Helt otroligt hur Madrid lyckas, kan inte förstå det. En varm applåd till Marcelo också som betedde sig oerhört moget och manligt efter matchen.
Annons: