/spanien/barcelona/forum/18939.aspx/spanien/barcelona/forum/18939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona lameG^
2009-04-10 11:09
jag hoppas pep är smart nu och tar onödiga gula kort så spelare missar "rätt" match.

Han måste också vila dem mycket nu tex nu mot bayern borde vi vila många.

Det viktigaste av allt är att vi måste vinna matcherna oavsett om spelare missar matchen.
Atlético Berat_M
2009-04-10 10:56
kanske jag är lite sen men grattis till segren vilka mål ni gjorde
Barcelona Tompa
2009-04-10 10:52
Självklart är det ingen självklarhet att vi vinner trippeln, inte ens säkert att vi vinner ligan.

Men laget behålla formen resten av säsongen har jag extremt svårt och se att vi tappar ligatiteln och man bör slå Bilbao i finalen på Copa Del Rey. Svårast att vinna blir C.L. Kan inte se att Barca missar semifinalen sedan väntar antagligen Chelsea. Finns ingen som helst anledning att vara skraja för något lag men ska vi vinna krävs naturligtvis riktigt bra spel. Ingen med fötterna på jorden kan utgå från att det blir överkörning även mot Chelsea eller Liverpool. Om Barca når finalen tror jag vi vinner bara myckelspelarna är med.

Någon mer än jag som oroar sig för att det kommer blir skador på nyckelspelare när vi möter Real Madrid? Marängerna spelade riktigt fult vid första mötet före julen.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-10 10:48
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-04-10 10:27
konstigt att engelands landslag haltar. Hela engelska ligan är full av spanjorer å argentinare.

Ha en mindre produkt för Chelsea.
Barcelona Makaveli
2009-04-10 10:22
Lampard köptes till Chelsea från West Ham?
Barcelona Jr. Honken
2009-04-10 10:21
Islam_Bosna

Personligen tror jag "bara" på två titlar. Ligan ser vi ut att kunna ta hem, även om det är långt ifrån avgjort. Dem har spelat väldigt bra, och om dem fortsätter på samma fina formkurva, så tror jag bestämt att dem tar hem Primera Dvivision.
Även CdR tror jag att Barca vinner. I cupen har dem spelat riktigt bra, även om Pep satsat på lite yngre blivande stjärnor! Och det är ju kul, att dem får chansen av Pep och att dem sedan presterar riktigt bra!

Men i CL tror jag att det kommer bli tufft. Tidigare, för någon dag/vecka sedan, trodde jag på trippeln. Men nu, med tanke på det tuffa spelschemat, tror jag inte att vi vinner den turneringen. Kanske final, men inte längre.

Man måste ju trotts allt ha fötterna på jorden! ;)
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-04-10 10:13
Ämne: Så otroligt stolt öv....
vadå, Bayern kryllar av egna produkter. så som hm.. ah vi går vidare! Arsenal, de har ju hmm 1 engelsman? och deras egna produkter är hmm, ok vi skippar Arsenal och tar Chelsea! det har 2egna produkter! Lampard å Terry ojoj.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-04-10 10:07
Så otroligt stolt över att se så många egna produkter på planen i en CL kvartsfinal. Valdés,Puyol,Piqué,Xavi,Iniesta,Messi,Bojan och Sergi! Jämför det med de andra kvarvarnade lagen i CL. Grande!
Barcelona J.Gamper
2009-04-10 09:44
Ämne: "vi har fått se ett ....
Formulerade kanske lite fel, men menade att om vi får ligatiteln och behåller samma höga spelnivå så är jag nöjd. Självklart måste vi ta minst 1 titel, vore katastrofalt annars. Men att barca ska ta trippeln förväntar jag mig inte, visst det är möjligt men svårt.
sebbaa
2009-04-10 09:13
Vet inte om ni hört detta, men enligt tyska medier sitter Klinsmann löst på sin post efter två brakförluster. Hittade dock Reuters artikel, som är pålitligare, men även lite mildare. Länktips!
Barcelona basaric
2009-04-10 06:28
Obbe, du verkar kunna mycket om Real Madrid...
Då vill jag gärna veta hur Cannavaro mår efter el clasico?
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-10 02:34
Para Siempre

Jag håller fullständigt med. Det är titlarna som räknas, och det ser ut som att spelarna också förstår det, för i varje viktig match än så länge har dem presterat riktigt bra, till exempel i el-clasico, Lyon hemma och Bayern hemma, dessutom är man ju i final i cupen som man ändå inte satsat så mkt på.

Garanterat semifinal i CL, där man bör vinna mot Chelsea om man spelar som mot Bayern vilket man bör göra med tanke på att det är semifinal i CL. Och ligan lär man vinna och sen final i cupen som man också bör vinna då Athletic inte är så bra.

Så 3 titlar denna säsongen ser allt mer rimligt ut.
Barcelona Para Siempre
2009-04-10 02:25
"vi har fått se ett väldigt underhållande och ett fint spel från Barcas sida den här säsongen hittils och om vi håller den här nivån så räcker det för mig."

Vad är fint spel och vinster till för om man inte vinner titlar? Det är väl titlarna som räknas trots allt. Visst, Barcelona spelar världens mest underhållande fotboll men det räcker inte. Minst två titlar ska till Katalonien i år!
Barcelona J.Gamper
2009-04-10 02:06
Obbe och Sherko

Att Barca inte har vunnit någon än vet alla om. Och att vi förväntar oss att Barca ska ta trippeln tror jag inte heller de flesta här tror på, iaf inte jag. CL blir svårt, ligan är fortfarande öppen. Blir tom nöjd med en titel bara, däremot är det nästan patetiskt och sorgligt hur avundsjuk och bitter man kan vara. Att inte ens kunna erkänna att Barca spelar bäst och är i bäst form just nu är svagt. Att sedan som Obbe gör, rabbla upp att United är världens bästa lag just nu pga att de vann klubblags vm för ett tag sen.. och att C.Ronaldo egentligen är bäst?Ja vad ska man säga? Sjukt lågt.
Visst vi är rivaler men vi är inga barn längre.
Men jag antar att det bästa man kan göra är att ignonera obbes inlägg.

Helt ärligt så är jag faktiskt inte ens så säker på att vi kommer gå vidare till final, speciellt med det där tuffa spelschemat. Jag är nöjd bara vi får ligatiteln, vi har fått se ett väldigt underhållande och ett fint spel från Barcas sida den här säsongen hittils och om vi håller den här nivån så räcker det för mig.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-04-10 01:08
Vi snackar ju iaf om fotboll inte på puertan:) skämt å sido..

nu tycker jag vi lägger ner denna diskussion..
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-10 01:06
Kanske tänkte på en annan person. Sorry isåfall.

Off toppic:

såg fast and furious idag som jag rekomenderar er att se.
Barcelona BlueRed.
2009-04-10 01:05
Säker på att det är Sherko som skriver så kallade "FM elvor"? Han brukar komma med bättre inlägg faktiskt, i mitt tycke i alla fall.

God natt.
Emiloo
2009-04-10 01:01
Barca behöver inga nya spelare för Barca har redan de perfekta laget.
2009-04-10 00:59
hahah visa mig nån FM elva jag skrivit.. har inte skrivit inne på puertan på ett bra tag..

Lugna ner er nu, bara undrade vad han killen mena med det han skriva.. chill:)
Barcelona Frodo
2009-04-10 00:58
De flesta av oss skriver inte FM-elvor för att vi är nöjda med de spelarna vi har...
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-10 00:57
kan inte du gå till puertan och skriva fm elvor. Speciellt du och sherko som är dem värsta jag vet. Ni tror ni är i fm världen.
2009-04-10 00:55
kan hålla med om att dt skrivs relativt mycket fm elvor inne på puertan.. Men ni cules överdriver allt en madridista gör..
Du ska veta att det skrivs en massa fm elvor här inne på rambles med..
Barcelona westinho |
2009-04-10 00:50
Det är inte bara "nån snubbe" som skriver en FM elva. Det enda man kan läsa när man kommer in på Puertan är FM elvor. 24/7 skriver alla drömelvor där.
Barcelona Napao
2009-04-10 00:49
Ämne: C.Andrés

Att han....
om du ska skriva sånt ta det via pm så slipper man se skiten på forumet.
2009-04-10 00:46
C.Andrés

Att han ens orkar skriva så patetiska inlägg.. vart är det han försöker få fram, att vi madridistas e pinsamma för att nån snubbe skriver en FM elva?
Barcelona C.Andrés
2009-04-10 00:41
Snarare så att du "Robinho y Higuain" är pinsam genom att ta dig hit från ditt tillhåll,läsa vad som har skrivits på detta forum 2timmar tidigare och börjar kalla folk för pinsamma.

Snarare så att det är du som är den "pinsamma jäveln"
2009-04-10 00:24
Mattlo United

real pinsamma? fan du som är pinsam.. kallar real pinsamma när nån idiot skriver en sån dum elva..

pinsamma jävel..
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-10 00:20
Mattlo United

Det enda jag kan säga, du har rätt i det hela. De är småbarn samt ett skämt, det e roligt att de finns.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-10 00:14
Ämne: Är det bara jag elle....
Barca_4_lajjf

Riktigt härligt målgest de har tillsammans.
Kolla Länken
Annons: