/spanien/barcelona/forum/18938.aspx/spanien/barcelona/forum/18938.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-05-07 23:47
lägg ner chelsea snacket ...fokusera er på helgens match... tycker inte det är rätt att bli kaxiga . njut av vinsten och låt det inte gå i överdrift.

Vi ska vinna ligan ,cup och cl finalen* visca barca

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 23:44
Gonsa.

Fan lägg ner, jag sjunger vad fan jag vill. Jag är inte mindre Cule för det.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-07 23:42
Okkapokka

Herregud, du ska bara se deras forum (hur patetisk får man vara?) de skyller ALLT på Barcelona. Och skriver skit om oss hela tiden, så jävla irriterande. Ett sånt lag med såna fans förtjänar värre domslut och ännu smärtsammare förluster. De gör sig själva till värsta katastrof offren! Jag säger bara gråt på och jag ska fan inte ha nån sympati för den bunten.

Det räcker nu!
gonsa
2009-05-07 23:42
Sluta skriv massa hat texter mot Chelsea på Engelska. Inga Barca fans sjunger de ändå så tro inte att ni är en PL klubb fast att ni vill vara de.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-05-07 23:37

När det gäller killen som hängde sig efter Arsenal förlusten, så brukar just såna självmord i samband med en match bero på spelskuld. Men eftersom han nu är i Kenya så vet man inte riktigt hur det ser ut där. Men i tex Brasilien så är det många självmordsfall som är fotbollsrelaterade, där jag personen i frågan tippat en för hög summa till några inte riktigt snälla typer, och då ser man ingen utgång. Antingen självmord eller så dödas man tillsammans med några familjen. Tragisk är det också måste jag även få säga Tragisk.

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 23:37
Jag älskar den ramsan och kommer alltid göra, det är så sann och härlig. Får jag inte göra det eller? Klart jag sjunger barca ramsor men just nu tipsade jag om länken, det var pokke som nämnde den.

Okkapokka, varför inte? Ramsan är den bästa som finns garanterat.

Lucho:

Inte så lätt o sjunga med i Barca ramsor när jag inte kan spanska nå bra.
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 23:36
Om ni vill att Chelsea fansen ska gå vidare så kan ni göra det själv, ingen idé att posta liknande ramsor.

Vi besegrade Chelsea och vissa Chelsea-anhängare har varit dåliga förlorare än så länge, låt oss vara bra vinnare då, och sluta strö salt i såren på dom.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-07 23:35
Ja men varför sjunger du Pools remsor? :D Du kan ju säga Barcas bedrift istället. :D
Barcelona FCB_armin
2009-05-07 23:34
Så undebart att vara Blaugrana!
Skön blogg på länktips!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 23:32
Det är klart det är Liverpools, har jag sagt något annat ??
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-07 23:31
Barça! (MQUC3)

5 European Cups, 18 leagues är Liverpools, inte Barcas. :D
Barcelona pokke
2009-05-07 23:29
Gud är störst!

Håller med. Varför ska man hänga sig för att laget förlorar? Visst man kan vara sur och nere i ett par dagar men det är helt korkat att hänga sig. Förluster är en del av fotbollen.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 23:28
Pokke:

Ååå så vacker den ramsen är ! Har fått den på huvudet.

Alla Cules, sjung med:

Fuck off Chelsea FC
You ain´t got no History
5 European Cups, 18 leagues
Thats what we call history..

Fuck off chelsea fc....

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=uHfhHvSPqq0

Där har ni länk ifall ni vill sjunga :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 23:26
Messidinho:

Ganska old news nu.

Men väldigt tragiskt, men hur fan kan man hänga sig, måste vara något mer med i bilden, typ att hans flickvän om han hade nån gjort slut eller nåt.

Ofta man hänger sig för att laget förlorar? haha
Barcelona Gud är störst!
2009-05-07 23:23
Messidinho_10

Det är synd och man ska ha sympati, ska inte vara för orespektabel men vafan det är ju ren idioti att han hänger sig! Ingen tragedi tycker jag. Folk som gör sånt är ju idioter enligt mig. Sånt är inte rätt under vilka omständigheter som helst.
Barcelona Messi#10
2009-05-07 23:15
Det känns så himla onödigt att skriva dessa raderna om den här eviga disskusionen, men jag måste bara få ur mig det.

Den sista straffsituationen som tar på Eto'os arm, den situationen ska inte ens kunna uppstå om domaren hade gjort rätt, enligt tavlan var det 4 minuters tillägg, och när bollen tar på Eto'os arm så är det minut 96, nästan minut 97! Det spelar ingen roll om Barca gjorde mål, man får inte plussa tilläggstid PÅ tilläggstid, det finns hur många fall som helst där domaren blåser av matchen utan ens en avspark för att ett mål görs i sista sekunden. Kort och gott, Chelsea ska vara glada att dom fick slå den hörnan ens.
Barcelona Messidinho_10
2009-05-07 23:05
Fyfan vilken tragedi R.I.P
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 22:59
är det nån som vet om villareal har skador/avstängningar?
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-05-07 22:58
Någon här inne som vet vad den sköna spanska kommentatorn heter som brukar kommentera Barcas matcher? Jag hörde hans röst senast då Barca hade vunnit hemma mot Bayern med 4-0. Hans röst hördes på försnacket inför returen! Tack på förhand
Barcelona Barça-fan
2009-05-07 22:58
Los GalacticASS (Barcanist).
Ju fler gånger jag ser videoklippet desto mer övertygad är jag om att det inte är hands. Bollen träffar armhålan och Eto'o försöker faktiskt undvika att få bollen på handen. Nej, det hade varit mer orättvist med straff i det läget.
Barcelona Messi Das Proffessor
2009-05-07 22:56
Ja! Men lägg ner nu, Tycker att ni bara ska njuta av matchen istället och skita i hands och det!
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
2009-05-07 22:55
Allt under axeln är hands!!
Barcelona pokke
2009-05-07 22:52
Att ni inte lägger ner...

Säger som scousers brukar säga:

Fuck off Chelsea FC, You aint got no history, 5 European Cups and 18 leagues That's what we call history !
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 22:51
snälla grabbar läggner detta . skit i alla barca hatare o jag skiter i om det borde va 20 straffar för chelski. vi är i final o chelsea är ute PUNKT SLUT. njuttt nu :). o madrid kommer lida de närmaste veckorna oxå :)

kan det bli bättre?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 22:48
Jag njuter av segern !!!!!!

Jag kommer gå med min Iniesta tröja ändå till finalen och vinner vi den kommer jag använda den tills nästa säsong börjar :)

Stolt CULE, MYCKET !
Barcelona Barça-fan
2009-05-07 22:44
Los GalacticASS (Barcanist).
Ingår axeln som hands? Då skulle väl inte spelarna tillåtas att "axla" fram bollen till medspelare som sker titt som tätt.
El Capitano
2009-05-07 22:41
Okkapokka

Vi vet hur det går när ett lag spelar offensiv fotboll mot Barca eller FÖRSÖKER spela fotboll som t ex Bayern och Lyon.
Hoppas att Sir Alex bjuder på dans i finalen, heller att förlora med stil än att vinna med grisfotboll.
Barcelona L!VOZ
2009-05-07 22:40
ärligt talat ni måste lägga ner det ni håller på med nu!
Hur länge orkar ni diskutera detta?

SKIT I ALLLA SOM & NJUT AV VINSTEN.
TACK
Barcelona daaniiP
2009-05-07 22:39
asså skillnaden mellan oss o chelsea fansen är att när de får en sån här match mot sig så är det hela världens misstag/katastrof.. men när vi får en sån match mot oss så kan vi ta den, okej vi klagar men inte i samma skala.. bara kolla på matchen hemma det fanns också flera straffsituationer t ex som nån nämde här nedan när alex trampa på messi det va minst lika mkt straff som alla andra gånger drogba föll..
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
2009-05-07 22:39
Barça-fan

Jo, men det syns också tydligt att från axeln ner till armbågen, hela den vägen är uppsträckt i luften och det får den inte vara. Han skulle ha böjt ner den ifall han ville täcka sitt ansikte.

EDIT: Hands räknas från axeln ner till fingrarna.
Annons: