/spanien/barcelona/forum/18931.aspx/spanien/barcelona/forum/18931.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona D_ALVES_20
2009-05-03 11:38
Undrar vem e Gago, Lass, Cannavaro, Marcelo, Raul? Vad gjorde de under matchen?
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 11:37
Ämne: Ziyafet

Börjar bl....
Jag förstår dig, men frågan är om någon hade mer än levt på hoppet. Klart mitt hjärta sade att Real Madrid skulle briljera och slå er med 5-0, men min hjärna höll aldrig med.

Jag sade dock aldrig att ni skulle få en enkel seger, men jag trodde att ni skulle vara bättre då ni helt enkelt varit det hela säsongen.
Barcelona J.Gamper
2009-05-03 11:34
D_ALVES_20
Ok... överdriv inte..
Barcelona Alavi
dubbelpost!
Barcelona Alavi
Ziyafet

Börjar bli riktigt trött på att höra madridistas säga att dom förvänta sig att barca skulle föra matchen till en enkel seger.
Innan matchen så vet jag hur det var i Puertan, många FÖRVÄNTADE sig att real skulle vinna över Barca.
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 11:30
"Undrar vad ni Realfans har att säga eller vem spelar riktig fotboll?"

Skulle vilja säga att det kanske är ett något "överdrivet" resultat, efter 4-2 så slutade ju Real spela. Men man kan inte bortse från det faktum att Barcelona på pappret har en mycket bättre elva, det är ungefär som när man spelar fotball Manager och det är helt sjukt att någon har lyckats få dem att spela som ett lag.

Är det någon i erat lag som ska hyllas så är det Xavi.

Jag kan säga att en förlust, för mig, inte var helt oväntad. Detta har varit Barcelonas säsong rakt igenom. De är utan veckan det lag som spelar den bästa fotbollen i välden i år.

Får hoppas att Reals ledning tar tag i sig själva så att J.Ramos får vara kvar och att de dessutom gör några smarta värvningar så möter vi er på toppen igen nästa säsong. ;)
Barcelona L!VOZ
2009-05-03 11:22
D_ALVES_20
visar känslor och det är rätt ;))
skönt mannen
Spanien Diego Maradona
2009-05-03 11:22
Jag trodde innan matchen att Ronaldinhos uppvisning för några år sen var det jäkligaste för Real på år och dar. Men detta var nog den grovaste våldtäkten jag sett på många år.

Det är ju iaf inget snack om vilket lag som allra mest förtjänar CL.

Snuskigt bra spelat!
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 11:20
En härlig bild från publiken. Riktig vågade sådana. Undrar när detta skedde? När Messi gjorde målet eller när Real Madrid gjorde sitt första mål.
Titta på de två tjejerna!
El Capitano
2009-05-03 11:18
Skönaste bilden..hahahaha
Den bilden har jag sparat. Laporta är fan bäst :)
Barcelona Koeman!!
2009-05-03 11:11
Lugn D_ALVES_20. Var stolt och försök inte sänka ner andra.

Igår var den bästa dagen i mitt liv!
Barcá_ultras
2009-05-03 10:58
Här har vi hur en seger ska firas :D
Barcelona Ghazza
2009-05-03 10:53
Detta är en bild jag gillar väldigt mycket. Stort.
Barcá_ultras
2009-05-03 10:52
Måste bara säga tack :)det var en av de bästa matcherna jag sett med Barca. Real hade ingenting dem försvann efter 1-3 :P nu är vi mästare :D kanske dags att fundera på en guldfest snart.
Barcelona kallesiete
2009-05-03 10:49

Längesen det var så skönt att vakna.
Har matchen inspelad så det är bara att gotta sig idag! =)
Real Madrid Hala Madrid y R9
2009-05-03 10:47
Grattis till serievinsten!
Barcelona issem.
2009-05-03 10:46
Vet någon en sida där det finns massvis med bilder från matchen?
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 10:44
Aftonbladet har döpt om El- Clasico till EL (UT)CLÁSICO. Se länken.
Det var verkligen en utklassning i ordets rätta mening.
Min största dröm är dock en vinst mot det "ryska laget" på onsdag. En vinst och om Barca går vidare vore för mig större än gårdagens, känns det som.
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2009-05-03 10:28
Grattis, det bästa laget vinner matchen och förmodligen ligan. En fantastisk fotboll bjöd ni på, vi gjorde det i 15 minuter, klassskillnad lagen i mellan. Jag hoppas faktiskt att ni tar Chelsea också, för rolig fotboll är något som ska komma först.
Barcelona C.Andrés
2009-05-03 10:27
Tottiker:

Madrid cabrón,saluda al campeón.

Barcelona Cobain
2009-05-03 10:23
Ämne: tottiker

Real Mad....
Enligt Tottikers profil så är han 12 år gammal.. ganska meningslöst att argumentera mot ett barn ;)
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:19
tottiker

Real Madrid käkar de med deras defensiv? Ja, om nu Valencia är så bra och med en "bättre trupp" som du beskrev förut, så kommer väl Reals defensiv att läcka som igår? Patetiskt.

Silva mot Marcelo? En taggad Marcelo i form slår Silva alla dar i veckan utan tvekan.
Och är Villa bättre än Higuaín, Raúl och Huntelaar tillsammans?

ÅÅÅÅÅÅH

Fyfan, hur gammal är du egentligen, jag skriver inget mer, gå och lägg dig...
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-03 10:19
tottiker

Såg du Gago när Barca spelarna fick göra Pasillo förra året? Nu får ni smaka på vår kaka.
Barcelona Rambla
2009-05-03 10:18
Eo, eo, eo, esto es un chorreo...
sebbaa
2009-05-03 10:18
tottiker, gå och läs en bok.
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:16
Nu räcker det. /Red
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:14
Ämne: tottiker

Du är ju....
SKa vi jämnföra madrid offensiva mot deras

Silva vs marcelo
silva i alla dar

joaquin/pablohernandez vs robben
robben där
Villa vs higuain/raul/hunteelar
villa där

sen vet jag att madrid käkar upp dom defensivt och med världens bästa målvakt
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:14
tottiker

Dö, vafan säger du? Är Katalonien skamligt?
Det är inte ens värt att ta en diksussion med dig efter det där, allt med Barça är tydligen skamligt, men vet du vad?

IGÅR ÄR SKAMLIGT!! Ta och kritisera ditt eget lag istället för att rikta det negativa mot oss.
Pucko.
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:11
Vanistelrooy hade kunnat kanske förändrat matchbilden om man hade han istället för raul som var osynlig

Bojan11

Inte ofta men det e just det jag säger Madrid DENNE ÅR HÅLLER EJ MOT STORLAg

Hugo

Bayern var i dålig form men ni utklassa dom Lyon jaa om man liger 3a i FRANSKA LIGAN s¨å är man inget för barca

Sevilla vann vi också hade läget underkontroll tills ramos cpiga pass

och ja REALMADRID ÄR EN SKITKLUBB DENNA säsong håller inte för dom stora lagen

och om det är någon som kan slå er njaa inte nu kanske den enda som jag kan tänka mig är Espanyol??? och Arsenal med Liverpool men ni är bäst denna säsong förhoppninvis blir det inte så nästa säsong och det tror jag inte kommer hända

Sen skrev en kille i madrid forumet hur Poyul kunde kyssa kaptensbindeln med katalanska färger? sure om ni hade spelat i katalansk liga men det gör ni ju inte så skamligt det också
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:06
tottiker

Du är ju för fan blåst i huvudet. Har Los Ché en bättre trupp än er? Du måste må jäkligt dåligt efter igår.
Ja, ni hade inte er vanliga trupp och laguppställning.
Nej, vi ÄR bäst i världen.

Varför?
Jo, för det första att komma i närheten av det bollinnehavet och den utdelningen har vi bara haft mot andra lag som Sporting, Almería, m.m, men att åstadkomma det på Santiago Bernabeú med en eventuell seriefinal som hägrar i luften med 80 000 taggade Madrid-fans, och köra på så det ryker visar för det första VARFÖR vi ska vinna ligan, och VARFÖR vi är bäst i världen.

Juande Ramos gjorde fel, han ville köra på framåt hemma och inte köra Chelseas taktik. Det fick han äta upp.
Och om nu Valencia är helt plötsligt så jävla bra, krossar de er på Mestalla nästa Söndag?
För ligger det inte i Real Madrids filosofi att ALDRIG GE UPP!

Man förstår hur hopplös du måste känna dig, det går ju inte direkt bra för Roma heller, eller hur? Ta och försök att sova en stund nu. Du lär behöva det. Bona Nit.
Annons: