/spanien/barcelona/forum/18929.aspx/spanien/barcelona/forum/18929.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Simpe
2009-03-17 18:34
Latinoo: Jag håller inte ens på Real Madrid. Och gud så kul för er ju...
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-03-17 18:33
Latinoo

Hahahaha jaadå tro maj dem kokar.. Det svider! ;D
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-17 18:33
Ämne: APropå Zlatan så bor....
hahahahahhaha
Barcelona Latinoo
2009-03-17 18:30
Nej, tack till Zlatan i Barca, han passar inte alls in i Barcas spelstil.

Alla ni maränger som är här inne lyssna noga: Barca är i final i cupen, leder ligan med 6p och är i kvartsfinal i Champions League. KOKA!
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-03-17 18:28
Tycker inte vi borde snacka om Zlatan mer förän annan info (rykte) kommer ut. Det blir tråkigt att ha en lång diskussion om något som är långt ifrån sant.

BARCA!
Real Madrid Simpe
2009-03-17 18:24
Pinsamt att se er säga saker som: " Zlatan är en diva. " Vad vet ni om det? Har ni en aning om ifall Zlatan är omtyckt av sina lagkompisar eller om han är illa omtyckt? Samuel Etoo är väl isf en ännu större diva? Skulle vara kul med Zlatan i Barca tycker jag :)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-17 18:19
APropå Zlatan så borde ni checka in min länk.
Barcelona el Flaco
2009-03-17 18:17
Islam_Bosna/

När sa hans agent att Zlatan ville till Barcelona? Har du något direkt citat? Gazzettan skrev att hans agent skulle ha kontaktat Barcelona, det var allt, Fanns inga uttalande från agenten i den artikeln vad jag kunde se.

För det andra sa så skrev jag inte vad alla här inne på forumet borde eller inte borde göra, jag bara skrev att jag personligen inte trodde Barcelona var ute efter Zlatan.

Men visst, om du vill fortsätta drömma om Zlatan i Barzelona så varsågod. Kvittar mig.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-17 18:07
Haha el flaco. Först när hans agent sa att Zlatan ville till Barcelona så sadu att vi inte ska ta det på allvar och det är löst rykte, sen när han "förnekar ryktena" så tar du dem på allvar och säger som att det är så det är.

Barcelona Tompa
2009-03-17 18:05
Angående ryktena om Zlatan till Barca. Det hade blivit ett våldsamt uppsving vad gäller intresset för Barcelona i Sverige om Zlatan blir Blaugranaspelare. Fast viktigare för Barca är, behöver vi Zlatan, tillför han något som skulle förbättra laget? Mitt svar är nej, om Etóo nu lämnar är min önskekandidat David Villa som ersättare.

Sen tvivlar jag faktiskt på att Zlatan lämnar Inter men det är en annan sak.
Barcelona Ciao-V
2009-03-17 18:04
Ämne: Mino Radiola har ida....
Vad bra!
Zlatan är inte den typ av spelare som Barca brukar vara intresserad av. Han passar inte riktigt i Barcas karaktär.
Ska han till Spanien så tippar jag att han ska till Madrid.
Zlatan tillsammans med Cristiano Ronaldo. De passar ihop, tyvärr två divor, av största mått!
Barcelona D_ALVES_20
2009-03-17 18:03
Barcaholic

Daniel Alves sa att han väntade 10 år tills han blev Barcaspelare, jag tror på honom. Man ser på honom spela med hjärta, det finns vissa spelare som kom till Barca för att vinna titlar. Men Zlatan är diva och det känns inte rätt ha honom i Barca.

Jag kommer inte stå ut med medians snack om honom, om han hamnar i Barca. Då kommer median påstå att Zlatan bakom segern i El Classico. Eller Zlatan ligger bakom Barcas tre poäng, och till slut Barca blir världens bästa lag någonsin. Och i slut änan Zlatan bär upp Barca på sina axlar.

westinho | "Akta er för El Madridismo"

Jag håller med dig angående drömvärvningar, dessa är perfekta och lönsamma värvningar. Det vore underbart att ha Silva, Asenjo, Llorente, Lahm, men frågan är om Lahm accepterar att vara avbytare till Abidal.
Barcelona el Flaco
2009-03-17 17:57
Mino Radiola har idag gått ut och sagt att Zlatan kommer fortsätta i Inter (länktips). Hoppas detta sätter punkt för alla rykten som har cirkulerats om Zlatan och Barcelona.
Barcelona Napao
2009-03-17 17:55
Orka snacka Zlatan bara för hans agent ska ha sagt han vill till oss.
Barcelona FCBMessi10
2009-03-17 17:50
Alltså Zlatan skulle inte kunna spela i barca! HAn tar för mycket plats. Han är en sån som behöver mycket plats.Vi har redan messi. Det kommér inte funka mellan Zlatan och messi. Hoppas Etoo stannar, annars in med villa:)
Barcelona Barca-nist
2009-03-17 17:50
"Zlatan tjänar i runda svängar 130 miljoner kronor under den pågående säsongen. Det är ca. 50 miljoner mer än Steven Gerrard som gjorde sitt en av sitt livs matcher mot Real Madrid, 45 miljoner mer än Leo Messi som stått för sex mål och tre assists i årets CL - trots att han spelat betydligt färre minuter än Zlatan. Och det är ofattbara åtta gånger så mycket som FC Portos Lisandro López, som gjort sju mål och en assist i turneringen. " Sportal
Barcelona Pep.G
2009-03-17 17:37
westinho | "Akta er för El Madridismo"

Hatten av för dina drömköp.
Barcelona DM1982
2009-03-17 17:35
Skulle faktiskt vara kul om Zlatan kom till Barca men jag tror inte att det händer. Jag har för mig att han är världens mest betalda spelare och hans lönekrav kommer nog vara för stora för Barca att svälja.
Barcelona Sersari
2009-03-17 17:33
Vill inte se Zlatan, Villa eller Torres i Barça.
Jag vill se Samuel Eto'o i Barça, den dagen LEJONET lämnar då kan människor börja diskutera en värdig ersättare till honom.

¡VISÇA EL LEÓN!
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"

Jag vill inte ha Zlatan i Barca, han är ingen "culé"..han har inte personligheten.

En anfallare jag däremot inte skulle tacka nej till i sommar är Llorente. Perfekt reserv till Eto'o. Men samtidigt vill jag att Bojan ska få mycket mer speltid än han får nu, så jag är ändå lite osäker.

westinhos drömköp:

Llorente
Lahm
Asenjo
Silva

Eto'o kommer stanna i Barca ett tag till, så jag tycker inte det är lönt att diskutera vilken världsklassanfallare som ska ersätta honom. Om han skulle lämna, vill jag såklart ha Villa.
Barcelona Barca-nist
Jag tror faktiskt vi kan använda oss av vår egen academy. det har funkat hittils varför inte fortsätta med samma! Egen produkt är bäst!
Barcelona Barca-nist
2009-03-17 17:29
släpp zlatan snacket snälla, han är inte aktuell och det sista barca behöver!
Det sista jag vill höra från svensk media " zlatans Barca"
Laporta va med på ett intervju för ca en månad sen med Anna Brolin, där hon frågade om Barca är intresserade av Zlatan. Laporta svarade att han är en av världens bästa spelare men inget för Barca:)
Barcelona SaM__-
2009-03-17 17:21
Lite lustigt att MADRID 1902 uppges vara 30 år gammal. Tvivlar jag starkt på.

Sen när det gäller Zlatan ryktet så är min personliga åsikt att vi inte ska värva honom. Nu har givetvis inget konkret kommit men diskussionen om en Zlatan i Barca tycker jag vi ska ta med en rejäl nypa salt. Som någon skrev vill jag hellre att man går på David Villa om nu Samu bestämmer sig för att lämna, vilket jag inte tror han kommer att göra.

Däremot så är jag inne på samma spår som El faco va inne på. Om vi säger att Samu stannar så innebär det att han försvinner till AM några månader. Då behöver vi en spelare som kan axla hans roll ett tag och där skulle jag vilja se ett mindre namn än Zlatan. Bojan känns inte riktigt mogen. Själv så tycker jag att Llorent i Bilbao är ett intressant namn som jag inte skulle tacka nej till och en spelare som är perfekt att använda när vi vill förändra matchbilden.
Barcelona kallesiete
2009-03-17 17:19
Ämne: Ämne:
Äm....

"Förresten varför klagar Zlatan mest på Inter. Är inte det han som borde göra mål, han gjorde ingenting mot Man U i första mötet på Inters hemmaplan

Så sant så sant och roligt samtidigt :)"

Där skrev du det. Och ja, du citerade någon annan men du håller ju med.
Barcelona Sjölejonet
2009-03-17 17:18
Zlatan skulle passa utmärkt i Barca och den spanska fotbollen. Tror han skulle ösa in mål. Och de blir ju perfekt timing att få hit Zlatan om Eto'o nu ska lämna. Henry, Zlatan och Messi på topp.
Barcelona Barca-nist
2009-03-17 17:18
Villa/Silva
jag håller med dig.
Jag är ingen stor fan av Zlatan,hur bra än han är så gillar jag inte hans stil och personlighet!
Barca är en klubb för spelare med fötterna på jorden. divor får söka sig till M-city eller Real osv

David V och F Ribery är mina favoriter inför transf:)
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 17:03
Ämne:
Ämne: kalle....
när fan skriv jag den här???? är du sjuk eller??
Barcelona Rambla
2009-03-17 17:01
MADRID 1902:

Har jag påstått att du är misslyckad? Knappast, läs om läs rätt.

Känner du dig påhoppad? Ring barnombudsmannen då.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 17:00
tarrak
Precis jag skrev det i våran forum har jag inte rätt till det?
Det var inte att jag kom in hit och provocerade er,jag har skrivit mycke värre saker om klubben Barca i vårt forum varför har du inte tagit illa upp förut?
Barcelona tarrak
2009-03-17 16:55
MADRID 1902

Så här skrev du på Puertan: "Cules är riktigt jävla roliga i vintras hade dom redan "vunnit" CL,ligan och Copa och nu när en larvig rykte säger att Zlatan vill till Barca så påstår dom att Zlatan vill vinna CL därför vill han till Barca."

Jag tror att jag följer Ramblas råd och ignorerar ditt trollande i fortsättningen.
Annons: