/spanien/barcelona/forum/18926.aspx/spanien/barcelona/forum/18926.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2009-03-17 17:33
Vill inte se Zlatan, Villa eller Torres i Barça.
Jag vill se Samuel Eto'o i Barça, den dagen LEJONET lämnar då kan människor börja diskutera en värdig ersättare till honom.

¡VISÇA EL LEÓN!
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"

Jag vill inte ha Zlatan i Barca, han är ingen "culé"..han har inte personligheten.

En anfallare jag däremot inte skulle tacka nej till i sommar är Llorente. Perfekt reserv till Eto'o. Men samtidigt vill jag att Bojan ska få mycket mer speltid än han får nu, så jag är ändå lite osäker.

westinhos drömköp:

Llorente
Lahm
Asenjo
Silva

Eto'o kommer stanna i Barca ett tag till, så jag tycker inte det är lönt att diskutera vilken världsklassanfallare som ska ersätta honom. Om han skulle lämna, vill jag såklart ha Villa.
Barcelona Barca-nist
Jag tror faktiskt vi kan använda oss av vår egen academy. det har funkat hittils varför inte fortsätta med samma! Egen produkt är bäst!
Barcelona Barca-nist
2009-03-17 17:29
släpp zlatan snacket snälla, han är inte aktuell och det sista barca behöver!
Det sista jag vill höra från svensk media " zlatans Barca"
Laporta va med på ett intervju för ca en månad sen med Anna Brolin, där hon frågade om Barca är intresserade av Zlatan. Laporta svarade att han är en av världens bästa spelare men inget för Barca:)
Barcelona SaM__-
2009-03-17 17:21
Lite lustigt att MADRID 1902 uppges vara 30 år gammal. Tvivlar jag starkt på.

Sen när det gäller Zlatan ryktet så är min personliga åsikt att vi inte ska värva honom. Nu har givetvis inget konkret kommit men diskussionen om en Zlatan i Barca tycker jag vi ska ta med en rejäl nypa salt. Som någon skrev vill jag hellre att man går på David Villa om nu Samu bestämmer sig för att lämna, vilket jag inte tror han kommer att göra.

Däremot så är jag inne på samma spår som El faco va inne på. Om vi säger att Samu stannar så innebär det att han försvinner till AM några månader. Då behöver vi en spelare som kan axla hans roll ett tag och där skulle jag vilja se ett mindre namn än Zlatan. Bojan känns inte riktigt mogen. Själv så tycker jag att Llorent i Bilbao är ett intressant namn som jag inte skulle tacka nej till och en spelare som är perfekt att använda när vi vill förändra matchbilden.
Barcelona kallesiete
2009-03-17 17:19
Ämne: Ämne:
Äm....

"Förresten varför klagar Zlatan mest på Inter. Är inte det han som borde göra mål, han gjorde ingenting mot Man U i första mötet på Inters hemmaplan

Så sant så sant och roligt samtidigt :)"

Där skrev du det. Och ja, du citerade någon annan men du håller ju med.
Barcelona Sjölejonet
2009-03-17 17:18
Zlatan skulle passa utmärkt i Barca och den spanska fotbollen. Tror han skulle ösa in mål. Och de blir ju perfekt timing att få hit Zlatan om Eto'o nu ska lämna. Henry, Zlatan och Messi på topp.
Barcelona Barca-nist
2009-03-17 17:18
Villa/Silva
jag håller med dig.
Jag är ingen stor fan av Zlatan,hur bra än han är så gillar jag inte hans stil och personlighet!
Barca är en klubb för spelare med fötterna på jorden. divor får söka sig till M-city eller Real osv

David V och F Ribery är mina favoriter inför transf:)
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 17:03
Ämne:
Ämne: kalle....
när fan skriv jag den här???? är du sjuk eller??
Barcelona Rambla
2009-03-17 17:01
MADRID 1902:

Har jag påstått att du är misslyckad? Knappast, läs om läs rätt.

Känner du dig påhoppad? Ring barnombudsmannen då.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 17:00
tarrak
Precis jag skrev det i våran forum har jag inte rätt till det?
Det var inte att jag kom in hit och provocerade er,jag har skrivit mycke värre saker om klubben Barca i vårt forum varför har du inte tagit illa upp förut?
Barcelona tarrak
2009-03-17 16:55
MADRID 1902

Så här skrev du på Puertan: "Cules är riktigt jävla roliga i vintras hade dom redan "vunnit" CL,ligan och Copa och nu när en larvig rykte säger att Zlatan vill till Barca så påstår dom att Zlatan vill vinna CL därför vill han till Barca."

Jag tror att jag följer Ramblas råd och ignorerar ditt trollande i fortsättningen.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 16:54
Rambla
Om jag är misslyckad och du är lyckad då säger jag bara grattis till dig.
Jag ska lämna er,fan ni är värre än 16 åringarna med era påhopp.
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 16:51
tarrak
Var bered nu för här kommer svaret all ansvar är på er här inne att det står så det finns en kille här inne som är spion till Gazetta,därför ber jag er stänga ner hela Les Rambles.;)
Allvarligt Tarrak det enda jag skrev var att det är klart Zlatan ska komma till er om han vill vinna CL,vart har jag skrivit att ni ansvarar för nåt?
Barcelona kallesiete
2009-03-17 16:49

Ämne: kallesiete
Jag had....
Ja, och nu citerar jag det du skrev.
Tycker bara det är konstigt att man inte håller med Zlatan. Han hade all rätt att klaga på sina medspelare efter matchen på Old trafford. Eller vad vet jag. Mourinho hade kanske sagt åt spelarna att inte försöka forcera i slutet. Men det känns tveksamt. Zlatan försökte framåt och sög upp otroligt många bollar.

Sen att han säger vad han tänker till skillnad från många andra kan man tycka vad man vill om.
Valencia Villa/Silva
2009-03-17 16:49
Jag tycker verkligen inte att Barca ska försöka köpa zlatan. man kan lika gärna låta real eller något annat lag köpa honom. barca bör gå in på Villa istället som är en mer jämn och mer målfarlig anfallare. hans attityd är ochså hundra gånger bättre.

Barcelona Rambla
2009-03-17 16:47
ElDuroDeFCB:

Har Zlatan ens påstått att Inters trupp är dålig? Det är något som nu vissa på SF verkar ta för givet att han tycker fast han aldrig nämnt det.
Barcelona Rambla
2009-03-17 16:46
tarrak:

Varför ens ödsla tid på något som är dömt att misslyckas? Personen i fråga kan inte föra en sansad och logisk diskussion om så hans liv stod på spel. Mission impossible!
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 16:45
kallesiete
Jag hade citerat vad D_ALVES_20 skriv!
Barcelona tarrak
2009-03-17 16:44
Gud är störst!

Nej det rörde sig om ett missförstånd hos Valladolid. Svenska Fotbollsförbundet skickade information om vad som gällde vid en eventuell uttagning, medan spanjorerna trodde att det var ett klartecken. Lite tråkigt kan tyckas, men Portugalmatchen är kanske inte rätt läge att kastas in i.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-03-17 16:43

Det är en grej jag inte fattar riktigt här med Zlatan rykte... Hur kan han påstå att Inters trupp är dålig. De har topp spelare på de flesta positioner, bra anfalls trupp bra mittfällt och bra backlinje och en grym grym målvakt. De köpte spelare som muntari (bra) och quaresam (årets flopp) och mancini (flopp).. DE slösade pengar på "bra spelare" men har inte lyckats..Det är deras egan fel. Vem fan ska de värva för lyckas? Zlatan vill jag inte ha i Barca, det kommer nog aldrig att hända, men att påstå att Inters trupp är dålig, kan jag bara se som en dålig ursäkt...
Barcelona tarrak
2009-03-17 16:42
MADRID 1902

Okej då vill jag att du på ett klart och tydligt vis redogör för hur folk på Les Rambles ansvarar för vad som står i Gazettan. Jag har svårt att se hur du ska få in våra skilda lagsympatier i den ekvationen, men det ska bli intressant. Shoot!
Barcelona kallesiete
2009-03-17 16:38

L!VOZ,

När du skriver: "Varför klagar Zlatan? Det var väl han som inte gjorde någonting mot United." så fattar jag absolut 0. Han var den absolut ende som gjorde något för Inter på just OT. Bara otur att inte nicken gick in t.ex.

Visst, kan variera från läge till läge men alltid svårt för målvakten när en forward nickar bollen i backen. Det lär man sig på fotbollsskolan.
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-17 16:38
L!VOZ:

Du är väl medveten om att han åtminstone lär göra 20 mål i år i Italien?
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 16:37
tarrak
Du behöver inte göra påhopp,jag är Real Madrid fan som du ser,därför kommer jag nästan alltid tycka annorlunda som er.
Ni ser saker på eran sett och jag ser på mitt sätt!
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 16:34
Islam_Bosna

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag säger som så läs inte så mycket kvällstidningar!

och det sjukast av allt att du återigen skriver att han "enkelt gör 25-26 mål per säsong i la liga"
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-03-17 16:34
MADRID 1902

När det gäller spanska ligan så är det Barca och Villareal som gäller. Tyväer inte Madrid. :) o bli inte förvånad av mitt svar nu...
Barcelona DaniAlves
2009-03-17 16:32
skönt att valdes leder "minst insläppta" mål igen.
Barcelona Gud är störst!
petersays

VAH?! Så det var falskt att han var uttagen?
Barcelona 2HeadsOnEagle
Tv4 verkar ha fattat att ingen vill se Real spela längre... Så de visar inte matchen hahaha
Annons: