/spanien/barcelona/forum/18925.aspx/spanien/barcelona/forum/18925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2009-04-02 10:11
Vad tycker ni om den här målvakten? Skulle ni vilja se honom i Barca. För mig är han GRYM!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-02 09:47
LoL
Det handlar inte om vem man vill se i VM o.s.v.
Den som går vidare till VM förtjänar all respekt i världen.

Fy f*n vad Cacéres ägde hela backlnjen igår natt mot Chile, han var vänster back.
Han är så snabb så att det är inte sant, brytning säker, huvudspel av yttersta världklass.
Kan inte sluta och hylla honom efter denna match.

Speciellt när han la bollen framför en spelare som stog 20 meter framför honom men ändå lyckades han hinna före honom.
Så snabb så snabb.
gillar skarpt denna spelaren.
Tro mig han kommer att bli värld back inom snart framtid bara han får förtroendet av den käre Pep.
Snälla Pep lita på killen det kommer du inte ångra dig, det kan jag lova dig. :D
Barcelona Rey Etoo
2009-04-02 09:45
Maradonna håller inte visste det hela tiden han ahr bara tur att hans spelare besitter den kvaliten de gör.

Om Argebtina ska ha någon chans ska köpa en meriterad och taktisk tränare annars jan jag räkna ut de redan nu.
Barcelona Dizzy
2009-04-02 09:40
Miguel.G

Självklart vill jag inte se Sverige heller för mig är det bara Spain och Brasil.

Visca Barca!
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 09:34
Dizzy.

Ärligt talat? Vem fan vill se Sverige i VM? Nöjda med 0-0 mot Portugal visar hur dåliga ni är. Chile spelar en mycket mer attraktivt fotboll än Sverige.
Barcelona Dizzy
2009-04-02 08:44
Ärligt talat vem vill se Chile i Vm? Det är fan pinsamt! Finns inte sämre lag.

In och rösta här cules vem ni skulle vilja se som left winger. Själv röstade man på Ribery.
Barcelona Ciao-V
2009-04-02 08:29
Xavi och Pique måste ha varit planens bästa spelare. De har fått högsta betygen av Goal.com.

Kul även för Busquets som har debutterat igår kväll.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-04-02 04:04
Daniel Alves spelar från start mor Peru nu. Det står 2-0 i halvtid till Brasilien och Alves har kanske varit bäst på plan. Han gjorde assist till det andra målet.
Barcelona Cocco
2009-04-02 02:05
Asså de här är ett skämt.
Att folk kriteserar messi efter argentinas förlust.
Har bara en sak att säga till baloo, Jag läste i real forumet att du ser gerard som världens just nu bästa spelar.(håller me dig lite).
Gerard har vart enorm sista 4 matcherna kom ihåg de sista 4 medans messi har vart bra hela säsongen.
Sen att kritisera messi över 1 match e o ta i.
Om du kollar på argentinas lag så har dom varken bra mittfällt el backlinje.
Dom saknar bra cm typ som rikelme el veron el killy gonzales.
De dom har idag är 1 bra macherano resten håller inte landslags nivå spec inte gago.
Real Madrid Shi
2009-04-02 01:38
"Messi suger!!1!!!!" och "Gago är världelös hahaahHAHAa"

Kommentarer som man tyvärr ser ständigt, kommentarer som sänker nivån på båda forumen något enorm.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-02 00:57
Ämne: Ämne: Chile g....
Napao

Hahahaha som sagt dagens inlägg.

tyckte också den där om att man hittade Heinze REA i Lidl. hahhaa rena ta 3 betala för 2.haha
Barcelona pokke
2009-04-02 00:44
Mr Baloo-Gonzalez.

Förstod inte ett skit av ditt senaste inlägg. Stanna inne på Puerta där du kan snacka hur mycket skitsnack om Messi du vill. Good luck my friend!
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 00:41
Napao

Haha, ett härligt skämt som får avsluta den här kvällen för min del.

Bona nit!
Delarocha
2009-04-02 00:31
Napao; jag är nog glad att jag inte ens såg speciellt mycket av matchen om han var bäst på plan. Satan vad Argentina lär ha varit usla.
Barcelona el Flaco
2009-04-02 00:25
Napao: "Klart Chile går till VM Heinze spelar ju inte där"

*Rullar på golvet och dör av skratt*
Dagens mäktigaste inlägg.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-04-02 00:22
Gonzalez_Barca
För visa individer är klubb laget större än landslaget för visa är det tvärtom.
Tror att få vet vad sydamerika går igenom när det gäller att revolutionera sina landslag just nu, för inte så länge sedan vad alla lag närmast Atlanten kända för sin fotboll å alla länder på andra sidan berget kända för sina individuals, men vinden har vänd och få vet om det.

Ikväll viner vi. du och jag för en dag.
Barcelona Napao
2009-04-02 00:22
många som klagar på Argentinas målvakt som spelar i serie a laget Lazio,jag tycker han var bästa argentinaren utan han skulle det nog slutat 11-1 minst.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-02 00:20
Delarocha

Hah okej ;)
Delarocha
2009-04-02 00:20
Visserligen ett rätt solitt argument Napao.
Barcelona Napao
2009-04-02 00:19
Ämne: Chile går ju ändå in....
Klart Chile går till VM Heinze spelar ju inte där =P
Delarocha
2009-04-02 00:18
Läs vad Rambla skrev.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-02 00:16
Vad har Chile gjort mot dig att du hoppas de inte hamnar där?
Barcelona Rambla
Ämne: Delarocha

Och va....
Det skrev han nog mest för att reta Baloo. ;)
Delarocha
Kan ju alltid hoppas.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-02 00:14
Delarocha

Och vad får dig att tro att de inte gör det?
Barcelona BlueRed.
2009-04-02 00:13
Mr Baloo-Gonzalez.

Du som var geniet ju. :) Då det krävdes geni för att läsa och verkligen förstå dina inlägg så tolkar jag det som att det måste vara ett geni som skriver dem också.

Eller har jag fel?

Resultatet 6-1 är väl ganska mycket och Argentina kunde ha gjort lite bättre ifrån sig.
Men som sagt så verkar det inte vara lätt att spela matcher på 3500m höjd och det är inte bara Argentina som fått smaka på dåliga resultat när de spelas där.

God natt och låt oss hoppas att IPRED lagen bara var ett stort april skämt...
Barcelona Rambla
2009-04-02 00:11
Baloo:

Du kan stanna kvar på Puertan istället. Skriver du negativa kommentarer och hela tiden försöker förlöjliga Messi så får du faktiskt räkna med en del kommentarer på detta forum. Det är inget du kan förbjuda eller stoppa. Deal with it.
Delarocha
2009-04-02 00:11
Chile går ju ändå inte till VM så det kan man ju alltid glädja sig åt.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-04-02 00:08

Har jag blivit dagens P-lisa idag igen..komigen.
att Argentina förlorar gynnar bara Chile för den delen, resten kan ni lista ut själva, ni är ju genier.
Barcelona Rambla
2009-04-02 00:06
Som sagt, bry er inte om Baloo.

Det är inte bara Messi som åker hem med 1-6 i baken. Det gör även Maradona som coach, Gago som defensiv mittfältare och Heinze om vänsterback. Fanns det ens ett mittfält?

Dessutom så inser nog inte vi här i Norden hur pass jävligt det är att spela fotboll på 3600m höjd. Såg ni hur bollen studsade och for iväg med en jävla fart? Det beror på den tunna syrefattiga luften.
Annons: