/spanien/barcelona/forum/18924.aspx/spanien/barcelona/forum/18924.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Allendinho
2009-03-19 15:51
Äntligen är Milito tillbaka! :) Vad tycker ni om Militos revanch? :)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-19 15:42
Ämne: PILMÀ (Blaugrana en ....
Para Siempre
Det är bara att ilsken tar ut hela.
Sorry men annars är det inget fel på vad jag brukar skriva här inne:D

Det är bara att folk har massor med stolta namn./nick.
Barcelona Klint
2009-03-19 15:39
Och så höjer vi nivån, tack! Flertalet inlägg är bortplockade och fortsätter det i samma anda framöver kommer det att utdelas spärrar.
Barcelona Para Siempre
2009-03-19 15:34
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

Så som du kritiserar folk för deras inlägg kan man kritisera dig för ditt språk. Vårda språket!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-19 15:32
Till Red

Snälla kan ni ta bort alla dessa politiska inlägg? TACK

Shit vad irriterande. det är ingen jä**a flashback denna forum.:D
Det är en fotbollklubbs forum och klubben heter FC Barcelona om ni inte visste.
Det är inga jä**a domstol.
Barcelona pedro=framtid
2009-03-19 15:32
kul för bojans skull i helgen o de samma gäller Gai i snart framtid. jag e palastiner men de e ett barca-forum o tycker att de borde snackas om barca för de. hoppas att dom några borde byta sina nick snart.
Barcelona tarrak
2009-03-19 14:57
Det är väl själva f*n att folk inte kan ta eget ansvar, utan att vi i red hela tiden måste övervaka. Snacka om att ni dödar all lust att driva den här sidan!

Vad gör ni här om ni ändå bara ska diskutera allt utom just FC Barcelona? Alla ni som fortsätter med era malplacerade politiska och religiösa diskussioner kommer bli spärrade rakt av i fortsättningen.

Vi får nog också fundera på totalförbud mot religiösa och nationalistiska/patriotiska nicks, eftersom det verkar vara de, som i väldigt stor utsträckning, startar dessa diskussioner.
Barcelona J.Gamper
2009-03-19 14:50
Haha från ingenstans börja folk nicka Gud finns inte! Stolt Israel och Stolt Palestinier

Jag menar, finns ju så mycket annat att diskutera t.ex Barca?
Barcelona L!VOZ
2009-03-19 14:50
Nu måste väl redaktionen agera.

Vill ni överlägga, avhandla, argumentera, debattera politik dra ni till flashback forum!

Skärpning nu!
Barcelona Okkapokka
2009-03-19 14:47
Oj, jag tror att jag gick fel. Trodde detta var ett Barca-forum. Ursäkta.
Barcelona João Pinto
2009-03-19 14:44
Hade varit så skönt att slippa den politiska diskution här inne...

Barcelona el Flaco
2009-03-19 14:06
Klubben planerar bygga en staty till äran av Ladislao Kubala, Barcelonas bästa spelare genom tiderna. Initiativet kommer från en grupp av äldre vetaraner som alla tidigare representerat Barça (ABV). Statyn planeras vara färdig den 15 juni, samma datum då Kubala skrev på för Barcelona 1950.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-19 14:01
Bla bla bla skippa skit snacket grabbar här snackar vi fotboll och inget annat och sen förövrigt anser jag att er nick "stolt ***" är löjliga, omogna är vad ni är.

Red borde gå in här och säga vad som gäller.
Barcelona Messidona
2009-03-19 13:51
Lyssna noga nu ni som kallar er stolta palestinier och stolta israeler.... MES QUE UN CLUB... hoppas ni förstår.... MORE THAN A CLUB.... om ni inte fattar än..... MER ÄN BARA EN KLUBB..... och om ni inte fattar nu.... så beat it
Barcelona Criff
2009-03-19 13:50
Stolt Israel, det kommer alltid finnas människor som inte kan se längre än deras egna näsa.

Det bästa du kan göra är att bara ignorera det.

Den dagen Gai Assulin kommer vara den nya Messi så kommer folk ändå skryta om honom som om dem alltid älskat honom.

Det är bara bittra människor.
Barcelona SaM__-
2009-03-19 13:49
Kan ni lägga ner ert barnsliga beteende med massa namn som här inne endast verkar provocera varandra. Va stolt Israel eller stolt palestinier för er själv vi andra bryr oss inte direkt. Enda som saknas är väl att någon börjar nicka "stolt svensk". Skärpning nu!

Till CL lottningen. Jag har inte direkt några mardröms motståndare men däremot skulle jag ljuga om jag påstod att det inte spelar någon större roll om vi får exempelvis Porto. Ett mycket starkt lag men helt klart det minst "starka" kvar. Men annars skulle det vara roligt att möte Man U måste jag säga, eller något annat lag från de brittiska öarna :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-03-19 12:43
Ämne: Hoppas verkligen ni ....
Tas ned på jorden?
Liverpool gjorde ett ganska bra jobb med att ta ner dem på jorden med sin storvinst mot dem. Men vi har ju lite revanch mot just Pool och Man som slog ut Barca, någon av dem skulle sitta nice.

Manchester i bra eller dålig form kan man alldrig räkna ut, men jag tror vi tar dem.

Barcelonito / Lucho Enrique 2

Du får jätte gärna langa länk till Villas agents kommentar.
Barcelona Stolt Palestinier
2009-03-19 12:37
Cape

Skönt att Milito kommer tillbaka snart. Han har väl varit borta snart i ett år om jag minnst rätt? Skadade väl sig mot United i semin.
Barcelona Lamiah
2009-03-19 12:36
Ja tycker inte att det spelar så stor roll vilka vi får imoorgon. Tror att oavsett vem vi lottas mot så kommer vi stå som favoriter i allt förhandssnack, kanske lika bra o få de starkaste lagen direkt då ?
Barcelona Ciao-V
2009-03-19 12:00
Vilket lag tror ni Barca kommer att lottas mot imorgon?
Själv tror jag på Man United eller Liverpool.

Liverpool slog ut en spansk gigant. Det är inte troligt att de kommer att slå ut en till spansk gigant. Det händer bara inte.
Spelarna i Barca blir extra taggade mot Liverpool då det vore läskigt om Liverpool slår ut de två spanska giganterna.
Det skulle bli prestigeförlust för den spanska ligan mot den engelska ligan i så fall.

Tror dock att det kan bli som 2006 då Arsenal slog ut Real. Men Barca vann pokalen då.

Vad tror ni andra?
Barcelona Cape
2009-03-19 11:40
Milito är snart tillbaka i matchform! Han har tränat lite smått med resten av laget de närmaste dagarna.

Eto´o, Marquez, Puyol, Valdes och Gudjohnsen förväntas förlänga sina kontrakt efter säsongens slut.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-19 11:39
Känns som att det kommer puttra upp en liten Palestina/Israler diskution här inne snart..? =P

Nae då. Det vore dock jävla skoj att se vilka och hur många olika nationaliteter vi har här i Les Rambles.
Fast ja, det har ju inget med Barca att göra men ändå.

Själv är jag född i Sverige till två föräldrar som är från Ecuador, Sydamerika.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-19 11:21
Grabbar den här måste ni se och höra!!!
Real Madrid Paco Buyo
2009-03-19 10:05
C.Andrés:
Nya Camp Nou är dessvärre mindre het än på mycket länge.
För att bygget skall komma igång överhuvudtaget krävs att klubben får sålt MiniEstadi och området däromkring. Som läget ser ut på bygg- och bostadsmarknaden i Barcelona idag kommer kommunen (som var den trliga köparen) aldrig att få sålt området till byggbolag som planerat.
Detta innebär att planerna i dagsläget ligger på is.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-19 09:21
Capello ger beröm till Pep. Att han vågar och är stark nog att tro på sitt lag och bänka nyckelspelare till viktiga matcher.

“Things had been going very easy for Guardiola and everything was working out well for him at first,” the Italian said.

“But in times of difficulty, he persisted with his ideas, often leaving key players on the bench because he was sure the team could still win without them. This is a very important sign of someone with personality.”

För övrigt så säger David Villas agent idag att han vill att Villa ska spela med Barcelona. Han vill se Villa med Messi och briljera.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-19 09:11
J.Gamper

Jag har ju redan Gud är störst! :D
Barcelona J.Gamper
2009-03-19 02:59
Ämne: FooTBaLL

Hehe, r....
Hehe kul nick, känns som om det är ett svar till "Stolt Israel"? :D

Kanske borde jag byta nick till "Gud finns" också som ett svar mot "Gud finns inte"
Barcelona Stolt Palestinier
2009-03-19 00:04
FooTBaLL

Hehe, roliga bilder. Speciellt den på Hleb :)
FooTBaLL
2009-03-18 23:58
Vet inte ifall någon har länkat denna sidan förut. Jag logga in nyss. Men det är roliga bilder från Barcas träning idag. Tror ni inte att dem lyssnar på "Coldplay - Viva La Vida". Hahaha Pep har säkert tvingat dem. :D (länk)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-18 23:46
Deco ryktas vara på väg till Atlético Madrid.
Annons: