/spanien/barcelona/forum/18917.aspx/spanien/barcelona/forum/18917.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 16:19
Islam_Bosna

Har ingen emot zlatan eller bosnia men man kan se lite att du tänker på ditt hjärta än på klubben.

NEJ TACK TILL ZLATAN!
Real Madrid MADRID 1902
2009-03-17 16:17
Det är klart Zlatan ska komma till er om han vill vinna CL vart ska han annars vinna CL nånstans?!;)
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-17 16:15
Barca Bäst!

Tänk på att vi inte haft några viktiga skador förutom på Iniesta under november månad. Både Messi, Etoo, Henry, Xavi, Daniel Alves har varit friska hela tiden.

Det är alltid bra att ha ersättare, speciellt Zlatan som någon påpekade alltid vinner ligan. I Barca bör Zlatan enkelt kunna göra 25-26 mål per säsong.
Barcelona Hetfield
2009-03-17 16:15
3 anledningar till att Zlatan kommer att stanna kvar:

1. Finns ingen chans i världen att Eto'o går med på ett byte

2.Finns ingen chans att Barca slänger så mycket pengar på EN spelare, det är inte barcas filosofi

3. Tro mig, Inter kommer att göra vad de kan föratt behålla honom , även om det innebär att de måste förstärka laget (avsevärt) eller höja hans lön
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-17 16:14

Gillar inte Zlatan eller det eviga looserlaget Inter, men Zlatan drar ett stort lass, han agerar targetman sen måste han även producera magi och därmed avgöra matchen.

Sen att han inte presterar när det vankas stormatch hjälper inte hans cause......
Barcelona Barcaholic
2009-03-17 16:13
D_ALVES_20

Om Zlatan vill komma till oss för att vinna titlar är det inget fel med det. Dani Alves gjorde ju samma sak.
Valencia rågi
2009-03-17 16:13
D_ALVES_20

Vet inte om du har sett senaste Eurotalk men jag är lite inne på samma spår som D.Fjäll. Returmötet mot ManU var Zlatan mkt bra(första halvlek). Han sög upp alla långbollar/passningar han fick för att spela på rättvänd i djup osv. Problemet är att Inter inte fyllde på ordentligt när han gjorde så vilket gjorde hans prestationer meningslösa. Får han kvickare bättre folk runt sig skulle han vara än mer ovärderlig. Han ska heller inte ersätta Etoo han är ingen direkt renodlad striker. Han ska spela släpande bakom i så fall.

Däremot är jag osäker på om Barca är i behov av en sådan spelare just nu.

Förresten vad var det du hade emot Zlatan ;)?
Barcelona Gud är störst!
2009-03-17 16:11
haeger

Han missade nästan öppet mål från 3 meter mot Man u på OT, istället för att nicka rakt mot mål så nickar han ner mot marken sen går den i ribban istället.
Barcelona haeger
2009-03-17 16:09
L!VOZ

Så du säger att han ska vinna matcherna på egen hand åt Inter?
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 16:05
D_ALVES_20

Jag är med dig till 100% på allt du skriv, helt rätt!

Förresten varför klagar Zlatan mest på Inter. Är inte det han som borde göra mål, han gjorde ingenting mot Man U i första mötet på Inters hemmaplan

Så sant så sant och roligt samtidigt :)
Barcelona haeger
2009-03-17 16:02
Känns inte som att Zlatans personlighet skulle passa i Barca.
Barcelona kallesiete
2009-03-17 16:00

D_ALVES_20
Skriv för guds skull inte att Zlatan ska gå till Real. Om han inte kommer till oss så ska han INTE gå till Real. Zlatan vinner ligan, alltid.
Barca Bäst!
2009-03-17 15:58
Varför ska Barca värva någon alls egentligen? Det går ju bra.
Barcelona D_ALVES_20
2009-03-17 15:56
Driver de eller med oss eller driver de med Barca. Hur kan italienska tidningen skriva så:(Den italienska tidningen skriver även att Samuel Eto’o skulle kunna vara en del utav betalningen för svensken). Zlatan är en mycket bra anfallare. Men han är absolut inte bättre än Etoo som målgörare, och han kan inte ta Henrys plats. Han är inte bättre än Henry och kommer aldrig bli det, Henry äger den positionen. Henry kan absolut prestera såhär en säsong till, sen om han tappar då kan vi leta efter en ersättare.

Och det finns en annan poäng, jag vill inte ha Zlatan i Barca. Har inget emot honom, han är absolut en av Europas 5 vassaste anfallare just nu. MEN varför vill han byta klubb? Är det för att han gillar Barca, nej det tror jag inte. Zlatan vill bara dit för att vinna CL, det känns med andra ord att han vill utnyttja Barca. Nej tack Zlatan gå till Real, de behöver målgörare som du.

Jag påstår inte att alla spelare som Barca har värvat de har hjärta för klubben, jag vill ha spelare som brinner för Barca. Som Daniel Alves sa att han har väntat 10 år för att komma till Barca, man kan inte påstå att alla spelare just nu brinner för Barca. Men de flesta gör det säkert. Barca är mer än en klubb, kolla vilken känsla eller glädje vi har i laget när det går bra.

Jag vill inte att folk missförstår mig. Har inget emot Zlatan, han är mycket bra anfallare. För mig jag bryr om Barcas rykte som lag på plan samt utanför, men en annan viktig sak. Alla vet hur svensk media slickar Zlatans röv, de får göra det för det påverkar inte mig.

Senast jag såg programet Fotbolls Kanalen på TV4, de sa att Zlatan bär upp Inter på sina axlar. Jag vill inte höra att Zlatan bär upp Barca på sina axlar, alla i Barca jobbar som en för alla och alla för en. Det är det vi är vana att se Barca spela totalfotboll, trots att vi har sjukt bra tekniska spelare. Men vi har ett underbart lag som sammarbetar best av alla lag tycker jag.

Kolla vad Alves, Bojan, Messi och Iniesta gjorde med Almeria, de lekte ut Almerias försvar. Om Zlatan vill vinna CL, han kan gå till Liverpool, Real, Bayer Munchen osv. När Henrik Larsson kom till Barca, då det var för att vara en av laget och bidra till framgångar. Förresten varför klagar Zlatan mest på Inter. Är inte det han som borde göra mål, han gjorde ingenting mot Man U i första mötet på Inters hemmaplan. Det klart Man U har en fördel sen på hemma och slog ut Inter, nej tack till Zlatan. Jag säger bara min åsikt.
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 15:56
Rambla har rätt!

Han kommer inte och jag vill inte ha honnom i barca!!

Hanns attityd passar real utmärkt!

Barcelona Gud är störst!
2009-03-17 15:54
Pep.G

Tror itne han är Barcafan bara för att han hade på sig en Barca tröja på en konsert (pga Henry var där) det är bara en media grej. Vill ändå inte ha den svikaren(mot pac) som barcafan.
Barcelona Rambla
2009-03-17 15:54
Paco Buyo

Jag tror säkert att fansen nere i Barcelona gärna hade sett Zlatan i laget. Det jag ställer mig frågande till är hur pass allvarligt det här ryktet är? Jag tror som sagt att agenten försöker sätta press på Inters klubbledning. Budskapet är. Skaffa fram ett slagkraftigt lag.

supermac:

Det är lugnt. Vi delar bara samma tankar i det här ryktet.
Barcelona supermac
2009-03-17 15:51
Bah! Såg nu vad Rambla skrev. Hans inlägg fanns inte när jag skrev mitt hehe.
Barcelona el Flaco
2009-03-17 15:49
Pep.G/

Dessvärre så är jag inte någon Snoop-fan. ;)
Barcelona supermac
2009-03-17 15:46
Att Zlatan skulle komma till Barca tror jag på när jag ser han i barcatröjan på Camp nou. Kan ju vara så enkelt att Zlatan försöker sätta press på Inter att rusta upp med bättre material runt honom så dom har en chans att ta sig till CL-final i framtiden.

Men om han skulle komma hade jag välkomnat honom och jag tror han skulle göra mycket mer mål med Iniesta, Xavi och Messi runt honom än i Inter. Messi och Iniesta skulle även få mycket mer ytor. Det går inte att punktmarkera 3 så oerhört skickliga spelare i en hel match.
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:46
El flaco

Du som gillar hiphop-musik. Snoop Dogg är ett Barca-fan :D
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:44
tribente_magico

Zlatan som möter och Etoo som springer. Det är ett drömanfallspar. Tänk dig om inte Inter hade sålt Martins, vilket anfall Inter hade haft idag !
Real Madrid Paco Buyo
2009-03-17 15:43
Rambla:
Jag gör precis tvärtom och spär på Zlatansurret.
På länken ovan kan ni rösta på vilken anfallare ni vill ha i Barça. För tillfället leder Zlatan.
Barcelona tribente_magico
2009-03-17 15:43
Tror faktiskt inte det skulle kunna gå att ha etoo och zlatan på plan samtidigt, delvis för dom spelar på samma position och för att båda kräver jäkligt mycke plats på plan. Tror det skulle bli lite robben/huntelaar symdrom av det, MINST!, skulle inte bli bra!

ända möjligheten att zlatan skulle komma till barca är att barca måste sälja etoo.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-17 15:40
Ämne: Är det inte troligar....
Ifall Etoo sticker.
Barcelona el Flaco
2009-03-17 15:40
Esse - Chelsea/

Villa är definitivt Barcelonas prioritering om Eto'o lämnar.
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:39
Zlatan skulle inte passa in i ett 4-3-3 system men däremot om vi spelar

--------------Valdes---------------

--Alves--Marquez--Puyol--Abidal---
-----------Yaya Toure-------------
Messi--------------------Iniesta--
-------------Xavi-----------------
-----Zlatan-------Etoo------------

Haha, Marquez, Xavi, Iniesta, Messi och Zlatan som leverar bollar till Etoo. Sen kan vi ha Henry som någon sorts supersub :)
Barcelona Rambla
2009-03-17 15:38
Alltså, det här sk Zlatan-ryktet börar ta löjliga proportioner. Bara för att Gazzettan går ut med att Zlatans agent tagit kontakt med Barcelona så tror många genast att en övergång är på gång. Zlatans agent gnäller i media. Varför tror ni att han gör det? Jo, antagligen för att sätta press på Inter att förstärka laget till nästa säsong annars så drar jag och Zlatan. För att visa Moratti & co att det minsann finns andra klubbar ute i Europa som jättegärna vill ha Zlatan och som satsar på CL.

Sen att tidningen Gazzetta dello Sport nämner Zlatan + €50m är bara skrattretande i sammahanget. De har inga som helst belägg för de summorna utan troligtvis hittar de bara på eller nämner en siffra som väcker rubriker.

Mitt tips till er. Lägg ner alla tankar om Zlatan till Barca, han kommer med största sannoklighet stanna i Inter. Barcelona vill behålla Eto'o, går inte det så värvas Villa.
Esse - Chelsea
2009-03-17 15:34
Är det inte troligare att Barca väljer Villa istället för Z?
Malibou
2009-03-17 15:31
om zlatan nu skulle komma... grymt för henry/iniesta på vänster kanten som inte skulle ha nån markering alls på sig kanske 1 gubbe och den gubben drar dom ju lätt:)

hoppas verkligen att zlatan kommer faktiskt.
Annons: