/spanien/barcelona/forum/18911.aspx/spanien/barcelona/forum/18911.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-03-20 20:30
Okkapokka

Skillnaden mellan os och real fansen är att vi är inte så kaxiga som de är. Inte vad jag läst iallafall. De var redan klara för kvartsfinal enligt de själva och de började redan reta liverpool för att de hade så dåligt lag innan de spelat ens. Helt rätt att de åkte ner på jorden igen.

Den jag är mest orolig för är Luca Toni, hoppas inte han kan spela. Han blir livsfarlig på fasta situationer där vi är lite halvdåliga. Sett över 180 minuter ska vi vinna mot Bayern.
Barcelona a l b .
2009-03-20 20:29
el Flaco

Verkar inte vara något större bråk. Knappt värt att nämas ens..

Mes Que Un Club..
Barcelona el Flaco
2009-03-20 20:26
Under dagens träning skedde det en incident mellan Piqué och Jorquera där målvakten glidtacklade mittbacken som blev liggandes på marken. Piqué gick sedan fram till Jorquera och de två började tjafsa med varandra tills Valdés och Henry gick emellan och särade de. Börjar hetta till.
Barcelona Okkapokka / Peace på Les Rambles!
2009-03-20 20:21
För visst bör Barcelona kunna slå ut Bayern München?

Ja!
Jesus Kristus
2009-03-20 20:18
Puertan är ett skämt!jag hoppas ochså att det blir barca-manu i final i cl!
Mattlo United
2009-03-20 20:04
Real Madrids fans borde utrotas. Vampíro #8 skrev en sann sak om att dom ska återvända till puerta och skriva drömelvor. Har vart inne o kollat på deras forum några gånger för att få mig ett gott skratt. Dom ska köpa Ronaldo,Tevez,Evra,Lahm,kaka,Gerrard,Benzema,Villa,Silva och en hel del annat. Kan man ta sånna fans på allvar?? Ingen verklighetsuppfattning som helst utan tror att det är precis samma sak som när dom sitter vid sitt FM. Patetiska fans är vad Real har i puertan.

Er hyser jag stor respekt för och hoppas ni slår ut både Bayern Munchen och sen förhoppningsvis Chelsea i semin. Då blir det drömmarnas final i Rom mellan världens två bästa lag, Barcelona - Manchester United.

Önskar er lycka till i ligan och hoppas ni håller ut till slutet, sen får vi hoppas att vi ses i Rom!

Glory Glory Man United!
Jesus Kristus
2009-03-20 19:52
Om vi tar oss till semifinal i cl kommer milito o abidal va klara för spel?
Barcelona Vampíro #8
2009-03-20 19:39
Kolla mitt länktips för att följa Dani Alves blogg. Blir spännande att se vad han kommer skriva på bloggen :D.
Barcelona Vampíro #8
2009-03-20 19:28
Haha, Gerard Piqué är så skön :).

Du borde verkligen återvända till Puerta för att skriva era drömelvor med spelare som Gerrard, Kaká, Cristiano, Iniesta osv.

Ingen här tar dig på allvar när du inte kan motivera dina meningar och skriver FC Messilona.
Real Madrid F7 Zizou~™ [7 de mayo]
2009-03-20 19:27

''In till puertan och planera nästa års startelva.''

Du skämms inte det minsta när du kallar mig pinsam, jag hade lagt ner stridsyxan. När du påpekade att Real köper en hel starelva...
Barcelona Vampíro #8
2009-03-20 19:21
F7 Zizou~™ [7 de mayo]

FC Messilona, herregud hur pinsam är du? Var det inte Marca som räknade ut att Robben stod för 61% av era mål? Jag som trode att fjortisarna från Puerta slutade med ''Barcelona är bajs utan Messi'' men tydligen så verkar några Madridistas fortsätta med det.
Barcelona Vampíro
2009-03-20 19:15
F7 Zizou:

Dani Alves är en bättre ytterback än Philip Lahm, både offensivt och defensivt. Kom igen den här disskussionen leder ändå ingen vart för culés kommer alltid tycka att Alves är bättre (defensivt också) så vi behöver inte slösa våran tid. In till puertan och planera nästa års startelva.
2009-03-20 19:07
Vampíro

Lahm är INTE bättre än Alves, utan bättre defensivt sätt. Herregud var läser du att jag skriver att Alves är dålig eller sämre än Lahm ?
Barcelona DaniAlves
2009-03-20 19:07
okej då förstår jag..

varför slösa tid på att disskutera vem som är bäst, vi alla kommer se under kvartsfinalen vem som är bäst..

svårare än så är det inte..
2009-03-20 19:05
DaniAlves

Dani alves är bättre offensivt även om Lahm även han är en ganska offensiv back. Svårare än så var det inte.
Barcelona J.Gamper
2009-03-20 19:04
Vad tycker ni om Sporting Gijóns offensiva vänsterback José Angel Valdés ”Cote”. Verkar vara en intressant spelare.
Barcelona Vampíro
2009-03-20 19:04
F7 Zizou:

Men du är ju här inne och säger att Lahm är bättre än Alves så på vilket sätt skiljer det dig från de andra?
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-20 19:03
Så du menar att du är så trångsynt att du tror att alt som du säger är sant?
Barcelona DaniAlves
2009-03-20 19:03
F7 Zizou~™ [7 de mayo]

"Lahm är underskattad, inte lika bra offensivt men bra offensivt är han..."

vad menar du?
2009-03-20 19:02
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Vill inte få någon med mig, trodde alla visste att det som jag har predikat men men.
2009-03-20 19:00
Vampíro

Jag har aldrig jämfört Robben vs Messi eller Guti vs Xavi för att det är lönlöst. Men sopa alla över en kant....
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-20 19:00
F7 Zizou~™ [7 de mayo]

Men ja vi vet, du tycker Lahm är bättre än Alves men vad gör du här? Försöker du få nån med dig? Någon som ska hålla med? På Puertan får du nog med dig de flesta, gå dit.
2009-03-20 18:59

Ni kan hoppa på mig hur mycket ni vill, men jag menar att Alves är en mycket mycket bra högerback, han brister defensivt sätt enligt mig. Lahm är underskattad, inte lika bra offensivt men bra offensivt är han...
Barcelona J.Gamper
2009-03-20 18:58
Ämne: F7 Zizou:

Varför ....
Haha håller med totalt. Vem kommer inte ihåg Realfansen hype kring att Robben är bättre än Messi. Så typiskt.. att det kan vara så svårt för de att erkänna rivalernas lag helt enkelt är ett bra lag som dessutom är bättre än deras.
Barcelona Vampíro
2009-03-20 18:57
F7 Zizou:

Varför skulle det vara kul? Alves har som sagt flera matcher klarat av att radera bort spelare med hjälp av sin agressivitet och fysik medans Lahm allt som ofta förlorar löpdueller och närkamper pga av sin fysik. Det enda som är kul är hur ni madridistas alltid ska ha rätt med era spelardebatter, Robben vs Messi, Guti vs Xavi osv.
Barcelona J.Gamper
2009-03-20 18:55
Ämne: J.Gamper

VM-fin....
Haha vad spelar det för roll? Maicon är en världsback som Lahm har låååångt upp till.
Barcelona Rambla
2009-03-20 18:55
Ämne: Rambla

Och ändå ....
Ja precis. Du behöver inte vistas på forumet med den attityden du uppvisar.

Kan du vara så vänlig och försöka att inte särskriva allting? Det blir lite jobbigt att läsa faktiskt. Skriv ihop nobelpriset vetja.
2009-03-20 18:54
J.Gamper

VM-finalen var ett missförstånd, sen kanske du kan visa mig klipp på alves i landslaget...

Ne juste, han är petad av Maicon....
Barcelona J.Gamper
2009-03-20 18:54
Lahm är för mig en offensiv back som helt enkelt är en sämre version av Alves. När Alves spelar på sin toppnivå vilket han egentligen inte gör alla matcher så är han världens bästa back, annars är han helt klart Top5 högerbackar i världen.
2009-03-20 18:52
Rambla

Och ändå vill du att jag ska komma tillbaka när jag kan visa respekt ? Rambla du bodde få nobel priset;)
Annons: