/spanien/barcelona/forum/18908.aspx/spanien/barcelona/forum/18908.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-03-21 13:43
En annan snygg bild med Camp Nou i bakgrunden.
Barcelona alimransetkic23
2009-03-21 13:36
Riktig snygg design måste ja säga! :D
Barcelona Rambla
2009-03-21 13:35
Captain:

Där har du en skaplig bild. Jag håller också med om agående typsnittet på Més que un club-texten.
Barcelona NoGo™
2009-03-21 13:31
Captain Fantastic!/

Riktigt snyggt! :)
Barcelona Captain Fantastic!
2009-03-21 13:28
Rambla/

Jag hittade ingen snygg bild på La Masia, sedan så hade jag även lite ont om yta, det finns vissa delar som inte får vara täckta med för mycket saker, enligt regler från SF.

Ska dock ta era åsikter till hänsyn och se vad jag kan göra.

Den hela designen ser ut som följande, vet dock inte hur bra man ser allt på sidan.
Barcelona Okkapokka / Peace på Les Rambles!
2009-03-21 13:26
Captain! Välkommen tillbaka!

Tyckte designen såg väldigt läcker ut, allt passar perfekt. Om jag måste hitta nåt fel är det väl "Més que un club" texten, fonten kunde vart annorlunda tycker jag och lite tydligare kanske.
Barcelona Bernie
2009-03-21 13:20
Åh så underbar video..;D

Angående Piquè's frånvaro..hur blir formationen nu? Längtar till Milito's comeback, hoppas att man ger honom ett varmt välkommnande tillbaka.
Barcelona Rambla
2009-03-21 13:18
Riktigt snyggt Captain. Jag saknar egentligen bara en sak. En bild på huset La Masia hade kännts extra bra.
Barcelona C.Andrés
2009-03-21 13:17
Grym sida. Tycker dock du borde fixa mes que un club,ser bara fel ut i mina ögon. Sen så kan du ta bort huset i mitten och lägga in lite spelare. Menuknapparna vore soft om du kunde smootha dom och ge dom lite glow.

Grymt jobb!
Barcelona Captain Fantastic!
2009-03-21 13:14
Hejsan alla, det var ett tag sen jag skrev på forumet, jag brukar dock läsa här ganska ofta. Jag har märkt att redaktionerna runt om på SF börjat ändrar sina designer till nya sådana, photoshop hobby som jag har så tänkte jag mig göra en sådan design för att kanske skicka in den till redaktionen. Den är färdig nu, och jag undrar vad allt folk tycker om den.

Som varje konstnärlig bild så har denna även den en historia :D Jag tänkte mig inte ändra allt för mycket från den vi har idag, den som finns är ju i sig skitsnygg och om någoting fungerar så försök inte fixa det, tänkte jag. Däremot har jag ändrat ett par grejer på toppen på sidan. Jag tänkte mig lägga in lite katalansk arkitektur (Antoni Gaudi) och lite kärlek till färgerna, detta då vår klubb alltid haft en stakr identitet, så jag tänkte mig fortsätta på det spåret.

På sidan har jag behållt det ganska simpelt, bara lagt in lite spelare på sidan som fungerar bra, alla från La Masia såklart för att återigen anknyta till identiteten.

Här är den design jag gjort, lämna gärna lite kommentarer med konstruktiv kritik om ni har nån.
Barcelona AlexC
2009-03-21 13:11
Ämne: Ämne: Hoppas ....
Det var ju lite grått. Jag satt med förväntansfulla ögon för att se Real-redaktionen sätta klorna i denna megakatastrof.

Ett "EXTRA EXTRA", som de är så bra på.
Barcelona el Flaco
2009-03-21 13:05
Ämne: Hoppas inte att dom ....
Jag postade samma nyhet igårkväll men tydligen så gick Piqué och Jorquera ut efter träningen och åt tillsammans. Så det var bara en liten konfrontation i ögonblicket men det är nedlagt nu.
Barcelona Criff
2009-03-21 13:01
Snygg tackling där av Jorquera.

Skönt det ska bli att bli av med honom när säsongen tar slut.
Barcelona NoGo™
2009-03-21 12:59
Ämne: Hoppas inte att dom ....
Tycker inte det ser så farligt ut, så det är nog ingen fara.
Barcelona älskabarcelona
2009-03-21 12:50
Hoppas inte att dom ska börja bråka nu.
Barcelona älskabarcelona
Hoppas inte att dom ska börja bråka nu.
Barcelona el Flaco
Piqué har inte kunnat träna idag med laget p.g.a. feber och är tveksam till spel mot Malaga imorgon.
Delarocha
2009-03-21 12:42
En intressant anekdot vad gäller Sporting är att de släppte in 20 mål i CL denna säsong. Samtliga mål mot endast två lag. Bayern 12 och Barcelona 8. Schysst facit.
Barcelona C.Andrés
2009-03-21 12:39
Skulle vara intressant att se följande
---yaya---
Xavi--Hleb
Tror att Hleb får ut det mesta av sin förmåga och kan återigen briljera som en väldigt offensiv mittfältare.Tankar?
Barcelona pokke
2009-03-21 12:31
Keita, Yaya och Xavi på mittfältet är ett måste och Iniesta, Etoo och messi i anfallet.
Jesus Kristus
2009-03-21 12:02
Men om vi tar oss till semi i cl och möter Chelsea ska vi spela med yaya o keita lite kött på mitten och fysisk spel måste man ha mot chelsea och övriga eng lag.
Jesus Kristus
2009-03-21 12:00
Dessutom så kan vi vinna mot bayern på bortaplan me.
Barcelona pokke
2009-03-21 11:59
Angelzzz™

Oslagbara Barcelona är spärrad på Bayern forumet.
Jesus Kristus
2009-03-21 11:59
Ja självklart ska vi vinna mot bayern vi har bättre spelare nästan på varje positon.
Barcelona Pep.G
2009-03-21 11:54
Okkapokka / Peace på Les Rambles!

Jag säger inte att jag underskattar Bayern, men jag tycker inte att dem är bra nog att slå Barca. Dem vann med 12-1 mot Sporting, men snälla Sporting skulle kunna kryssa mot blåvitt. Nej min vän, vi ska nå semi-final och där ska vi skjuta iväg Pool/Chelsea. Är det något lag som kan vinna över Pool så är det just Barca =)
Jesus Kristus
2009-03-21 11:53
Om vi går vidare till semin så tror jag chelsea skulle passat oss bäst!
Barcelona J.Gamper
2009-03-21 11:53
Den snubben skriver aldrig här? Låt bayerns redaktion spärra honom?
Real Madrid Angelzzz™
2009-03-21 11:52
Till redaktionen här ni har en vilse snubbe inne på Bayerns forum som är enbart där för att provocera.
Individens namn är Oslagbara Barcelona!!! sett till hans ålder så kan man förstå men jag tycker ändå att ni får skärpa er lite när ni är ute i andra forum.
Barcelona Okkapokka / Peace på Les Rambles!
2009-03-21 11:46
Pep.G

Vi ser till så att vi hamnar i CL-finalen till och börja med, sen kan vi heja på vår spanska bror ;)
Barcelona Marc
2009-03-21 11:39
Här är en länk till Barcelona U-16 lag som spelar nu!

Roligt att se dessa unga talanger. Om någon minns Ebwelle som det snackats mycket om så spelar han bla.
Annons: