/spanien/barcelona/forum/18907.aspx/spanien/barcelona/forum/18907.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Para Siempre
2009-03-19 20:37
Rey Etoo

You're just one of a kind. Senaste matcherna Puyol spelade innan han blev skadad (senast) så var han riktigt kass. Du påstår att 70% görs av Puyol i backlinjen, inte sant? är resten 30% Alves offensiv? Du har verkligen tappat bort Yaya defensivt va? Kom inte med "Yaya är ingen back". I dagens Barcelona är alla backar och alla forwards.
Barcelona Okkapokka
2009-03-19 20:29
Rey Etoo

Grejen är den att ingen kan ersätta Puyol i vårat lag, precis som ingen kan ersätta Messi i anfallet till exempel. Båda dom två spelarna är i absoluta världsklass och är med i världstoppen, så inte är det så konstigt om försvaret är vilset om Carlés "Hjärtat" "El Captian" Puyol är borta eller hur?
Barcelona Rey Etoo
2009-03-19 20:17
Para Siempre //
Frågan är gör du?
Kolla på puyol när han är tillbaka kolla vad han gör i straff området så ska du se vad jag snackar om.

Och procenten är bara en överdrift men jag trodde du skulle förstå de....
Barcelona The Reporter
2009-03-19 19:55
Ämne: ''Då var det n....
Råkade visst skriva fel , men hoppas folket förstår vad jag är ute efter.
Barcelona Para Siempre
2009-03-19 19:50
Rey Etoo

"70% av fallen gör deras jobb?" En enkel fråga, kollar du verkligen på Barcelonas matcher?
Barcelona Rey Etoo
2009-03-19 19:47
Den enda förstärkningen vi behöver är i backlinjen då tänker jag på våra mittbackar utom puyol. Vi behöver någon puyol kan lita på eftersom han i 70 procent av fallen gör deras jobb.
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-19 19:32
Hoppas hleb stannar. Han har mycket och visa. Det tar tid och anpassa sig och han skulle vara en bra backup eller en startspelare vem vet när kanske inte messi och den andra vänsteryttern är i dålig form då behöver vi ju någon som ska spela där.

Ribery-Etoo-Messi

Dem tre blir ju våra givna anfallare. Hoppas bara vi köper ribery.

Bänken har vi henry,hleb ibland kan dem ju starta och etoo ska ju iväg till afrikanska mästerskapen så henry kommer fortfarande få speltid. Hoppas hleb får speltid nästa säsong. Iniesta kan ju dessutom spela som ytteranfallare så då har vi ju 6 st som kan spela där. Och det borde ju räcka.

Låna ut bojan,pedro. Bort med sanchez eller ge han en chans och låna ut honom. Låna ut jeffren också till en spansk klubb så vi får se han i action.

Vad tycker ni om detta?? kommentera gärna om ni tycker det är bra eller dåligt.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-03-19 19:20
el Flaco

Hehe, fick mig verkligen att skratta. Pep känns verkligen som en av spelarna som vissa av spelarna har sagt i intervjuer.
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-19 19:19
bara man ser filmen så ser man hur mycket alla gillar varann. det är en skön känsla och se.

Keita är en spelare som inte klagar fast han är bänkad mycket och det ska han ha cred för. Han har presterat när han fått chanserna men det är svårt och starta i ett lag som barca med xavi och iniesta. Hoppas han inte lämnar!!
Barcelona Saman.
2009-03-19 19:15
el Flaco

Haha Pep är så skön.
Barcelona Barcaholic
2009-03-19 19:07
Jag hoppas vi lottas mot Bayern Munchen. Vill få starkt motstånd så man vet vart man ligger plus då kanske vi kan göra upp med Ribery och om vi vinner över dom så tänker säkert Ribery där vill jag spela haha ;).
Barcelona Barcaholic
2009-03-19 19:03
''Då var det någon som skrev att vi inte kommer lyckas med att vinna dom 4 matcherna på grund av vår form.''

Vi vann inte alla dom fyra matcherna? Det var inte jag som sa att vi inte kommer lyckas men endån rätt ska vara rätt ;).
Barcelona el Flaco
2009-03-19 19:03
Hehe, Pep såg ut att ha kul på träningen idag, särskilt med Keita (länktips).
Barcelona The Reporter
2009-03-19 19:02
Kommer ni ihåg när jag skrev att om vi vinner mot Atl Bilbao går vidare mot Mallorca och Lyon , och vinner liga matchen efter At bilbao, så skulle vi vara gammla barca igen.

Då var det någon som skrev att vi inte kommer lyckas med att vinna dom 4 matcherna på grund av vår form.

Haha, snacka om att få äta upp sina ord:)
Barcelona Klint
2009-03-19 18:47
Yes det är onekligen spännande. Jag ser gärna att vi lottas mot Porto eller Arsenal.
Barcelona Tompa
2009-03-19 18:45
Blir intressant lottning i morgon. Blir inte det minste överraskad om vi lottas mot Chelsea igen. Helst ser jag ändå vi lottas mot Arsenal.
Barcelona R.D.A.M
2009-03-19 18:10
Kul för Iniesta :) Se länk.
El Niño #1
2009-03-19 17:57
Ämne: Juste det, klokt av ....
Messi är en av de bästa spelarna som låter hjärtat tala för sig.:D
Mycket klokt. :D

Hade det varit ronaldo och Real erbjöd honom 1 krona över sin nuvarande lön så skulle han sticka iväg.:S
Barcelona Ciao-V
2009-03-19 17:49
Juste det, klokt av Messi, se länk.
Det finns saker man inte kan köpa med pengar. Det är den känsla som denna gudebenådade killen har för sin klubb.

""No ficharía por el Real Madrid, si por mí fuera me quedaba toda la vida en el Barça, hay cosas que no se pueden comprar con dinero como la felicidad y lo bien que estoy aquí en Barcelona".

Att journalister inte lär sig att sluta att ställa den fråga. Kan du tänka dig att spela för den nya förmodade presidenten i Madrid(vad han nu heter).
Vi har en härlig sommar framför oss där media i Spanien kommer att hitta på saker ur intet!
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-19 17:45
Har varit fint väder mellan 15-20 grader i skuggan och strålande sol så det är väl kanon väder, inte badväder men ändå ;)
Barcelona Riiio!!
2009-03-19 17:44
//15 grader och sol. Inte helt fel.

Underbart! tack för infon =).
Åker ner imorgon (inatt)'
Barcelona Klint
2009-03-19 17:40
Ämne: Grabbar vet någon hu....
15 grader och sol. Inte helt fel.
Barcelona Riiio!!
2009-03-19 17:31
Grabbar vet någon hur vädret är i barcelona nu såhär års???
Barcelona C.Andrés
2009-03-19 17:29
Din insideinfo är lika trolig som att jag skulle ha sett Yeti i stan idag.

Men vore ändå ballt med dom matcherna!

*Hoppas på en rolig match*
Delarocha
2009-03-19 17:02
Skippar nog gärna det.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-19 16:57
Jag säger satsa pengar på det där då kommer ni bli rika ;)
Barcelona haeger
2009-03-19 16:54
Messidinho_10

Vad du vill ska hända på lottningen är inte inside info. :)
Delarocha
2009-03-19 16:52
Ok. Spännande. Vart komemr den infon från då?
Barcelona Messidinho_10
2009-03-19 16:51
Lite inside info..

Chelsea vs Villareal
ManU vs Barca
Liverpool vs Arsenal
Bayern vs Porto
Valencia rågi
2009-03-19 16:21
Jag ser Porto som jämbördiga Arsenal denna säsong. Villarreal tycker jag är bättre än Arsenal.
Vill se er köra över Liverpool eller Man U. Hellre Katalaner än engelsmän, hoppas ni går hela vägen.
Annons: