/spanien/barcelona/forum/18901.aspx/spanien/barcelona/forum/18901.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-22 12:39
Jag tror också att vi kommer att krossa Malaga idag eftersom deras spelstil passar oss bättre än vad andra lag gör.
De spelar offensivt fotboll, gillar att utmana sin motståndare till skillnad från andra lag i ligan.
Malaga gillar att spela fotboll helt enkelt.

Det är därför jag tror att vi kommer att vinna de ikväll.

Förresten ni som tar er tid att göra designer skulle jag vill säga till att texten Les Rambles i vänstra menyn ska vara en annorlunda text färg om ni förstår vad jag menar.
Barcelona Miguel.G
2009-03-22 12:30
Tror också Barca får det "lätt" idag. Vi är väldigt starka på hemmaplan och det ska mycket till om Malaga ska ta poäng.
Barcelona Ciao-V
2009-03-22 12:24
Någon skrev att han/hon är orolig för dagens match. Jag är inte alls orolig. Magkänslan säger att Barca vinner matchen med marginal. Barca är stark hemma på Camp Nou, om inte domaren avgör matchen, som matchen mot Espanyol.
Min förhoppning är att denna match blir fjärde raka segern, inklusive matchen mot Lyon.

Hoppas även att Valdes håller nollan i denna match. Han leder nu återigen Zambora...
Barcelona Criff
2009-03-22 12:11
Klint, Riktigt bra inför! Tackar.

EDIT: Var bara tvungen att kommentera det här också, de som har varit här ett tag på sidan som mig själv, minns ni alla oändliga diskussioner med Real fans om Guti`s vara eller icke vara i landslaget?
Han vann assistligan och var minst lika bra som Xavi & grabbarna.
Nu när man tittar in på puertan är det helt annorlunda. Det är som han är som en Oleguer var för oss en gång i tiden(fast jag gillade Oleguer).
Det svänger snabbt i fotbollsvärlden, från att vara en utav världens bästa mittfältare till att ingen vill ha med honom i truppen.
Barcelona nylén
2009-03-22 12:06
skulle ni vilja se några nyförvärv till nästa säsong. Kanske en målvakt, Frey/Fiorentina
Barcelona Barça-fan
2009-03-22 11:57
Lamiah.
Tackar!
Barcelona Barça-fan
2009-03-22 11:56
Okkapokka.
Jo, det blir väl att lägga till 2009 om ett par månader. Det är väl smällar man får ta om man håller på världens bästa fotbollslag. ;) Tack för kritiken, ska försöka förfina den ytterligare.
Barcelona Lamiah
2009-03-22 11:51
Barça-fan

Snyggt ;)
Barcelona Okkapokka
2009-03-22 11:43
Barça-fan

Du har fått en tuff motståndare efter Captains bidrag, men jag gillar ditt också. Jag gillar den där lite enklare stilen och texten. Synd bara att den behöver uppdateras efter säsongen ;)

Men om du kan förbättra den ännu mera så go ahead. Blir spännande och se hur de ser ut.
Barcelona Barcaholic
2009-03-22 11:42
Barça-fan

Ser bra ut tycker bara du ska lägga till 2009 på la liga ;)
Barcelona The Reporter
2009-03-22 11:40
Barça-fan

Skulle inte sitta helt fel :)
Barcelona Barça-fan
2009-03-22 11:37
Såg att det diskuterades design på sidan igår. Utbildad webbdesigner som man är så bestämde jag mig för att sätta mig ner och snickra ihop en design själv. Säg gärna vad ni tycker. (Det är bara en första skiss.)
Barcelona FCBMessi10
2009-03-22 11:29
Gud är störst!: Eller hur du bor i Örebro? Vilket lag går du i?
Barcelona Okkapokka
2009-03-22 11:17
Tror både Real och Barca kommer köra över sina respektive motstånd relativt enkelt idag. Båda verkar ha hittat formen i La Liga och jag förväntar mig att båda lagen har tagit tre poängare efter dagens matcher.

Barca har haft en veckas vila nu också så spelarna är väl extra utvilade. Tror på 4-0 idag.
Real Madrid Sherko
2009-03-22 10:42
el capitano

Det skulle inte förvåna mig om barca fick en blackout ikväll och tappa poäng, det gäller även real.

Det känns lite konstigt inför matcherna hos mig iaf.
el capitano
2009-03-22 07:32
Är det bara jag som är lite orolig inför kvällens match? Jag har tippat 4-0 förstås men drömde inatt att Valdés gjorde bort sig igen och vi förlorade med ett mål, vaknade svettigt och förbannad men blev glad att det va bara en mardröm av kebaben som jag åt i lördags.
Jag hoppas att Pep startar med starkaste elvan..
Barcelona Oha789
2009-03-22 06:22
Alla snackar om en spelare lik Ribery och David Silva till Barcelona nästa säsong...

men jag förstår inte varför man inte köper loss Guardado från Deportivo, killen är så himla duktig så att det inte är sant... han bär Deportivo på sina egna ben... utan han skulle Deportivo inte hitta tillbaka sig efter flera år som dom varit i mitten av serien...

Jag hoppas inte nån stor värvning som Silva och Ribery och massa andra som ni har i huvet...

för mig är det bästa Guardado
Barcelona Gud är störst!
2009-03-22 01:57
VAH! Är det så illa och ha skruvdobbar? Mina första skor med skruvdobbar är nu i år. Men fick med tre olika för olika underlag, dvs hårt, mjukt osv. Men blir man lätt skadad eller?

LeoMessi10

Lagkamraterna och vänner brukar kalla mig för Messi/Iniesta ofta och nu på senare tid Alves också då tränaren har spelat mig på ytterback men jag går upp jämsides med anfallarna. ;)
Barcelona Pep.G
2009-03-22 01:43
Heywood Jablome

Jag pratade med han förut. Han sa att han inte ville förstöra harmonin i laget genom att hämta en ny stjärna till laget vid detta skedet av säsongen, men han sa att han ringer säkert efter att vi har vunnit CL :D
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-22 01:43
Lite väl mycket off topic kanske just nu :)

Är det någon som behöver biljetter till Bayern eller eventuell hemmamatch så kan ni kontaka mig i PM så kan jag fixa max 2 st då jag är medlem och inte ska åka på nåt förens Augusti / Septemeber och sen El Classico.
Barcelona Pep.G
2009-03-22 01:41
Visste ni att Barca fick en helt ny CL-trofé när dem vann den 05/06 ? Pool hade vunnit den 5 gånger innan ( efter den fenomenala vinsten mot Milan ). Så dem fick behålla bucklan. En helt ny buckla smiddes åt världens vackraste lag.

Jag tror UEFA visste att Barca skulle vinna CL 05/06, så dem tänkte ge oss en helt ny buckla :D
Barcelona Heywood Jablome
Pep.G. Jag har väntat på hans samtal i ett par månader nu. :)

Bona nit, mina damer och herrar.
Barcelona AlexandraJonson
är det bara jag eller utvecklas man otroligt mycket själv som spelare genom att titta på Barcas matcher?
Barcelona LeoMessi10
2009-03-22 01:40
Ämne: LeoMessi10. Svårt at....
haha du har en spelstil exakt som mig fast jag är inte lika kvic som messi har inte exakt lika bra spelsinne som ronaldinho o inte lika bra som xavi men jag har några egenskaper som dem har fast inte lika bra som det låter haha
Barcelona J.Gamper
2009-03-22 01:39
Haha jag kommer ihåg när min kusin sa att min spelstil var närmast Messi fastän jag är över 1.80 lång. Men de går inte o jämföra sig själv med spelarna i Barca helt enkelt.. spelstilar som Messi och Iniesta är väldigt unika tycker jag. Däremot är spelstilar som Xavi osv vanligare för mig iaf.
Barcelona Pep.G
2009-03-22 01:38
Heywood Jablome

Pep ringer dig snart. HAHA :D
Barcelona Heywood Jablome
2009-03-22 01:37
LeoMessi10. Svårt att välja en spelare. Då mitt distansskott är likt Gerrards, mitt spelsinne som Ronaldinhos, min teknik på liten yta som Messis, min bollkontroll som Xavis och så är jag ungefär lika säker framför mål som Eto'o. :-)

el Flaco. Jag tycker Marquez tappar koncentration för ofta. Hans krossbollar och brytningssäkerhet är fenomenala. Jag föredrar Pique.
Barcelona Pep.G
Är det sant att Messi var nära att spela för det spanska landslaget ? Min bror säger att han har läst någonstans att när Messi fick sitt spanska medborgarskap så blev han erbjuden en plats i det spanska landslaget, men han ville gärna spela i det argentinska landslaget istället.
Barcelona Okkapokka
LeoMessi

Själv har jag hört att jag är väldigt lik David Villa, alltså utseendet. Om jag fick välja någon spelare som jag liknar i spelstilen är väl Robinho kanske. Älskar överstegare ;)
Barcelona Pep.G
2009-03-22 01:34
LeoMessi10

Iniesta. Inte utseendemässigt, men stilmässigt på planen.
Annons: