/spanien/barcelona/forum/1890.aspx/spanien/barcelona/forum/1890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2015-09-25 18:41
Barto är tyst som en mus för att det finns mer i det dolda som dom inte vill ska bli officiellt. Blir inte förvånad om han och rosell själva har betalat mutor
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-25 18:36
@Culé hasta la muerte:

Den dagen Barto skulle säga dessa ord till FIFA.

Varför håller han tyst som en liten mus. Barca borde inte acceptera nånting från FIFA förrän de städar sin hus.

Jag har en känsla av att om Simeone var president i Barca skulle han gå krig mot FIFA.

Barca måste sluta sitta på knä och svälja FIFA's *******.

När man ser hur Barca blir behandlade tycker man nästan att det är rätt åt dem. Jag menar, de står ju inte upp för klubben. Är det någon tillfälle man skulle kunna kriga mot FIFA och faktiskt köra över dem så är det rätt tillfälle nu när all korruption har kommit fram.
Barcelona neymar JR
2015-09-25 18:28
Nu har det kommit uppgifter om att Platini har tagit emot miljoner i mutor. Host* Madrid Nej men det är dags att skrota både FIFA och Uefa. Att ersätta fåtal personer kommer inte hjälpa, korruptionen sitter så långt inne hos dessa kostymnissar att man aldrig blir av det Starta nytt och ingen som har jobbat för FIFA eller Uefa får vara i närheten. Trots att oskyldiga drabbas så måste man gå så hårt åt för att stoppa dom Dra med vår ledning i skiten med så är jag nöjd
Barcelona Culé hasta la muerte
2015-09-25 17:30
FIFA kanske ska städa i eget hus innan de sitter och leker duktiga med att dela ut straff och trycka ner klubbar.

Att de ens tas beslut därifrån är löjeväckande. Skiten skulle lösts upp för att bilda ett nytt trovärdigt och förhoppningsvis icke-korrupt förbund..
Barcelona enkos
2015-09-25 17:03
VM 21 nov - 18 dec är ju inte vinter hos oss utan höst. Vinter börjar 21 december. .Jag ser fram emot att se på alla matcher utan att stressa som man gör på sommarna då vädret är fint och man sitter inne och kollar på fotboll... ungefär blir det som att se dagens matcher i olika ligor och CL
Barcelona neymar JR
2015-09-25 16:54
Dm1982 Kanske något positivt? FIFA kommer gå i konkurs när dom ska betala för alla lönerna
Barcelona Smogen
2015-09-25 16:52
Samtidigt så är det kanske inte så konstigt att man nu lägger VM på vintern. Det är ju bättre än att folk dör av värmen. Med det sagt så är naturligtvis VM i Quatar redan en av de största och värsta skandalerna i idrottens historia. 4000 arbetare har redan dött under bygget. Så sjukt.
Barcelona Davids3
2015-09-25 16:49
@Coach Pep.:
Vilken idiot! Solklar rött kort där! Frågan är hur Pep tillåter sånt? han brukar inte tycka om onödiga risker.
Barcelona neymar JR
2015-09-25 16:35
Nej när man håller på såhär med fotbollens heligaste turnering ja då är mycket förlorat Kanske ska man börja kolla på rugby istället....
Barcelona the cameroonians
2015-09-25 16:26
EXCLUSIVE: Fifa president Sepp Blatter being questioned by representatives of Swiss Attorney General in Zurich right now. Swiss Attorney Geneal opens proceedings against Sepp Blatter on "suspicion of criminal mismanagement" Trevligt, och inte en dag för tidigt...
Barcelona Barcelonistas
2015-09-25 16:01
S-Eto - det är inte acceptabelt visst men knappast något man bör vara orolig över. Mot Valencia borta i höstas vann vi med 0-1 men vi kunde ha förlorat med ett par bollar där också.

Det är för tidigt, skulle vi släppa in 3-4 bollar under januari månad ja då bör vi vara oroliga.
Barcelona Coach Pep.
2015-09-25 15:57
Alltså, har ni sett vilken idiot Neuer är? Bara för att folk snackar om hans utrusningar som om han uppfann dem så måste han försöka visa upp sig varje gång. Så här håller han på med egoistiska högrisktagande aktioner som inte gagnar laget. Kolla på tacklingen t.ex. Det är solklart rött kort. Tänk er om vår Valdes skulle gjort något sånt. Hur mobbad hade han inte blivit efter det? Men när Neuer gör det så är han banbrytande "cool", fast han är en dåre.

Det värsta är att Neuers dårskap verkar ha negativ inverkan på Ter Stegen som försöker kopiera Neuers knäppheter.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-25 15:54
Barcelonistas Jag förstår dig men du måste ändå ha i tanke att 3-1, 0-1 förluster händer men att släppa in 4 mål (!) tre gånger på en månad är absolut inte acceptabelt.
Barcelona Vampíro
2015-09-25 15:41
[QUOTE=neymar JR]@barcastuff: Fifa have announced that the World Cup in Qatar will be played from 21 November to 18 December 2022 #fcblive Har inga ord för detta [/QUOTE] Yes då vet jag när jag ska sluta följa sporten. R.I.P. Fotboll.
Barcelona DM1982
2015-09-25 15:32
[QUOTE=neymar JR]@barcastuff: Fifa have announced that the World Cup in Qatar will be played from 21 November to 18 December 2022 #fcblive Har inga ord för detta [/QUOTE] Qatar 2022 FIFA World Cup to last 28 days. No World Cup has been played over such a short duration since 1978 (25), when it was 16 teams. Lycka till säger jag till alla spelare, sjukstugan kommer vara full.
Barcelona neymar JR
2015-09-25 15:22
@barcastuff: Fifa have announced that the World Cup in Qatar will be played from 21 November to 18 December 2022 #fcblive Har inga ord för detta
Barcelona Liunil Masse
2015-09-25 15:21
Luis Enrique: "Sergio Roberto is a very interesting player for any coach. he can play as attacking or midfielder, full back..." #fcblive Nej han kan bara spela som ytterback. Lucho sov tydligen under matchen mot Celta. Roberto är en bedrövlig mittfältare för fan.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-25 15:02
Enkos - krossar Real alla? Man har knappast imponerat speciellt mycket heller. Man spelade 0-0 borta mot Sporting. Man slog Granada med 1-0 på Bernabeu där man hade flytet på sin sida, och en 1-2 seger borta mot Bilbao en match som hade kunnat sluta hur som helst.

Sen fanns det inget som talade för att vi ens skulle vinna trippeln föra säsongen med tanke på den dåliga höst som vi gjorde. Real supportrarna hävdade att Luchos Barca är det sämsta Barca på väldigt länge och att tom Tatas Barca var bättre. Detta sades under hösten där vi spelade dåligt.

Det är för tidigt att dra sådana slutsatser som du gör. Om spelet ser ut så här under våre stundtals då bör vi vara väldigt oroliga. Men inte när vi bara har spelat 6 matcher i ligan det är för tok för tidigt.
Barcelona enkos
2015-09-25 14:52
Real har halva laget borta men ändå krossar alla. . Nu i raden är det Pepe som är skadad och missar Malaga. . Han behöver ju inte Heller då pinsama Malaga hat inte gjort ett enda mål på fem matcher
Barcelona enkos
2015-09-25 14:47
Barcelonistas

Jag är orolig för att vi är mycket sämre än i fjol och har inte den hunger som ifjol heller. Förra året släppte vi aldrig 4 mål i en match på hela säsongen. I år har vi redan släppt det minst tre gånger och det mot inte topplag precis, Sevilla Celta och Bilbao. ..
Barcelona Liunil Masse
2015-09-25 14:46
Laget är hur förberett som helst mot Altetico och vi dominerar och vinner på Calderon. Sen möter vi Celta borta och ser ut som ett gäng sopor. Vad fan? Vill veta vad som gick fel alltså. Var laget inte förberedda på Celtas press eller vad var det frågan om? Alla såg yra ut.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-25 14:38
Helt ärligt förstår jag inte hur ni ens kan vara oroliga? Att de andra forumen dömmer ut oss visar bara hur naiva dom är. Man dömmer inte ut ett lag som vunnit 5 ligatitlar på 7 år och 3 Cl titlar på 6 år.

Real 3-1 Barca
Barcelona 0-1 Celta Vigo
Barcelona 0-1 Malaga

Bara några resultat från föra säsongens höst. Att räkna ut oss är ett stort misstag framför allt när man vet vilken högsta nivå det här laget har. En trio som gjorde 120 mål. Nej vi är favoriter till alla titlar igen.

Real har startat säsongen bra rent resultat mässigt och man ser ut att jobba på sin defensiv. 1 insläppt mål i ligan talar sitt tydliga språk. Jag trodde inte alls på Benitez men han har överraskat lite, tror fortfarande inte att han kmr kunna göra detta till ett bättre lag än vad Mou och Carlo gjorde.
Barcelona Liunil Masse
2015-09-25 14:32
Messi (14) has created the 2nd most chances in the Liga 15/16, after Nolito (17).
Barcelona Barcelonistas
2015-09-25 14:21
Celta Vigo 4-1 Barcelona länk. Hoppas detta blir en väckarklocka.

I mon vill jag se 5-0.
Barcelona Cule4life
2015-09-25 14:11
Xavi borde stannat en säsong till
Flavía
2015-09-25 14:10
Celta winger Nolito (28) wants to leave in January. He prefers to join Barcelona. Has offers from several other teams. [sport catr rac1]
Barcelona neymar JR
2015-09-25 14:05
Kröjf Men du själv väljer att provocera fram reaktioner?!? Ja den vägen kan man gå, kasta stenen men sen vänd ryggen! Nu vart diskussionen om suarez angående efter reaktioner från match, samt hans kompetens/icke kompetens ifall han skulle kunna klara av tiki-taka Celta vigo- Han gjorde mindre rätt än vad Munir gjorde, rankas man som top 3 Europa så ökar ens krav relativt. Hur du kan finna det obegriplig att jag kritiserar suarez efter matchen ställer mig frågan om du ens kollade på debaklet Tiki-taka- Han är för tung och klumpig för att klara av det spelet och det står jag fast vid. Vi värvade suarez från Liverpool och fick en sämre kopia. Neymar- Absolut ingen favorit, ingen i laget är en favorit inte ens Messi. För ta det ett steg till så finns det ingen spelare som jag favoriserar i dagens fotboll. Men däremot ditt hat gentemot spelaren i frågan påverkar mig. För du är ganska flitig med dina kommentar så fort chansen ges. Inte sparar du på krutet för den delen heller För att summera det hela, suarez ska gå ner 5 kg Neymar ska antingen ta sig ut från messis skugga eller offras för veratti Inga konstigheter va?
Barcelona the cameroonians
2015-09-25 13:38
Lucho iskall som vanligt på dagens presskonferens.
Säga vad man vill om honom som tränare, men hans sätt att hantera journalisternas frågor är riktigt bra. Sen hjälper det såklart en hel del att han hatar just media.

På tal om det så kommer klubben inte längre tillåta att media reser med laget under bortamatcherna. Troligtvis ett beslut som Lucho själv tagit.
Barcelona Kröjf
2015-09-25 13:15
neymar JR

"Tyvärr". Låter mig inte provoceras till dumheter idag, utan överlåter idiotin åt andra.
Barcelona neymar JR
2015-09-25 13:10
Haha! I vilken bubbla lever du i nu, tagga ner med medicinen Först främst har jag klart och tydligt punkterat att endast Messi och busken har egenskaperna för att klara av tiki-taka. Varken iniesta, neymar, suarez eller någon annan i laget Och nej jag går hårt åt suarez för att han var så fantastisk dålig. Inte ett enda rätt under 90 minuter och det är fan pinsamt Men det som fick det att rinna över för mig var att han bokstavligen talat gjorde Messi dålig. Att inte ens kunna agera vägg när Messi kommer fart är riktigt svagt Att han sedan har ett sånt ego/"vinnarskalle" att gestikulera mot sina medspelare när han själv inte satt en fot rätt är för obegripligt Samtidigt har jag varit snabbt ute med att neymar skall förpassas till bänken då han inte har gjort något vettigt på plan sedan säsongsstarten
Annons: