/spanien/barcelona/forum/18885.aspx/spanien/barcelona/forum/18885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 16:03
Alltså, Etoo har varit riktigt kass senaste matcherna :(
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-03 16:00
serjöst så tror jag inte Chelsea har nån chans... Deras bästa match på hela året va den mot oss och mot liverpool, tror inte de kommer spela så bra igen, barca har spelat så bra hela sesongen och de är hungrigare än nånsing + Real matchen på kontot blir ett extra knuff i baken för dem... Visca Barca, Visca katalonia
Barca såklart!
2009-05-03 16:00
Piqué var outstanding igår.

Var bara Thierry Henry, Messi & Xavi som var bättre.

Har vinsten släppt lite hos er? Inte hos mig!
El Capitano
2009-05-03 15:59
Caceres är mer stabil som mittback än vänsterback. Jag tror att han lirar som mittback.

-------------Valdes
Alves---Pique---Caceres---Abidal
------Xavi---Yaya---Iniesta
------Messi---Eto'o---Henry

Det är den bästa elvan enligt mig, bra balans i laget.
Byte ut Henry i andra och sätt in Keita (beroende på matchbilden), byt plats på Iniesta och Keita.

Hoppas att vi gör ett tidigt mål då Chelsea måste anfalla. Och lag som anfaller mot Barca vet vi hur det slutar...=)
Barcelona Bernie
2009-05-03 15:59
Det spelar ingen roll vem som spelar i mittlåset. Vad som är viktigt är att laget håller ihop och gör en heroisk laginsats för det är det som krävs för att gå segrande från Stamford Bridge. Vi vet väl om att vi har klassspelare på varje position och det ska inte spela roll ifall vi inte kan spela med Puyi eller Rafa, för då ska Caceres eller någon annan komma in och göra ett lika bra jobb, inget snack om saken.
2009-05-03 15:55
haha eller att Marquez ploppar upp i startelvan, varför inte Roland Koman haha nämen det skulle vara toppen om Milito ploppa upp
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 15:53
Ja tror Milito hoppar in som mittback;)

Pep har hållt detta hemligt och han blir en joker när laguppställningen presenteras ;) haha..
2009-05-03 15:53
Eto var dock osynlig där till höger men så länge vårt anfall funkar och vårt spel så kvittar det+ att Etoo kan höja sig ett snäpp så blir vi oslagbara
men min uppställning är

Alves-Toure-Pique-abidal
Keita-Xavi-iniesta
Etoo-Messi-Henry
Barcelona Saman.
2009-05-03 15:51
Caceres köptes in som mittback och kommer nog att få spela som det. Det är nu han kan bevisa vad han går för.
2009-05-03 15:51
Jepp Messi centralt för ni såg vad han gjorde sist mot real och jag tror att han blir mkt farligare centralt med xavi, såg ni sammarbetet hur de täckte upp ytor och sprang tillsammans, deras kemi i mitten är mkt bättre än etoos och xavis
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 15:50
Oavsett hur det blir så har säkert Pep en plan angående detta, och det fixar sig nog.

Tror inte att det är så stor skillnad om man sätter Abidal som mittback eller Cacerés.
2009-05-03 15:49
Keita kan väl inte spela som mittback, det är mer än risk att lägga honom som deffensiv mittfältare så lägg in toure där istället, mkt mer stabil och säker
Keita kan väl inte spela som mittback, det är mer än risk att lägga honom som deffensiv mittfältare så lägg in toure där istället, mkt mer stabil och säker
Villarreal Grande Messi!
Xavi_totalkontroll

Messi centralt?
Messi12SD
2009-05-03 15:47
Ämne: Cacereas som mittbac....
Han är de ända alternativet som mittback tillsammans med Pique
Om Caceres inte spelar så borde de bli

Alves - Pique - Abidal/Keita Keita/Abidal
2009-05-03 15:47
vad säger ni om min uppställning

Alves-Toure-Pique-abidal
Keita-Xavi-iniesta
Etoo-Messi-Henry

tror den skulle ge mer säkerhet bakåt och starkare framåt
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 15:45
Cacereas som mittback i en semifinal mot Chelsea i CL ? haha - Aldrig.

Går inte..Pep är galen isåfall.
Barcelona VizzlA
2009-05-03 15:45
jag röstar för:

alves pique caceres abidal.
2009-05-03 15:44
vet du vad jag tycker, den som håller med kanske kanske ser potentialen som jag ser, tycker faktist Toure ska spela mittback för säkerhetens skull och att han stoppar in keita på mittfältet på höger och tar in Xavi i mitten istället för höger, tror det blir den starkaste truppen då,

eller vad säger NI ???
Barcelona kallesiete
2009-05-03 15:44

Xavi_totalkontroll skrattade du?

Jag blev fruktansvärt lack dom gångerna domaren stod i vägen och sedan fick real en felaktig frispark på det hela typ precis efter. Då sätter madrid 2-3 och matchen får liv igen (trodde jag iaf), som tur är hade jag fel.
Barcelona Jay-z
2009-05-03 15:43
Abidal var nog våran svgaste länk igår, borde ha gått på robben mycket hårdare. Var helt enkelt för snäll för mycket respekt men men vad gör de en så här dag.

Men att lira abidal på mitten låter inte bra i mina öron, tänker fortfrande på när han lira som mittback senast jag så mot italien han va katastrofal. Vill hellre se Cacares där.
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 15:42
Ämne: Göran Pee,

Mjo, s....
Kikade på din statistik. Tuore verkar ju ha fått 5 gula kort i ligan. Har han fått ett igår eller han har redan varit avstängd en match? Är det någon som har koll på det?

Annars är det Xavi och några andra nyckelspelare som ligger illa till vid ett till gult kort.
Villarreal Grande Messi!
Är det någon som vet vart man kan ladda ner matchen?
Real Madrid F7 Zizou~™ [7 de Mayo 2008]
Ämne: Det är ju bara sååå ....
Rambla aka Mr Nonsen

Varför inte bara njuta utav segern istället för att analysera innehållet utav ett par bittra krönikor ifrån diverse författare vars lag skämde ut sig ?

Tydligen räcker det inte med förnedringen.

Ps: Svara inte på detta inlägg för jag skall ändå inte svara.
Barcelona Bernie
Finns det kanske en torrent ute redan nu? Hade vart härligt att se matchen igen faktiskt. Säg till ifall det kommer ut något som man kan checka slakten en gång till. =)
Barcelona Rambla
2009-05-03 15:41
Messi(as):

Undiano Mallenco, domaren, var Madrids bästa spelare igår. Stod för ett mål och flera tacklingar på barçaspelare.
Messi12SD
2009-05-03 15:41
Vilken är bäst då?

Alves - Pique - Abidal - Keita?

Alves - Pique - Caceres - Abidal?

Eller någon annan?
2009-05-03 15:39
Vet du hur mycket jag skrattade när han puttade dommaren!!! det va den roligaste sekvensen under matchen, jag blev chockad och undrade varför dommaren inte gjorde något för detta har jag aldrig sett under min livstid som ja kollat på fotboll hehe
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 15:36
Om Cacerés spelar så kommer det bli på mittbacks positionen. Tror knappast att Pep lirar med två spelare på ovana positioner (Jag vet att Abidal kan spela som mittback men det är inte hans orginella position).
Barcelona Ghazza
2009-05-03 15:35
Göran Pee,

Mjo, spelarstatsen är lite krånglig. Är du ute efter enkel statistik råder jag dig att kolla in länktipset.
Annons: