/spanien/barcelona/forum/18884.aspx/spanien/barcelona/forum/18884.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-03-22 21:20

Har ni märkt de fina slowmotion repris på målen?

Man ser varenda muskel och uttryck.
Underbart.
Man behöver inte vara speciell geni för att göra en sänding bättre.
Stor plus för tv-teamet som filmade matchen.
ponta p
2009-03-22 21:20
iniesta borta 2 veckor, insida lår.
Barcelona el Flaco
2009-03-22 21:19
Iniesta kommer, precis som Touré, vara ur spel i 15 dagar p.g.a. skada.
Barcelona Barca-nist
2009-03-22 21:19
det värsta är att man blir så bortskämd av det fantastiska spelet och har svårt och acceptera sämre result!
Real Madrid Sherko
2009-03-22 21:18
Barca-nist

Hehe gjorde du säkerligen :)
Enligt profilen är du ju dubbelt så gammal som mig, så det är helt rätt att använda den frasen :)
Däremot är det för tidigt för mig, eller hur?
Barcelona Barca-nist
2009-03-22 21:17
sherko
jag sa det med full respekt:) samt är jag äldre tror jag om jag går efter fakta !

Real Madrid Sherko
2009-03-22 21:16
Okkapokka

Haha, man måste bland med lite humor också :)

Barcelona Barcanist
2009-03-22 21:15
SE LÄNK!
Kul för Rijkaards del att få träna en storklubb igen.
Det är inte för hela säsongen, men iallafall :)
Barcelona Barcadinho.
Jag tycker inte spelarna var själviska i slutet.
snarare tvärtom - för många pass istäälet för att gå på avslut.
Barcelona J.Gamper
Ämne: När henry kom föruts....
Håller med totalt. Det som är bra med så många matchavgörande spelare är att chansen till att alla är i dålig form blir väldigt liten och om någon är skadad finns det alltid nån spelare som kan göra det lilla extra.
Barcelona Okkapokka
2009-03-22 21:14
Sherko

Du kunde väl valt ett bättre namn? :D
Barcelona Pep.G
Messi(as)

Han är fantastisk denna Sylvinho. Jag vet inte varför folk vill ha en ny vänsterback. Han får gärna fortsätta en säsong till om han vill. Kolla på Milan. KOlla hur länge spelarna "lever" där. Varför kan vi inte ha Sylvinho tills han pensionerar sig i Barca ? Varför ska han lämna för ?
Barcelona Okkapokka
Finns en massa länkar till målen i länktips, både nerladdningslänkar och streamlänkar.

Länktips*
Barcelona Ghazza
Barcadinho,

Jag tror ju iofs inte att Barca medvetet slog av på takten efter 6-0. Att det blir avslaget är ganska vanligt och nöjdheten fanns väl där i bakhuvudena.

Edit: Möjligtvis ville man rulla runt bollen lite mer, men man ville nog fortfarande göra mål.
Real Madrid Sherko
2009-03-22 21:12
När henry kom förutspådde ni en fantastic four, men nu liknar det snarare "Fab 5" :P

Messi Henry Eto't Xavi och Iniest :P
Eran magiska femma.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-22 21:11
Barca cirkus på gång igen. Jäkla underbart.

Mycket bra att man inte går för tvåsiffrig vinst.

När man vinner 5 eller 6-0 så tänker motståndarna:
"Barca är för bra".
Och man förlorar med en viss respekt till oss.

När man förlorar med 11-0 så tänker man:
"De här jävlarna, jag hatar dem. De ska få tillbaka nångång"

Fattar ni?
Barcelona sambasoccer
2009-03-22 21:11
Ämne: Är det bara jag som ....
sant!!!
dom samarbetar inte kanske båda vill vinna skytteligan!!
hoppas bara att vi inbillar oss :)
skön vinst ikväll grabbar ha d gott!!
Barcelona Messi(as)
2009-03-22 21:10
Herregud, är det ingen som spelat anfallare? Kommer man så fri som messi gör och leder matchen klart man försöker avsluta själv. Sen att etoo blir lite tjurig är bara normalt.. Man får ta och ge!

Är det bara jag som tycker att Sylvinho gör bra matcher nu när Abidal är skadad? Skönt att vi har kvar honom i laget!

Visca Barca och Iniesta!
Iniesta var väl top 10 i år va? 6:e plats?'Han ger mig rysningar, magisk i allt han gör. Ska vi vinna CL i år så är det Iniesta som ska avgöra =)
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-22 21:10
härligt med vinst. fortfarande 6p försprång. Bara vi fortsätter vinna så är det bra. Vi får inte tappa några poäng tills svarta månaden. Om real förlorar är det bara ett plus för oss.

Det såg ut som att xavi var skadad också. Iniesta med. Yaya med. En bra sak är ju att de får vila under en hel vecka och alltså inte spela landslagsmatcherna. Men vi får hoppas det inte är några långskador men det tror jag inte det är.

Puyol är ju tillbaks nästa match mot valladolid tror jag. Milito är jag inte säker men är väll också snart tillbaks. Abidal då?? tror han missar cl men inte säker.

Men spelet är som i höstas nu men vi måste få se en målgladare messi och etoo. Hoppas de hittar höst formen och att dem inte "tävlar" mot varann. Detta är en lagsport. Finns ju ingen som är mer ego än etoo och det vet ni.
Barcelona L-Messi10
2009-03-22 21:07
Riktigt skönt med vinst idag men hoppas att Xavi och yaya inte har skadad sig bara, tur att det är landslagsuppehåll nästa vecka

Hur som hälst njuttt av vinsten alla cules!!:)
Barcelona VizzlA
någon som kan länka målen/highlights iaf?:(
Barcelona C-Torres
Fy fan vilken fotboll vi spelade idag! Helt otroligt :)

Hoppas bara att Iniesta, Xavi och Toure är ok!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-22 21:06
Ni som inte har sett matchen får vänta tills imorn.
för jag tror inte att man inte har lagt upp det än.
Barcelona Pep.G
2009-03-22 21:05
el Flaco

Tur att det är landslagsupperhåll nästa vecka. Bara Iniesta har klarat sig nu.

Barcanist.

Nejdå. Det fanns en sekvens i slutet av matchen där Messi passade Etoo som kunde ha passat Guddy som hade ett skottläge, men istället så försöker Etoo lägga en djupledsboll tillbaka till Messi som tyvär det inte blir mycket av.
Barcelona Barcanist
2009-03-22 21:04
Jo, men Eto'o stod ju flera gånger och vrålade att han ville ha en pass när Messi hade bollen.
Antingen körde Messi ensam och missade eller så passade han någon annan, hehe.
Och så när Messi missade chansens precis innan Eto'os första mål så stod Eto'o helt fri bredvid, omarkerad, men Messi passade inte utan sökte målet istället.

Aja, det är bara vad jag tycker, hoppas jag har fel :)
Barcelona VizzlA
ghazza samma här missade matchen:(
Barcelona Ghazza
Fan, nyss hemkommen från match och missat en en utklassning. Någon vänlig själ som har en torrent eller liknande?
Barcelona Squez
2009-03-22 21:03
Knas på forumet just nu. En halvtimmes fördröjning :S
Real Madrid Sherko
2009-03-22 21:01
Barcanist

Jag tror inte att det är så, men det är bara kameravinkeln som får dig att tro det.
Det tror jag :P, dem gångerna det sett ut så tror jag att passningsvägen varit blockerad och att det inte synts så bra från sidan.
Barcelona VizzlA
2009-03-22 21:01
nånstans att ladda ner matchen!!??..asså vilket skit å sitta i bilen när det är match...
Annons: