/spanien/barcelona/forum/1888.aspx/spanien/barcelona/forum/1888.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4life98
2015-09-23 22:10
Dags att hämta hem lite spelare i januari?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:09
Vanpiro Med det i åtanke, är det inte lite av en skandal att de tillät Pedro lämna i sommar? Det är bara att ta en titt på vår bänk, vi har ju inga alternativ alls. Dessutom visste de om att de inte kunde registrera spelare förrän i januari 2016. Lägg till Rafinhas långtidsskada på det. Hur fan tänkte de när Pedro fick lämna?
Barcelonismo
2015-09-23 22:07
@Barcelonistas:
Och vilken målvakt vaktade buren och släppte in 12 mål under de 3 matcherna? :)
Barcelona Vampíro
2015-09-23 22:04
Vanligtvis hade jag velat att man bänkar en rad spelare som visar usel inställning men man kollar på bänken och ser namn som gör en mörkrädd. Vart har vi Van Bommel, Keita, Pedro osv? Kvalitetsspelare som kan komma in och göra skillnad? Sorgligt som sagt, jag kommer alltid stödja mitt lag men det är svårt kvällar som denna när de går runt i andra halvlek och låtsas försöka spela. Vi fick fan medelmåttor som Sergi Gomez och Aspas att se ut som världslirare. Dags för LE att ta sig en funderare för denna ojämna trupp är inte optimal.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-23 22:04
Jag accepterar formsvackor, elr att laget helt enkelt väntar med att peaka. Men jag accepterar inte 12 insläppta mål mot Sevilla,Bilbao,Celta.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-23 22:03
Fattas bara att Real vinner ikväll också sin match och Penaldo gör hattrick bra kväll haha
Barcelona Barcelonistas
2015-09-23 22:02
Undra vad för ursäkt Lucho kmr med nu. Det blir la det vanliga " we will analyze things"

Hittills är jag inte allt för imponerad av laget. Tyckte först att ineffektiviteten var problemet. Men det är så uppenbart att försvaret är helt värdelöst just nu. Jag är inte så säker när det gäller Lucho, kan det vara så att han gled på en räkmacka föra säsongen?
Barcelonismo
2015-09-23 22:02
@Rambla~:

Celta är ett helt annat jämfört med när de vann mot oss på Camp Nou...
Barcelona LeoMessi
2015-09-23 22:01
Fy helvete vad skönt att jag är ledig från jobbet imorgon, så man slipper hur höra hur vi förnedras. Det bästa som hände mig idag var att jag fick jobba till så pass sent att jag missade matchen.

Vi blev så hårt förnedrade att jag inte ens är sur, jag skrattar bara.
Barcelonismo
Enkos

Om du läser detta, så vill jag be om ursäkt efter att jag hånskrattade när du tyckte att Lewandowski var bätre än Suarez.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Koroush:
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehe Ni är fan roliga. Ni fick mig att skratta trots att Barca blev förnedrade och slaktade precis. :-).. Tack. Det är sant alla har inte flickvän. Har själv inte haft flickvän på ett år heller.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-09-23 22:00
2012 kunde vi byta ut en startspelare, säg Alexis, och vi kunde slänga in Pedro. 2012 kunde vi byta ut Iniesta&Xavi och slänga in Thiago och Fabregas. 2012 kunde vi byta ut Pique eller Puyol och kunde slänga in Mascherano. Om vi inte slängde in dom hade vi spelare som presterade var gång dom fick chansen, som Tello och Cuenca.

2015 vill vi byta ut Neymar och in slänger vi Munir...
2015 vill vi byta ut Iniesta och in slänger vi Gumbau...
2015 vill vi byta ut Pique och in slänger vi Bartra

(Räkna med att vi startar med bästa möjliga lag)
Koroush
2015-09-23 21:59
@Mascherano#14 el Jefecito:

Det är inte alla som har en flickvän kompis :-(
Barcelona neymar JR
2015-09-23 21:58
Halilovic fick 90 min i förlusten mot rayo Gijon och tränaren tror på honom, hoppas han fortsätter som han har börjat
Mascherano#14 el Jefecito
@Canaletes:

"har flickvän" hahaha älskar att du fick med det =)
Barcelona Mido
[QUOTE=enkos]Vad tror du kommer hända på våren? vi kommer ligga 10 poäng efter real och åka ur i cl,, med detta jävla pajas laget har vi inget att vinna, tre matcher 12 insläppta mål, tur att vi idag inte möte Real annars hade det varit 0-10 [/QUOTE] Vi förlorade mot Celta förra hösten också,, vi kommer säkert att förlora ett par matcher till tills vi vaknar på alvar. Lägg till arda och vidal
Barcelona Vampíro
2015-09-23 21:57
En eloge till Neymar som ständigt försöker spela och skapa chanser trots att hans lagkamrater pissar ner sig. Suarez kunde inte ta emot bollen om så hans liv hängde på det, Piqué var tillbaka på 2012-2014 nivån och Dani Alves var brutalt dålig. Lägg till alibispelare som Marlboro och Roberto som ser livrädda ut och bara spelar i sidler. Det hjälper heller inte att vi har den sämsta bänken i ligan. Herregud vi jagar mål och han kastar in Munir aka. Bruce Jenner. Så otroligt sorgligt att se ett sånt uddlöst Barcelona. Sorgligt är ordet för kvällen.
Barcelona Rambla~
Nu är vi helt plötsligt sämst i Europa. Det svänger fort. :) Jag antar att nu vill många byta ut Ney och Suarez mot Aspas och Nolito efter denna match?
Gudetti fullbordade Barca slakten!

Så sant Aftonbladet. :-)..
Första gången på 100 år jag håller med dem.
Barcelona Smogen
Idag tänkte jag att det känns som att den här matchen kommer definiera hur hela hösten blir. Barca har pendlat mellan att fortsätta succévåren eller låta den formsvacka som flosat laget i nacken konsumera hösten fullständigt. . Det är en lagom svår bortamatch som får laget att hitta formen igen eller tappa den fullständigt. Tänkte att vinner vi ikväll så kommer vi nog hålla ledningen i ligan fram till minst jul, förlorar vi matchen så kan vi tappa hur många poäng som helst mot Real och andra lag.

Jag hoppas innerligt jag hade fel, för har jag rätt kommer det här bli sämsta hösten på väldigt länge.
Barcelona enkos
2015-09-23 21:55
@Mido:

Vad tror du kommer hända på våren? vi kommer ligga 10 poäng efter real och åka ur i cl,, med detta jävla pajas laget har vi inget att vinna, tre matcher 12 insläppta mål, tur att vi idag inte möte Real annars hade det varit 0-10
Barcelona Barça-MeTi
2015-09-23 21:55
I med och motgång alltid Barca 3
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-09-23 21:54
Snälla Puyol och Valdes kom tillbaka! Ingen av våra spelare visar hjärta på plan...
Barcelona enkos
@jawwa:

dessa pajaser om vi bara kunde sluppit de ett tag till hade vi inte blivit förödmjukade, men så är det när du har kaxiga och arroganta spelare i laget
Jawwa

Jag förstår fortfarande inte varför du väljer att peka ut ena gången bara Mats sen välja peka ut Alves och Pique.

Om vi ska vara ärliga mot varandra så sög hela laget pung. De sög!
Hela laget spelade dåligt. Hela laget. Den ena värre än den andra.
Ta av dig glasögonen och sluta gulla med visa medan du kastar skit på andra.

Hela laget sög.

Barcelona Mido
2015-09-23 21:53
Är det bara jag som väntar på våren? :)
Barcelona Barcelonistas
Bilbao 4-0
Celta Vigo 4-1
Barcelona 5-4 Sevilla

12 insläppta mål.
Barcelona Ali G
Herregud Celta våldtog oss idag. Pique asså den skiten är ingen legend snarare en sopa fy fan vad värdelös. Mathieu som vänsterback kommer aldrig funka när ska vår amatör tränaren fatta. Suarez den killen är klumpigare och segare än snigeln Fabregas, korpennivå på hans passningar och kontroll. Messi missar ett läge som min mormor hade suttit och sen promenerar han på planen..

Tyvärr ser jag oss inte vinna ligan eller Champions League. Vi har nu släppt in fyra mål i tre matcher av nio, förra säsongen hände det aldrig.
Barcelona neymar JR
Nej ska sluta häckla laget jag älskar, men svårt att hålla sig från skratt en kväll som denna Jobbig säsong än så länge, vi kanske behövde den här förlusten just på det här sättet Bilbao matchen vilade vi ändå 2/3 av elvan Vi har kommit undan under några matcher nu till sist tog turen slut Ligan kommer bli oerhört svår i år, cl kommer vi ta (jinx My bad) Vill applådera celta men ändå inte, idag var vi värdelösa och inte celta som gjorde oss värdelösa
Barcelona enkos
Att vi aldrig lär oss av speciellt mot lag som vann mot oss i fjol, Istället att skärpa sig vid avslut och sluta leka i backlinjen nej det blir precis tvärtom som altid
Annons: