/spanien/barcelona/forum/18877.aspx/spanien/barcelona/forum/18877.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-21 22:29
vill ni köpa villa eller ha kvar etoo??

Tänk er villa hos oss. Han är världens bästa anfallare utan tvekan tycker jag. Han har allt. Snabb,teknisk,avslut,frisparkar,straffar,bra filmare:D.

Han är dessutom hungrig. Han är också inte lika beroende av spelarna i laget. Han kan göra mycket på egen hand och det ser ni i valencia. Dem suger ju just nu men ändå gör han mål. Han gör allt där.

I spanien ser ni vad han kan göra med spelare som xavi,iniesta,fabregas mm. Han vad EM skytteligan. Han är bästa anfallaren i världen tycker jag.

Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:28
Humphrey Bogart

Snälla Lagerbäck borde ha blivit kickad för länge sen. Sveriges mentalitet gör mig galen, så jävla fegt. Vågar aldrig satsa på unga eller nya för den delen. Eller vad tror ni kan det bero på hans namn också? Tänk om han hette Svensson?
Barcelona Humphrey Bogart
2009-03-21 22:24
Ångrar du dig nu Lagerbäck? Goitom har nu gjort mer mål än vad Elmander och Rosenberg har gjort. Goitom borde prioteras före Elmander och Rosenberg i landslaget.
Barcelona Barcalonawi
2009-03-21 22:22
Ribery till sommaren?? dags att glömma det nu.

Barca inte har kontaktat spelaren och tänker inte göra det heller, då Bayen hade sagt klart och tydligt att spelaren inte är till salu.

Hoppas att man fokuserar på Silva nu till sommaren.
2009-03-21 22:20
Frédéric Kanouté är en riktigt bra spelare ja. Tänk dig att ha Kanouté som supersub på bänken i · Barça för att plocka in honom och ändra matchbilden.

Tycker Zlatan påminner lite om Kanouté.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 22:17
Humphrey Bogart

En av mina favoriter också, riktigt bra spelare. Han täcker bollen så bra, sen har han en fantastisk teknik med fin avslutningsförmåga.
2009-03-21 22:14
Frédéric Kanouté min absoluta favoritspelare gjorde ett riktigt fint mål mot Valladolid.

Vilken härlig atmosfär det alltid är på Sánchez Pizjuán.
Barcelona issem.
2009-03-21 22:01
För er som tror att jag är rätt ung för att spela div 1 så stämmer inte min ålder, jag fyller 18 om 5 månader och dessutom var det en träningsmatch.
Barcelona issem.
2009-03-21 21:40
Gud är störst:

Jag spelade för Motala Juniorer förra året. Jag fick chansen att spela med A-laget som spelar div 1 i höstas och fick problem med mitt högra knä och doktorn sa att det var allvarligt och jag var tvungen att sluta me fotbollen. Jag har precis hoppat in i ett div 5 lag eftersom jag kunde inte leva utan fotbollen.

Pep.G:

position: Började som högermittfältare men efter ett tag gick jag ner som defensiv mittfältare.

Styrka: Snabb teknisk, har en känslig vänsterfot. Kämpar som en oxe, En sämre Lorik Cana kan man säga.

Svagheter: Blir för aggresiv ibland och drar på mig onödiga kort. Sliter ut mig själv för snabbt ibland och tvingas byta rätt tidigt.
jacooob
2009-03-21 21:34
Jag spelar för gif sundsvall p96 haha :D
Barcelona Barca-nist
2009-03-21 21:34
haha killar det ser ut som Blondin bellas blogg här nu :)
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 21:32
Jag spelar för Rynninge IK, har dock inte en given plats i A-laget.

Vår match rapport från min match idag haha, om nån är intresserad. Foad är jag. ;)
Barcelona Squez
2009-03-21 21:32
Jag är en sylvass anfallare, en typisk nr 9, i John Bauers korpenlag här i Gävle. Ibland händer det jag vikarierar som offensiv mittfältare också :D
Barcelona Latinoo
2009-03-21 21:31
Tänk er dom här två i samma lag, Ribery åt vänster och Messi åt höger;)
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:28
Okkapokka

HAHA jag pluggar faktist andra året på gymnasiet, men jag ska jobba där nu på sommaren:P
Barcelona Barca-nist
2009-03-21 21:27
Puma och Adidas är från samma familj trots konkuransen. onödig info:)
United föll idag ! några tankar kring det?
Barcelona Okkapokka
2009-03-21 21:25
issem

Själv spelar man som högerytter och högerback (Vår högerback är så dålig så ja måste spela där ibland.) Spelarna man ser upp till är ju Barcelona spelarna som spelar på samma positioner ;)

Gud är störst!

Selånger FK, division 2. Att dom har blåröda dräkter räcker för mig ;)

Pep.G

Du jobbar på Liseberg, eller hur!? :D
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:25
issem.

Stryka: Xaviliknande djupledsbollar. Jag får in dem 99 gånger av 100. Bra på att bestämma matchtempot. Kvicka fötter. Känslig höger.

Svaghet: För aggresiv, notera FÖR. Hatar att backa hem. Klagar mycket. En otroligt dålig vänster. Är 1.88 lång, men är otroligt dålig på nickdueller.

Du då ?
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 21:24
issem.

positioner; Yttermitt, innermitt, kan spela anfall också. Men nu på senaste tiden har jag spelat vänster back :O då tränaren tycker att jag är som alves på kanten. STyrkor; Teknik(Messi stilen, inte så mkt Ronaldino stilen, ibland dock), passningsspel, svårtaglig(alltså svårt o ta bollen i från mig), kämpe. Svaghet; k är i alla fall vad tränarn sa att jag behöver bli lite större då jag är ganska liten. ;)
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:21
Okkapokka

HAHA jag vill inte göra onödig reklam för dem, men det är "Nordens största nöjesfält".
Barcelona Gud är störst!
Vilka lag spelar ni för?
Barcelona issem.
När vi nu snackar om skor så vill jag veta lite om er själva, vad har ni för positioner? Vad har ni för styrkor och svagheter? :)
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:20
Saman.

Haha, nej det var faktist Gothia Cup nu i somras. Mina grässkor gick sönder i vår första match, sen så var jag tvungen att låna min tränares grusskor för att kunna spela. Fy fan säger jag bara:P
Barcelona Okkapokka
2009-03-21 21:19
Saman.

Att köpa skor som sitter bäst är väl det självklara, något annat vore väl bara dumt egentligen ;)

Pep.G

Är Liseberg ett nöjesfält i Göteborg? ;)
Barcelona Saman.
2009-03-21 21:18
Pep.G

Haha var det Göteborg IP då eller? :P

Tycker att det fungerar bra på konstgräs och ordentligt klippt gräs. Men om det har regnat eller är fuktigt då är det rätt omöjligt som du säger.
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:16
Saman.

Spela inte med grusskor på gräs. Jag gjorde det en gång. Det är fan roligare än Liseberg*. Du halkar minst 5 gånger löpning. Riktigt jobbigt.

* Ett nöjesfält i Gbg :P
Barcelona Gud är störst!
2009-03-21 21:15
Pep.G

HAHa, på tal om det. Det var Messi takter från min sida i vår match idag, synd bara att jag inte förvalta de i mål. :D

Har aldrig kört match med de skorna så kan inte säga min åsikt om de. ;)
Barcelona Saman.
2009-03-21 21:14
"...men den enda riktiga skillnaden är vikten på skorna, och utseendet så klart."

Jädra italienare! :P

Komfort och passform går alla före allt annat för mig. Ett måste för dribblingar o snabba skott :P
Barcelona Pep.G
2009-03-21 21:13
Gud är störst!

Haha, men du förstår vad jag menar. Klart du inte behöver Vapor för det. Studera Messi. Grabben är FÖR kvick, men han har inte Vapor för det.

*Dem absolut bästa skorna någonsin i länktips :)
Barcelona Saman.
2009-03-21 21:12
Pep.G

Ja han har nog samma "problem" som mig. Nike, puma gör sjukt smala skor, helt omöjligt för mig att få in foten. Tackar Addidas varje dag(nästan :P)!

Dock kör jag mest på inomhusskor, grus då de är mer allround typ konstgräs/inomhus/grus etc. annars har jag inte så mycket erfarenhet av grässkor.
Annons: