/spanien/barcelona/forum/18869.aspx/spanien/barcelona/forum/18869.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-23 15:31
Ämne: Haha

Ser ut som D....
pokke

Hahaha kanske, men antar att denna man har lite mera hår än vad Del Bosque har hahaha.
2009-03-23 15:25
Ämne: någon som vet vad ba....
Daani_Alves#20

Tyvärr blev det förlust borta mot BADALONA med 4-0.
Men de ligger en 5:te plats alltjämt med 8 matcher kvar av serien.
Så inget att oro för direkt.
För mer info kolla gärna länken i länktipset.
Barcelona pokke
2009-03-23 15:13
Haha

Ser ut som Del Bosque på bilden.

Barca förlorade med 0-4.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 14:59
fan. Vill verkligen att dem ska upp en division för att talangerna utvecklas mer då.

Gai,Thiago,Jeffren alla dem skulle utvecklas och bli grymma stjärnor i framtiden om barca b kommer uppåt.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-23 14:56
Dani Alves#

Förlust tyvärr, med 0-2 tror jag.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 14:53
någon som vet vad barca atletics senaste match blev??
Barcelona Gud är störst!
2009-03-23 14:52
Cáceres är bara en oslipad diamant, tro mig bara Pep hjälper han i utvecklingen så kommer han bli världens bästa back, man ser det på honom. Självförtroendet måste växa lite bara och lite rutin så kommer han bli stor!
Barcelona Gud är störst!
2009-03-23 14:42
Napao

Du kan väl itne hata tv4sport så mycket? De sänder trots allt Barca matcher vecka in vecka ut (nästan). Så inga problem, bara lite småfel somde kan redigera.

De där slow motion bilderna var ju för härliga, man får verkligen se hur spelarna tänker då i varje rörelse.
Barcelona Napao
2009-03-23 14:31
Jag hatar VM kval lika mycket som tv4sport.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 13:55
el Flaco

alves och messi tycker jag ändå ska vila så det är bra. Skulle vara bra med caceres för att han inte fått spela så mycket.

Matchen mot valladolid kommer det inte vara så bra som kommer spela men vi får hoppas att vi tar 3p den matchen men. För det bästa jag vet när man vunnit än sån match är att man känner, Fan vad skönt att messi.... fick vila och ändå tog vi 3p.
Barcelona el Flaco
2009-03-23 13:47
I länktipset finns samtliga landskamper som Barcelona-spelarna kommer delta i. Med tanke på att vi spelar på lördag (om två veckor) mot Valladolid känns det som att vi kan räkna bort Messi, Cáceres och Alves då de kommer komma hem för sent och förmodligen alldeles för trötta av allt resandet.
Barcelona Henry14
2009-03-23 13:42
Riktigt skönt med en stor seger.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 13:27
okej ska sluta skriva hahaha. Jag ser varje barca match och har varit ett fan sen kluviert och rivaldos spelade i barca.

Ska inte skriva onödiga inlägg om vilka vi ska köpa och sånt fast en sak jag vet är att txiki,laporta,pep kommer göra ett bra jobb i silly season och kommer köpa rätt spelare.
Dani Alves.
2009-03-23 13:25

Grabbar jag vill veta vilket anfallspar som var förra årets bästa, vart kan ja hitta det?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-23 13:22
Dani Alves #20

Det är härligt med lojala fans som dig. Sälj den o den o köp andra. Har man inte ens lite hjärta för någon som Eto'o som springer 90 minuter och sliter och dessutom öser in mål?

Hur i helvete vet du hur mycket Eto'o vill ha i lön? Han har flera gånger sagt att han inte bryr sig om pengar. Chelsea, Inter och Milan har flera gånger bjudit på mer lön än vad han har men även när Barcelona ville sälja honom så stannade han kvar JUST för att bevisa att Pep och co. hade fel. Nu kanske han lämnar för att Barca ville göra sig av med honom. Inte för pengar. Du är den sortens supporter som jag avskyr.

Ribery kommer inte att säljas och Laporta har redan sagt att han inte kommer att satsa på Ribery. Relationerna mellan klubbarna är bra och Laporta är inte som Real Madrid. Ett NEJ är ett NEJ. Ingen häxjakt om Ribery som Madrid gör med Ronaldo.
Barcelona tribente_magico
2009-03-23 13:17
Ämne: Dani Alves #20

De....
håller med!, och hur kan du säga att etoo inte är hungrig när han leder skytteligan i spanska ligan?, följer du barca överhuvetaget?

och snälla, vore skönt om du kunde sluta skriva dina barnsliga inlägg med massa (hahaha)..
Barcelona Barcelona #7
2009-03-23 12:56
Dani Alves #20

Det här är inte FM (Football Manager) så fortsätt drömma.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 12:45
Dessutom har vi vår Super sub Thierry Henry som kommer starta ibland och ibland sitta på bänken. Han håller 1 säsong till tror jag i top nivån.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 12:43
D_ALVES_20//

när jag gör så här/ så menar jag nån av dem inte båda. Alltså någon av ribery/silva.

Villa måste vi bara köpa. Han har allt. Etoo borde lämna oss efter denna säsongen. Han är självisk,inte lika hungrig för han har vunnit allt med barca. Han är en pengar kåt jävel som vill ha mer än messi. Säger bara hahahahahaha. Messi är världens bästa!! Etoo är en bra spelare men gillar inte sånna som han. Han är beroende av spelare som inte villa är för han kan göra mycket på egen hand.

Tänk er ett anfall med:

Ribery--Villa--Messi

Sen har vi ju ynglingar som kommer efterträda dem här men inte messi för han är ju en yngling.

Låna ut bojan please jag vet han kan bli en grym stjärna men han måste ju ha speltid. Han är bara 18år komigen.
Barcelona D_ALVES_20
2009-03-23 12:34
Dani Alves#20

Du vill ha alla anfallare, ta det lite lungt. Jag håller med dig att vi behöver en typ anfallare som Ribery, och ytterligare en etablerad och mogen som Silva. Jag skulle vara nöjd med både Silva/Ribery, det räcker med de säkert.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-23 12:11
ni som skriver att ribery inte behövs. Vi behöver han visst. Men vi ska fortfarande ha kvar henry. Vem har sagt att henry måste lämna ifall ribery kommer. Det måste inte vara ribery. Varför inte silva. Han är skit bra och spanjor är han också.

Vår anfallstrupp ska se ut så här tycker jag.

Ribery/silva,Etoo/villa,Henry,Messi,(iniesta kan spela där upp om det behövs)

Låna ut bojan. Sälj hleb. Han platsar helt enkelt inte i barca. Vi har för bra spelare så han kan inte spela. Men accepterar han bänken så är det bara stanna men tror inte han gör det. Hleb är en bra fotbollspelare men inte bra nog för världens bästa lag barca. Bojan måste få speltid och utvecklas så låna ut honom. Låna ut pedro med för vill se han i action och han kan vara nyttig för oss i framtiden så låna ut honom med.

Jag vill hellre ha villa än etoo. Villa tsm med Zlatan är världens bästa anfallare. Vill ha Silva hellre än ribery då han är yngre.

Silva-Villa-Messi rotation tsm med Henry, och en till.

Sälj Sanchez eller låna ut honom och ge honom en chans till.
Barcelona Criff
2009-03-23 12:10
BARCA Life, på 6e och 9e plats?
Barcelona tribente_magico
2009-03-23 12:09
Tror snarare att ribery skulle passa som handen i handsken i barca. henry har varit riktigt bra i år, men dom ytorna ribery skulle få så tror jag det skulle bli ännu bättre, plus att han kan gå igenom ett försvar själv likt messi.

skulle bli ett makalöst anfall med ribery etoo messi där fram!
2009-03-23 11:55
Ämne: Henry har gjort en f....
1&onlyMessi
Samma här haha.

Jesus Kristus & Svezia

Nja det tror jag inte.
Morgondagens Henry kommer inte att kunna konkurrera med Ribery som ytter antar jag.
Henry kan tappa till nästa säsong, dock är han i en hysterisk form nu.

Förresten för er som inte har sett gårdagens mål så rekommenderar jag denna länk, kolla länktipset..

Mot nya poäng.
2009-03-23 11:52
Abidal och Puyol är allra viktigast, om vi bara får tillbaka de säger jag bara woh.
Svezia
2009-03-23 11:36
Sant ang Ribery. Henry är mycket bättre.
Barcelona 1&onlyMessi
2009-03-23 11:35
förra året babbla en massa av mina kompisar och diskuterade fotboll osv... typisk kompis snack.. detta året har jag inte ens hört någon säga nåt om barca? :D undra varför....
Jesus Kristus
2009-03-23 11:34
Tänk er när Abidal,Puyol,Milito kommer tillbacks haha vilka kan stoppa oss/barca då?
Jesus Kristus
2009-03-23 11:28
Henry har gjort en fantastisk säsong spelar han så här vill jag inte ha ribery i barca!
Barcelona A.Gaudi
2009-03-23 11:24
Faktiskt helt sjuka siffror ifall henry också når upp till 20 ligamål. messi KOMMER göra det och för etoo är frågan ifall han når 30. en treudd där var man gjort 20 mål var är faktiskt något i hästlängd.

Vem behöver ribery när man har henry? alla ni som känner er purkna över att han var dålig förra året kan inte objektivt föra någon bra kritik mot honom i år. fortfarande kan man läsa på forumet att han ska lämna ifall han har en dålig dag, men siffrorna talar för sig själva.
Annons: