/spanien/barcelona/forum/18864.aspx/spanien/barcelona/forum/18864.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-24 16:31
dem som inte är nöjda kan dra helt enkelt. Vi diskuterar vad och hur mycket vill bara det är om barcelona.

Men om det är något som tex jag vill vi ska köpa c.ronaldo,kaka,ribery,gerrard,fabregas a ni förstår då kan man klaga men inte om man diskuterar rimliga köp som man skulle kunna tro skulle vara nyttigt för barca och inte fantasi köp helt enkelt.

Vaddå så du menar att pep ser det vi skriver om matcher och hur vi ska spela och sånt men han ser inte dem köpen vi skiver att vi borde köpa eller.

Lägg av!!!
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-24 16:26
Klart jag tycker..
Men jag vet också att det finns en gräns mellan verkligen och fantasier vilket många här har ett dåligt grepp om...

Som sagt, ska iväg ..
Barcelona Klint
2009-03-24 16:18
Ämne: Nu pratar jag inte b....
Så enligt dig finns det ingen anledning till att diskutera någonting eftersom Pep & Co ändå inte kommer att lyssna på oss?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-24 16:16
Klart att det även diskuteras Zlatan då han har sagt att han kanske lämnar och klubben har sagt att de kanske säljer. Men Barca tror jag inte gör det misstaget att de släpper Eto'o. Det borde vara tvärtom egentligen, Inter borde betala och byta Zlatan mot Eto'o egentligen. Han är en bättre anfallare än Zlatan och förhoppningsvis väljer han att stanna i Barca. Zlatan får gärna gå till Real eller Chelsea om han vill.

2009-03-24 16:15
Nu pratar jag inte bara om idag / Igår utan en tid tillbaka. Det finns allt för många dagdrömmare här inne som spenderar way to much time vid FM etc..
Visst, Diskutera men det känns bara så onödigt, Vad vill man komma fram till ? visst ni kommer fram till att han är perfekt ersättare? Vad ska ni göra? Springa till posten och skriva ett litet brev och lägga på lådan och posta till Barcelona eller? - Tjena Pep, Detta har vi kommit fram till på vårat forum...

Ska iväg nu, hörs vid nästa matchdag för detta pallar jag inte..
Barcelona Criff
2009-03-24 16:09
Tycker det är ganska relevant att folk diskuterar vänster kants spelare, då jag tror de flesta är överens om att det kommer värvas spelare till den kanten.

Om det däremot stått om Kaka och andra spelare som spelar på andra positioner är det väl onödigt då det inte kommer värvas spelare där om inte någon lämnar.
2009-03-24 16:03
Ämne: He´s a Pirate (Mes Q....What ? Jag försöker starta en diskution ? En helt vanlig sådan.

Kanske ingen har nämnt Pato y Kaka men däremot har det blossat upp en stor nyhet som folk verkligen tror på .. Hur dum får man vara?
Att barca ska betala över 500 miljoner kronor + Etoo mot Zlatan ? Ha ha..
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-24 16:00
He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)

Flippat ur?

Maxwell har sagt att han lämnar Inter till nästa säsong och Barca vill stärka vänsterbacksplatsen. Inte så konstigt att folk diskuterar det. Ingen har nämnt spelare som Kaka och Pato och drömsummor. Skärp till dig och sluta gör bort dig här.
2009-03-24 15:52
Tjena Grabbar? Vad tycker ni om Kaka? Tycker han är en väldigt fin grabb asså, asså han e ju fett bra shiet omg.. Han e nog Milans bästa. Lite bättre än Pato men verkar vara me båda fötterna närmare jorden asså.
Vad tycker ni om han? Ska vi slå till?
Vi kanske kan byyata han mot Etoo + 650 miljoner ? fett najs de skulle va.

(Inte ironiiiisk)
Barcelona Para Siempre
2009-03-24 15:49

Först börjar vi med att du förklarar vad man gör på ett forum (FC Barcelona). Sedan så borde du kolla efter lite det var halva säsongen för 3 månader sen. Vad gör du här om det värre än Puerta? Gå till något annat forum och släpp ut din ilska på dem. För här vill vi diskutera allt som rör FC Barcelona, från A till Ö.
Barcelona Napao
2009-03-24 15:46
Jag undrar hur många är medlemmar av Barcelonas svenska penya eller klubben?
Barcelona El Tiburon
2009-03-24 15:40
a l b.

Jo du hade rätt;). Hittade en bra video från Maxwell's tid i Ajax(länk) och han verkar besitta ett riktigt bra skott. Hittade också en video med ett snyggt mål av honom i Intertröjan. "The End of a nightmare" heter klippet och typ i mitten av videon visas det målet.
Verkar vara den naturlige ersättaren till Sylvinho precis som Klint skrev i artikeln.
2009-03-24 15:39
Men disskutera gör ni varenda dag. Haha, jag ska låta er vara ifred och disskutera FM, Finns inte många vettiga människor kvar här tyvärr, Ni borde verkligen börja läsa sagoböcker allihopa. Mitt i säsongen och diskutera spelarvärvningar hit o dit. Hahaha..detta är fan värre än Puertan och då är det illa.

Vad ska vi diskutera ? Ja om laget och spelarna vi besitter nu ?, om matcher som varit, matcher som kommer, Nåt annat än bara massa trams om spelare hit o dit som inte spelar någon roll alls på denna jord.

Usch..
Barcelona perdixbird
2009-03-24 15:32
Ämne: Alltså herregud..Vad....
"Sånna där inlägg? Vad är syftet? Vem ärligt talat bryr sig? Kan du påverka ? Neeeeeej..."

Vad ska vi diskutera?
Om vi bara ska diskutera saker som vi kan påverka.
Barcelona a l b .
2009-03-24 15:25
El Tiburon

Det är bara att gå in på Youtube och söka. Du borde garanterat hitta något.
Barcelona El Tiburon
2009-03-24 15:23
En stor anledning varför jag gillar Sylvinho är hans skott och inlägg. De hårda men välplacerade skott från honom kommer jag sakna när han lämnar.
Blir dessutom farliga returer som vi såg i söndags på 6-0 målet.

Därför undrar jag hur pass bra inlägg och framför allt skott Maxwell har, någon som har koll på detta?
Barcelona a l b .
2009-03-24 15:22

Inget vi säger här påverkar, det är sant. Men vi diskuterar bara. Du har nu klagat 2-3 ggr och jag ser ingen mening med dina inlägg.

Hellre ser jag lite transfer-snack än dig klaga som en h*ra.

MesQueUnClub..
Barcelona Pride of Spain
2009-03-24 15:21
Det är det forumet är till, att diskutera!
2009-03-24 15:14
Alltså herregud..Vad less jag blir.

Namn: Abu_barca » Svara inlägg
Sänt: 2009-03-24 14:30
jag tycker barca borde försöka köpa zhirkov ( han va viktig spelare i ryska landslaget)

Sånna där inlägg? Vad är syftet? Vem ärligt talat bryr sig? Kan du påverka ? Neeeeeej...

Lämna transfers till Pep/Txiki så fixar dom det alldeles utmärkt. Visst om det kommer upp att David Villa är väldigt nära Barca och det är en "Trovärdig" källa så visst kan man disskutera men att disskutera ur "ingenting" så att säga..Bara långsökt och drygt..

Tack för mig..
Barcelona a l b .
2009-03-24 15:06
Alla ni som nu dissar transfer-snack. Om det kommer upp en artikel här på SF om att Barca är intresserad av någon spelare, ska man inte diskutera det ?

Annars så tycker jag själv absolut inte om onödig transfer-snack.

MesQueUnClub..
Barcelona Okkapokka
2009-03-24 14:58
Uscha, transfer-snack.

*Nickar på huvudet*
Barcelona Holländaren
2009-03-24 14:58
Maxwell är typ en ren kopia av Sylvinho. Det vore en utmärkt ersättare, och dessutom tror jag inte Maxwell skulle göra bort sig som vänsteranfallare heller. Därför kan man köpa honom redan nu, och ändå låta Sylvinho stanna ett sista år.
Barcelona Abu_barca
2009-03-24 14:52
haha grina inte:

såklart man ska ha backup ifall abidal skadar sig.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-24 14:48
om du läser det jag skrivit så är det inte dröm köp utan realistiska köp.

Det borde vi få diskutera om det inte är drömköp som dem i puertan skriver om hela tiden. Transfers handlar om barca och det som handlar om barca får man skriva om här i les rambles eller har jag fel??
Barcelona Napao
2009-03-24 14:48
Ämne: Ämne: jag tyc....
Jag tycker som du orka skriva vem men ska ha eller vem som ska gå om man ,vill snacka spelarköp så kan man inte tro att truppen man har är bra eller att Guardiola vet vad han ska göra när det är dax att köpa spelare.
2009-03-24 14:42
Ämne: jag tycker barca bor....
Alltså kan ni för i helv*** sluta prata transfers dag ut och dag in, Varken Pep eller Txiki sitter här och läser så sluta dröm..
Varenda dag när man kommer in här så är allt man läser:

Ja tycker vi ska köpa blabb
Ja tycker inte de, utan hellre Blibb
Alltså är ni från vettet, klart vi ska ha blubb !

God..
Barcelona Abu_barca
2009-03-24 14:30
jag tycker barca borde försöka köpa zhirkov ( han va viktig spelare i ryska landslaget)
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-24 14:11
haeger

isåfall är det inte du som sätt barca. Okej katastrof kanske är fel ord men du vet själv att utan puyol i mitten så är försvaret inte lika bra. Vi tappar mycket på det. Vår senaste svacka var ju nästan pga vårt försvar. Vi släppte in många mål och det var ju pga försvaret och valdes små tabbar.
Barcelona haeger
2009-03-24 14:07
Dani Alves#20

"Om puyol inte spelar i mitten så är försvaret nästan katastrof."

Har du inte sett Barcas senaste matcher?
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-24 14:07
mitt svar till dessa frågor är:

Låna ut caceres till en spansk klubb som spelar uefa. Varför inte till leverkusen där han kan bilda mittbackspar med henrique som stannar ytterligare en säsong. Jag vill iallafall att dem 2 lånas ut 1 säsong.

då har vi 4 mittbackar alltså puyol,marquez,milito,pique. Jag tycker det räcker med dem det är perfekt med 4 mittbackar.

Alves till höger och Abidal till vänster.

Sylvinho lämnar. Han håller helt enkelt inte längre men han kan ju stanna och jobba inom barca för han är ju en förebild till många i barca eller spela i nån annan klubb och komma tillbaks och jobba med nått inom barca helt enkelt.

Frågan är nu vilka ska vara backup till våra 2 ytterbackar??

Cote skulle vara ett bra köp som sedan sakta men säkert tar abidals plats efter 2säsonger. Han är ju 19 år och jag tror han kommer acceptera bänken.

Alves orkar hur mycket som helst men det är inte bra att han spelar så mycket. Han kan ju bli skadad och det vill vi ju inte. Puyol kan ju spela där men som jag skrev förut så är försvaret kaos utan puyol i mitten man puyol är ju skit bra som högerback tycker jag. Till och med vänster.

Om pep skulle kunna göra caceres till en högerback så skulle det vara bra. Då kan alves vila då och då. Caceres kommer också då få mer speltid. Har för mig också att caceres har spelat ytterback i landslaget och kanske i nån av hans förra klubbar. Han har också spelat vänsterback i barca men tror han skulle vara bättre som höger då han är högerfotad och kan lägga inlägg.

Kommentera och skriv egna förslag!!
Annons: